UEFA Champions League 2008-2009
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Re: UEFA Champions League 2008-2009
Dit United is te pakken hoor.. zo onverslaanbaar zijn ze de laatste weken niet meer. Als ik Porto zo zie dan denk ik AJAX moet toch ook wel weer eens zo ver kunnen komen.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Porto is een fantastische club (uitkijken geblazen voor 999), hoor. Zijn op dit moment stukken beter dan United.brigade zuid schreef:Dit United is te pakken hoor.. zo onverslaanbaar zijn ze de laatste weken niet meer. Als ik Porto zo zie dan denk ik AJAX moet toch ook wel weer eens zo ver kunnen komen.
Huh ???.Peter schreef:Porto is een fantastische club (uitkijken geblazen voor 999), hoor. Zijn op dit moment stukken beter dan United.brigade zuid schreef:Dit United is te pakken hoor.. zo onverslaanbaar zijn ze de laatste weken niet meer. Als ik Porto zo zie dan denk ik AJAX moet toch ook wel weer eens zo ver kunnen komen.
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
Ja maar qua grootte en mogelijkheden in principe toch niet veel groter dan AJAX?Peter schreef:Porto is een fantastische club (uitkijken geblazen voor 999), hoor. Zijn op dit moment stukken beter dan United.brigade zuid schreef:Dit United is te pakken hoor.. zo onverslaanbaar zijn ze de laatste weken niet meer. Als ik Porto zo zie dan denk ik AJAX moet toch ook wel weer eens zo ver kunnen komen.
- peter
Ik zie jouw bericht en wordt afgeleid. 666 bedoel ik uiteraard.
Porto scout alleen stukken beter en hoeft al die Brazilianen niet 'in te passen'.
Lisandro Lopez kostte 2.5 miljoen en die Hulk was ook 5 miljoen. Mijn hemel, zeg.
Porto scout alleen stukken beter en hoeft al die Brazilianen niet 'in te passen'.
Lisandro Lopez kostte 2.5 miljoen en die Hulk was ook 5 miljoen. Mijn hemel, zeg.
Gele kaart ..Peter schreef:Ik zie jouw bericht en wordt afgeleid. 666 bedoel ik uiteraard.
Blij met de punten ...
Peter bedoelt waarschijnlijk 666.999 schreef:Huh ???.Peter schreef:Porto is een fantastische club (uitkijken geblazen voor 999), hoor. Zijn op dit moment stukken beter dan United.brigade zuid schreef:Dit United is te pakken hoor.. zo onverslaanbaar zijn ze de laatste weken niet meer. Als ik Porto zo zie dan denk ik AJAX moet toch ook wel weer eens zo ver kunnen komen.
Dat heb je er nu van.

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Waarvan ?Duke schreef:
Peter bedoelt waarschijnlijk 666.
Dat heb je er nu van.![]()
Blij met de punten ...
Quoten is ook een kunst. Herstel: was.
Van een nick nemen die veel op die van iemand anders lijkt.

Salvador Dali
Salvador Dali
Nee hoor, Peter is de laatste tijd van de leg .. zie zijn abonnement in De Grote MierenneuktopicDuke schreef:Quoten is ook een kunst. Herstel: was.![]()
Verder .. als je het verschil niet meer ziet tussen 666 en 999 dan is er toch iets goed mis ..

Blij met de punten ...
Uitstekende scheidsrechter.
- peter
Tevez 2-1. Verdiend op basis van de 2e helft.
Mooie goal.
Salvador Dali
Salvador Dali
- peter
HOPPA! 2-2!
Wauw, wat een goal van Adebayor !
Ik haat de NOS. Waarom niet voor één keer een wedstrijd zonder Engelse clubs? Ik wil Bayern tegen Barcelona zien!
Wéér Chelsea tegen Liverpool. Bah.

Wéér Chelsea tegen Liverpool. Bah.
Het stinkt aan alle kanten!
Inderdaad. En dat heeft gevolgen:
www.sportwereld.nlSchraal bod 'Hilversum' op CL-duels
Chris van Nijnatten
Met Dirk Kuyt bij Liverpool op het veld en Guus Hiddink bij Chelsea in de dug- out wordt het treffen tussen Liverpool en Chelsea vanavond ook voor ons weer wel leuk.
Het zou best wederom een meeslepende wedstrijd kunnen worden.
Toch komt er enige sleet op die confrontatie te zitten. Deze twee clubs zijn zó sterk, dat ze naast twee keer in de eigen competitie elkaar jaarlijks tegen kunnen komen in de Champions League, FA Cup, League Cup en in de seizoensopening om het Community Shield. Het begint een beetje op de Old Firm van Glasgow te lijken waar Celtic en Rangers echt heel erg hun best moeten doen om niet meer dan vier keer per seizoen tegen elkaar te spelen.
Iedere dag kaviaar smaakt nergens naar en zes keer per jaar Liverpool-Chelsea wordt saai. De verkopers van de Champions League, de firma TEAM uit Luzern, merken vooral in Nederland dat de voorspelbaarheid van de Champions League letterlijk zijn tol eist.
Het huidige tv-contract voor de 'open netten', dat na dit seizoen afloopt, levert de Zwitsers 25 miljoen euro per jaar op. Vanuit Nederland is door drie partijen belangstelling getoond; de NOS, SBS en naar verluidt ook RTL. Er is echter zó schrikbarend laag geboden, iets meer dan de helft van het huidige bedrag, dat TEAM besloot een tweede biedingmogelijkheid in te lassen. Die heeft in de week na Pasen plaats.
Geen van de partijen heeft echter zin om meer te bieden. In Zwitserland overweegt men daarom aan Nederland voorbij te gaan waar het de zogenoemde open netten betreft.
Het is de vraag hoeveel mensen daarvan wakker liggen. Dat krijg je ervan als je een voetbaltoernooi organiseert waarvan de laatste acht deelnemers steeds min of meer vast staan en waarvan de rijken steeds rijker worden en de armen steeds armer.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ik lig er niet wakker van. Tenminste, zolang Ajax zich niet kwalificeert. Want uiteraard wil ik Ajax wel graag zien. Gaat de Nederlandse clubs denk ik ook inkomen schelen.
I think I lost my fucking headache
Ik kijk zelf niet of nauwelijks meer naar de CL. Waarschijnlijk zou ik het niet eens in de gaten hebben als ze een ronde niet zouden uitzenden. Goed signaal naar de UEFA toe. Iedere keer weer dezelfde clubs, daar zit toch niemand op te wachten?
Nil volentibus arduum
Ik zou het enigszins jammer vinden, heb het toch vaak aanstaan als het er is. Zou echter wel goed zijn voor de ontwikkeling van het voetbal. Dat gaat natuurlijk naar de knoppen zoals er al in dat stuk van Duke staat.
Elk jaar dezelfde clubs. 2e selectie van die clubs is nog beter dan de eerste selectie van veel andere clubs. Wie weet kan AZ wat klaarspelen als ze hun team bij elkaar houden. Goed collectief.
Elk jaar dezelfde clubs. 2e selectie van die clubs is nog beter dan de eerste selectie van veel andere clubs. Wie weet kan AZ wat klaarspelen als ze hun team bij elkaar houden. Goed collectief.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Maar ze kunnen voor de verandering toch eens wedstrijden van andere clubs uitzenden? Waarom altijd weer Liverpool en Man. Utd? Waarom niet een keer Barcelona?
Ik heb helemaal geen zin om naar die wedstrijd te kijken. Weer de hele avond dat gezeur over die vissenkop.
En als Ajax meedoet, ach, hoe lang zal dat duren? Een paar wedstrijden in de poule, dan krijgen we Chelsea en Liverpool weer.
Ik heb helemaal geen zin om naar die wedstrijd te kijken. Weer de hele avond dat gezeur over die vissenkop.

En als Ajax meedoet, ach, hoe lang zal dat duren? Een paar wedstrijden in de poule, dan krijgen we Chelsea en Liverpool weer.
Het stinkt aan alle kanten!
Waarschijnlijk wel (hoewel met Blind de poule waarschijnlijk wel wordt overleefd), maar ik wil Ajax zelfs zien als ze tegen Elinkwijk spelen, dus dan wil ik de CL poule wedstrijden zeker niet missen.
I think I lost my fucking headache
Ik zou ook graag eens wat anders zien, vanavond bijvoorbeeld Barca. Die zie ik nooit spelen.
Face your fears and live your dreams, No Fear