Brazilië
Moderator: mods
Ligt er een beetje aan waar ze Tardelli willen laten spelen, denk ik. Het is gewoon een echte spits. En ik neem aan dat Kluivert in principe voor de basis is gehaald.
Bij Mendez ligt het eraan of ze hem op een driemansmiddenveld willen gaan gebruiken en in welke rol. Aissati en Mendez op hetzelfde middenveld lijkt me al stukken minder als je Cocu of Simons achterin hebt staan.
Maargoed, sowieso zijn beiden gehuurd. Maar ik begrijp dat jij Tardelli ook afgeraden hebt?
Bij Mendez ligt het eraan of ze hem op een driemansmiddenveld willen gaan gebruiken en in welke rol. Aissati en Mendez op hetzelfde middenveld lijkt me al stukken minder als je Cocu of Simons achterin hebt staan.
Maargoed, sowieso zijn beiden gehuurd. Maar ik begrijp dat jij Tardelli ook afgeraden hebt?
- Alaindebanaan
Maar dat betekend dus ook dat jij relatief weinig miskopen aanbeveelt?Steef schreef:Dat is hun probleem. Ligt trouwens aan de situatie. Maar als je wel verdomd vaak met een naam komt die toch wel errug goed blijkt te zijn later, dan gaat er zelfs bij voetbalclubs wel eens een lampje branden.
Want je kunt van een hoop spelers zeggen 'die gaat een grote worden' maar het gaat er dan om hoeveel het er ongeveer lukt hé.. :aai:
En suggereer je hierboven nou bewust dat er door mensen bij PSV (lees: Koeman?) geld is verdiend door de huurtransfer van Tardelli?
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
En speciaal voor de Dr.:
Ik suggereer dat het overal gebeurt. De zaakwaarnemer van Tardelli is niet geheel toevallig Bertolucci.Alaindebanaan schreef:Maar dat betekend dus ook dat jij relatief weinig miskopen aanbeveelt?Steef schreef:Dat is hun probleem. Ligt trouwens aan de situatie. Maar als je wel verdomd vaak met een naam komt die toch wel errug goed blijkt te zijn later, dan gaat er zelfs bij voetbalclubs wel eens een lampje branden.
Want je kunt van een hoop spelers zeggen 'die gaat een grote worden' maar het gaat er dan om hoeveel het er ongeveer lukt hé.. :aai:
En suggereer je hierboven nou bewust dat er door mensen bij PSV (lees: Koeman?) geld is verdiend door de huurtransfer van Tardelli?
- Alaindebanaan
- Alaindebanaan
Ja maar dan heb jij het toch uiteindelijk misgehad? Ook al zijn er goede redenen voor dat een speler mislukt, een club wil toch gewoon een speler die slaagt??
Wat maakt het nou uit wáárom ze niet slagen......
Wat maakt het nou uit wáárom ze niet slagen......
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.
En speciaal voor de Dr.:
En speciaal voor de Dr.:
Denk je dat de clubs er zo genuanceerd naar kijken als iemand die jij aanbood mislukt? Zeker als je je nog niet bewezen hebt vraag ik me af of ze er zo diep over na zullen denken.Steef schreef:0%. In 99,9% komen mijn rapportages overeen met de toekomst van die jongen. Blessures en verkeerde clubkeuzes (of te vroege overstap naar Europa!) kunnen wel van invloed zijn.
Dat lijkt mij ook. Daarnaast lijkt het me nuttiger als je je vooral focust op de keren dat je ernaast zat, want daar leer je veel meer van dan constant aangeven dat je vrijwel altijd gelijk hebt.Thomas schreef:Sowieso zijn die percentages ongeloofwaardig hoog. Iedereen maakt wel eens fouten.
Als je jezelf verkoopt naar een club is dat natuurlijk een ander verhaal, maar ik neem aan dat je jezelf ook nog steeds wilt verbeteren.
Ik verbeter me dagelijks, maar dat ik er nooit of bijna nooit naast zit is gewoon een feit. En dat weten die clubs donders goed.
En dan heb ik het echt niet over Marcelo. Die jongen loopt al zo lang mee in jeugdselecties en stond natuurlijk niet voor niets op z'n 17e vast in de basis van Flu. Maar als ik een tip krijg dat Flu moet verkopen vanwege financiele crisis en Marcelo voor 5 a 6 mln dollar op te pikken valt, dan gaat een beetje professional erachteraan.
Of je laat je een kreupele Spanjaard voor een jaar aansmeren door die andere adviseur.
En dan heb ik het echt niet over Marcelo. Die jongen loopt al zo lang mee in jeugdselecties en stond natuurlijk niet voor niets op z'n 17e vast in de basis van Flu. Maar als ik een tip krijg dat Flu moet verkopen vanwege financiele crisis en Marcelo voor 5 a 6 mln dollar op te pikken valt, dan gaat een beetje professional erachteraan.
Of je laat je een kreupele Spanjaard voor een jaar aansmeren door die andere adviseur.
Nee, kan het me niet zo herrineren. 1 jongen waar ik veel in zag, maar daarbij heb ik direct aangegeven toen-ie gehuurd werd door een Europese club dat in mijn ogen die stap te snel en te groot was.Thomas schreef:Dus je wilt beweren dat je nooit een speler aanraadt die zich achteraf niet zo ontwikkelt als jij je had voorgesteld? Dat kan niet.Steef schreef:Nee hoor Thomas, fouten zijn uit den boze.
Krijgt dit jaar trouwens een kans in de Serie A. Ik heb hem nog niet afgeschreven hoor.
Peter schreef:Toch het archief maar eens ingedoken, zoals jij zo vaak aanbeveeld. ;)
Steef wrote:
En idd. zijn keepers niet m;n sterkste punt.
Howard, Barbosa en Julio Cesar heb ik ooit gescout. Of het toppers worden is nog afwachten.
Nee, ben geen keepers-kenner, maar deze 3 hebben echt wel bovenmatig talent hoor.
En ik denk dat Sar het niet beter heeft gedaan bij Juve als Howard bij Man Utd (dat trouwens onder geen beding hem wil verkopen!)