Ook Man U heeft een aankoopprobleem. Rishi noemt net 4 clubs: hoeveel man van Man U zou daar veel speeltijd krijgen? Ik denk dat het bij De Gea wel ongeveer ophoudt.GangstaRiB schreef:
Man U viel me tegen omdat teveel spelers het niveau niet hebben of het niet snappen.
Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
Tja, er moet een klik zijn tussen trainer en spelers. Ik miste bij MU gisteravond vooral de overtuiging. MU heeft inderdaad geen topselectie, maar nog altijd een veel betere selectie dan PSV.
Los van alles was de overwinning van PSV natuurlijk erg gelukkig. Al was net maar omdat de man van de gelijkmaker nog op het veld stond.
Ik hoorde LVG zeggen dat PSV behalve de twee doelpunten (hoe je die niet meetelt is me een raadsel) pas de eerste kans kreeg in de 82e minuut. Nou en, denk ik dan. De avond dat LVG zijn grootste succes boekte, kreeg zijn ploeg pas in de 84e minuut (!) zijn eerste kans. Die kans ging er meteen in. Toen heb ik LVG niet horen zeggen dat het niet verdiend was.
Met andere woorden, dat is voetbal. MU was slecht en slordig in aanvallend opzicht en gaf te veel weg in verdedigend opzicht. Eigen schuld, dikke bult.
Op www.redcafe.net zijn ze woedend over deze nederlaag, tegen een team dat ze omschrijven als shite. De bekende arrogantie. In Engeland vinden ze de PL de top en de rest maar onzin. Met uitzondering van de Spaanse competitie misschien.
Los van alles was de overwinning van PSV natuurlijk erg gelukkig. Al was net maar omdat de man van de gelijkmaker nog op het veld stond.
Ik hoorde LVG zeggen dat PSV behalve de twee doelpunten (hoe je die niet meetelt is me een raadsel) pas de eerste kans kreeg in de 82e minuut. Nou en, denk ik dan. De avond dat LVG zijn grootste succes boekte, kreeg zijn ploeg pas in de 84e minuut (!) zijn eerste kans. Die kans ging er meteen in. Toen heb ik LVG niet horen zeggen dat het niet verdiend was.

Op www.redcafe.net zijn ze woedend over deze nederlaag, tegen een team dat ze omschrijven als shite. De bekende arrogantie. In Engeland vinden ze de PL de top en de rest maar onzin. Met uitzondering van de Spaanse competitie misschien.

Ik vind, klinkt misschien stom, niet dat zoiets gelukkig is. Oke, de speler kreeg geen rood maar om nou te zeggen dat PSV daar voordeel van heeft gehad klopt toch niet? Het is niet dat United een onterechte rode kaart kreeg en PSV daardoor won. Dan kan je het gelukkig noemen.Yopi schreef:Tja, er moet een klik zijn tussen trainer en spelers. Ik miste bij MU gisteravond vooral de overtuiging. MU heeft inderdaad geen topselectie, maar nog altijd een veel betere selectie dan PSV.
Ik hoorde LVG zeggen dat PSV behalve de twee doelpunten (hoe je die niet meetelt is me een raadsel) pas de eerste kans kreeg in de 82e minuut. Nou en, denk ik dan. De avond dat LVG zijn grootste succes boekte, kreeg zijn ploeg pas in de 84e minuut (!) zijn eerste kans. Die kans ging er meteen in. Toen heb ik LVG niet horen zeggen dat het niet verdiend was.Met andere woorden, dat is voetbal. MU was slecht en slordig in aanvallend opzicht en gaf te veel weg in verdedigend opzicht. Eigen schuld, dikke bult.
Op http://www.redcafe.net zijn ze woedend over deze nederlaag, tegen een team dat ze omschrijven als shite. De bekende arrogantie. In Engeland vinden ze de PL de top en de rest maar onzin. Met uitzondering van de Spaanse competitie misschien.
Met 11 tegen 11 moet United gewoon winnen. Krijgen ze na 2 minute een pingel tegen en een rode kaart kan je zeggen dat PSV met geluk gewonnen heeft.
@ Wimpey: De Gea inderdaad alleen. Behalve bij Bayern. Voor de rest zijn het allemaal subtoppers. Rooney zou bij Atletico nog wel een basisplaats krijgen. Bij Real, Barca en Bayern ook niet.
IK GELOOF!!!!!!
Ik begrijp je redenering niet, Rishi.
Bijna de hele wedstrijd met 10 man en meteen een achterstand, kom dan maar eens aan een goed resultaat.
Denken jullie dat LVG het gaat redden bij MU? Op basis van de wedstrijd van gisteravond geloof ik daar niets van. Ik zag geen spelers die voor hem door het vuur gaan.

Bijna de hele wedstrijd met 10 man en meteen een achterstand, kom dan maar eens aan een goed resultaat.
Denken jullie dat LVG het gaat redden bij MU? Op basis van de wedstrijd van gisteravond geloof ik daar niets van. Ik zag geen spelers die voor hem door het vuur gaan.
Maar het is toch niet dat United pech had dat Moreno er niet is afgestuurd? Pech vind ik het als Smalling er na 2 minuten ten onrechte wordt uitgestuurd en PSV een onterechte pingel krijgt.Yopi schreef:Ik begrijp je redenering niet, Rishi.![]()
PSV speelde met 11 man tegen 11 man en stond achter. Dan is het gewoon ontzettend knap dat ze gewonnen hebben.
IK GELOOF!!!!!!
Als je het strikt bekijkt: MU had in ruil voor het verliezen van Shaw een penalty moeten krijgen, en vervolgens tegen tien man moeten spelen. Dus mag je zeggen dat MU zwaar benadeeld is.
Anders gesteld: PSV had ontzettend veel geluk.
Anders gesteld: PSV had ontzettend veel geluk.
Klopt. Mee eens.
Maar dan komt Rojo erin. Het is niet zo dat United met 10 man verder moest en vind ik het gewoon nog steeds een fantastische prestatie van PSV en vind ik niet dat ze alleen met geluk hebben gewonnen. Want het was gewoon 11 tegen 11.
Maar dan komt Rojo erin. Het is niet zo dat United met 10 man verder moest en vind ik het gewoon nog steeds een fantastische prestatie van PSV en vind ik niet dat ze alleen met geluk hebben gewonnen. Want het was gewoon 11 tegen 11.
IK GELOOF!!!!!!
Als het was gegaan zoals het had moeten gaan was de wedstrijd anders verlopen. Al was het maar omdat Moreno niet de gelijkmaker had kunnen scoren.
Het had geen elf tegen elf mogen zijn. PSV had a.h.w. een man extra.
- InnerHarbour
Ik vind de prestatie van PSV gewoon indrukwekkend. Geluk of niet. Ajax verliest thuis van Rapid WienYopi schreef:Als het was gegaan zoals het had moeten gaan was de wedstrijd anders verlopen. Al was het maar omdat Moreno niet de gelijkmaker had kunnen scoren.

IK GELOOF!!!!!!
Overdrijven is ook een vak. Zo'n wedstrijd kan ook totaal anders aflopen.
Soms zit het mee, soms zit het tegen. Ajax won vorig seizoen op de counter uit van PSV. Iedereen hakte toen op Ajax in want het 'was niet verdiend'. Nu doet PSV hetzelfde tegen MU. Opeens is het een fantastische prestatie.
Ik heb de tweede helft gezien. PSV kwam niet aan voetballen toe. MU schoot zichzelf in de voet door steeds de verkeerde oplossing te kiezen.
Soms zit het mee, soms zit het tegen. Ajax won vorig seizoen op de counter uit van PSV. Iedereen hakte toen op Ajax in want het 'was niet verdiend'. Nu doet PSV hetzelfde tegen MU. Opeens is het een fantastische prestatie.
Ik heb de tweede helft gezien. PSV kwam niet aan voetballen toe. MU schoot zichzelf in de voet door steeds de verkeerde oplossing te kiezen.
Je lult uit je nek.Lionel schreef: Maar het is toch niet dat United pech had dat Moreno er niet is afgestuurd?
Ik snap ook wel dat Moreno eraf gestuurd had moeten worden. Maar dat maakt voor mij de prestatie van PSV niet ineens minder knap. United kon na de blessure nog gewoon een speler inbrengen. Ze kwamen ook op 1-0. Goede prestatie dus.
Smalling had ook rood moeten krijgen. Punt.
Smalling had ook rood moeten krijgen. Punt.
IK GELOOF!!!!!!
-
en een vreselijk slechte assist op Depay die vervolgens nog scoort ook.InnerHarbour schreef:Mooie eigen goal overigens van Delay, strak in de hoek gekopt.
Alles goed en wel, het is gewoon knap dat PSV wint van Man U. Ik vind het een beetje zielig om dan over PSV had geluk te praten.
Precies, gewoon knap van ze. En enorm belangrijk voor het Nederlandse voetbal mensen, laten we dat niet vergeten!!
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Die overtreding is het onderwerp van de dag. Niet alleen hier, maar ook in Engeland.
PSV heeft hard gestreden, daarvoor complimenten. Maar qua voetbal kwam er weinig uit.
PSV heeft hard gestreden, daarvoor complimenten. Maar qua voetbal kwam er weinig uit.
Goh, wat verrassend dat je dit er uit zou pikken.InnerHarbour schreef:Mooie eigen goal overigens van Delay, strak in de hoek gekopt.

Je kunt beter naar de tweede goal kijken. Daar gaan er meerdere de fout in, maar Daley mag die man natuurlijk niet voor zich laten komen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Joh. Hij breekt zijn beenYopi schreef:Die overtreding is het onderwerp van de dag. Niet alleen hier, maar ook in Engeland.

IK GELOOF!!!!!!
Deze is prachtig op Red Café:
Heerlijk die arrogante Britten die denken dat alles buiten hun eiland negorij is.Must be a standard enough injury if they did the surgery over there?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
zeux schreef:Deze is prachtig op Red Café:
Heerlijk die arrogante Britten die denken dat alles buiten hun eiland negorij is.Must be a standard enough injury if they did the surgery over there?
Denk eerder dat ze niet zo'n hoge pet op hebben van Eindhovuh.

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
- InnerHarbour
En qua resultaat wel. En daar gaat het tenslotte om. Je doet die lui tekort.Yopi schreef: PSV heeft hard gestreden, daarvoor complimenten. Maar qua voetbal kwam er weinig uit.
Wel heerlijk dat ze ex-Ajacieden uitfloten. Voor het eerst dit decennium een CL-pot en dan aandacht besteden aan de achtergrond van mensen van de tegenstander. psv-ert zijn is en blijft een mooi excuus voor Ajax-haat.
Dat laatste is ineens alweer een feit?GangstaRiB schreef: Man U viel me tegen omdat teveel spelers het niveau niet hebben of het niet snappen. Passing was niet zuiver en de voorhoede kwam er niet doorheen.
Ik weet niet of LvG dat er nog in krijgt (op tijd). Samen met het gezeur dat spelers zijn trainingen niet leuk genoeg vinden kan het wel eens een sneeuwbal effect opleveren.
Wollt ihr den totalen Mensch?
http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... nited.html
Dit was voor de wedstrijd tegen PSV. Het krediet van LVG brokkelt snel af.
Heeft hij de fut nog? En kan hij deze spelersgroep bereiken? Dat lijkt er vooralsnog niet op.
Dit was voor de wedstrijd tegen PSV. Het krediet van LVG brokkelt snel af.
Heeft hij de fut nog? En kan hij deze spelersgroep bereiken? Dat lijkt er vooralsnog niet op.
-
Volgens mij wel. Een krant had het vanuit de spelersgroep gekregen. Volgens mij heft LvG het ook toegegeven en gezegd dat spelers zich maar moeten aanpassen en zich professioneel moeten gedragen. Daarin heeft ie wel gelijk, maar ik weet niet hoe de spelers daarover denken.Le T. schreef:Dat laatste is ineens alweer een feit?GangstaRiB schreef: Man U viel me tegen omdat teveel spelers het niveau niet hebben of het niet snappen. Passing was niet zuiver en de voorhoede kwam er niet doorheen.
Ik weet niet of LvG dat er nog in krijgt (op tijd). Samen met het gezeur dat spelers zijn trainingen niet leuk genoeg vinden kan het wel eens een sneeuwbal effect opleveren.

Whitey on the moon.