Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Rooie

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Rooie » zo okt 18, 2015 11:01 am

Meer Milner, minder Coutinho. Veel plezier IH :ajaxsmiley.gif:

Deel je observatie dat het begin van de wedstrijd positief was, maar een half uur duurde het niet. Peptalk van Klopp had duidelijk z'n effect, maar na enkele fouten verdween de durf in het drukzetten en zag je weer een hoop onzekerheid.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo okt 18, 2015 11:17 am

Misschien een kwartier, toen was Liverpool leeggelopen. En dat hersenloos gedraaf leverde niets op.

Klopp heeft slimmere spelers nodig.

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » zo okt 18, 2015 2:29 pm

Cruijff schreef:
Raymon schreef:sterling, smalling, shaw. Rooney is zeker niet de beste voetballer.
Hmm dat kan ik toch niet helemaal met je eens zijn. Rooney is niet alles, althans hij is niet de speler die een team, wanneer hij in je ploeg zit, opeens wereldtop maakt ipv wereldtop maar voor die 3 die jij noemt geldt dat al helemaal niet.

Shaw bijvoorbeeld is weliswaar erg talentvol, maar in mijn ogen ook een enorme brokkenpiloot.
Klopt, ik had een feestje thuis en iets teveel drank op :)

Maar ik doelde er eigenlijk mee dat er best wel wat talent hier rondloopt en dat er eindelijk wat van een elftal begint te staan.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

zeux

Bericht door zeux » zo okt 18, 2015 3:02 pm

VK
Van Gaal: 'Depay moet respect tonen voor teamfilosofie'

Memphis Depay moet op zijn tellen passen bij Manchester United. Manager Louis van Gaal liet hem gisteren tegen Everton op de bank en op de persconferentie naderhand zei hij dat Memphis meer respect moet tonen voor de filosofie die Van Gaal aanhangt. Anders wacht hem hetzelfde lot als Angel Dí Maria en Radamel Falcao.

Door: Redactie 18 oktober 2015, 13:27

Volgens de krant Sunday People heeft Depay afgelopen week al een stevig gesprek gehad met Ryan Giggs. De assistent van Van Gaal vindt dat Depay wel erg veel in de kroeg en in de roddelpagina's van de tabloids te vinden is.

Volgens Van Gaal moet Depay zich beter aanpassen aan het team en het leven als profvoetballer in de Premier League. De manager heeft de hoop nog niet opgegeven met Depay, maar hij heeft hem wel gewaarschuwd.

'Er zijn spelers die niet kunnen aanhaken bij de filosofie van het team', zei Van Gaal op de persconferentie na de 3-0 zege op Everton. 'Dat weet je natuurlijk niet van tevoren. Een speler kan heel veel kwaliteiten hebben, maar als hij niet in dienst van het elftal wil spelen, wordt het een moeilijke zaak.'

Falcao en Dí Maria
Met die opmerking doelde Van Gaal op Falcao en Dí Maria. 'Dat waren geweldige spelers, maar die moesten wel passen bij onze filosofie.'

De twee sterren vertrokken uiteindelijk via de achterdeur van Old Trafford. Van Gaal denkt niet dat Depay datzelfde lot ondergaat. 'Ik heb al eens gezegd dat het probleem met jonge spelers is dat ze niet constant kunnen presteren. We willen Depay tijd geven, maar dan moet hij wel respect tonen voor de manier waarop de ploeg speelt.'
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo okt 18, 2015 3:19 pm

Zo, dat is een stevig signaal. Ik ben benieuwd of het ego van dat ventje er mee om kan gaan dat hij op deze manier een draai om zijn oren krijgt.
Nil volentibus arduum

zeux

Bericht door zeux » zo okt 18, 2015 4:17 pm

Een zeer stevig signaal. Dat volgens mij velen vinden dat nodig is/was.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Le T.

Bericht door Le T. » zo okt 18, 2015 5:08 pm

zeux schreef:VK
Van Gaal: 'Depay moet respect tonen voor teamfilosofie'

Memphis Depay moet op zijn tellen passen bij Manchester United. Manager Louis van Gaal liet hem gisteren tegen Everton op de bank en op de persconferentie naderhand zei hij dat Memphis meer respect moet tonen voor de filosofie die Van Gaal aanhangt. Anders wacht hem hetzelfde lot als Angel Dí Maria en Radamel Falcao.

Door: Redactie 18 oktober 2015, 13:27

Volgens de krant Sunday People heeft Depay afgelopen week al een stevig gesprek gehad met Ryan Giggs. De assistent van Van Gaal vindt dat Depay wel erg veel in de kroeg en in de roddelpagina's van de tabloids te vinden is.

Volgens Van Gaal moet Depay zich beter aanpassen aan het team en het leven als profvoetballer in de Premier League. De manager heeft de hoop nog niet opgegeven met Depay, maar hij heeft hem wel gewaarschuwd.

'Er zijn spelers die niet kunnen aanhaken bij de filosofie van het team', zei Van Gaal op de persconferentie na de 3-0 zege op Everton. 'Dat weet je natuurlijk niet van tevoren. Een speler kan heel veel kwaliteiten hebben, maar als hij niet in dienst van het elftal wil spelen, wordt het een moeilijke zaak.'

Falcao en Dí Maria
Met die opmerking doelde Van Gaal op Falcao en Dí Maria. 'Dat waren geweldige spelers, maar die moesten wel passen bij onze filosofie.'

De twee sterren vertrokken uiteindelijk via de achterdeur van Old Trafford. Van Gaal denkt niet dat Depay datzelfde lot ondergaat. 'Ik heb al eens gezegd dat het probleem met jonge spelers is dat ze niet constant kunnen presteren. We willen Depay tijd geven, maar dan moet hij wel respect tonen voor de manier waarop de ploeg speelt.'
Enerzijds is de kritiek op Depay dat hij niet de juiste keuzes maakt in het veld en niet voldoende snel terug is om mee te verdedigen na een mislukte actie. Anderzijds vestigt hij teveel de aandacht op zich met vooral zijn kledingkeuzes in verhouding tot zijn spel. Maar de insinuaties dat hij niet zou willen, er niet voor leeft en maar in de kroeg hangt en Van Gaal de hoop 'nog niet opgegeven heeft' zijn geheel voor rekening van de Volkskrant. Dat krijg je ervan als je het waagt niet met de pers over iets anders dan de wedstrijd tegen Kazachstan te willen praten.
Wollt ihr den totalen Mensch?

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma okt 19, 2015 12:06 pm

Afbeelding
'Hij komt als een Peruviaanse panfluitspeler aan in Huis ter Duin.'

• Nee, Co Adriaanse heeft weinig goede woorden over voor het gedrag en spel van Memphis Depay. De voormalige voetballer en trainer vraagt zich in het programma NOS Studio Voetbal af of de aanvaller van Manchester United zich wel bewust is van zijn verantwoordelijkheden. 'Hij vertegenwoordigt ons land wel', foetert Adriaanse over de Oranje-international, die in zijn ogen ook schuldig was aan de eerste tegengoal in het verloren EK-kwalificatieduel met Tsjechië (2-3).
:smallgrin.gif:
YNWA

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma okt 19, 2015 12:08 pm

Godsamme, wat een kleinburgerlijk gezeur. :biggrin.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma okt 19, 2015 12:17 pm

Dat was weer typisch Co. Tom Egbers vroeg wat er mis was bij het Nederlands elftal, waarop Adriaanse begon aan een minutenlange 'rant' over Depay. Hij loopt niet in de pas, foei.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » ma okt 19, 2015 12:18 pm

Peruviaanse panfluitspeler? :smallgrin.gif: :confused.gif:

Hij lijkt eerder op een homofiele cowboy uit het net iets minder Wilde Westen. :smallgrin.gif:

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma okt 19, 2015 12:25 pm

Van PSV naar United en zit vol met filmsterrengedrag, laat ik het aardig zeggen, mijn favoriet is het niet. :hypocrite.gif:
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » ma okt 19, 2015 12:29 pm

Dat filmsterrengedrag vertoonde ie vorig seizoen ook al bij p$v.

Le T.

Bericht door Le T. » ma okt 19, 2015 12:42 pm

Qua mentaliteit heeft het Nederlands elftal wel een groter probleem dan het napuberen van een talentje wiens inkomen een aanzienlijk grotere ontwikkeling heeft doorgemaakt dan zijn smaak.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma okt 19, 2015 12:49 pm

Jöhnk schreef:Dat was weer typisch Co. Tom Egbers vroeg wat er mis was bij het Nederlands elftal, waarop Adriaanse begon aan een minutenlange 'rant' over Depay. Hij loopt niet in de pas, foei.
Alsof het daardoor komt. Cristiano Ronaldo toont wekelijks aan dat filmsterrengedrag en presteren prima samen kunnen gaan.

Depay heeft moeite met het niveau. In Nederland kreeg hij de bal al de helft van de keren niet bij een medespeler, laat staan in Engeland. Daar gaat het iets sneller.

Wat zijn gedrag betreft: die jongen is de slimste niet, maar dat weten we al jaren.

beelzebub

Bericht door beelzebub » ma okt 19, 2015 12:56 pm

Hij moet maar snel terug naar Us Mem(phis) :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » ma okt 19, 2015 2:16 pm

Jöhnk schreef:Dat was weer typisch Co. Tom Egbers vroeg wat er mis was bij het Nederlands elftal, waarop Adriaanse begon aan een minutenlange 'rant' over Depay. Hij loopt niet in de pas, foei.
Ik heb het niet gezien, maar ik vind dat Co wel een punt heeft. En ik vind dat het voetbal an-sich wel eens een voorbeeld mag nemen aan de Amerikaanse prof sporten. Een beetje fatsoen als je in dienst bent van je werkgever (of je land tegen een vergoeding vertegenwoordigd) kan geen kwaad.
Whitey on the moon.

Lionel

Bericht door Lionel » ma okt 19, 2015 2:19 pm

Voorbeeld met Depay slaat wat mij betreft nergens op. Die geeft 10000%. Depay loopt er als een verwend nest bij.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma okt 19, 2015 4:21 pm

Volgens mij bedoel je wat anders te zeggen Rishi. :smallgrin.gif:
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di okt 20, 2015 3:14 pm

Bron: Toon van Driel. :smallgrin.gif

http://knudde.nl/algemeen/van-gaal-stra ... dje-truus/
Van Gaal straft spelers met ‘avondje Truus’

Meldplicht bij vrouw van trainer moet recidive voorkomen

Louis van Gaal is niet tevreden met de prestaties van onder andere Memphis Depay en Daley Blind. De spelers werden door hun coach op de bank gezet bij de wedstrijd tegen Everton, maar daar blijft het niet bij. Van Gaal gaat de spelers voor hun matige prestaties straffen met een ‘avondje Truus’.
De oefenmeester heeft het Nederlandse duo een meldpicht opgelegd: Ze worden geacht om voor het avondeten aanwezig te zijn bij de vrouw van de trainer en ze mogen pas weg wanneer het NPO-programma Pauw is afgelopen en nabesproken. De trainer sluit niet uit dat er een kopje muntthee gedronken moet gaan worden.

Van Gaal hoopt met deze maatregel de kans op recidive te voorkomen: “Na een avondje op de bank met Truus zullen ze zich voortaan wel een tweede keer bedenken voor ze hun mannetje laten lopen. De gedachte aan het lezen van Dostojevski en het kijken van een volledige aflevering Tussen Kunst en Kitsch met Truus zal er ongetwijfeld voor zorgen dat ze zich in het vervolg wel voor de volle 100% inzetten.”

Als het avondje Truus goed uitpakt, zal Van Gaal de straf ook bij andere spelers toe gaan passen.

Afbeelding

wimpey

Bericht door wimpey » di okt 20, 2015 6:27 pm

Le T. schreef: Arsenal was een incident, en dan bedoel ik niet een De Boer incident, voor de rest is elke wedstrijd 3 keer scoren uit een mogelijkheid of 8 en weinig weggeven.
Waren Swansea en psv ook incidenten? En thuis niet winnen van Newcastle? M.a.w.: het gemiddelde niveau van Man U zal toch echt omhoog moeten om ergens te komen waar prijzen worden verdeeld...

Lionel

Bericht door Lionel » wo okt 21, 2015 7:46 am

InnerHarbour schreef:Volgens mij bedoel je wat anders te zeggen Rishi. :smallgrin.gif:
Haha ja. Ronaldo vergelijken met Depay. Kappen hoor.
IK GELOOF!!!!!!

Le T.

Bericht door Le T. » wo okt 21, 2015 10:24 am

wimpey schreef:
Le T. schreef: Arsenal was een incident, en dan bedoel ik niet een De Boer incident, voor de rest is elke wedstrijd 3 keer scoren uit een mogelijkheid of 8 en weinig weggeven.
Waren Swansea en psv ook incidenten? En thuis niet winnen van Newcastle? M.a.w.: het gemiddelde niveau van Man U zal toch echt omhoog moeten om ergens te komen waar prijzen worden verdeeld...
Het modale niveau vooral, ze zakten zowel tegen Swansea als tegen Arsenal in een fase door de ondergrens. Dat mag niet vaak meer gebeuren. Als dat niet meer gebeurt zullen ze ook punten verliezen in wedstrijden zoals die tegen PSV, het houdt immers niet over qua klassespelers. Het is geen team om superieur mee te heersen, het is een team dat met een goede organisatie en scherpte er overwinningen uit kan wringen tegen City, Chelsea en misschien ook nog wel tegen Barca, Real en PSG, maar dat in beginsel wat minder is.

ferry

Bericht door ferry » za okt 24, 2015 5:13 pm

:smallgrin.gif: Chelsea weer verloren, van West Ham deze keer. Mourinho weer naar de tribune gestuurd, een sloot gele kaarten en een rode. Gaat lekker daar! :-)

Le T.

Bericht door Le T. » za okt 24, 2015 5:41 pm

Bilic doet het goed daar, niet onverwacht. Maar Mourinho is daar binnenkort wel weg denk ik, hij moet het hebben van zijn aura van onoverwinnelijkheid en bijbehorende spelletjes, maar qua voetbalinhoud werd het steeds minder. Dan is het niet gewoon een kwestie van hard doorwerken, dan is het onherstelbaar stuk.

Plaats reactie