Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Dubbel
AT EC 2012 winner

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Dubbel » ma sep 21, 2015 8:49 pm

InnerHarbour schreef:Wimpey heeft met Boston gebeld. :smallgrin.gif:

Liverpool owners FSG “warned against hiring” Jurgen Klopp
FENWAY Sports Group??? :blackcat.gif:

Ik had al een hekel aan die kut club uit Liverpool maar nou helemaal!

Afbeelding

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma sep 21, 2015 9:15 pm

wimpey schreef:
Lionel schreef:Die Duitse trainer is al vrij. Houdt nu een sabbatical.
Klopp gaat naar Bayern na dit seizoen, lijkt me. Kijk trouwens effe waar BVB onder Klopp stond en waar ze nu onder Tuchel staan. Bij Klopp was het vorig seizoen op, Tuchel heeft die ploeg nieuwe Schwung gegeven. Een erg goede trainer, dat zag je bij Mainz al. Ook daar was ie trouwens de opvolger van Klopp.
Opgelost dan, haalt Liverpool gewoon Pep!

Arthur

Bericht door Arthur » di sep 22, 2015 7:32 am

InnerHarbour schreef:Wimpey heeft met Boston gebeld. :smallgrin.gif:

Liverpool owners FSG “warned against hiring” Jurgen Klopp
Ik heb er altijd wel een vreemd soort bewondering voor hoe mensen zo'n heel artikel kunnen schrijven over een losse flodder, zonder deze op enige manier hard te maken of toe te lichten. Ze herhalen de uit hun duim gezogen stelling gewoon een aantal keer in steeds iets andere bewoordingen en that's it.

LucaS

Bericht door LucaS » di sep 22, 2015 8:06 am

Het is net at
I think I lost my fucking headache

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » di sep 22, 2015 10:20 am

Arthur schreef: Ik heb er altijd wel een vreemd soort bewondering voor hoe mensen zo'n heel artikel kunnen schrijven over een losse flodder, zonder deze op enige manier hard te maken of toe te lichten. Ze herhalen de uit hun duim gezogen stelling gewoon een aantal keer in steeds iets andere bewoordingen en that's it.
Zo zit de wereld in elkaar, want de massa kun je werkelijk alles wijsmaken. 'By way of deception thou shalt do war' - Mossad.

zeux

Bericht door zeux » di sep 22, 2015 1:12 pm

Ferguson geniet van 'briljante' persconferenties Van Gaal
Alex Ferguson vindt het logisch dat het spel van Manchester United onder Louis van Gaal niet altijd indrukwekkend is.
"Het heeft tijd nodig, hij moet zijn team nog vormen", zegt de voormalig manager van de Premier League-club tegen Sky Sports.

"Hij heeft de ervaring door zijn tijd bij FC Barcelona en Bayern München en weet hoe hij met dit soort situaties om moet gaan."

Ferguson geniet van de onderonsjes die Van Gaal met de media heeft. "Ik houd van zijn persconferenties. Ze zijn briljant. Ik zie de journalisten op het puntje van de stoel zitten. Hij straalt zoveel zelfvertrouwen uit."

Tegen de BBC zegt Ferguson dat het aanstellen van Ryan Giggs als assistent een goede keuze was. "Het was een meesterzet. Hij heeft zoveel kennis, ervaring bij de club en kwaliteiten."
Bron: nu.nl
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di sep 22, 2015 6:36 pm

Rood Arsenal-verdediger Gabriel geseponeerd

Verdediger Gabriel Paulista van Arsenal krijgt toch geen schorsing voor zijn rode kaart zaterdag in de verloren wedstrijd tegen Chelsea (2-0). Dat maakte de Engelse voetbalbond FA dinsdag bekend. De Braziliaan kan nog wel worden geschorst voor ongepast gedrag na zijn rode kaart.
Gabriel Paulista werd uit het veld gestuurd nadat hij gereageerd had op de provocaties van Chelsea-spits Diego Costa. Hij trapte de Spanjaard duidelijk zichtbaar tegen het scheenbeen. Gabriel kreeg in eerste instantie een schorsing van drie wedstrijden opgelegd, maar werd na de behandeling van de strafzaak alsnog vrijgesproken.

Costa ontsnapte in het verhitte duel een paar keer aan rood, maar is inmiddels alsnog door de FA aangeklaagd wegens gewelddadig gedrag. Voor hem dreigt nu een schorsing van drie duels. Costa kan de zaak ook laten voorkomen bij de tuchtcommissie.

De FA heeft niet alleen Costa aangeklaagd, maar ook beide clubs omdat ze hun spelers niet in toom konden houden.
Vreemde beslissing zoals het hier staat, geprovoceerd of niet hij schopt gewoon na.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » di sep 22, 2015 7:55 pm

Ik vind het wel terecht. Arsenal is al genoeg gestraft door de rode kaart die Gabriel kreeg.
IK GELOOF!!!!!!

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » di sep 22, 2015 8:39 pm

Drie duels voor Costa. De bedrieger bedrogen.

http://www.bbc.com/sport/0/football/34331311

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » do sep 24, 2015 7:08 am

Daar hebben de Grote Mannen van Liverpool weer eens karakter getoond. Na een epische strijdmet strafschoppen gewonnen in de Capital One Cup!

Van wie? Uuuuhmmm.. Vierde klassertje Carlisle. Maar dat doet er toch niets aan af?

beelzebub

Bericht door beelzebub » do sep 24, 2015 9:43 am

Das best knap. Want voor deze penaltyserie had Carlisle van de voorgaande 8 er 7 gewonnen. :ajaxsmiley.gif:

Even wat anders... Ik begrijp dat het lastig is om Newcastle aan voetballen te krijgen, maar McLaren maakt er weer een lekkere puinzooi van daar. Onderaan in de PL en eruit vliegen tegen een club die lager voetbalt in een van de bekers... Die haalt het eind van oktober niet eens als ze niet snel gaan winnen daar.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

elliquido

Bericht door elliquido » do sep 24, 2015 10:14 am

En dan is het pad vrij voor Frank ! :blackcat.gif:
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do sep 24, 2015 10:35 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Daar hebben de Grote Mannen van Liverpool weer eens karakter getoond. Na een epische strijdmet strafschoppen gewonnen in de Capital One Cup!

Van wie? Uuuuhmmm.. Vierde klassertje Carlisle. Maar dat doet er toch niets aan af?
Jammer dat ze het gered hebben want hoe eerder Rodgers eruit vliegt hoe beter. Zonder di onbenul kunnen ze een behoorlijke manager aantrekken en om de eerste 4 plaatsten spellen waar een grootmacht zoals Liverpool thuishoort..
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do sep 24, 2015 10:45 am

Lionel schreef:Ik vind het wel terecht. Arsenal is al genoeg gestraft door de rode kaart die Gabriel kreeg.
Lulverhaal, als je maar geprovoceerd wordt zou je mogen natrappen. Een gedeelte van je prof zijn is dat je jezelf onder controle kan houden en als je dat niet kan behoor je gestraft te worden of je gaat lekker in een 4de elftal van ODB hier in Den Haag spelen, dan kan je elke week los.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » do sep 24, 2015 11:00 am

InnerHarbour schreef:
Lionel schreef:Ik vind het wel terecht. Arsenal is al genoeg gestraft door de rode kaart die Gabriel kreeg.
Lulverhaal, als je maar geprovoceerd wordt zou je mogen natrappen. Een gedeelte van je prof zijn is dat je jezelf onder controle kan houden en als je dat niet kan behoor je gestraft te worden of je gaat lekker in een 4de elftal van ODB hier in Den Haag spelen, dan kan je elke week los.
Hij werd niet een beetje geprovoceerd hé. Ik snap je punt heel goed hoor. Maar ik vind het meer dan terecht dat Diego Costa geschorst is. Ze hadden hem alleen 3 maanden moeten schorsen. Vind zijn gedrag erger dan het bijten van Suarez.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do sep 24, 2015 12:19 pm

Maar dat ben ik met je eens, natuurlijk moet die Costa aangepakt worden, volkomen terechte schorsing.

BTW, het is een klootzak als hij tegen je speelt maar als hij voor je speelt......... :hypocrite.gif:
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » do sep 24, 2015 2:45 pm

'Fans Liverpool krijgen mogelijk hun zin: ideale vervanger weer beschikbaar'

Donderdag, 24 september 2015 om 14:58

/

Jürgen Klopp kondigde na zijn afscheid bij Borussia Dortmund aan dat hij een jaar lang wilde gaan genieten van zijn sabbatical, maar daar lijkt de succescoach van terug te komen. Sky Sports claimt dat de Duitser inmiddels te kennen heeft gegeven dat hij bereid is in te stappen bij een club in de Premier League. Concrete aanbiedingen liggen er nog niet.

Daar zou echter snel verandering in kunnen komen. Klopp wordt in de Britse pers genoemd als mogelijke vervanger van Brendan Rodgers, die zwaar onder druk staat bij Liverpool. De Noord-Ier is bezig aan zijn vierde seizoen op Anfield, maar slaagt er niet om in een team te formeren die de strijd aan kan gaan met de gevestigde orde. The Reds leverden in de eerste zes duel van het nieuwe seizoen alweer tien punten in.

Fans van Liverpool zijn de matige prestaties beu. Klopp wordt door een groot deel van de aanhang gezien als de meest geschikte opvolger voor Rodgers, en een grote Liverpool-fansite heeft zijn 122.000 volgers op Twitter opgeroepen om aankomende zaterdag, thuis tegen Aston Villa, massaal verkleed als Klopp naar het stadion te komen. Er wordt aan de fans gevraagd om in een trainingsjasje en met een bril en een pet op Anfield te verschijnen.
Goed nieuws voor IH
IK GELOOF!!!!!!

Arthur

Bericht door Arthur » do sep 24, 2015 2:48 pm

Ancelotti werd ook ergens genoemd, maar ik kan me niet voorstellen dat hij op dat niveau wil werken.

beelzebub

Bericht door beelzebub » do sep 24, 2015 2:48 pm

Mwoah, niet helemaal. Als het aan Tim Krul ligt gaat Newcastle binnenkort shoppen bij Liverpool :ajaxsmiley.gif: :

Krul wil 'echte mannen' zien bij Newcastle United
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do sep 24, 2015 7:54 pm

Lionel schreef:
'Fans Liverpool krijgen mogelijk hun zin: ideale vervanger weer beschikbaar'

Donderdag, 24 september 2015 om 14:58

/

Jürgen Klopp kondigde na zijn afscheid bij Borussia Dortmund aan dat hij een jaar lang wilde gaan genieten van zijn sabbatical, maar daar lijkt de succescoach van terug te komen. Sky Sports claimt dat de Duitser inmiddels te kennen heeft gegeven dat hij bereid is in te stappen bij een club in de Premier League. Concrete aanbiedingen liggen er nog niet.

Daar zou echter snel verandering in kunnen komen. Klopp wordt in de Britse pers genoemd als mogelijke vervanger van Brendan Rodgers, die zwaar onder druk staat bij Liverpool. De Noord-Ier is bezig aan zijn vierde seizoen op Anfield, maar slaagt er niet om in een team te formeren die de strijd aan kan gaan met de gevestigde orde. The Reds leverden in de eerste zes duel van het nieuwe seizoen alweer tien punten in.

Fans van Liverpool zijn de matige prestaties beu. Klopp wordt door een groot deel van de aanhang gezien als de meest geschikte opvolger voor Rodgers, en een grote Liverpool-fansite heeft zijn 122.000 volgers op Twitter opgeroepen om aankomende zaterdag, thuis tegen Aston Villa, massaal verkleed als Klopp naar het stadion te komen. Er wordt aan de fans gevraagd om in een trainingsjasje en met een bril en een pet op Anfield te verschijnen.
Goed nieuws voor IH
Nou met Klopp staat er wel een grote vent langs de lijn. :666.gif:
YNWA

wimpey

Bericht door wimpey » do sep 24, 2015 8:16 pm

beelzebub schreef:Mwoah, niet helemaal. Als het aan Tim Krul ligt gaat Newcastle binnenkort shoppen bij Liverpool :ajaxsmiley.gif: :

Krul wil 'echte mannen' zien bij Newcastle United
:drecul.gif: Of IH gaat golfen in Newcastle en mevr. IH gaat daar shoppen!

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » vr sep 25, 2015 8:59 pm

Mourinho moppert dat wraak nemen dus 'mag', omdat de Arsenal speler na rood geen schorsing krijgt. Hij vergeet daarbij gemakshalve dat zijn ploeg met 11 tegen 10 speelde, ipv met 10 tegen 11. Dat zou zo maar even zes punten verschil tussen Chelsea en Arsenal kunnen betekenen. Jammer dat die tuchtcommissie het niet aandurfde om de 0-0 stand van bij het incident als einduitslag te hanteren.

Rooie

Bericht door Rooie » za sep 26, 2015 1:55 pm

Louis zou zo maar eens bovenaan kunnen staan na vandaag. City staat met 2-1 achter bij Tottenham en bakt er weinig van.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » za sep 26, 2015 2:21 pm

Inmiddels 4-1
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

elliquido

Bericht door elliquido » za sep 26, 2015 3:46 pm

Hoor ik nou " don't worry " vanuit de man united vakken komen?
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Plaats reactie