Engeland en Schotland
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Voorzitter betaalt taxi voor supporters
2/4/2007 16:49
Niall Quinn is de beroerdste niet. De voormalige spits, nu voorzitter van Sunderland, betaalde tienduizend euro taxikosten voor rumoerige fans.
Tachtig supporters van Sunderland bevonden zich al in een toestel van easyJet op de luchthaven van Bristol. Zij waren getuige geweest van de 1-0 zege van Sunderland op Cardiff City. Een klacht van de piloot leidde ertoe dat de plaatselijke politie de fans uit het vliegtuig haalde. De vlucht Bristol-Sunderland werd geannuleerd.
Persoonlijk ingrijpen van Niall Quinn zorgde ervoor dat een vloot van veertien cabs werd opgetrommeld teneinde de fans over een afstand van bijna vijfhonderd kilometer te vervoeren. Daarmee was een investering van tienduizend euro gemoeid.
Daar liet de redder in nood het niet bij. Quinn sprak de beschuldiging van easyJet dat de fans zich in het toestel hadden misdragen krachtig tegen. 'Ik bestrijd dat er van verkeerd gedrag sprake is geweest. De sfeer was lacherig, iedereen was in een goede bui na de overwinning. De club heeft met plezier voor vervoer gezorgd voor de groep, die ook bestond uit kinderen, ouderen en gehandicapten.'
Prettige bijkomstigheid voor Quinn én de fans: de zege in Wales vergrootte de kansen op promotie naar het Premiership voor Sunderland, dat alleen Birmingham City en Derby County nog boven zich weet.
vi.nl
voetbalzone'Mourinho ziet Pepe wel zitten'
José Mourinho is in conclaaf met Roman Abramovich over het al dan niet aantrekken van Pepe. De puissant rijke eigenaar van Chelsea lijkt echter onwelwillend te staan tegenover de komst van de verdediger naar Londen.
De Portugese trainer zag de 24-jarige Braziliaan van FC Porto weer eens een prima wedstrijd spelen tegen Benfica afgelopen zondag. "Pepe maakte zeer veel indruk op me en speelde erg goed. Bovendien ben ik al langere tijd enthousiast over Pepe", zo liet de 44-jarige coach weten tegenover de Portugese televisiezender ITV.
Mourinho gaf tevens aan de kans niet groot te achten dat Pepe ook daadwerkelijk naar Chelsea komt. De Blues hebben centraal in de defensie reeds de beschikking over de ervaren krachten John Terry en Ricardo Carvalho. Hij kan het dan ook begrijpen als Abramovitsj de versterking van andere linies in het elftal prioriteit geeft.
Afgezien van eventuele transferperikelen ziet de Portugees de ontmoeting met Valencia in de kwartfinale van de Champions League met vertrouwen tegemoet. "Ik heb bij deze groep altijd het gevoel gehad dat we iets in ons verborgen hebben. Het is dat kleine beetje extra dat we kunnen geven. We hebben nu een fantastische mogelijkheid om de halve finale voor de tweede keer in 3 jaar tijd te bereiken."
Waarom niet gewoon Alex naar Londen halen???
Wat wil je, die Wenger is net een schaker die alleen naar zijn eigen stukken kijkt. En maar zeuren dat het gemeen is dat de tegenstander, blablabla..... :XThomas schreef:The usual story for Arsenal. Mooi voetbal, veel gemiste kansen. En aan de andere kant maken de Hammers wel de 0-1. Jammer voor zo'n mooie ploeg.
:nec:
Het stinkt aan alle kanten!
Wenger is een aanvallend ingestelde trainer en Arsenal speelt al jaren mooi voetbal. Dan gun ik zo'n ploeg het aller beste. Nee, dan Chelsea met z'n honderd miljoen dat dit seizoen nog amper een fatsoenlijke en aantrekkelijke wedstrijd op de mat heeft weten te leggen.Jöhnk schreef:Ik gun Arsenal dit zure verlies wel. Wenger is inderdaad een onuitstaanbare zeur. Misschien moet hij nog een paar net-niet spelers uit de PD of de BL kopen.
Het is nu niet veel meer, nee.Bertje schreef:Ik kijk pas net, maar ik zie alleen maar kansloze afstandschoten van Arsenal.
Wenger doet ook niets anders dan kopen. In Frankrijk kunnen ze er over meepraten. Engelse clubs hebben sowieso veel te veel geld. Misschien moeten ze zelf eens gaan opleiden. :XThomas schreef: Wenger is een aanvallend ingestelde trainer en Arsenal speelt al jaren mooi voetbal. Dan gun ik zo'n ploeg het aller beste. Nee, dan Chelsea met z'n honderd miljoen dat dit seizoen nog amper een fatsoenlijke en aantrekkelijke wedstrijd op de mat heeft weten te leggen.
Wij merken er hier weinig van, maar voor de Franse clubs is Wenger een ramp. Hij maakt afspraken met Franse jeugdspelers die hij vervolgens gratis naar Arsenal haalt. Dat heet dan slim scouten, maar opleiden heeft op dit manier geen zin meer. Er is in Frankrijk zelfs overwogen om de opleidingscentra te sluiten omdat de talenten toch voor Engeland kozen.Thomas schreef:Arsenal heeft een veel beperkter budget dan Chelsea hoor. Wenger koopt over het algemeen heel erg slim in.
Wacht maar tot hij zich richt op de Nederlandse markt. :X
Arsenal kan al jaren de pretenties niet waarmaken. We moeten geloven dat we te maken hebben met een wonderploeg, maar verhoudingsgewijs presteert Arsenal internationaal heel matig.
Qua aanvallend voetbal is Arsenal inderdaad sensationeel. Arsenal heeft jammer genoeg echter te weinig prijzen gewonnen om mee te pronken. Ze doen ook ieder seizoen op veel fronten mee (zoals alle Engelse topclubs).joey schreef:Arsenal kan al jaren de pretenties niet waarmaken. We moeten geloven dat we te maken hebben met een wonderploeg, maar verhoudingsgewijs presteert Arsenal internationaal heel matig.
Nu Portsmouth-Manchester United. De druk ligt voor het eerst in tijden bij Man U.
Lekker nadelige koppeling op het veld voor Portsmouth trouwens met Primus en Stefanovic tegenover Ronaldo.
Mwah, sensationeel. In al die 'wonderjaren' van Arsenal heb ik de club nog niet zo mooi zien spelen als Manchester dit seizoen. Echt goed voetbal leidt tot resultaten.Thomas schreef:Qua aanvallend voetbal is Arsenal inderdaad sensationeel. Arsenal heeft jammer genoeg echter te weinig prijzen gewonnen om mee te pronken. Ze doen ook ieder seizoen op veel fronten mee (zoals alle Engelse topclubs).joey schreef:Arsenal kan al jaren de pretenties niet waarmaken. We moeten geloven dat we te maken hebben met een wonderploeg, maar verhoudingsgewijs presteert Arsenal internationaal heel matig.
Nu Portsmouth-Manchester United. De druk ligt voor het eerst in tijden bij Man U.
Lekker nadelige koppeling op het veld voor Portsmouth trouwens met Primus en Stefanovic tegenover Ronaldo.
Arsenal heb ik altijd maar een 'mooi weer'-ploeg gevonden.
Arsenal heeft onder Wenger te weinig gewonnen in vergelijking met het voetbal dat ze op de mat leggen, maar toch heeft Wenger mooi drie landstitels, 4 Community Shields en 4 FA Cups in de prijzenkast gezet. En daarnaast ook de UEFA Cup -en CL-finale gehaald. Dat is niet niks voor Boring Arsenal.
Manchester speelt dit seizoen heel mooi en effectief voetbal maar is wel behoorlijk afhankelijk van Ronaldo. Zonder hem hadden ze er stukken minder voor gestaan. Bij Arsenal konden zelfs Henry, Bergkamp of Vieira best een keer gemist worden.
Manchester speelt dit seizoen heel mooi en effectief voetbal maar is wel behoorlijk afhankelijk van Ronaldo. Zonder hem hadden ze er stukken minder voor gestaan. Bij Arsenal konden zelfs Henry, Bergkamp of Vieira best een keer gemist worden.
- Liberty
- Contacteer:
De resultaten van Arsenal onder Wenger vallen vaak tegen hoor, Thomas. Arsenal speelde af en toe geweldig voetbal, maar 3 titels en 4 FA-cups is te weinig voor de lovende kritieken de ze jaren hebben gekregen.
Het grote probleem van Arsenal is dat Wenger weinig oog heeft voor goede verdedigers. Aanvallers en middenvelders lukt nog wel, maar verdedigers en een topkeeper is vaak een probleem.
Het grote probleem van Arsenal is dat Wenger weinig oog heeft voor goede verdedigers. Aanvallers en middenvelders lukt nog wel, maar verdedigers en een topkeeper is vaak een probleem.
Tijd voor iets nieuws.
- Daily Blind
-
- AT Toto winner 15/16