Europa & Conference League
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Europa League
Tottenham speelt met 10 man frank en vrij.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- InnerHarbour
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
De huidige nummer 4 van NL krijgt dus met 4-1 en 7-1 klop van de nummer 4 van Frankrijk. Knap heur. 

En alle drie de Belgische ploegen zijn door. Anderlecht ten koste van Zenit, Gent ten koste van Tottenham. Dat zijn toch knappe resultaten.
Je zult zien dat het er 2 worden.zeux schreef:Net in de herhaling tackle van Tottenham speler Alli op Dejaegere van Gent gezien. Die mag van mij minimaal 10 wedstrijden krijgen...
Meest bizarre is dat zijn wilde protesten bij de scheidsrechter geenszins gespeeld leken.

Zo, Guidetti met een zuivere schwalbe die Celta door helpt. De scheidsrechters bewijzen de noodzaak van hulpmiddelen weer eens.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Niet een beetje een schwalbe ook hè.Khraa schreef:Zo, Guidetti met een zuivere schwalbe die Celta door helpt. De scheidsrechters bewijzen de noodzaak van hulpmiddelen weer eens.

In de blessuretijd 2e helft bij een 0-0 stand terwijl er uit met 1-0 verloren was met een schwalbe van dit kaliber een verlenging en uiteindelijk dus de uitschakeling van Shaktar binnenhalen, typerend voor Europacup voetbal......
Zeker, vd Gijp en Derksen waren , iig over de heenwedstrijd, zeer te spreken over AZ.Peter schreef:De huidige nummer 4 van NL krijgt dus met 4-1 en 7-1 klop van de nummer 4 van Frankrijk. Knap heur.
I think I lost my fucking headache
Ach, de doelpunten vielen gewoon een beetje ongelukkig. Het had zomaar andersom kunnen zijn.LucaS schreef:Zeker, vd Gijp en Derksen waren , iig over de heenwedstrijd, zeer te spreken over AZ.Peter schreef:De huidige nummer 4 van NL krijgt dus met 4-1 en 7-1 klop van de nummer 4 van Frankrijk. Knap heur.

Dat mag je wel zeggen ja.Jöhnk schreef:En alle drie de Belgische ploegen zijn door. Anderlecht ten koste van Zenit, Gent ten koste van Tottenham. Dat zijn toch knappe resultaten.

Nil volentibus arduum
Bij de loting vanmiddag doet er ook een Afrikaanse ploeg mee.
Tip: vergroot/kijk bij het logo van Ajax.
Tip: vergroot/kijk bij het logo van Ajax.

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Ongelooflijk wat een prutsers!
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
- InnerHarbour
United nu met 2-1 voor in de verlenging, nog geen beslissing bij die andere wedstrijd.
YNWA
- InnerHarbour
Voorlopig, Ajax, Celta en United door., Zlatan met een zo te zien ernstige blessure vlak voor tijd eraf.
YNWA
Strafschoppen in Turkije.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Zo. Ieder zes onberispelijk. En vervolgens beide missen...
Nummertje 8.
Nummertje 8.
Lyon door.
- InnerHarbour
Ik had liever Besiktas gehad. Al ontliepen ze elkaar kennelijk niet veel.
Nil volentibus arduum
Ondertussen zit de niet speelgerechtigde Depay in de kroeg te feesten met OL fans...

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Tijd om weer eens op het AT forum te posten!
Hoe ik ook gecharmeerd ben van vd Beek, Schone verdienst het niet om gepasseerd te worden en ik zie in mijn dromen hem ook al woest uithalen en juichend weg rennen.
Ik zou overigens wel Tete én Kluivert in de basis zetten.
Lullig voor regular starter Veltman, maar met een invalbeurt en vervolgens de cup in je handen vergeet al dat meteen. Hij zal vast nodig zijn in een wedstrijd die wie weet 120 minuten gaat duren.
Vanaf de 1e minuut is Veltman gewoon een te groot risico met zijn gebrek aan snelheid en te makkelijk domme kaarten pakken
Lionel:
Of misschien nemen jullie gewoon jezelf continu in de maling dóór niet gewoon te luisteren.
Discussiëren met Cruijffen is zinloos. Gewoon infinity hard in Ajax geloven en uitvoeren wat Cruijffie zegt!

Tja, Bosz is nu eenmaal zeer loyaal aan een boel spelers. Veltman, Traore, Schone, Dolberg spelen altijd. Younes zet ie ook niet wissel.brigade zuid schreef:Als ik het zo hoor bij VI gaat Veltman spelen en niet Tete. Zul je zien dat ie Sinkgraven ook nog opsteld... ik kan me hier echt over opwinden.
Hoe ik ook gecharmeerd ben van vd Beek, Schone verdienst het niet om gepasseerd te worden en ik zie in mijn dromen hem ook al woest uithalen en juichend weg rennen.
Ik zou overigens wel Tete én Kluivert in de basis zetten.
Lullig voor regular starter Veltman, maar met een invalbeurt en vervolgens de cup in je handen vergeet al dat meteen. Hij zal vast nodig zijn in een wedstrijd die wie weet 120 minuten gaat duren.
Vanaf de 1e minuut is Veltman gewoon een te groot risico met zijn gebrek aan snelheid en te makkelijk domme kaarten pakken
Lionel:
Wie zal het zeggen.Haha. De finale halen. Jij bent gek.
Soms heb ik het idee dat jij ons iedereen hier alleen maar in de maling neemt met je posts.

Of misschien nemen jullie gewoon jezelf continu in de maling dóór niet gewoon te luisteren.
Discussiëren met Cruijffen is zinloos. Gewoon infinity hard in Ajax geloven en uitvoeren wat Cruijffie zegt!

Blijven dromen, zo groot mogelijk!
Voorhoede Kluivert - Traore - Dolberg.
Traore in de spits en switchen tussen alle linies dan maar.
Dolberg als vaste linksbuiten, door op links weggestoken te worden scoorde hij uit tegen Lyon. Kluivert dribbelen en voorzetten geven vanaf rechts. Dan moet man op links Dolberg natuurlijk ook de zestien in, krijt op je schoen als buitenspeler doen we sinds Roy en van 't Schippie al niet meer.
Bij omschakelingen Traore én Dolberg beide targetmannen, als Klaassen, Ziyech en Schone er net zo in vliegen en blijven lopen als in andere EL potten dan vergeten de luie Man U miljonairs minimaal één vrije Ajax man.
Dolberg als vaste linksbuiten, door op links weggestoken te worden scoorde hij uit tegen Lyon. Kluivert dribbelen en voorzetten geven vanaf rechts. Dan moet man op links Dolberg natuurlijk ook de zestien in, krijt op je schoen als buitenspeler doen we sinds Roy en van 't Schippie al niet meer.
Bij omschakelingen Traore én Dolberg beide targetmannen, als Klaassen, Ziyech en Schone er net zo in vliegen en blijven lopen als in andere EL potten dan vergeten de luie Man U miljonairs minimaal één vrije Ajax man.
Zit even wat Man U tegendoe
Bij tegendoelpunten van Man U staan ze een partij te snurken zeg.
In combinatie met hun positiespel ziet deze boel er echt een partij stroperig uit
In combinatie met hun positiespel ziet deze boel er echt een partij stroperig uit
Hier ben ik het mee eens. Bij balverlies Dolberg en Trade centraal.Cruijff schreef:Blijven dromen, zo groot mogelijk!
IK GELOOF!!!!!!