Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
Ik zou Chelsea toch wel wat hoger aanslaan dan United. Laat ze eerst maar bewijzen dat ze top 3 van Engeland zijn.
IK GELOOF!!!!!!
- Monkey Tonk
Ik ook. Mourinho is slimmer dan van Gaal. En Chelsea speelt wat moderner dan de 'philosophy' van onze oude karatetrapper. ManU heeft dit seizoen een aardige achterstand goed te maken, maar ik ga ervanuit dat de halve finale CL binnen bereik moet zijn. Met een beetje kunst en vliegwerk.
Nou, we gaan bijna beginnen.
Een nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ik hoop vooral dat Liverpool aansluiting kan vinden bij de Top 3.
Een nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ik hoop vooral dat Liverpool aansluiting kan vinden bij de Top 3.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
4 ex Ajacieden in de openingswedstrijd
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Schweinsteiger op de bank?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Nog niet fit genoeg. Kwam pas laat bij de selectie.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Behoorlijke kans voor Eriksen, doelpoging had wel tussen de palen gemogen, al was het geen onaardige poging.
Die had er in moeten zitten van Eriksen..
Veel ex-eredivisiespelers overigens bij de Spurs: Vorm-Alderweireld-Vertonghen-Eriksen-Dembélé-Chadli.
Veel ex-eredivisiespelers overigens bij de Spurs: Vorm-Alderweireld-Vertonghen-Eriksen-Dembélé-Chadli.
Laatst gewijzigd door zeux op za aug 08, 2015 12:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Prima loopactie, maar hij moet 'm natuurlijk gewoon maken. Spurs erg rustig aan de bal in de beginfase, ziet er goed uit.
9 eredivisionistenRaymon schreef:4 ex Ajacieden in de openingswedstrijd
Man U gehaast en onrustig.
In Spurs zit meer structuur. Hebben ook alleen Toby nieuw t.o.v. vorig seizoen, goed ingespeeld team. Romero maakt een onzekere indruk, dat lijkt me z'n weerslag hebben op het spel van Man U.zeux schreef:Man U gehaast en onrustig.
Ja, Romero gaat het publiek niet gelukkig van worden 

Wat een flapdrol, die Romero. 

Wat speelt Eriksen toch makkelijk. Zo jammer dat we daar niet wat langer van hebben kunnen zien in de arena.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Eriksen is overal waar het gevaarlijk wordt, wat een klasbak.
Man U loopt maar wat achter de bal aan, maar Spurs vergeet om er een paar in te prikken.
Man U loopt maar wat achter de bal aan, maar Spurs vergeet om er een paar in te prikken.
Ze zijn wel effectief.
Oh wacht, het was een eigen doelpunt
Knullig
Oh wacht, het was een eigen doelpunt

Knullig
Laatst gewijzigd door Rooie op za aug 08, 2015 1:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
oerdom om Memphis als 10 te gebruiken! daar is hij veel te druistig voor!
Oei! Tegen de verhouding in door een domme fout van de Spurs.
Ref zat er naast, dat was geen buitenspel voor Dembele. Blind maakt als LCV geen sterke indruk, komt als bekend fysiek tekort.
Actie Memphis, voorzet Young, Rooney treuzelt maar Walker tikt 'm er zelf maar in.
1-0, LVG is niet blij. Begrijpelijk, want er voetbalt maar een team.
Actie Memphis, voorzet Young, Rooney treuzelt maar Walker tikt 'm er zelf maar in.

1-0, LVG is niet blij. Begrijpelijk, want er voetbalt maar een team.
Wat de kans groter maakt dat de De Gea-saga snel wordt opgelost. Las volgens mij in Telesport dat Van Gaal wel degelijk in Cillessen is geïnteresseerd.wimpey schreef:In Spurs zit meer structuur. Hebben ook alleen Toby nieuw t.o.v. vorig seizoen, goed ingespeeld team. Romero maakt een onzekere indruk, dat lijkt me z'n weerslag hebben op het spel van Man U.zeux schreef:Man U gehaast en onrustig.
Blijf het bezopen vinden dat transferwindow nog open is, terwijl NL, PL en Bundesliga al van start gaan.
Blind speelde volgens mij vooral goed voor Man U als hij links midden stond.wimpey schreef: Blind maakt als LCV geen sterke indruk, komt als bekend fysiek tekort.
Eens, Zeux. Ik zou het een stuk eerlijk vinden dat wanneer de competitie van een land officieel begint de markt voor dat land sluit.
Dom verdedigd door Vertonghen
Man U komt nu beter in het spel, er komt wat meer vanaf de zijkanten. Spurs moet effe een tikkie verwerken...
Lekkere pot wel, verschil tussen Spurs en Ajax is enorm.
Lekkere pot wel, verschil tussen Spurs en Ajax is enorm.