Jijbakje.wimpey schreef:"Nu is de hele selectie weer kut." --> fabricatie van jouw kant. De rode lap 'wimpey'...![]()
.
Nice escape.
Moderator: mods
Jijbakje.wimpey schreef:"Nu is de hele selectie weer kut." --> fabricatie van jouw kant. De rode lap 'wimpey'...![]()
.
Nee, Wilders retoriek van jouw kant. Ik zeg dat die selectie van subtop-niveau is. Jij maakt ervan dat ik beweer dat die hele selectie kut is.zeux schreef:Jijbakje.wimpey schreef:"Nu is de hele selectie weer kut." --> fabricatie van jouw kant. De rode lap 'wimpey'...![]()
.
Nice escape.
wimpey schreef: Nee, Wilders retoriek van jouw kant. Ik zeg dat die selectie van subtop-niveau is. Jij maakt ervan dat ik beweer dat die hele selectie kut is.
Dit zegt alles. Van Gaal gaat zo de boeken in als één van de slechtste trainers ooit van United.The statistics were once more trudged through. The lowest points total after 26 games for Manchester United in the Premier League. The lowest number of goals scored by the club at this stage of a season. The failure to win 17 of the last 26 games. Fewer points than the vilified and jettisoned David Moyes,
Van Gaal heeft dit seizoen gegokt en verloren. Hij dacht een 'kluivertje' te doen met Martial. En dat mislukte. Aanval in onbalans: jonge talenten en een topspeler op zijn retour die het niet iedere week meer kan brengen en de eerste maanden tekort schoot.Peter schreef:Dit zegt alles. Van Gaal gaat zo de boeken in als één van de slechtste trainers ooit van United.The statistics were once more trudged through. The lowest points total after 26 games for Manchester United in the Premier League. The lowest number of goals scored by the club at this stage of a season. The failure to win 17 of the last 26 games. Fewer points than the vilified and jettisoned David Moyes,![]()
Atkinson, Van Gaal. Dat niveau.
Misschien krijg jij nu de toorn over je heen. Ben ik ervan af.Lionel schreef:Van Gaal gaat er natuurlijk uit. Er is gewoon niks goed aan de tijd van Van Gaal bij Manchester. Gewoon helemaal niks.
Hoe is dat aantal in verhouding tot het aantal uitgespeelde kansen? Ik kan zo een wedstrijd of 5 dit seizoen opnoemen waarin Man U nog geen 3 keer op doel schoot. Je moet wel kansen creëren om ze te kunnen missen natuurlijk. De bal een beetje rondspelen en de diepte niet zoeken werkt niet echt bevorderlijk. Je zakt als tegenstander in, schermt de passlijn richting aanval af en 'hit em on the break' of bij een standaardsituatie. Het is vrij makkelijk om dat elftal pijn te doen.Yopi schreef: Van de Engelse topclubs heeft MU de minste voorhoede. Kijk naar het aantal gescoorde doelpunten en je weet genoeg.
Weet je nog dat de halve wereld riep dat hij Stekelenburg moest nemen ilv de Gea? Had hij het maar gedaan.Marillion schreef:Dan heeft Ferguson er nog wel een beetje kijk op.
Gammes lijkt me nou pcs een speler die Man U niét nodig heeft.Peter schreef: Zie het namelijk zo maar gebeuren dat Hazard naar Real gaat en dat James dan naar...jawel...United gaat.
William Carvalho moeten ze oppikken natuurlijk. Dom als ze dat niet doen. Griezmann zal wel een miljoen of 90 kosten. Maar dan heb je wel wat.Peter schreef:Als Mou het wordt, dan schat ik de komst van James op 75% ofzo. Is natuurlijk wel iemand die verschrikkelijk aardig kan ballen. Moet je alleen je team anders gaan inrichten.
Griezmann en William Carvalho zullen ook nog wel op een lijstje staan.
Dat zou hij wel moeten doen. MU heeft tegen de verwachtingen in niet gekocht in januari, dus dat biedt hoop.Yopi schreef:MT, denk je serieus dat LVG, stel dat hij er volgend jaar nog zit, doorgaat met de huidige selectie?![]()
In de zomer gaan ze kopen. Dan begint het circus van voren af aan. Proces, flossefie, dat was het dan.
Die zeer getalenteerde voorhoede van jou wordt naar de bank gekocht. Misschien mag Martial blijven staan, maar dat moet nog blijken.
Di Maria kon niet voetballen onder LVG. Of was het omdat zijn vrouw constant liep te zeuren over dat kutterige Manchester? Hoe dan ook, Di Maria kan weer voetballen in Parijs. Geld verdienen ze toch wel. De topvoetballer van vandaag wil meer. Levenskwaliteit, bijvoorbeeld. Als jij kon kiezen tussen Madrid, Barcelona, Parijs, of .... Manchester? lolYopi schreef:Zlatan gaat niet naar Parijs voor de Eifeltoren. Hij gaat voor de poen.
MU heeft geld zat. Wat dat betreft geen beperkingen. Wel op andere vlakken: al een tijdje geen top meer, en er zit een trainer die niet met vedetten kan omgaan. Als ik een topmanager was, bracht ik mijn spelers niet naar MU. Het afbraakrisico is te groot.
Wat jouw prognose betreft, ik ben het niet met je eens. Zo bijzonder vind ik het allemaal niet. Ik zie ook geen rek of vooruitgang. MU blijft maar kwakkelen, dat heeft met kwaliteit te maken. Of liever gezegd, een gebrek eraan.
Ik zag gisteren het laatste half uur van de Spurs. Dat team voetbalt veel beter. Alli, Eriksen, dat zijn verdomd leuke spelers. Bij MU zie ik niet veel soeps.
Ik durf te wedden dat MU na dit seizoen de markt op gaat. Die talenten van jou worden afgevoerd. Dat hebben de supporters van MU de ellende van nu voor niets uitgezeten.
Verder: wij hebben gemakkelijk kletsen. Een proces? Opbouwfase? Wij zitten niet elke veertien dagen voor een godsvermogen in het stadion. De supporters van MU zijn het zat. En als het over is, is het over. Ik kan me daarom niet voorstellen dat LVG er volgend jaar nog zit.