Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo apr 01, 2007 9:11 pm

2 Weken geleden ofzo was er een interview met Kalou op tv en daar werd gevraagd of hij volgend jaar voor psv ging spelen en toen zat ie een beetje schaapachtig te lachen en zei iets in de trant van we zullen wel zien.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma apr 02, 2007 4:22 pm

Voorzitter betaalt taxi voor supporters

2/4/2007 16:49

Niall Quinn is de beroerdste niet. De voormalige spits, nu voorzitter van Sunderland, betaalde tienduizend euro taxikosten voor rumoerige fans.

Tachtig supporters van Sunderland bevonden zich al in een toestel van easyJet op de luchthaven van Bristol. Zij waren getuige geweest van de 1-0 zege van Sunderland op Cardiff City. Een klacht van de piloot leidde ertoe dat de plaatselijke politie de fans uit het vliegtuig haalde. De vlucht Bristol-Sunderland werd geannuleerd.

Persoonlijk ingrijpen van Niall Quinn zorgde ervoor dat een vloot van veertien cabs werd opgetrommeld teneinde de fans over een afstand van bijna vijfhonderd kilometer te vervoeren. Daarmee was een investering van tienduizend euro gemoeid.

Daar liet de redder in nood het niet bij. Quinn sprak de beschuldiging van easyJet dat de fans zich in het toestel hadden misdragen krachtig tegen. 'Ik bestrijd dat er van verkeerd gedrag sprake is geweest. De sfeer was lacherig, iedereen was in een goede bui na de overwinning. De club heeft met plezier voor vervoer gezorgd voor de groep, die ook bestond uit kinderen, ouderen en gehandicapten.'

Prettige bijkomstigheid voor Quinn én de fans: de zege in Wales vergrootte de kansen op promotie naar het Premiership voor Sunderland, dat alleen Birmingham City en Derby County nog boven zich weet.

vi.nl

jabu

Bericht door jabu » wo apr 04, 2007 10:44 am

'Mourinho ziet Pepe wel zitten'

José Mourinho is in conclaaf met Roman Abramovich over het al dan niet aantrekken van Pepe. De puissant rijke eigenaar van Chelsea lijkt echter onwelwillend te staan tegenover de komst van de verdediger naar Londen.

De Portugese trainer zag de 24-jarige Braziliaan van FC Porto weer eens een prima wedstrijd spelen tegen Benfica afgelopen zondag. "Pepe maakte zeer veel indruk op me en speelde erg goed. Bovendien ben ik al langere tijd enthousiast over Pepe", zo liet de 44-jarige coach weten tegenover de Portugese televisiezender ITV.

Mourinho gaf tevens aan de kans niet groot te achten dat Pepe ook daadwerkelijk naar Chelsea komt. De Blues hebben centraal in de defensie reeds de beschikking over de ervaren krachten John Terry en Ricardo Carvalho. Hij kan het dan ook begrijpen als Abramovitsj de versterking van andere linies in het elftal prioriteit geeft.

Afgezien van eventuele transferperikelen ziet de Portugees de ontmoeting met Valencia in de kwartfinale van de Champions League met vertrouwen tegemoet. "Ik heb bij deze groep altijd het gevoel gehad dat we iets in ons verborgen hebben. Het is dat kleine beetje extra dat we kunnen geven. We hebben nu een fantastische mogelijkheid om de halve finale voor de tweede keer in 3 jaar tijd te bereiken."
voetbalzone

Waarom niet gewoon Alex naar Londen halen???

Michael_B

Bericht door Michael_B » wo apr 04, 2007 10:54 am

Die krijgt nog steeds geen vergunning, toch? Onvoorstelbaar veel geluk voor PSVau. Zal deze zomer echter wel verkocht worden aan een andere Europese topclub.
Face your fears and live your dreams, No Fear

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo apr 04, 2007 12:14 pm

Als Alex geen vergunning kan krijgen kan Pepe het al helemaal schudden.

Aankoopje van Adriaanse trouwens, die Pepe. Net als Anderson. :xyxthumbs:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za apr 07, 2007 4:20 pm

The usual story for Arsenal. Mooi voetbal, veel gemiste kansen. En aan de andere kant maken de Hammers wel de 0-1. Jammer van zo'n mooie ploeg, die toch teveel underachievers in de gelederen heeft.

joey
Erelid

Bericht door joey » za apr 07, 2007 4:28 pm

Thomas schreef:The usual story for Arsenal. Mooi voetbal, veel gemiste kansen. En aan de andere kant maken de Hammers wel de 0-1. Jammer voor zo'n mooie ploeg.
Wat wil je, die Wenger is net een schaker die alleen naar zijn eigen stukken kijkt. En maar zeuren dat het gemeen is dat de tegenstander, blablabla..... :X

:nec:
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za apr 07, 2007 4:30 pm

Dit heeft niets met de tegenstander te maken hoor, Joey. Als het 5-1 had gestaan had West Ham niet mogen klagen. Het heeft niets met de tactiek van Wenger te maken, maar met het gebrek aan killers.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za apr 07, 2007 4:33 pm

Ik gun Arsenal dit zure verlies wel. Wenger is inderdaad een onuitstaanbare zeur. Misschien moet hij nog een paar net-niet spelers uit de PD of de BL kopen.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za apr 07, 2007 4:36 pm

Ik kijk pas net, maar ik zie alleen maar kansloze afstandschoten van Arsenal.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za apr 07, 2007 4:36 pm

Jöhnk schreef:Ik gun Arsenal dit zure verlies wel. Wenger is inderdaad een onuitstaanbare zeur. Misschien moet hij nog een paar net-niet spelers uit de PD of de BL kopen.
Wenger is een aanvallend ingestelde trainer en Arsenal speelt al jaren mooi voetbal. Dan gun ik zo'n ploeg het aller beste. Nee, dan Chelsea met z'n honderd miljoen dat dit seizoen nog amper een fatsoenlijke en aantrekkelijke wedstrijd op de mat heeft weten te leggen.
Bertje schreef:Ik kijk pas net, maar ik zie alleen maar kansloze afstandschoten van Arsenal.
Het is nu niet veel meer, nee.

joey
Erelid

Bericht door joey » za apr 07, 2007 4:57 pm

Thomas schreef: Wenger is een aanvallend ingestelde trainer en Arsenal speelt al jaren mooi voetbal. Dan gun ik zo'n ploeg het aller beste. Nee, dan Chelsea met z'n honderd miljoen dat dit seizoen nog amper een fatsoenlijke en aantrekkelijke wedstrijd op de mat heeft weten te leggen.
Wenger doet ook niets anders dan kopen. In Frankrijk kunnen ze er over meepraten. Engelse clubs hebben sowieso veel te veel geld. Misschien moeten ze zelf eens gaan opleiden. :X

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za apr 07, 2007 5:02 pm

Arsenal heeft een veel beperkter budget dan Chelsea hoor. Wenger koopt over het algemeen heel erg slim in.

Als Ajax-supporter houd ik van mooi voetbal en gun ik de mooi voetballende ploegen succes in hun nationale competitie.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za apr 07, 2007 5:04 pm

Wie heeft het over Chelsea? Arsenal heeft zat geld, lijkt mij.

joey
Erelid

Bericht door joey » za apr 07, 2007 5:09 pm

Thomas schreef:Arsenal heeft een veel beperkter budget dan Chelsea hoor. Wenger koopt over het algemeen heel erg slim in.
Wij merken er hier weinig van, maar voor de Franse clubs is Wenger een ramp. Hij maakt afspraken met Franse jeugdspelers die hij vervolgens gratis naar Arsenal haalt. Dat heet dan slim scouten, maar opleiden heeft op dit manier geen zin meer. Er is in Frankrijk zelfs overwogen om de opleidingscentra te sluiten omdat de talenten toch voor Engeland kozen.

Wacht maar tot hij zich richt op de Nederlandse markt. :X

Arsenal kan al jaren de pretenties niet waarmaken. We moeten geloven dat we te maken hebben met een wonderploeg, maar verhoudingsgewijs presteert Arsenal internationaal heel matig.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za apr 07, 2007 5:19 pm

joey schreef:Arsenal kan al jaren de pretenties niet waarmaken. We moeten geloven dat we te maken hebben met een wonderploeg, maar verhoudingsgewijs presteert Arsenal internationaal heel matig.
Qua aanvallend voetbal is Arsenal inderdaad sensationeel. Arsenal heeft jammer genoeg echter te weinig prijzen gewonnen om mee te pronken. Ze doen ook ieder seizoen op veel fronten mee (zoals alle Engelse topclubs).

Nu Portsmouth-Manchester United. De druk ligt voor het eerst in tijden bij Man U.

Lekker nadelige koppeling op het veld voor Portsmouth trouwens met Primus en Stefanovic tegenover Ronaldo.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za apr 07, 2007 5:44 pm

Thomas schreef:
joey schreef:Arsenal kan al jaren de pretenties niet waarmaken. We moeten geloven dat we te maken hebben met een wonderploeg, maar verhoudingsgewijs presteert Arsenal internationaal heel matig.
Qua aanvallend voetbal is Arsenal inderdaad sensationeel. Arsenal heeft jammer genoeg echter te weinig prijzen gewonnen om mee te pronken. Ze doen ook ieder seizoen op veel fronten mee (zoals alle Engelse topclubs).

Nu Portsmouth-Manchester United. De druk ligt voor het eerst in tijden bij Man U.

Lekker nadelige koppeling op het veld voor Portsmouth trouwens met Primus en Stefanovic tegenover Ronaldo.
Mwah, sensationeel. In al die 'wonderjaren' van Arsenal heb ik de club nog niet zo mooi zien spelen als Manchester dit seizoen. Echt goed voetbal leidt tot resultaten.

Arsenal heb ik altijd maar een 'mooi weer'-ploeg gevonden.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za apr 07, 2007 5:52 pm

Arsenal heeft onder Wenger te weinig gewonnen in vergelijking met het voetbal dat ze op de mat leggen, maar toch heeft Wenger mooi drie landstitels, 4 Community Shields en 4 FA Cups in de prijzenkast gezet. En daarnaast ook de UEFA Cup -en CL-finale gehaald. Dat is niet niks voor Boring Arsenal.

Manchester speelt dit seizoen heel mooi en effectief voetbal maar is wel behoorlijk afhankelijk van Ronaldo. Zonder hem hadden ze er stukken minder voor gestaan. Bij Arsenal konden zelfs Henry, Bergkamp of Vieira best een keer gemist worden.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za apr 07, 2007 6:34 pm

Kennelijk niet, want ze hebben in Europa nooit iets gepresteerd. Behalve die finale van vorig seizoen dan.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » za apr 07, 2007 6:59 pm

Thomas, hoeveel jaar had Wenger nodig om die prijzen te winnen??
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za apr 07, 2007 7:00 pm

Hij zit er sinds 1996. What's your point?

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » za apr 07, 2007 7:08 pm

Dat hij veel meer had moeten winnen met zo'n budget en spelersgroep. Het blijft toch een loser.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Liberty
Contacteer:

Bericht door Liberty » za apr 07, 2007 7:09 pm

De resultaten van Arsenal onder Wenger vallen vaak tegen hoor, Thomas. Arsenal speelde af en toe geweldig voetbal, maar 3 titels en 4 FA-cups is te weinig voor de lovende kritieken de ze jaren hebben gekregen.
Het grote probleem van Arsenal is dat Wenger weinig oog heeft voor goede verdedigers. Aanvallers en middenvelders lukt nog wel, maar verdedigers en een topkeeper is vaak een probleem.
Tijd voor iets nieuws.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » za apr 07, 2007 7:14 pm

Manchester maakt de competitie weer spannend!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za apr 07, 2007 7:21 pm

Come on Chelsea!

Gesloten