Champions League

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

joey
Erelid

Bericht door joey » wo apr 11, 2007 8:52 pm

Te eigenwijs. Gaat zijn eigen gang, heeft geen vriendjes bij de pers.
Het stinkt aan alle kanten!

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » wo apr 11, 2007 8:57 pm

Ah, de pers. Die was ik vergeten. :D

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo apr 11, 2007 9:08 pm

Rood voor Marcellis.
En 1-0. Crouch.

Nihad

Bericht door Nihad » wo apr 11, 2007 9:11 pm

En Liverpool staat 1-0 voor.

En zo zal psv wedstrijd zoveel op rij niet winnen.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

joey
Erelid

Bericht door joey » wo apr 11, 2007 9:16 pm

Monkey Tonk schreef:Ah, de pers. Die was ik vergeten. :D
Zo werkt dat toch? Sommige spelers zijn dikke vrienden met de pers. Van Nistelrooij. Van Hooijdonk. Die figuren.

Gebeurt er nog wat bij Bayern?

Nihad

Bericht door Nihad » wo apr 11, 2007 9:27 pm

Onze grote vriend Seedorf heeft gescoord.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » wo apr 11, 2007 9:29 pm

Ja, de beeldvorming via de media is me bekend. Vooral in de politiek.

Wat een slechte scheidsrechter bij Bayern. En wat een slechte techniek hebben die Duitsers. :yes:

joey
Erelid

Bericht door joey » wo apr 11, 2007 9:33 pm

Deed Lothar mee?

Afbeelding

Nihad

Bericht door Nihad » wo apr 11, 2007 9:36 pm

Ja, die heeft geel gekregen.

:D

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » wo apr 11, 2007 9:37 pm

Ja. Alleen zijn de Italianen geslepener, dus hem werd bijna een rode kaart aangesmeerd (2x geel).

joey
Erelid

Bericht door joey » wo apr 11, 2007 9:45 pm

Monkey Tonk schreef:Ja. Alleen zijn de Italianen geslepener, dus hem werd bijna een rode kaart aangesmeerd (2x geel).
Ach, Lothar vraagt er meestal zelf om.

Edit; en zeker in dit geval. Vies elleboogje.
Laatst gewijzigd door joey op wo apr 11, 2007 10:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo apr 11, 2007 10:03 pm

Lullig voor Marcellis dat hij rood krijgt. Hoe speelde hij verder? Heeft PSV nog getrappeld?

joey
Erelid

Bericht door joey » wo apr 11, 2007 10:11 pm

Thomas schreef:Lullig voor Marcellis dat hij rood krijgt. Hoe speelde hij verder? Heeft PSV nog getrappeld?
Niet echt. Het wilde vooral niet verliezen.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » do apr 12, 2007 8:56 am

Lothar was als de dood dat hij Ambrosini weer ging laten lopen, dus gaf hij die elleboog. ;)

Knap resultaat van Milan, waarbij Clarence een hele puike wedstrijd speelde. Cruijff noemt het gluiperig, maar dat weten we nu wel een keer. Het was gewoon een hele verdiende overwinning over 2 wedstrijden.

Lionel

Bericht door Lionel » do apr 12, 2007 9:41 am

Cruijff moet een keer zijn bek houden. Word helemaal gek van die man. In zijn tijd was alles beter....Daarom is hij ook 3x wereldkampioen geworden
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid

Bericht door joey » do apr 12, 2007 9:46 am

Cruijff houdt meer van Engels voetbal. Maar Engels voetbal is niet meer wat het geweest is met al die buitenlanders.

Arwin

Bericht door Arwin » do apr 12, 2007 11:12 am

Halve finales zijn dus:

Liverpool - Chelsea

Manchester United - AC Milan

Ik verwacht een finale tussen Chelsea en Manchester United.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do apr 12, 2007 12:18 pm

joey schreef:Cruijff houdt meer van Engels voetbal. Maar Engels voetbal is niet meer wat het geweest is met al die buitenlanders.
Engels voetbal is er zeker niet slechter op geworden (op het veld dan). Alleen wat minder Engels.

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » vr apr 13, 2007 7:54 am

Rishi schreef:Cruijff moet een keer zijn bek houden. Word helemaal gek van die man. In zijn tijd was alles beter....Daarom is hij ook 3x wereldkampioen geworden

Zonder Cruijff was er helemaal geen Nederlands voetbal geweest. Voor alles wat jij mooi vindt aan Ajax heeft hij de basis gelegd.

LucaS

Bericht door LucaS » vr apr 13, 2007 7:56 am

Dat zal best, hoewel ik het niet geloof/met je eens ben, maar dat betekent niet dat Cruijff tot in lengte van dagen zich overal mee moet bemoeien en ook nog te vriend gehouden moet worden ook. Laat ie zijn vriendjes elders propageren en stallen
I think I lost my fucking headache

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » vr apr 13, 2007 8:04 am

In Nederland wordt alles wat boven het gras uitsteekt afgemaaid. Typisch.

Alleen een overduidelijk junk, Herman Brood, werd opgehemeld. Op zich interessant. Was dat omdat hij geen bedreiging vormde voor het o zo tere Hollandse ego? Slechts een vraag.

LucaS

Bericht door LucaS » vr apr 13, 2007 8:09 am

Makkelijk antwoord MT. Ik heb helemaal niets tegen mensen die ergens boven uit steken. Maar het moet geen verafgoding worden. Als Cruijff iets lomps zegt of een domme fout maakt, komt half Nederland klaar over de zoveelste verborgen briljante observatie van Cruijff. Dat lijkt mij wat overdreven; als iemand wat doms zegt, dan zegt ie wat doms. Ik zie werkelijk niet in waarom je dat niet zou mogen benoemen

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » vr apr 13, 2007 9:03 am

Zie je hoe je omschakelt? Ik zeg dat in Nederland alles met het gras gelijk wordt gemaakt. Daar stel jij tegenover dat het geen verafgoding moet worden. Grappig.

Ik weet bijna zeker dat de meeste mensen die nu naar voetbal kijken de invloed van Cruijff op het Nederlandse voetbal niet begrijpen of op waarde weten te schatten. Waar heb ik het over verafgoding? Het gaat me om een vorm van dankbaarheid, waardoor ik altijd met respect naar hem zal luisteren. Op dezelfde manier dat ik met respect luister naar een van de laatste verzetshelden uit de tweede wereldoorlog, die ik hier ken. Die man is nu oud, en veel wat hij zegt is niet zo belangrijk, maar ik weet wat hij gedaan heeft, dus het komt niet eens in me op om te denken dat hij zijn kop moet houden. Ik luister juist aandachtig omdat ik geinteresseerd ben in wat die man tot held en vrijheidsstrijder maakte. Op die manier leer ik niet alleen iets van hem, maar voel ik ook van hem een soort diepere verwantheid dat we uit hetzelfde hout gesneden zijn (ook al was ik nog lang niet geboren in die oorlog). Dit is maar een voorbeeld. Het gaat niet om mij, maar om hoe kortzichtig het is om helden af te maaien.

Waardering, dankbaarheid, respect, al dat soort zaken worden wel heel snel vergeten in Nederland.

Cruijff moet zijn kop houden. :nooo:
Laatst gewijzigd door Monkey Tonk op vr apr 13, 2007 9:10 am, 1 keer totaal gewijzigd.

LucaS

Bericht door LucaS » vr apr 13, 2007 9:09 am

Laten we het dan nuanceren. Cruijff moet zich niet met allerlei zaken bemoeien waar hij niets mee te maken heeft. Natuurlijk is het mooi om Cruijff over voetbal in het algemeen te horen praten, maar de richtingenstrijd die dankzij Cruijff en vriendjes binnen Ajax jaren heeft geheerst, heeft onze club veel schade gedaan. Ondanks het respect voor de voetballer Cruijff, hoef je daarvoor niet je ogen te sluiten.

Ik beweer niet dat jij Cruijff verafgodt (?), maar dat dat in Nederland uitgebreid gebeurt. Cruijff is nu juist een slecht voorbeeld als je aan de kaak wil stellen dat mensen in Nederland worden neergemaaid als ze er bovenuit steken.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr apr 13, 2007 9:30 am

Muisje Andersom schreef:Laten we het dan nuanceren. Cruijff moet zich niet met allerlei zaken bemoeien waar hij niets mee te maken heeft. Natuurlijk is het mooi om Cruijff over voetbal in het algemeen te horen praten, maar de richtingenstrijd die dankzij Cruijff en vriendjes binnen Ajax jaren heeft geheerst, heeft onze club veel schade gedaan. Ondanks het respect voor de voetballer Cruijff, hoef je daarvoor niet je ogen te sluiten.
Het grappige is juist dat Cruijff Ajax een 'slangentuin' vindt. Ik denk dat het gekonkel bij Ajax (dat er nog steeds is) weinig met Cruijff te maken heeft, want hij laat zich amper zien.

Verder met MT eens. Zonder Cruijff geen Ajax zoals wij dat kennen. Dat mogen we ons best realiseren. Dat hij fouten gemaakt heeft, het zal wel. Hij heeft nog steeds een bijzondere kijk op voetbal, of je die nou deelt of niet. Maar zelfs als hij raaskalde...de Argentijnen brengen toch ook respect op voor Maradona?

Plaats reactie