Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Wie kent Cees de Wolf nog?

Re: Manchester United onder Louis van Gaal

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » do feb 18, 2016 11:00 pm

Bizar toch, die uitslag. Wat zal LVG zeggen? "Wie het uhlotof opportjoenities on tjenzes but Efsie Midjietlend uweej is olwees tof"?

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do feb 18, 2016 11:05 pm

Verliezen ze nu zelfs van FC Jutland? Het United van Moyes tikte Bayer Leverkusen nog scheel in de CL. Ongelofelijk hoe die club in de laatste 1.5 jaar is afgegleden.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » vr feb 19, 2016 12:11 am

In het ravijn gestort, dat lijkt me beter uitgedrukt.

De supporters zijn het zat:

http://www.redcafe.net/threads/send-a-m ... al.414819/

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » vr feb 19, 2016 12:23 am

Niet gezien. Ze zaten al met de koppies bij Arsenal, zeker? De Gea blessure kan er ook nog wel bij.

Jammer van al die blessures. Wat de critici ook zeggen, daar ligt een groot knelpunt. Verleden jaar had MU ook al zo'n blessuregolf. Los dat probleem op en je hebt het over een heel ander team en seizoen. Als trainer zou ik een medische staf zeer zorgvuldig uitkiezen en die ook meenemen naar een volgende club. Maar goed, die mensen blijven altijd buiten schot. De trainers, de voetballers, het bestuur, zelfs de fans kunnen prut zijn, maar de medische staf?

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » vr feb 19, 2016 12:37 am

Haha, ze spelen pas over anderhalve week tegen Arsenal.

Voor die tijd nog Shrewsbury uit League One. Een hele kluif. :biggrin.gif: En daarna nog de return tegen de dappere Legospelers. En of de wedstrijd tegen Arsenal belangrijker is? :confused.gif:

Misschien zijn de trainingen te intensief? Hoe dan ook, de selectie is natuurlijk veel te smal voor de PL. En die smalle keuze is een bewuste keus geweest.

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » vr feb 19, 2016 12:53 am

Voor mijn gevoel is het de medische staf. Hard trainen maakt geen blessures, maar kleine problemen die onopgemerkt blijven leiden tot grotere. Dan kun je verder kijken aan de hand van gemiddelden per ploeg, want het is verder moeilijk hard te maken. Wie heeft het ooit over een medische staf? Alsof daar geen verschil is tussen top en middelmaat... Ik zou het in punten vertalen. Hoeveel punten kost zo'n Rooney die er een maand of twee uitligt? De algemene gedachte is dat blessures deel uitmaken van het geheel, en niet te voorkomen zijn. Dat laatste is alleen niet waar. Blessures zijn zeer zeker te voorkomen. Maar daarvoor moet je mensen hebben die zich veel meer richten op het voorkomen dan op het behandelen van blessures. Maw, je kunt een medische staf hebben die uitmunt in het behandelen van blessures, en toch ver onder de maat blijft...
Laatst gewijzigd door Monkey Tonk op vr feb 19, 2016 1:00 am, 2 keer totaal gewijzigd.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » vr feb 19, 2016 12:58 am

O jawel, overbelasting kan een factor zijn. Niet zoals spelers snel geblesseerd raken als ze het niveau niet aankunnen of als ze zich niet senang voelen.

Desondanks, bij MU stonden vanavond een paar jongens op het veld die ieder net zoveel verdienen als heel FC Legoland bij elkaar. Blessures mogen tegen zo'n ploeg geen excuus zijn.

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » vr feb 19, 2016 1:30 am

Yopi schreef:O jawel, overbelasting kan een factor zijn.
Niet als die overbelasting op tijd herkent wordt, en een speler daardoor lichter mag gaan trainen.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr feb 19, 2016 8:13 am

Ik zie dat een van de super Evangaallisten alweer bezig is met de volgende aan te wijzen die schuldig is aan het United debacle. Waren het eerst de spelers (al zitten die blijkbaar al met hun hoofd bij Arsenal) nu is het de medische staf, iedereen buiten Lowietje. :excited.gif:

Gelukken herkennen de United supporters en de kranten wel de ware schuldige namelijk van Gaal die 300 miljoen mocht uitgeven en er niets van bakt. :smallgrin.gif:
Laatst gewijzigd door InnerHarbour op vr feb 19, 2016 9:38 am, 1 keer totaal gewijzigd.
YNWA

wimpey

Bericht door wimpey » vr feb 19, 2016 9:35 am

Die Sisto speelde een prima pot.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr feb 19, 2016 9:49 am

Gelukkig hebben wij Younes.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Lionel

Bericht door Lionel » vr feb 19, 2016 9:55 am

Is MT serieus?
IK GELOOF!!!!!!

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » vr feb 19, 2016 10:10 am

Natuurlijk is MT serieus. Hij is de laatste gelovige. Of is er nog iemand die denkt dat dit goed komt?

Wanneer gaat LVG, met al zijn kwaliteit, eindelijk het toeval eens uitsluiten? :hypocrite.gif:

De supporters van MU zijn er klaar mee. Er is nu ook een WOODWARD OUT-thread op http://www.redcafe.net. Het gaat net als destijds bij Barcelona: baas houdt LVG tot het bittere einde de hand boven het hoofd en gaat mee ten onder.
Laatst gewijzigd door Yopi op vr feb 19, 2016 10:11 am, 1 keer totaal gewijzigd.

zeux

Bericht door zeux » vr feb 19, 2016 10:10 am

InnerHarbour schreef:iedereen buiten Lowietje. :excited.gif:
Het was ook niet Louis, het was Murphy! :biggrin.gif:
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » vr feb 19, 2016 10:13 am

MU had vaker kunnen scoren, zegt hij. Als ik het goed begrepen heb, heeft MU de hele wedstrijd welgeteld drie keer op het doel geschoten.

MU mag blij zijn met de uitslag. De FC Lego had ook met een paar doelpunten verschil kunnen winnen.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » vr feb 19, 2016 10:26 am

Yopi schreef:MU had vaker kunnen scoren, zegt hij. Als ik het goed begrepen heb, heeft MU de hele wedstrijd welgeteld drie keer op het doel geschoten.

MU mag blij zijn met de uitslag. De FC Lego had ook met een paar doelpunten verschil kunnen winnen.
Mwah, ManU had zeker direct na rust 3 grote kansen. Maar ze haalden de trekker niet over en Jutland wel.
Ze hadden deze wedstrijd kunnen winnen, ze werden niet bepaald overlopen. Alleen de enorme lethargie die over dat elftal hangt... Dan kun je wel kwalitatief beter zijn dan je tegenstander, zonder enige vorm van inzet gaat het niet lukken. Ik zou als supporter helemaal gek worden. Wel beter kunnen, maar weigeren je in te zetten.
Kijk, bij het huidige Ajax heb ik me neergelegd bij 3de garnituur die niet beter kunnen, maar bij ManU is geld zat om wat fatsoenlijks te kopen. En een aantal spelers zijn ook wel acceptabel zoals Martial, Mata en Romero. Maar de rest was zo matig/slecht...
Whitey on the moon.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » vr feb 19, 2016 10:32 am

Waar komt die lethargie vandaan?
De spelers weten dat hun trainer onder vuur ligt en toch zijn ze niet vooruit te trappen?

Een trainer is verantwoordelijk voor de mentale en fysieke staat van zijn elftal.

Stel dat jij Woodward was, zou je dan doorgaan met LvG, Zeux? En hem nog eens een paar honderd euro te besteden geven?

Lionel

Bericht door Lionel » vr feb 19, 2016 10:43 am

Vlak voor de 0-1 van Depay kreeg Legoland toch gewoon de grootste kans van de wedstrijd?
IK GELOOF!!!!!!

zeux

Bericht door zeux » vr feb 19, 2016 11:59 am

Yopi schreef: Stel dat jij Woodward was, zou je dan doorgaan met LvG, Zeux?
Ik heb geen idee wat de interne processen/gesprekken zijn, dus dat vind ik lastig te beoordelen.

Ik zie op tv een paar wedstrijden en vaker nog alleen maar delen. Dat is maar één perspectief.

Op basis daarvan zou ik zeggen: nee.
Vorig jaar vond ik dat hij het 'ok' deed, gegeven de omstandigheden.
Dit jaar valt mij zwaar tegen. Dat hij met zo'n lichte voorhoede/aanval het seizoen in ging verbaasde mij al. Dat hij dat in januari niet herstelde vind ik ongelooflijk. Ik heb geen idee wat ze achter de schermen allemaal wel en niet hebben geprobeerd in januari, maar als er niks bij komt bij een club met zoveel mogelijkheden, dan lijkt het er ook op dat ze bewust geen versterkingen hebben gehaald. Dat is wat mij betreft een kolossale misser.

En wat de lethargie en idee-loosheid in het elftal betreft: dat lijkt mij bij uitstek een coach-probleem. Dat kan niet.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

wimpey

Bericht door wimpey » vr feb 19, 2016 1:00 pm

zeux schreef: En wat de lethargie en idee-loosheid in het elftal betreft: dat lijkt mij bij uitstek een coach-probleem.
Ze missen behalve voetballende kwaliteit ook nog eens (rotwoord:) persoonlijkheden. Vrijwel zonder uitzondering staan er spelers op het veld die in een goed draaiend team tot op zekere hoogte mee kunnen draaien. Maar waar zijn de leiders, gasten die het over een andere boeg gooien in een poging de kar uit de shit te trekken?!

Dit is echt een enorm demasqué. Na Bayern en Barcelona loopt ie weer met z'n kop tegen de lamp, omdat ie (blijkbaar) de kwaliteitsnormen niet kan inschatten en het vermogen mist om z'n selectie te versterken. Dan kan er van opbouwwerk, een proces en een filosofie ook geen sprake zijn. Hij stoot net als in Duitsland en Spanje op z'n beperkingen. Of ie dat zelf in de smiezen heeft, dan wel wil toegeven?! Ik betwijfel het.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr feb 19, 2016 1:05 pm

wimpey schreef:[Of ie dat zelf in de smiezen heeft, dan wel wil toegeven?! Ik betwijfel het.
Het woord "zelfkritiek" komt in zijn woordenboek niet voor.
YNWA

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » vr feb 19, 2016 1:08 pm

Lionel schreef:Vlak voor de 0-1 van Depay kreeg Legoland toch gewoon de grootste kans van de wedstrijd?
Precies. Ik heb niet de hele wedstrijd gezien maar deze kans wel. Dat Lego-mannetje liep alleen op Romero af zonder een verdediger in de buurt.

zeux

Bericht door zeux » vr feb 19, 2016 1:27 pm

wimpey schreef: Maar waar zijn de leiders, gasten die het over een andere boeg gooien in een poging de kar uit de shit te trekken?!
De laatste twintig minuten tegen Chelsea werd dat wel heel pijnlijk duidelijk. Daar zag je dat niemand het heft in handen neemt. Of durft te nemen.

Gisteren was wel erg een feestopstelling waar nul automatisme in zit, maar goed ook dat kun je op een gebrek aan diepte in de selectie gooien.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » vr feb 19, 2016 1:44 pm

Tja, ik tel bij MU acht veldspelers die regelmatig meedoen. De meeste nieuwelingen zitten op de bank.
Met een voorhoede van 100 miljoen mag je er best een paar maken tegen FC Legoland.

Eerder werd LVG gevraagd of hij geen extra verdediger nodig had. Nee, dus.

http://www.skysports.com/football/news/ ... lub-doctor

Inschattingsfout. Engelse clubs hebben een moordend programma.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr feb 19, 2016 1:45 pm

YNWA

Plaats reactie