Duitsland
Moderator: mods
Niet slecht voor z'n eerste seizoen in Europa. Het zoveelste bewijs dat een speler met kwaliteit en een goede mentaliteit zich vrijwel altijd wel redt, ondanks de zogenaamde aanpassingsproblemen.wimpey schreef:defensief mid: Pardo (i.m.o. beste speler in de BL)
Straks overigens de oude club van Pavel (America) in de halve finale van de Mexicaanse play-offs. Hopelijk maakt Chivas de 1-0 achterstand nog goed in eigen huis.
Ik lees hier toch heel veel pleidooien voor 442 in veel wedstrijden. Daar had je Rosenberg uitstekend kunnen gebruiken, zelfs als je in een vlaag van verstandsverbijstering denkt dat Babel beter is (op de linkerflank).
Nee, hij moest volgens de meesten weg omdat het een prutser is. Is het meest gebruikte woord op AT volgens mij in verband met Rosenberg
Nee, hij moest volgens de meesten weg omdat het een prutser is. Is het meest gebruikte woord op AT volgens mij in verband met Rosenberg
Nou, dan heb je niet op zitten letten. Jij en ik hebben nog een hele discussie gehad omdat ik je probeerde uit te leggen dat ik hem vooral niet bij Ajax vond passen.LucaS schreef:Ik lees hier toch heel veel pleidooien voor 442 in veel wedstrijden. Daar had je Rosenberg uitstekend kunnen gebruiken, zelfs als je in een vlaag van verstandsverbijstering denkt dat Babel beter is (op de linkerflank).
Nee, hij was een overbodige en vooral dure aankoop omdat hij géén centrumspits is en we voor de linksbuitenpositie de GRATIS Babel al hadden. Blind had van dat geld beter een fatsoenlijke rechtsbuiten of verdediger kunnen kopen.LucaS schreef:Ik lees hier toch heel veel pleidooien voor 442 in veel wedstrijden. Daar had je Rosenberg uitstekend kunnen gebruiken, zelfs als je in een vlaag van verstandsverbijstering denkt dat Babel beter is (op de linkerflank).
Het stinkt aan alle kanten!
Bijzondere felicitatie Bayern aan Stuttgart
Bayern München heeft VfB Stuttgart op een bijzondere manier gecomplimenteerd met de zaterdag behaalde de landstitel in de Bundesliga. De kampioen uit 2005 en 2006 plaatste een aantal felicitatiekreten middels een advertentie in de Stuttgarter Zeitung en Stuttgarter Nachrichten.
Bayern bracht niet alleen zijn gelukwensen over, maar vertelde de kersverse landskampioen tevens zich te mogen opmaken voor een verhitte strijd om de schaal in het nieuwe seizoen.
Iets wat Franz Beckenbauer afgelopen weekend min of meer al aankondigde: “Dit is altijd een van de mooiste prijzen om te winnen en volgend jaar zal Bayern er weer mee aan de haal gaan”, aldus de Duitser, die Stuttgart verder al meest constante ploeg bestempelde.
Die Schwaben kunnen het succesjaar zaterdag in Berlijn completeren met winst in de bekerfinale tegen 1.FC Nürnberg. Dat zou de eerste dubbel uit de clubhistorie betekenen.
voetbalzone.nl
Netjes hoor. Zie je dat Louis?Thomas schreef:Bijzondere felicitatie Bayern aan Stuttgart
Bayern München heeft VfB Stuttgart op een bijzondere manier gecomplimenteerd met de zaterdag behaalde de landstitel in de Bundesliga. De kampioen uit 2005 en 2006 plaatste een aantal felicitatiekreten middels een advertentie in de Stuttgarter Zeitung en Stuttgarter Nachrichten.
Bayern bracht niet alleen zijn gelukwensen over, maar vertelde de kersverse landskampioen tevens zich te mogen opmaken voor een verhitte strijd om de schaal in het nieuwe seizoen.
Iets wat Franz Beckenbauer afgelopen weekend min of meer al aankondigde: “Dit is altijd een van de mooiste prijzen om te winnen en volgend jaar zal Bayern er weer mee aan de haal gaan”, aldus de Duitser, die Stuttgart verder al meest constante ploeg bestempelde.
Die Schwaben kunnen het succesjaar zaterdag in Berlijn completeren met winst in de bekerfinale tegen 1.FC Nürnberg. Dat zou de eerste dubbel uit de clubhistorie betekenen.
voetbalzone.nl
vi.nlVan der Vaart: 'Nu wil ík Bayern niet meer'
23/5/2007 12:23
Bayern München hoeft niet meer te rekenen op veel sympathie van Rafael van der Vaart. De international is in Beieren twee jaar geleden te veel op zijn ziel getrapt.
Begin 2005 zat Van der Vaart samen met zijn zaakwaarnemer Søren Lerby om de tafel met Bayern München. De linkspoot wilde weg bij Ajax en polste de Beierse club. Het antwoord van manager Uli Hoeness liet geen ruimte voor twijfel.
'Het was: Nee, nee, nee. Hij is niet goed genoeg', haalt Van der Vaart in Sportbild de woorden van Hoeness terug. 'Dat is natuurlijk blijven hangen bij mij.'
Van der Vaart voelde bij Hamburger SV wel de warmte die hij miste bij Bayern en verhuisde voor een bedrag van vijf miljoen euro naar Noord-Duitsland.
Zijn spel bij HSV deed de belangstelling van Bayern voor Van der Vaart groeien. 'Ze wilden me toen niet, en nu wil ik niet meer', slaat de oud-Ajacied dit keer de deur dicht. 'In de Bundesliga wil ik alleen voor HSV spelen.'