Europa & Conference League
Moderator: mods
Re: Europa League
Tuurlijk, haal het voor de finale maar even lekker door elkaar.
Enige verandering tov Bosz normale 11 zou wat mij betreft Tete moeten zijn.
Kluivert kan net als zn pa mooi invallen en de winnende er in punteren
Het is niet dat je door een basisplaats van Kluivert de ingeslepen patronen ofzo breekt.Iniesta schreef:Tuurlijk, haal het voor de finale maar even lekker door elkaar.
Zo'n invalbeurt voor een net 18-jarige wordt veel te veel opgeklopt. Is gedoemd om in alle opzichten te mislukken. Verzuimt hij dan te scoren uit die één of twee goede kansen die er gezien de zwakte van de United verdediging zeker komen dan blijft dat maar terugkomen.
Nee, verras maar lekker met een basisplaats voor Kluivert.
Dan voeg je dribbels toe en onvoorspelbaarheid, voorzetten die met het goede been worden gegeven. En iemand die zeer attent is op balverlies van de tegenstanders én bloed snel.
Sterke wapens tegen Man U dat echt grossiert in balverlies.
En ja, Tete moet idd ook beginnen.
Als Bosz exact dezelfde elf opstelt als gebruikelijk (minus Viergever) dan kun je de wissels ook alweer uittekenen.
Op een gegeven moment komt dan Donny vd Beek voor Lasse, achterin moet er wellicht ook nog worden gebruikt maar doordat er voor die tijd al één van de aanvallers is vervangen en wellicht tussendoor Sinkgraven is ingebracht zit je met wat pech al te vroeg door je wissels heen.
Dus nee, doe het maar met mijn opstelling. Zelfs Rishi is het met me eens:)
Als Bosz exact dezelfde elf opstelt als gebruikelijk (minus Viergever) dan kun je de wissels ook alweer uittekenen.
Op een gegeven moment komt dan Donny vd Beek voor Lasse, achterin moet er wellicht ook nog worden gebruikt maar doordat er voor die tijd al één van de aanvallers is vervangen en wellicht tussendoor Sinkgraven is ingebracht zit je met wat pech al te vroeg door je wissels heen.
Dus nee, doe het maar met mijn opstelling. Zelfs Rishi is het met me eens:)
Geen Sinkgraven bij de selectie dus.
Mooi, kan er dus een streep door een invalbeurt van iemand die ik ook niet in actie had willen zien
Mooi, kan er dus een streep door een invalbeurt van iemand die ik ook niet in actie had willen zien
- InnerHarbour
Voorronde EC wat een lelijk uittenue heeft Utrecht, staan overigens vlak voor rust nog 0-0 tegen de nummer 4 van Malta.
YNWA
Denk dat het bericht van Nouri daar meespeelde. Zag interviews na afloop. Het nieuws hakte er in. En logisch ook.
IK GELOOF!!!!!!
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Nu iedereen is uitgelachen over de prestaties van onze rivaal gisteravond toch ook nog even ons eigen falen benadrukken. Mist iemand iets vanavond? Een potje EL voetbal misschien? 

Nil volentibus arduum
Wie moet er wat missen dan?gelders trots is nu op voorsprong in Europa..Marillion schreef:Nu iedereen is uitgelachen over de prestaties van onze rivaal gisteravond toch ook nog even ons eigen falen benadrukken. Mist iemand iets vanavond? Een potje EL voetbal misschien?
Of moet Nederlands trots zeggen?
-
- AT Toto winner 15/16
Wat genant slecht verdedigd door Vitesse, blinde paniek.
Ik loop al de hele dag te balen dat er geen Europees voetbal is.Marillion schreef:Nu iedereen is uitgelachen over de prestaties van onze rivaal gisteravond toch ook nog even ons eigen falen benadrukken. Mist iemand iets vanavond? Een potje EL voetbal misschien?
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Khraa schreef:Ik loop al de hele dag te balen dat er geen Europees voetbal is.Marillion schreef:Nu iedereen is uitgelachen over de prestaties van onze rivaal gisteravond toch ook nog even ons eigen falen benadrukken. Mist iemand iets vanavond? Een potje EL voetbal misschien?
Dat is er wel hoor... RTL 7
Nee hoor. Als je het negeert gaat het vanzelf weg.Javiskamp schreef:Khraa schreef:Ik loop al de hele dag te balen dat er geen Europees voetbal is.Marillion schreef:Nu iedereen is uitgelachen over de prestaties van onze rivaal gisteravond toch ook nog even ons eigen falen benadrukken. Mist iemand iets vanavond? Een potje EL voetbal misschien?
Dat is er wel hoor... RTL 7
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Dan moet je het jiet negeren... dan mis je het ook niet...
Rosenborg met 4-0 onderuit bij Real Sociedad. Deed de hattrick man nog mee of zat hij weer op de bank?
Denk dat Ajax volgend seizoen maar weer een trainer moet aanstellen i.p.v. de greenkeeper van Telstar.Jöhnk schreef:Rosenborg met 4-0 onderuit bij Real Sociedad. Deed de hattrick man nog mee of zat hij weer op de bank?
En Nice, tegen wie Ajax had verdiend om door te gaan, won met 1-5 bij Waregem
I think I lost my fucking headache
wimpey schreef:
Denk dat Ajax volgend seizoen maar weer een trainer moet aanstellen i.p.v. de greenkeeper van Telstar.

"Hate it or love it, the underdog's on top".
Waarom had Ajax dat verdiend dan? In de wedstrijden die ik zag vergat Nice tot 2 keer toe om na een 1-0 voorsprong een paar enorme kansen af te ronden.LucaS schreef:En Nice, tegen wie Ajax had verdiend om door te gaan, won met 1-5 bij Waregem
De ontmoeting met Nice kon beide kanten op vallen. Beide ploegen hadden afwisselend overwicht en kansen. Uiteindelijk hebben we het vrij knullig uit handen gegeven door na de 2-1 in eigen huis nog zoveel ruimte weg te geven.
Nil volentibus arduum
- InnerHarbour
Vitas kansloos eraf met 3-0. Nederlandse clubs die zich moeten kwalificeren via voorrondes lukt dat niet en de twee die rechtstreeks geplaatst zijn hebben er 2 gespeeld en 0 punten, treuriger kan niet lijkt mij zo. Misschien ben ik nog wel te aardig als ik zeg dat de Nederlandsche competitie 4de rangs is.
YNWA
- InnerHarbour
Heel stiekum wil je eigenlijk ook Liverpool tot je favorieten rekenen hè 'ouwe' succesfan. 

YNWA
- InnerHarbour
Ben blij dat je eindelijk toegeeft dat je een succesfan bent die op bandwagons springt. 

YNWA