Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

zeux

Re: Manchester United onder Louis van Gaal

Bericht door zeux » ma feb 15, 2016 10:21 am

wimpey schreef:"Nu is de hele selectie weer kut." --> fabricatie van jouw kant. De rode lap 'wimpey'... :smallgrin.gif:

.
Jijbakje.
Nice escape.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

wimpey

Bericht door wimpey » ma feb 15, 2016 11:04 am

zeux schreef:
wimpey schreef:"Nu is de hele selectie weer kut." --> fabricatie van jouw kant. De rode lap 'wimpey'... :smallgrin.gif:

.
Jijbakje.
Nice escape.
Nee, Wilders retoriek van jouw kant. Ik zeg dat die selectie van subtop-niveau is. Jij maakt ervan dat ik beweer dat die hele selectie kut is.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma feb 15, 2016 11:18 am

MT, denk je serieus dat LVG, stel dat hij er volgend jaar nog zit, doorgaat met de huidige selectie? :confused.gif:

In de zomer gaan ze kopen. Dan begint het circus van voren af aan. Proces, flossefie, dat was het dan.

Die zeer getalenteerde voorhoede van jou wordt naar de bank gekocht. Misschien mag Martial blijven staan, maar dat moet nog blijken.

Kans dat ze iets gaan winnen lijkt me niet groot. In de EL zitten betere teams dan MU. En zelfs als ze de EL winnen, het zal LvG niet redden. Het gaat in Engeland toch om de PL.

zeux

Bericht door zeux » ma feb 15, 2016 11:24 am

wimpey schreef: Nee, Wilders retoriek van jouw kant. Ik zeg dat die selectie van subtop-niveau is. Jij maakt ervan dat ik beweer dat die hele selectie kut is.
:biggrin.gif:

Je loopt al anderhalf jaar te hakken op de selectie en Van Gaal.
Echt niet dat jij ook maar in enige mate positief bent over de selectie. Maar als ik dat als 'de selectie is kut' vertaal is de boot aan.
Je poneert met een grote mond aan de lopende band 'waarheden', maar deinst terug als dat beeld wordt samengevat.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Lionel

Bericht door Lionel » ma feb 15, 2016 11:28 am

Met 3 normale aankopen doen ze gewoon mee hoor. Zo hoog is het niveau niet in Engeland.
IK GELOOF!!!!!!

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma feb 15, 2016 11:35 am

Zou kunnen, maar beginnen ze daar nog aan met LVG? De afgelopen twee transferperiodes waren geen succes.

http://www.independent.co.uk/sport/foot ... 73636.html

Spijker op zijn kop.

Zal ook lastig worden topspelers voor MU te interesseren zonder CL.

Als ze Mourinho halen, komt Mendes mee. Meteen meer kans om de grote jongens binnen te halen.

Lionel

Bericht door Lionel » ma feb 15, 2016 11:38 am

Van Gaal gaat er natuurlijk uit. Er is gewoon niks goed aan de tijd van Van Gaal bij Manchester. Gewoon helemaal niks.
IK GELOOF!!!!!!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma feb 15, 2016 11:51 am

The statistics were once more trudged through. The lowest points total after 26 games for Manchester United in the Premier League. The lowest number of goals scored by the club at this stage of a season. The failure to win 17 of the last 26 games. Fewer points than the vilified and jettisoned David Moyes,
Dit zegt alles. Van Gaal gaat zo de boeken in als één van de slechtste trainers ooit van United. :excited.gif:
Atkinson, Van Gaal. Dat niveau.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma feb 15, 2016 11:51 am

Heeft MU mindere spelers dan Leicester? :confused.gif:

Het klikt ook niet tussen LVG en de spelersgroep.

Schweinsteiger moet zijn 'mindset' veranderen, las ik ergens. :smallgrin.gif:

zeux

Bericht door zeux » ma feb 15, 2016 11:56 am

Peter schreef:
The statistics were once more trudged through. The lowest points total after 26 games for Manchester United in the Premier League. The lowest number of goals scored by the club at this stage of a season. The failure to win 17 of the last 26 games. Fewer points than the vilified and jettisoned David Moyes,
Dit zegt alles. Van Gaal gaat zo de boeken in als één van de slechtste trainers ooit van United. :excited.gif:
Atkinson, Van Gaal. Dat niveau.
Van Gaal heeft dit seizoen gegokt en verloren. Hij dacht een 'kluivertje' te doen met Martial. En dat mislukte. Aanval in onbalans: jonge talenten en een topspeler op zijn retour die het niet iedere week meer kan brengen en de eerste maanden tekort schoot.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma feb 15, 2016 12:01 pm

Martial hadden ze rustig moeten brengen, in de schaduw van een topper. Die jongen moest nu zelf de blikvanger zijn, daar is hij niet aan toe. Was Kluivert trouwens ook niet op die leeftijd.

Van de Engelse topclubs heeft MU de minste voorhoede. Kijk naar het aantal gescoorde doelpunten en je weet genoeg.

Afbeelding

Lionel

Bericht door Lionel » ma feb 15, 2016 12:24 pm

Martial is een fantastische aankoop. Maar niet voor 80 miljoen en niet als de aanvalsleider.
IK GELOOF!!!!!!

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma feb 15, 2016 12:33 pm

Talent, leuk om erbij te hebben. Maar MU is de rijkste club van de wereld. Dan verwacht je dat ze een topspits halen.

Dat geldt sowieso voor hun transferbeleid: leuk en aardig, maar je kunt beter krijgen.
Het lijkt er toch op dat ze het netwerk niet hebben. De beste spelers rouleren in een ander circuit.

wimpey

Bericht door wimpey » ma feb 15, 2016 1:45 pm

Lionel schreef:Van Gaal gaat er natuurlijk uit. Er is gewoon niks goed aan de tijd van Van Gaal bij Manchester. Gewoon helemaal niks.
Misschien krijg jij nu de toorn over je heen. Ben ik ervan af. :smallgrin.gif:
Yopi schreef: Van de Engelse topclubs heeft MU de minste voorhoede. Kijk naar het aantal gescoorde doelpunten en je weet genoeg.
Hoe is dat aantal in verhouding tot het aantal uitgespeelde kansen? Ik kan zo een wedstrijd of 5 dit seizoen opnoemen waarin Man U nog geen 3 keer op doel schoot. Je moet wel kansen creëren om ze te kunnen missen natuurlijk. De bal een beetje rondspelen en de diepte niet zoeken werkt niet echt bevorderlijk. Je zakt als tegenstander in, schermt de passlijn richting aanval af en 'hit em on the break' of bij een standaardsituatie. Het is vrij makkelijk om dat elftal pijn te doen.

Bij het gros van die aankopen denk ik: leuk. Voor Everton of West Ham bijv. Mooie uitdaging voor Mourinho om er wat van te maken. Hij en Mendes zullen een drukke (en lucratieve) zomer tegemoet gaan.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma feb 15, 2016 3:00 pm

Natuurlijk, het middenveld van MU 'houdt niet over'. Maar aanspeelbaar zijn is ook een kwaliteit.

Het is een wisselwerking. Spelers moeten de juiste kwaliteiten bezitten maar ze moeten ook complementair zijn. Ik zie allebei niet zo bij MU. In geen enkele linie.

Naar verluidt is Ferguson tegen de komst van Mourinho. Dus moet het nog even slechter gaan.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma feb 15, 2016 3:08 pm

Dan heeft Ferguson er nog wel een beetje kijk op. Je moet toch onderhand echt niet goed bij je hoofd zijn als je nu nog voor Mourinho gaat? Die man weet zich al jaren niet meer te gedragen. Is echt véél te veel in zichzelf gaan geloven.

Er is vast wel iemand een goede trainer te vinden die de club ook op een fatsoenlijke wijze kan vertegenwoordigen.
Nil volentibus arduum

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma feb 15, 2016 3:17 pm

Marillion schreef:Dan heeft Ferguson er nog wel een beetje kijk op.
Weet je nog dat de halve wereld riep dat hij Stekelenburg moest nemen ilv de Gea? Had hij het maar gedaan.
YNWA

peter

Bericht door peter » ma feb 15, 2016 3:24 pm

Mwah. Een goede trainer is 1, maar Mourinho heeft Mendes mee. Oftewel, als je als club stappen wilt maken en je van de rommel van de vorige trainer af wil, dan is Mourinho een goede optie. Dan weet je in ieder geval zeker dat je topmateriaal van de markt kan plukken en dat je zo wél weer mee gaat doen om de prijzen.

Zie het namelijk zo maar gebeuren dat Hazard naar Real gaat en dat James dan naar...jawel...United gaat.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma feb 15, 2016 3:29 pm

Precies, Peter. LVG heeft geen netwerk. Hij vertrouwt makelaars niet. Dat bleek al toen hij TD was bij Ajax.

@Marillion: Ferguson, LVG, Mourinho... Waarom niet? :smallgrin.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » ma feb 15, 2016 3:34 pm

Peter schreef: Zie het namelijk zo maar gebeuren dat Hazard naar Real gaat en dat James dan naar...jawel...United gaat.
Gammes lijkt me nou pcs een speler die Man U niét nodig heeft.

peter

Bericht door peter » ma feb 15, 2016 3:57 pm

Als Mou het wordt, dan schat ik de komst van James op 75% ofzo. Is natuurlijk wel iemand die verschrikkelijk aardig kan ballen. Moet je alleen je team anders gaan inrichten.
Griezmann en William Carvalho zullen ook nog wel op een lijstje staan.

Lionel

Bericht door Lionel » ma feb 15, 2016 4:05 pm

Peter schreef:Als Mou het wordt, dan schat ik de komst van James op 75% ofzo. Is natuurlijk wel iemand die verschrikkelijk aardig kan ballen. Moet je alleen je team anders gaan inrichten.
Griezmann en William Carvalho zullen ook nog wel op een lijstje staan.
William Carvalho moeten ze oppikken natuurlijk. Dom als ze dat niet doen. Griezmann zal wel een miljoen of 90 kosten. Maar dan heb je wel wat.

Voor de toppers die United nodig heeft ben je een miljoen of 400 kwijt. Minimaal.
IK GELOOF!!!!!!

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » ma feb 15, 2016 4:06 pm

Yopi schreef:MT, denk je serieus dat LVG, stel dat hij er volgend jaar nog zit, doorgaat met de huidige selectie? :confused.gif:

In de zomer gaan ze kopen. Dan begint het circus van voren af aan. Proces, flossefie, dat was het dan.

Die zeer getalenteerde voorhoede van jou wordt naar de bank gekocht. Misschien mag Martial blijven staan, maar dat moet nog blijken.
Dat zou hij wel moeten doen. MU heeft tegen de verwachtingen in niet gekocht in januari, dus dat biedt hoop.

Hou die voorhoede een jaar of drie bij elkaar, zodat ze elkaar blindelings aanvoelen, en ze doen voor niemand onder. Daaromheen Rooney en Mata, en achterin Blind als leider (ja ja...), omdat het gewoon een slimme speler is die ontzettend veel vooruitgang heeft geboekt en het spel prima leest. Er zit zoveel rek en groei omhoog in dit team.

Geef LVG de tijd om zijn werk, het leggen van een sterk fundament (zal niet de oorspronkelijke bedoeling zijn geweest, maar daar ligt zijn kracht), af te maken, en kijk daarna drie jaar verder. Nogmaals, een topteam bouwen neemt tijd, en je koopt het niet bij elkaar. Niet in een druilerig oord als Manchester. In Parijs misschien wel, omdat het een prachtige stad is.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma feb 15, 2016 4:16 pm

Zlatan gaat niet naar Parijs voor de Eifeltoren. Hij gaat voor de poen.

MU heeft geld zat. Wat dat betreft geen beperkingen. Wel op andere vlakken: al een tijdje geen top meer, en er zit een trainer die niet met vedetten kan omgaan. Als ik een topmanager was, bracht ik mijn spelers niet naar MU. Het afbraakrisico is te groot.

Wat jouw prognose betreft, ik ben het niet met je eens. Zo bijzonder vind ik het allemaal niet. Ik zie ook geen rek of vooruitgang. MU blijft maar kwakkelen, dat heeft met kwaliteit te maken. Of liever gezegd, een gebrek eraan.

Ik zag gisteren het laatste half uur van de Spurs. Dat team voetbalt veel beter. Alli, Eriksen, dat zijn verdomd leuke spelers. Bij MU zie ik niet veel soeps.

Ik durf te wedden dat MU na dit seizoen de markt op gaat. Die talenten van jou worden afgevoerd. Dat hebben de supporters van MU de ellende van nu voor niets uitgezeten.

Verder: wij hebben gemakkelijk kletsen. Een proces? Opbouwfase? Wij zitten niet elke veertien dagen voor een godsvermogen in het stadion. De supporters van MU zijn het zat. En als het over is, is het over. Ik kan me daarom niet voorstellen dat LVG er volgend jaar nog zit.

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » ma feb 15, 2016 4:36 pm

Yopi schreef:Zlatan gaat niet naar Parijs voor de Eifeltoren. Hij gaat voor de poen.

MU heeft geld zat. Wat dat betreft geen beperkingen. Wel op andere vlakken: al een tijdje geen top meer, en er zit een trainer die niet met vedetten kan omgaan. Als ik een topmanager was, bracht ik mijn spelers niet naar MU. Het afbraakrisico is te groot.

Wat jouw prognose betreft, ik ben het niet met je eens. Zo bijzonder vind ik het allemaal niet. Ik zie ook geen rek of vooruitgang. MU blijft maar kwakkelen, dat heeft met kwaliteit te maken. Of liever gezegd, een gebrek eraan.

Ik zag gisteren het laatste half uur van de Spurs. Dat team voetbalt veel beter. Alli, Eriksen, dat zijn verdomd leuke spelers. Bij MU zie ik niet veel soeps.

Ik durf te wedden dat MU na dit seizoen de markt op gaat. Die talenten van jou worden afgevoerd. Dat hebben de supporters van MU de ellende van nu voor niets uitgezeten.

Verder: wij hebben gemakkelijk kletsen. Een proces? Opbouwfase? Wij zitten niet elke veertien dagen voor een godsvermogen in het stadion. De supporters van MU zijn het zat. En als het over is, is het over. Ik kan me daarom niet voorstellen dat LVG er volgend jaar nog zit.
Di Maria kon niet voetballen onder LVG. Of was het omdat zijn vrouw constant liep te zeuren over dat kutterige Manchester? Hoe dan ook, Di Maria kan weer voetballen in Parijs. Geld verdienen ze toch wel. De topvoetballer van vandaag wil meer. Levenskwaliteit, bijvoorbeeld. Als jij kon kiezen tussen Madrid, Barcelona, Parijs, of .... Manchester? lol

Over prognoses kunnen we van mening verschillen. Daarom zijn het prognoses. Wat de Spurs betreft, die zijn net zo aan de zwaartekracht onderhevig als Leicester. Twente werd onlangs ook eens kampioen in NL. Of droomde ik dat nou?

Plaats reactie