Wat is het probleem dan?LucaS schreef:Nederland heeft volgend jaar een heel groot probleem
UEFA cup 2008-2009
Moderator: mods
Het seizoen 2004-2005 telt voor volgend seizoen nog mee, dus dat duurt nog wel even.Rishi schreef:Dat het seizoen 2004-2005 wegvalt (12,000 punten). Stel we halen nu rond de 8 punten ofzo dan vallen we behoorlijk wat plaatsen terug...!
Verder zie ik het grote probleem nog steeds niet. Het is gewoon niet mogelijk om als Nederland met 7 deelnemers een hoog puntengemiddelde te behalen. Met minder ploegen wordt dat veel gemakkelijker, dus die plaatsen winnen we vanzelf wel weer terug.
Is inderdaad niet helemaal eerlijk als je het zo bekijkt als hierboven geschets worden (als dit klopt)
1. Er wordt geen rekening mee gehouden hoeveel teams mee doen per land (Johnk)
2. Er wordt geen rekening gehouden in welke ronde je wint of verliest (Rishi)
Anyway, gewoon deze lijn doorzetten komende jaren en hopen op een succes in de CL.
Overigens mag iedereen van mij winnen (dus punten pakken) behalve die kakkerlakken, maar weet dat dit waarschijnlijk een veel te radicale mening is voor de meeste hier.
1. Er wordt geen rekening mee gehouden hoeveel teams mee doen per land (Johnk)
2. Er wordt geen rekening gehouden in welke ronde je wint of verliest (Rishi)
Anyway, gewoon deze lijn doorzetten komende jaren en hopen op een succes in de CL.
Overigens mag iedereen van mij winnen (dus punten pakken) behalve die kakkerlakken, maar weet dat dit waarschijnlijk een veel te radicale mening is voor de meeste hier.
Ik vind het een goed systeem. Je krijgt als club 2 punten bij winst en 1 bij gelijkspel (in kwalificatierondes 1 om 0,5), ook zijn er bonuspunten te verdienen (oa. bij deelname CL, bij overwinteren CL, bij kwartfinale UEFA-cup).
Het totaal aantal punten per land wordt gedeeld door het aantal clubs dat voor het land is uitgekomen.
Het totaal aantal punten per land wordt gedeeld door het aantal clubs dat voor het land is uitgekomen.
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Wat heb je nou weer gerookt, Rishi? Het aantal gespeelde wedstrijden maakt voor de UEFA ranking niks uit.
Rishi schreef:Het is te hopen dat clubs als NEC, Feyenoord en Heerenveen hun laatste wedstrijd winnen en NIET doorgaan. Want die verliezen 100% na de winterstop en dat zijn 2 wedstrijden meer gespeeld en 0 punten extra. Hopen dat Twenthe, Ajax (en PSV) wat goeds kunnen doen in de Uefa Cup
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
666 schreef:Wat heb je nou weer gerookt, Rishi? Het aantal gespeelde wedstrijden maakt voor de UEFA ranking niks uit.
Rishi schreef:Het is te hopen dat clubs als NEC, Feyenoord en Heerenveen hun laatste wedstrijd winnen en NIET doorgaan. Want die verliezen 100% na de winterstop en dat zijn 2 wedstrijden meer gespeeld en 0 punten extra. Hopen dat Twenthe, Ajax (en PSV) wat goeds kunnen doen in de Uefa Cup

IK GELOOF!!!!!!
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Heb je snel gevonden op die klote-site!
Nou, www.ryanair.com en www.easyjet.com staan hier klaar, kom maar door met die mooie club!
Nou, www.ryanair.com en www.easyjet.com staan hier klaar, kom maar door met die mooie club!
Yep: http://uk.eurosport.yahoo.com/video/111 ... -draw.htmlJinne schreef:Ook op Eurosport te volgen.
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Easyjet, voor welke stad dat dan?Thijs schreef:Heb je snel gevonden op die klote-site!
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Alle goedkope tickets die ik gisteren had zijn weg, dus al mijn voorwerk is voor niets geweest. Balen...MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef:Easyjet, voor welke stad dat dan?Thijs schreef:Heb je snel gevonden op die klote-site!
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
NEC-HSV .... voor de Nijmegenaren een koud kunstje.
Leuke trip voor ze.
Leuke trip voor ze.
Laatst gewijzigd door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) op vr dec 19, 2008 1:13 pm, 1 keer totaal gewijzigd.