Duitsland
Moderator: mods
-
Ik vind de acties van Makaay ook niet zo bijzonder. Het is geen Van Nistelrooy op dat gebied. En zeker geen Van Basten b.v. Maar hij is een uitstekende afmaker.
Laatst gewijzigd door Jack Reynolds op vr mei 18, 2007 2:58 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben
-
Goed weggedraaid en uitstekend zijn lichaam gebruikt om de tegenstanders bij de bal weg te houden, maar wegdraaien kan Makaay ook. Makaay schiet iets sneller omdat hij een veel beter (afstand)schot heeft dan Van Nistelrooy, maar Makaay heeft ook een goede balcontrole (net als Van Nistelrooy).
Nee, Makaay kan koppen, (van afstand) schieten (met beide benen), is snel, positioneel heel sluw, heeft een uitstekende functionele techniek, is qua koelheid voor het doel één van de allergrootsten en heeft een aardige individuele actie. De meest veelzijdige spits die ik bewust heb meegemaakt. Zonder twijfel.
Nee, Makaay kan koppen, (van afstand) schieten (met beide benen), is snel, positioneel heel sluw, heeft een uitstekende functionele techniek, is qua koelheid voor het doel één van de allergrootsten en heeft een aardige individuele actie. De meest veelzijdige spits die ik bewust heb meegemaakt. Zonder twijfel.
Als ie net zo 'goed' speelt als bij HSV, mag Pee eS Vou 'm hebben, inclusief z'n salaris van 4 miljoen (netto natuurlijk).Harm schreef:Sorìn zou ik wel graag bij PSV zien hoor :yes:
Ik heb Sorin wekelijks zien ballen dit seizoen, als ie niet geblesseerd was, het was een groot fuckin drama. Echt helemaal niets.
Lijkt erop dat der Huub z'n dure en blessuregevoelige jongens wil dumpen: der Nigel, Wicky und der Sorin verbringen mehr Zeit beim Physio als auf dem Trainingsplatz.
Feilhaber, Sanogo en Berisha kunnen er niets van, Ljuboja is door Stevens al op een zijspoor gezet. Nu Olic nog. En Guerrero. En Wächter. En al die anderen....
Niet overdrijven, Bert, maar...Bertje schreef: De meest veelzijdige spits die ik bewust heb meegemaakt. Zonder twijfel.
Makaay is inderdaad een verdomd goede spits. Het is dat het zo'n droogneuker is, want anders zou ie in NL wél voor vol worden aangezien.
Bij Bayern weten ze wat ze aan hem hebben, hij was met Kahn dit seizoen verreweg de beste speler.
Ich freue mich dass er nicht zum Polizei Sport Verein wechselt.
Tijd voor nominaties, Wimpey!wimpey schreef:Niet overdrijven, Bert, maar...
Makaay is inderdaad een verdomd goede spits. Het is dat het zo'n droogneuker is, want anders zou ie in NL wél voor vol worden aangezien.
Bij Bayern weten ze wat ze aan hem hebben, hij was met Kahn dit seizoen verreweg de beste speler.
Jullie zijn tenminste van hem af. Ik moest hem afgelopen weekend weer aanschouwen tijdens San Lorenzo-River Plate. Wat een vervelende en vermoeidende speler is dat (geworden) zeg. Brrr, rillingen over je rug.wimpey schreef:Ariel Ortega. Prutser extraordinaire.Jöhnk schreef:@Jabu: nee, ik bedoel die kabouter die Sar een kopstoot gaf in 1998. Of daar een poging toe waagde.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op vr feb 29, 2008 6:52 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Crespo en Sheva komen in de buurt, maar verder? Bedenk wel: ik ben een stuk jonger dan jij.wimpey schreef:Niet overdrijven, Bert, maar...Bertje schreef: De meest veelzijdige spits die ik bewust heb meegemaakt. Zonder twijfel.
Heb je hem weer!Thomas schreef: Tijd voor nominaties, Wimpey!

Nou vooruit, uit het blote hoofd:
ploegen: Stuttgart, Cottbus
trainers: Veh, Sander, Koller
keeper: Neuer (enige reden dat S04 nog een kansje heeft)
rechtsachter: Fritz (prima aankoop van Bremen)
CVR: Meira (nooit verwacht, echt ijzersterk en een echte aanvoerder)
CVL: Delpierre (hard en goed)
linksachter: Magnin (goede speler met een fantastische instelling)
rechtsmid: Schneider (briljant seizoen)
defensief mid: Pardo (i.m.o. beste speler in de BL)
offensief mid: Diego (geniaal)
Moet 3 aanvallers nomineren, ik kom er niet omheen:
Mario Gomez: voor de winterstop... en tegen Bochum

Cacau: na de winterstop
Gekas: voor en na de winterstop.
6 spelers van VfB, maar ik kan me zo 1-2-3 geen beteren bedenken...