Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Lionel

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » vr aug 21, 2015 8:49 am

Pedro is natuurlijk wel topkwaliteit. Stukken beter dan zo een Cuadrado, Schurrle, Willian en noem maar op. Verdedigt mee, heeft diepgang, zet druk... topaankoop.
IK GELOOF!!!!!!

Le T.

Bericht door Le T. » vr aug 21, 2015 8:51 am

wimpey schreef:Ik voorspelde een jaar geleden dat Man U net wel / net niet 4e zou worden in de PL. Jij dat LVG het in November op de rails zou hebben staan. Iets met wensdenken... En, van jouw kant, je ongelijk niet durven toegeven.
Ik heb wel toegegeven dat ik me verkeken heb op de weerbarstigheid van het Britse voetbal. Het was overigens ook niet dat hij het, ondanks een enorme blessuregolf, helemaal niet op de rit had staan. Het zette niet door, niet na de eerste wedstrijd met goed spel in november of december, en niet na de goede reeks in het voorjaar tegen de topclubs.
Dit seizoen wordt voor Man U, met deze selectie, eenzelfde verhaal. Simpelweg te weinige mondiale toppers. Een van 's werelds beste trainers alleen is niet genoeg. Het moet immers op het veld omgezet worden.
Je kunt nog een aardig eind komen met een goed collectief, maar er mag inderdaad nog wel een gevaarlijke buitenspeler of complete spits bij. Maar ik zie hem ook nog wel wegkomen met een kleine jonge aankoop voor een of beide van die posities.
wimpey schreef:
United doet dit seizoen mee om de prijzen, wanneer ze de komende 1.5 week nog topkwaliteit binnenhalen. Pedro is i.m.o. geen topkwaliteit. Da's een paniekaankoop van Mourinho.
In die Pedro zie ik ook niet veel, echt zo'n Guardiolaanse veldbreedhouder.
Wollt ihr den totalen Mensch?

wimpey

Bericht door wimpey » vr aug 21, 2015 8:52 am

Baseman schreef: nu is het een puinhoop en blijkt het laten gaan van De Bruyne een enorme blunder.

Mourinho is heel vreemd bezig.
Ik snap er ook weinig van. Willian en Oscar zijn toch overduidelijk een stuk minder dan De Bruyne?! :confused.gif:

Zitten die 2 misschien (wél) bij Jorge Mendes?

Moet zeggen dat City goed bezig is. Over de prijzen kun je twisten, maar over een aanvalsblok De Bruyne - Silva - Sterling achter Agüero niet. Met Otamendi erbij nog een extra betonblok. Mooie ploeg, zit eindelijk iets van beleid achter.

Lionel

Bericht door Lionel » vr aug 21, 2015 8:57 am

Zou daar alleen nog een spelverdeler a la Busquets willen zien i.p.v. Fernandinho of Toure.
IK GELOOF!!!!!!

Baseman

Bericht door Baseman » vr aug 21, 2015 9:12 am

Lionel schreef:Pedro is natuurlijk wel topkwaliteit. Stukken beter dan zo een Cuadrado, Schurrle, Willian en noem maar op.
Hoezo dit?
Pedro is natuurlijk geen slechte voetballer, maar ik vind hem absoluut niet beter dan oa Cuadrado, Schürrle en zeker Willian.
wimpey schreef:Zitten die 2 misschien (wél) bij Jorge Mendes?
Zou goed kunnen, al laat (liet?) Mourinho bijna altijd de kwaliteit voorgaan.
Maar inderdaad, dat De Bruyne beter is dan Willian en helemaal Oscar had vorig seizoen al duidelijk genoeg moeten zijn.
Moet zeggen dat City goed bezig is. Over de prijzen kun je twisten, maar over een aanvalsblok De Bruyne - Silva - Sterling achter Agüero niet. Met Otamendi erbij nog een extra betonblok. Mooie ploeg, zit eindelijk iets van beleid achter.
Mee eens.
Ook met Lionel hierover trouwens.

PS: De Bruyne gaf onlangs aan dit seizoen zeker bij Wolfsburg te blijven, maar de interesse van City blijft dus heel serieus?

Lionel

Bericht door Lionel » vr aug 21, 2015 9:17 am

Ik vind Pedro stukken beter dan de andere spelers. Die jongen heeft finales beslist. Past ook wel bij een coach als Mourinho.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » vr aug 21, 2015 9:40 am

Baseman schreef: PS: De Bruyne gaf onlangs aan dit seizoen zeker bij Wolfsburg te blijven, maar de interesse van City blijft dus heel serieus?
Dat was grappig. Die jongen spreekt niet zo goed Duits en liet zich er tijdens een teampresentatie intuinen, door een presentator die 'm woorden in de mond legde. Zaakwaarnemer over de zeik, management Wolfsburg ook. :smallgrin.gif:

Ze hebben hem voor zo'n 25-30 M gehaald, geloof ik. Nu wordt er over 70 M gesproken. En Wolfsburg zal al lang en breed een paar alternatieven achter de hand hebben natuurlijk...

Lionel

Bericht door Lionel » vr aug 21, 2015 9:51 am

Ziyech?

Ik denk niet dat ze er echt op vooruit zullen gaan als ze De Bruyne verkopen. Dortmund is sterker geworden. Wolfsburg kan het zich niet veroorloven, willen ze aanhaken, om hem te verkopen. Er moet juist een topper bij.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr aug 21, 2015 10:10 am

Lionel schreef:Ik vind Pedro stukken beter dan de andere spelers. Die jongen heeft finales beslist. Past ook wel bij een coach als Mourinho.
Oh is het nu ineens niet meer de grootste matennaaier van Spanje, de vervuiler? :smallgrin.gif:
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » vr aug 21, 2015 10:20 am

Vind ik nog steeds. Maar ik snap wel dat hij naar een club als Chelsea gaat. Mourinho wint prijzen. United gaat dat dit seizoen niet doen. Bij City hebben ze net Sterling gekocht.

Bij Chelsea kan hij rechtsvoor aan de slag. Neemt niet weg dat ik Mourinho een vervuiler vind, maar presteren doet hij wel.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr aug 21, 2015 10:34 am

Oke het viel me alleen op dat je ineens zo positief over hem sprak.
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr aug 21, 2015 10:41 am

Lionel schreef:Neemt niet weg dat ik Mourinho een vervuiler vind
Tja ik vind iemand geen vervuiler die verdedigend voetbal speelt, het is mijn spelletje niet maar het is ook een legitieme vorm van voetbal, het maakt je geen vervuiler IMHO. Dan vind ik Suarez met al zijn achterlijk fratsen veel erger, of het theatraal laten vallen en met zijn alleen de scheidsrechter bestormen om een kaart vragen, dat zijn de vervuilers.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » vr aug 21, 2015 10:45 am

InnerHarbour schreef:Oke het viel me alleen op dat je ineens zo positief over hem sprak.
Over Mourinho? Ik vind de man een gek. Soms geniaal. Soms een idioot. Van zijn spel kan ik als liefhebber niet genieten maar ik kan me voorstellen dat spelers het te gek vinden. Alleen als het niet lukt ziet er zielig uit. Dat gevoel komt de afgelopen 3 weken terug.

Ik vind Suarez geen vervuiler. Als hij iets fouts doet kan hij daarvoor gestraft worden. Mourinho zou voor zijn fratsen ook gestraft moeten worden. Helaas gaat dat wat lastiger.
IK GELOOF!!!!!!

zeux

Bericht door zeux » vr aug 21, 2015 12:13 pm

InnerHarbour schreef:
Lionel schreef:Neemt niet weg dat ik Mourinho een vervuiler vind
Tja ik vind iemand geen vervuiler die verdedigend voetbal speelt, het is mijn spelletje niet maar het is ook een legitieme vorm van voetbal, het maakt je geen vervuiler IMHO.
Als Van Gaal verdedigend voetbal speelt denk je daar volgens mij heel anders over.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr aug 21, 2015 12:17 pm

Lionel schreef:
InnerHarbour schreef:Oke het viel me alleen op dat je ineens zo positief over hem sprak.
Over Mourinho? Ik vind de man een gek. Soms geniaal. Soms een idioot. Van zijn spel kan ik als liefhebber niet genieten maar ik kan me voorstellen dat spelers het te gek vinden. Alleen als het niet lukt ziet er zielig uit. Dat gevoel komt de afgelopen 3 weken terug.

Ik vind Suarez geen vervuiler. Als hij iets fouts doet kan hij daarvoor gestraft worden. Mourinho zou voor zijn fratsen ook gestraft moeten worden. Helaas gaat dat wat lastiger.
Nee, Pedro.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » vr aug 21, 2015 12:23 pm

Oh, ik vind Pedro een goede voetballer hoor. Wereldtopper. Heeft alleen drie spelers van de buitencategorie voor zich.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr aug 21, 2015 12:34 pm

Mmmmmmm, hooruit 1.
YNWA

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » za aug 22, 2015 9:32 am

Als Pedro wereldtop was geweest dan was hij wel basisspeler geweest. Vraag me toch af hoe het doet buiten Barcelona. Vind het toch typisch een speler die ook enigzins meelift met het team.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

wimpey

Bericht door wimpey » za aug 22, 2015 11:01 am

Lionel schreef:Ziyech?
Als nice to have misschien. Draxler en Isco worden genoemd. Wolfsburg betaalt ook gewoon jaarsalarissen van 8 M. Die kunnen op de mondiale top na alles halen.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » za aug 22, 2015 11:03 am

Maar Perisic gaat overmorgen tekenen bij Inter. :biggthumpup.gif:

Ben benieuwd waar Wolfsburg op uit komt. Misschien wel zo'n Cuadrado ook.

wimpey

Bericht door wimpey » za aug 22, 2015 11:48 am

Peter schreef:Maar Perisic gaat overmorgen tekenen bij Inter. :biggthumpup.gif:
Kan ik me niet voorstellen. De Bruyne wel. Die lui hebben geen noodzaak om 2 basisspelers te laten gaan. Tenzij ze er middels alternatieven sterker op denken te worden natuurlijk....

zeux

Bericht door zeux » za aug 22, 2015 12:50 pm

Dat was erg close... Vanuit de herhalingshoek leek het of Rooney level was.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Rooie

Bericht door Rooie » za aug 22, 2015 12:59 pm

Dit moet geen problemen opleveren voor United. Er klopt verdedigend niets van bij Newcastle.

zeux

Bericht door zeux » za aug 22, 2015 1:14 pm

Zoveel dominantie en dan niet scoren, dat is tricky. Kan zomaar tegengoal vallen.

Rooie

Bericht door Rooie » za aug 22, 2015 1:18 pm

Eerste kwartier was prima, daarna is de dominantie verdwenen.

Depay uiterst onzorgvuldig in de eindpass, komt wel geregeld z'n man voorbij.

Plaats reactie