Engeland en Schotland
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Engeland en Schotland
Gaat lekker.. Met Arsenal. Tete is beter dan Darmian. 100%
IK GELOOF!!!!!!
Arsenal speelt dan ook ongelooflijk goed zeg
Zou zomaar nog erger kunnen worden. CV's van MU hebben veel moeite met snelle, wendbare tegenstanders.
Zielloos geschuif van MU schiet niet op.
Zielloos geschuif van MU schiet niet op.
Aan de andere kant zie ik Manchester ook nog wel scoren hoor. Positiespel is prima verzorgd, kunnen en mogen wij als Ajacieden alleen nog maar van dromen
Vandaar dat ze 3-0 achter staan.
Arsenal vindt het prima zo.
Arsenal vindt het prima zo.
Memphis snel geslachtofferd.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
De Boer? 

Sssst, IH is net zo opgelucht!Benji schreef:De Boer?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Zou natuurlijk wel de gedroomde uitkomst zijn. Frank via de voordeur eruit en wij kunnen op zoek naar een goede vervanger.
- InnerHarbour
Altijd heerlijk om United kansloos te zien verlliezen. Delay gaat bij de eerste tweede goals de mist in en bij de derde staat hij lucht te dekken.
BTW heeft de Depay al een goede wedstrijd in de PL gespeeld?
Bye, bye Rodgers, het heeft nog veel te geduurd
.
BTW heeft de Depay al een goede wedstrijd in de PL gespeeld?

Bye, bye Rodgers, het heeft nog veel te geduurd
.
YNWA
Is het niet wat overdreven om Frank bij Liverpool te zien?
Alexander schreef:Zou natuurlijk wel de gedroomde uitkomst zijn. Frank via de voordeur eruit en wij kunnen op zoek naar een goede vervanger.
Luister.. Als je als club kan kiezen tussen Klopp en Frank de Boer kies je 10x voor Klopp.

Los van of die dat wil zie ik Liverpool ook aan om te gaan voor een grand old man a la Sam Allardyce of Harry Redknapp. Of waren ze vanmorgen al rond met Advocaat?

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Sometimes you've gotta take one for the teamzeux schreef:Sssst, IH is net zo opgelucht!Benji schreef:De Boer?

'Ik had ze nog zo gewaarschuwd'...
http://www.onze11.nl/34993/wtf-nieuws/o ... aarschuwd/
Lachen, die trainers. Als hun ploeg verliest gaat het plotseling over 'ze'.
Wat vriend Daley betreft, over hem hebben ze in Engeland dezelfde discussie als wij hier:
http://www.redcafe.net/threads/daley-bl ... 84/page-30
En waarschijnlijk kennen ze zijn vader niet eens.
http://www.onze11.nl/34993/wtf-nieuws/o ... aarschuwd/
Lachen, die trainers. Als hun ploeg verliest gaat het plotseling over 'ze'.

Wat vriend Daley betreft, over hem hebben ze in Engeland dezelfde discussie als wij hier:
http://www.redcafe.net/threads/daley-bl ... 84/page-30
En waarschijnlijk kennen ze zijn vader niet eens.
Gelukkig brachten Carrick, Schweinsteiger, Darmian, Depay, Mata, Young (kan ik niks kwalijk nemen als linksback) wel wat er gevraagd werd.
Bij de eerste goal laat die Smalling Sanchez in de 16 voor zich glippen. Wat De Gea aan het doen is snap ik ook niet. Blind kan daar toch echt niks aan doen behalve harder ingrijpen bij Ozil. Maar wie moest hem dekken? Schweinsteiger? Carrick?
De 2e goal idem dito. Blind zijn taak was niet om Ozil te dekken hoor. Sowieso werd United aan alle kanten overlopen. Als het eenmaal loopt bij Arsenal is het echt een wereldteam en heb je niks aan het statische van United.
Gezien hoe Cazorla Schweinsteiger dolde? Kopt de bal in 1x over Schweinsteiger heen. Die zoekt Cazorla volgens mij nog steeds. Er zit weinig dynamiek in United. Het is allemaal zo positiegebonden. Net als Ajax.
Bij de eerste goal laat die Smalling Sanchez in de 16 voor zich glippen. Wat De Gea aan het doen is snap ik ook niet. Blind kan daar toch echt niks aan doen behalve harder ingrijpen bij Ozil. Maar wie moest hem dekken? Schweinsteiger? Carrick?
De 2e goal idem dito. Blind zijn taak was niet om Ozil te dekken hoor. Sowieso werd United aan alle kanten overlopen. Als het eenmaal loopt bij Arsenal is het echt een wereldteam en heb je niks aan het statische van United.
Gezien hoe Cazorla Schweinsteiger dolde? Kopt de bal in 1x over Schweinsteiger heen. Die zoekt Cazorla volgens mij nog steeds. Er zit weinig dynamiek in United. Het is allemaal zo positiegebonden. Net als Ajax.
IK GELOOF!!!!!!
Engeland en Schotland
Het is natuurlijk maar zeer de vraag of een subtopper als Liverpool kans maakt om iemand als Klopp aan te trekken.Als je als club kan kiezen tussen Klopp en Frank de Boer kies je 10x voor Klopp.![]()
- InnerHarbour
Natuurlijk zijn beide goals de schuld van Delay. De eerste bal kan hij zo opruimen uit het strafschopgebied maar geeft een een pinichterig trapje over 2 meter die onderschept wordt en daar was de voorzet en de goal.Lionel schreef: Bij de eerste goal laat die Smalling Sanchez in de 16 voor zich glippen. Wat De Gea aan het doen is snap ik ook niet. Blind kan daar toch echt niks aan doen behalve harder ingrijpen bij Ozil. Maar wie moest hem dekken? Schweinsteiger? Carrick?
Bij de tweede goal staat hij op zijn Nederlands te verdedigen, beetje halfslachtig meelopen en geen druk op de bal zetten. Nou we weten allemaal hoe lekker vlot Delay is

Maar goed Lowietje Delay blijven opstellen in het centrum, je kan mij niet vaak genoeg kansloos verliezen.
YNWA
Oh van dat opruimen heb ik niet gezien. Dan is dat zeker niet best. Maar heel United stond niet. Werden compleet overlopen door een team dat woensdag nog verloor van Olympiakos 

IK GELOOF!!!!!!
Net als bij Ajax - psv zat de trainer van Man U erbij, keek ernaar en sprak na afloop van een offday. Oh ironie.
Ik hoop dat Liverpool voor Klopp gaat. Gevoelsmatig denk ik dat hij als 'tough guy' daar perfect past. Liverpool hoort aan de top van Europa. Klopp kan ze een duw in de juiste richting geven met modern voetbal met behoud van het 'eigen' Britse. Tempovoetbal in combi met koppie gebruiken en techniek.
Ik hoop dat Liverpool voor Klopp gaat. Gevoelsmatig denk ik dat hij als 'tough guy' daar perfect past. Liverpool hoort aan de top van Europa. Klopp kan ze een duw in de juiste richting geven met modern voetbal met behoud van het 'eigen' Britse. Tempovoetbal in combi met koppie gebruiken en techniek.
MU kan me niet overtuigen. Vorig seizoen niet en nu opnieuw niet. Terwijl ze toch best aardige spelers hebben. (Mag ook wel voor dat geld.)
De beste teams in Europa (Bayern voorop) spelen veel sneller, dynamischer, lijken tactisch beter uitgebalanceerd. Kan LVG het er niet in krijgen doordat hij niet klikt met de spelers? Of is zijn fillossefie simpelweg achterhaald, en is hij toe aan zijn pensioen?
De beste teams in Europa (Bayern voorop) spelen veel sneller, dynamischer, lijken tactisch beter uitgebalanceerd. Kan LVG het er niet in krijgen doordat hij niet klikt met de spelers? Of is zijn fillossefie simpelweg achterhaald, en is hij toe aan zijn pensioen?
Misschien kunnen LvG en FdB ruilen?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali