Ok dat kan. Batustuta scoorde bijna alles met z'n rechter dus daar kun je hem op pakken. Voor de rest was die kerel geniaal.Bertje schreef:Mooie spits, maar naar mijn mening niet zo veelzijdig als Makaay. Wel beter.Peter schreef:Je hebt Batigol toch nog wel meegemaakt?
Duitsland
Moderator: mods
Batistuta was een fantastische spits, maar geniaal was ie niet. Geniaal was Van Basten, Maradona, Zidane. In die categorie hoort Batigol toch niet thuis?! I.m.o. is ie er een uit de categorie Shevchenko, Eto´o: bijna geniaal, te goed voor 'gewone' stervelingen onder de voetballers, maar net niet behorend tot die 'extra klasse'.Peter schreef: Ok dat kan. Batustuta scoorde bijna alles met z'n rechter dus daar kun je hem op pakken. Voor de rest was die kerel geniaal.
Ik las trouwens een paar weken terug dat Leverkusen zo’n 9 miljoen euro heeft betaald voor Colo Colo-verdediger Arturo Vidal. Veel geld, maar op basis van de wedstrijden die ik van hem heb gezien in de Libertadores wordt hij het wel waard. Ik hoop dat Leverkusen weer eens mee gaat doen om een plek in de CL. Sinds dat ene geweldige maar dramatische seizoen heb ik te doen met die club. Leuk scoutings netwerk hebben ze ook wel.
Dat mag je wel zeggen. Jorginho, Lucio, Juan, Zé Roberto, Ballack, Berbatov, Emerson (om er maar een paar te noemen): ze hebben allemaal bij Leverkusen lopen ballen.Thomas schreef: Leuk scoutings netwerk hebben ze ook wel.
Het is wel een fabrieksclub: het PSV van Duitsland. Bayer is als Philips, ze zijn overal en hebben ontelbare lijntjes. Zie Leverkusen en Eindhoven: wanneer ze geen Aspirines en Gloeilampen zouden hebben gehad en een daaruit voortvloeiende sportvereniging, zou er misschien een hoofdklasser hebben gespeeld.
Dat soort clubs is een gevolg van, onze club leverde gevolgen op. Een subtiel verschil.
-
- AT Toto winner 15/16
Wat een ophef. Volgens mij gaven de meeste mensen hier wel aan dat hij het daar beter zou doen.
voetbalzone.nl
UPDATE: Bayern bevestigt verkoop Hargreaves
Volgens verschillende Duitse media zal Owen Hargreaves binnen één week tijd een contract tekenen bij Manchester United. Bayern München zou namelijk overstag zijn gegaan met de aanbieding van The Mancunians voor de middenvelder.
Voor een slordige 24 miljoen euro zal de Engelse international volgens der Spiegel een vierjarig contract op Old Trafford ondertekenen. Bayern-president Franz Beckenbauer liet eerder al weten dat Hargreaves (26) mocht vertrekken als de aanbieding aan de Zuid-Duitse wensen zou voldoen.
Met het akkoord lijkt er eind te komen aan de speculaties die al bijna een jaar de ronde doen. Hargreaves miste gisteren door een knieblessure het competitieduel tegen Mainz 05 (5-2 winst) en lijkt dus na tien jaar zijn laatste wedstrijd voor der Rekordmeister te hebben gespeeld.
Hargreaves, die een contract tot medio 2010 heeft, speelde in totaal 145 duels in de Bundesliga. Sinds zijn debuut in het seizoen 2000/2001 vierde hij vier landstitels, drie DFB-Pokals, één Champions League en één Wereldbeker voor clubteams.
Update 14:07 uur: Bayern-voorzitter Franz Beckenbauer heeft zojuist tegenover de Duitse televisie het vertrek van Hargreaves bevestigt. Nog nooit leverde een speler uit de Bundesliga zoveel geld op.
“Owen vertrekt definitief”, bevestigde der Kaiser. “Dat was de wens van de speler. Financieel gezien is het voor ons ook een goede deal. Het betreft een bedrag van 24 á 25 miljoen euro.”
voetbalzone.nl
Nee hoor, ze leggen er een miljoen bij en kopen voor dat geld Robben...Arwin schreef:Inderdaad, dat is nog eens makkelijk geld verdienen voor Bayern om de selectie verder te versterken, hoewel ze geld toch al wel genoeg hebben. Gaan een hoop transfers maken om Bayern volgend jaar weer kampioen te laten worden.Bertje schreef:Ongelooflijk. 25 miljoen neertellen voor Hargreaves.
Koop dan voor 10 miljoen minder Sneijder en koop voor die 10 miljoen een wél functionerende buitenspeler.
Over welke club heb je het nu?
Het lijkt me in ieder geval niet dat er een club is die 26 miljoen voor Robben gaat neertellen. Hij ging voor 19 miljoen naar Chelsea en sindsdien heeft hij nog altijd niet kunnen bewijzen dat de onzekerheid over z'n blessuregevoeligheid onterecht is. Niemand wil zo'n dure gok nemen.
Het lijkt me in ieder geval niet dat er een club is die 26 miljoen voor Robben gaat neertellen. Hij ging voor 19 miljoen naar Chelsea en sindsdien heeft hij nog altijd niet kunnen bewijzen dat de onzekerheid over z'n blessuregevoeligheid onterecht is. Niemand wil zo'n dure gok nemen.
Dat weet ik uiteraard, Jöhnk. Het was niet serieus bedoeld. Escudé is namelijk ook wel eens basisspeler geweest en doet het ook niet onaardig bij Sevilla. Toch is hij net als Rosenberg totaal ongeschikt voor Ajax.Jöhnk schreef:Die houdt de bank warm in Spanje.Thomas schreef:Ik vond de fout van Blind om Escudé te verkopen toch wel een stuk groter.
Over welke club denk je dat ik het heb. Lijkt me duidelijk hè.Thomas schreef:Over welke club heb je het nu?
Kijk maar op vi.nl