Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
45 passes die leiden naar de goal:

Bron: Red Café

"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Slap verdedigen van Blind en in het centrum wordt Pellè volledig open gelaten. Totaal onnodig dit, want United had de tweede helft de wedstrijd in handen. Nu worden het nog tien hete minuten.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Die Virgil had er natuurlijk gewoon afgemoeten toen hij voorkwam dat de marge naar 3 ging.zeux schreef:Slap verdedigen van Blind en in het centrum wordt Pellè volledig open gelaten. Totaal onnodig dit, want United had de tweede helft de wedstrijd in handen. Nu worden het nog tien hete minuten.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Geloof niet dat Virgil de laatste verdediger was. Liep nog een man in het centrum.Le T. schreef:Die Virgil had er natuurlijk gewoon afgemoeten toen hij voorkwam dat de marge naar 3 ging.zeux schreef:Slap verdedigen van Blind en in het centrum wordt Pellè volledig open gelaten. Totaal onnodig dit, want United had de tweede helft de wedstrijd in handen. Nu worden het nog tien hete minuten.
Eindeloos gebrei dus.zeux schreef:45 passes die leiden naar de goal:
Tegen Virgil van Dijk en co lukt het nog wel. Tegen topteams is het een ander verhaal. Ik heb MU dit seizoen een aantal keren aan het werk gezien (toegegeven, niet altijd de hele wedstrijd) maar ik ben nog geen moment onder de indruk geraakt.
Dat van die 45 passes slaat nergens op. Het was lomp gebrei. Zo zou je ook een goal van Ajax kunnen laten zien.
Dit United mist eigenlijk alles van een topploeg behalve een keeper.
IK GELOOF!!!!!!
Zulke slechte spelers hebben ze niet. Het is vooral geen team.
- Monkey Tonk
Alleen de eerste twintig minuten gezien. Southampton speelde erg opportunistisch. Een beetje te, had ik de indruk. United had er in het begin geen antwoord op. Vorig jaar hadden ze dit verloren. Nu hebben ze meer geduld en rust in de ploeg. Dan kun je op de fouten wachten en die komen er wel als de andere ploeg met de krachten blijft smijten. Wat een aankoop, die Martial.
ManU inmiddels op twee punten van City, dat een week geleden al praktisch als kampioen werd gekroond. Een hele open competitie. Niet altijd met hoogstaand voetbal, maar wel erg leuk omdat iedereen van iedereen kan winnen.
ManU inmiddels op twee punten van City, dat een week geleden al praktisch als kampioen werd gekroond. Een hele open competitie. Niet altijd met hoogstaand voetbal, maar wel erg leuk omdat iedereen van iedereen kan winnen.
-
Die Martial heeft volgens mij wel potentie. En niet alleen omdat ie 2 wedstrijden 3 x scoort.Lionel schreef:Dat van die 45 passes slaat nergens op. Het was lomp gebrei. Zo zou je ook een goal van Ajax kunnen laten zien.
- Monkey Tonk
Het overgrote deel van de passes op de helft van de tegenstander, maar voor de zestien ligt een groot luchtledig, totdat er uiteindelijk een doorbraak is. Op zich geen probleem. Alleen is het leuker voor het publiek als je de opening sneller ziet, en dan sneller diepspeelt. Met een Yaya Toure in de ploeg is de opening er veel sneller, omdat die de ruimte voor een steekpass veel beter ziet en zo'n pass telkens weer met waanzinnige precisie aflevert. Het 'gebrei' is een ander woord voor in de voeten spelen ipv in de ruimte.Yopi schreef:Eindeloos gebrei dus.zeux schreef:45 passes die leiden naar de goal:
In American football is dat laatste precies het verschil tussen de NFL (pros) en NCAAF (amateur/college). In de NFL werpt de quarterback de bal naar de plek waar de receiver gaat komen. Voor rookie quarterbacks in de NFL geldt: als het eruit ziet alsof de speler open is, is het al te laat. Wordt zo'n bal toch gepasst dan lijdt het vaak tot een interception. Het gebrekkige begrip van ruimte bij Ajax doet wat dat betreft net zo amateuristisch aan.
Mooi verwoord!Monkey Tonk schreef:
Het overgrote deel van de passes op de helft van de tegenstander, maar voor de zestien ligt een groot luchtledig, totdat er uiteindelijk een doorbraak is. Op zich geen probleem. Alleen is het leuker voor het publiek als je de opening sneller ziet, en dan sneller diepspeelt. Met een Yaya Toure in de ploeg is de opening er veel sneller, omdat die de ruimte voor een steekpass veel beter ziet en zo'n pass telkens weer met waanzinnige precisie aflevert. Het 'gebrei' is een ander woord voor in de voeten spelen ipv in de ruimte.
In American football is dat laatste precies het verschil tussen de NFL (pros) en NCAAF (amateur/college). In de NFL werpt de quarterback de bal naar de plek waar de receiver gaat komen. Voor rookie quarterbacks in de NFL geldt: als het eruit ziet alsof de speler open is, is het al te laat. Wordt zo'n bal toch gepasst dan lijdt het vaak tot een interception. Het gebrekkige begrip van ruimte bij Ajax doet wat dat betreft net zo amateuristisch aan.

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Ze hebben ook geen echte toppers. Die Martial is een hele aardige spits maar zou bij de Top 15 van Europa niet in de basis staan hoor. Rooney is geen creatieve nummer 10. Mata verpietert op rechts. Darmian is een subtopper. Rojo geen linksback. Schneiderlin is een aardige speler maar moet je daar nou echt 35 miljoen voor betalen?Yopi schreef:Zulke slechte spelers hebben ze niet. Het is vooral geen team.
Het verbaasde me dat ze nog voor de rust de 1-1 maakten. De tweede helft heb ik niet gezien. Ik heb geen flauw idee wat Louis van Gaal nou precies wilt met zijn elftal. Wilt hij druk zetten? Wilt hij op de counter spelen? Aan de bal is het even traag als bij Ajax. Trainen ze wel ergens op?
IK GELOOF!!!!!!
De 1-1 was buitenspel. Maar die goal hielp MU wel terug in de wedstrijd.
Wat betreft die 45 passes, de supporters maken er grapjes over:
http://www.redcafe.net/threads/45-passe ... al.409635/
Is geloof ik niet zo hun stijl.
Het grootste probleem voor Van Gaal heeft hij zelf gecreeerd. Op zich best begrijpelijk dat hij een belangrijke speler nog belangrijker heeft gemaakt om een verbinding te krijgen tussen zijn flossefie en de Engelse voetbalcultuur en de clubcultuur. Maar Rooney uit vorm is technisch onbetrouwbaar, en dan werkt het positiespel niet omdat je geen loopactie kunt timen als je de balcontrole van de passgever moet afwachten.
Die man was Rooney aan het dekken, als hij Martial nog net op tijd had kunnen bereiken was Rooney helemaal vrij en hoefde Martial hem alleen maar af te leggen. Het was dus wel degelijk een overtreding die niks met een poging de bal te spelen van doen had die een grote scoringskans om zeep hielp. Had die dat niet gedaan dan was het 4-1 en krijg je geen zenuwachtige laatste minuten, had de scheidsrechter adequaat gereageerd op deze spelvervuiling dan had Southampton met 10 man die laaatste minuten zenuwachtig moeten zien te maken.zeux schreef:Geloof niet dat Virgil de laatste verdediger was. Liep nog een man in het centrum.Le T. schreef: Die Virgil had er natuurlijk gewoon afgemoeten toen hij voorkwam dat de marge naar 3 ging.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Dat valt ook wel mee. Het is net AT, ze zijn het niet allemaal met elkaar eensYopi schreef:De 1-1 was buitenspel. Maar die goal hielp MU wel terug in de wedstrijd.

- InnerHarbour
Die Koeman is een stuk slimmer dan tacktisch onbenul Rodgers, die laat Pele Delay opzoeken en hoppa daar was de eerste goal, terwijl Benteke tegen die grote van United moest vechten.
Gister weer volkomen onnodig gelijkspel, die kleine Braziliaan was een nieuw hoofdstuk in "alleen op de Wereld" aan het schrijven, Benteke was met afstand de gevaarlijkste aanvaller dus dan wordt je door 'onbenul' in de rust gewisseld en Firmino mocht nog een kwartiertje meedoen en natuurlijk weer van de rechterkant ipv de linker.
Aub ontslaan het onbenul of anders een Yoegoslaaf laten overkomen.
Gister weer volkomen onnodig gelijkspel, die kleine Braziliaan was een nieuw hoofdstuk in "alleen op de Wereld" aan het schrijven, Benteke was met afstand de gevaarlijkste aanvaller dus dan wordt je door 'onbenul' in de rust gewisseld en Firmino mocht nog een kwartiertje meedoen en natuurlijk weer van de rechterkant ipv de linker.

Aub ontslaan het onbenul of anders een Yoegoslaaf laten overkomen.
YNWA
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Benteke heeft een blessure, vandaar dat hij werd gewisseld. Verder met je eens dat Rodgers een onbenul is. Daar ga je de oorlog niet mee winnen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- InnerHarbour
Oh dat was me niet opgevallen tijdens de wedstrijd, maar goed op "This is Anfield" lees ik allemaal berichten dat in November die Duitse trainer van Dortmund vrijkomt maar ik heb geen idee of dat wishful thinking of daadwerkelijk wat wordt.
YNWA
Klopp gaat naar Bayern na dit seizoen, lijkt me. Kijk trouwens effe waar BVB onder Klopp stond en waar ze nu onder Tuchel staan. Bij Klopp was het vorig seizoen op, Tuchel heeft die ploeg nieuwe Schwung gegeven. Een erg goede trainer, dat zag je bij Mainz al. Ook daar was ie trouwens de opvolger van Klopp.Lionel schreef:Die Duitse trainer is al vrij. Houdt nu een sabbatical.
Zou zo een trainer open staan voor Ajax denk je? Heb het over die Tuchel. Als je die dus vorig jaar had binnengehaald na Frank zijn flirt met Spurs.wimpey schreef:Klopp gaat naar Bayern na dit seizoen, lijkt me. Kijk trouwens effe waar BVB onder Klopp stond en waar ze nu onder Tuchel staan. Bij Klopp was het vorig seizoen op, Tuchel heeft die ploeg nieuwe Schwung gegeven. Een erg goede trainer, dat zag je bij Mainz al. Ook daar was ie trouwens de opvolger van Klopp.Lionel schreef:Die Duitse trainer is al vrij. Houdt nu een sabbatical.
IK GELOOF!!!!!!
Waarom zou ie? Wat voor spelers geldt, geldt ook voor trainers. Tuchel was het stadium dat ie wat moest bewijzen al voorbij. Niveau eredivisie ontgroeid.Lionel schreef: Zou zo een trainer open staan voor Ajax denk je? Heb het over die Tuchel. Als je die dus vorig jaar had binnengehaald na Frank zijn flirt met Spurs.
Die Favre die weg gaat bij BMG, is dat wat?
- InnerHarbour