Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

beelzebub

Re: Engeland en Schotland

Bericht door beelzebub » ma jul 13, 2015 11:16 pm

Opmerkelijke carrière van die Schneiderlin trouwens. Hij joinde Southampton toen ze een treetje lager speelden 7 jaar geleden. Daarna daalde hij samen met Southampton af voor twee seizoenen naar nog een divisie lager, toen weer promotie en daarna doorgepromoveerd naar de Premier League en nu mag hij het na 3 jaar PL op het hoogste niveau laten zien en is hij 35 a 40 miljoen waard.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

wimpey

Bericht door wimpey » di jul 14, 2015 10:07 am

InnerHarbour schreef: Jammer dat Lowietje hem niet genomen heeft, samen met Delay op het middenveld, zie je het voor je. :drecul.gif:
Lowietje is v.w.b. z'n eigen aankopen aan het doorselecteren. Schweini en Schneiderlin in, dan lijkt me dat Blind dus gezien is op het middenveld.

Lionel

Bericht door Lionel » di jul 14, 2015 10:14 am

wimpey schreef:
InnerHarbour schreef: Jammer dat Lowietje hem niet genomen heeft, samen met Delay op het middenveld, zie je het voor je. :drecul.gif:
Lowietje is v.w.b. z'n eigen aankopen aan het doorselecteren. Schweini en Schneiderlin in, dan lijkt me dat Blind dus gezien is op het middenveld.
Blind is op meerdere plekken een goede vervanger. En als linksback een stabiele kracht. Welke club speelt nog met een pure rechtsbuiten?
IK GELOOF!!!!!!

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di jul 14, 2015 10:18 am

En achterin ook. Niet dynamisch genoeg voor die positie.

LVG moet wel, anders is híj gezien.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di jul 14, 2015 10:24 am

Persoonlijk hoop ik dat hij op 12 september links in het centrum staat maar als het niet anders kan dan maar linksback, zal Pedro leuk vinden. :smallgrin.gif:
Laatst gewijzigd door InnerHarbour op di jul 14, 2015 3:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
YNWA

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » di jul 14, 2015 10:31 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ik vraag me vaak of af jij voetbal niet verwart met basketbal, IH.

Laat ik maar een feit poneren. De beste voetballer aller tijden (of het nu Di Stefano, Pele, Maradona, Cruijff of Messi is) komt niet boven de 1.80. Nuff said.
Zlatan is 1.95. En die heeft een goede techniek. Niet bij de beste aller tijden, maar om vijf spelers de toon te laten zetten is statistiek wat onverantwoord.

Wat kan die van Gaal daar heerlijk met geld smijten. Zo kan ik het ook nog wel.
Laatst gewijzigd door Monkey Tonk op di jul 14, 2015 10:34 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Khraa

Bericht door Khraa » di jul 14, 2015 10:33 am

Pedro? Die Pedro die nu bij Barcelona speelt?

Dat is een van de grootste spelvervuilers van de Europese velden. Die jankbal onderhoudt een zeer intieme relatie met het gras. Als die naar Liverpool gaat kan je eigenlijk geen sympathieke gevoelens meer hebben voor die club.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di jul 14, 2015 10:36 am

Monkey Tonk schreef: Wat kan die van Gaal daar heerlijk met geld smijten. Zo kan ik het ook nog wel.
Zal hij nog even mee doorgaan, want het is nu alles of niets. Hij móet presteren, anders is het snel gedaan.

wimpey

Bericht door wimpey » di jul 14, 2015 10:40 am

Monkey Tonk schreef: Wat kan die van Gaal daar heerlijk met geld smijten. Zo kan ik het ook nog wel.
Van Gaal bakte er ondanks die geldsmijterij weinig van. En met de aankopen tot dusver doet ie komend seizoen ook niet mee om de prijzen. Chelsea heeft nog steeds op iedere positie een betere speler staan.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di jul 14, 2015 10:47 am

Hoe moet het nu met mooie Ana, Willem? :hypocrite.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » di jul 14, 2015 10:51 am

Yopi schreef:Hoe moet het nu met mooie Ana, Willem? :hypocrite.gif:
Ze is een Totaal Mens. Dat komt wel goed. :hypocrite.gif:

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di jul 14, 2015 10:55 am

LVG weet haar verjaardag al. :hypocrite.gif:

Het ziet ernaar uit dat Bayern Schweini best kwijt wilde. Wat vind jij daarvan?

Le T.

Bericht door Le T. » di jul 14, 2015 11:38 am

Monkey Tonk schreef: Zlatan is 1.95. En die heeft een goede techniek. Niet bij de beste aller tijden, maar om vijf spelers de toon te laten zetten is statistiek wat onverantwoord.
Zlatan is wel de uitzondering. Ik denk dat het gewoon een betere motoriek in de hersenen vereist om lange ledematen zo verfijnd aan te sturen. Met meer massa en lengte kun je ook nooit zo snel bewegen als kleinere mensen, niet zo scherp draaien en niet zo snel uit de startblokken komen.
Monkey Tonk schreef:Wat kan die van Gaal daar heerlijk met geld smijten. Zo kan ik het ook nog wel.
Vooralsnog doet hij niet meer en kan hij niet meer dan dichter naar de selecties van City, Chelsea, Barca, Real en Bayern toekruipen. Dat geeft niks, maar hij heeft nog steeds wat te compenseren met teamwork en tactieken.
Wollt ihr den totalen Mensch?

wimpey

Bericht door wimpey » di jul 14, 2015 11:52 am

Yopi schreef: Het ziet ernaar uit dat Bayern Schweini best kwijt wilde. Wat vind jij daarvan?
Daar zat ik al aan te denken: wat vind ik daarvan? :smallgrin.gif:

Hij wordt ouder, blessuregevoeliger. Hij heeft een zwak seizoen na het WK achter de rug. De kroon op z'n werk. En daar kwam de swap Sarah -> Ana nog bij. :smallgrin.gif:

Ik denk dat deze switch voor hem de juiste is. Nieuw Umfeld, nieuwe uitdaging en hij werkt veel liever met LVG dan met Guardiola. Dus ik hoop dat we de Schweinsteiger van het WK bij Man U weer zullen zien.

Hij kan z'n borst nat maken, want Man U heeft natuurlijk een veel mindere selectie dan Bayern.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di jul 14, 2015 12:05 pm

Dan wordt hij tenminste opgesteld.

Feit is wel dat de Engelse competitie nog fysieker is. Hij zal dus topfit moeten zijn.
Op zich is een minder jaar na een WK niet abnormaal. Zeker niet met Ana erbij. :smallgrin.gif:

beelzebub

Bericht door beelzebub » di jul 14, 2015 12:07 pm

Mwoah. Met een goede centrale verdediger erbij hoeft Carrick niet meer centraal achterin en kunnen Varkensklimmer en Carrick mooi part-timen centraal op het middenveld.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

wimpey

Bericht door wimpey » di jul 14, 2015 1:22 pm

beelzebub schreef:Mwoah. Met een goede centrale verdediger erbij hoeft Carrick niet meer centraal achterin en kunnen Varkensklimmer en Carrick mooi part-timen centraal op het middenveld.
2 30-ers.

Anyway: Darmian, Schneiderlin, Depay en Schweinsteiger op retour. Bovenop al die miskopen van vorig seizoen. Dan heb je dus nog steeds geen ploeg die om de prijzen meedoet. Uitstekende trainer hebben ze, maar het personeelsbeleid kunnen ze beter aan iemand anders overlaten.

zeux

Bericht door zeux » di jul 14, 2015 1:37 pm

wimpey schreef: Bovenop al die miskopen van vorig seizoen.
Het blijft interessant om het verschil tussen AT en het non-biased RedCafe te zien. Daar loopt een topic getiteld 'ís this the best transfer summer ever?' en daarin wordt vorige zomer ook nadrukkelijk als 'goede zomer' genoemd. Bij de United-fans heerst dus niet het generieke idee van 'miskopen' (en zeker niet zo absoluut als jij het stelt).
Ook daar overigens regelmatig het realisme dat Van Gaal vorig seizoen van ver moest komen. Bij de United-buren telt context dus wel.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di jul 14, 2015 1:43 pm

Haha, dat zijn supporters.

wimpey

Bericht door wimpey » di jul 14, 2015 1:47 pm

zeux schreef: Daar loopt een topic getiteld 'ís this the best transfer summer ever?' en daarin wordt vorige zomer ook nadrukkelijk als 'goede zomer' genoemd.
Denk dat je ook wel een forum kunt vinden met iemand die vindt dat Overmars lekker bezig is. Ken een diehard MUFC fan die Blind de beste aankoop vond, toevoeging: "even though he's got f*ck all pace".

Je zou je de vraag moeten stellen of de aankopen van LVG Man U dichterbij het doel brengen. Dan beweer ik dat je met al dat geld wel wat zinvollers had kunnen doen, zodat de kans aannemelijker is dat je dat doel wél bereikt. En dan komt geen rant, bias of bash aan te pas. Wel gezond verstand en een beetje kijk op wat de markt te bieden heeft.

zeux

Bericht door zeux » di jul 14, 2015 1:49 pm

Yopi schreef:Haha, dat zijn supporters.
Je voelt je boven hen verheven?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

zeux

Bericht door zeux » di jul 14, 2015 1:50 pm

wimpey schreef:
zeux schreef: Daar loopt een topic getiteld 'ís this the best transfer summer ever?' en daarin wordt vorige zomer ook nadrukkelijk als 'goede zomer' genoemd.
Denk dat je ook wel een forum kunt vinden met iemand die vindt dat Overmars lekker bezig is.
Dat is dus het punt. Het is niet 'iemand', het is weerkerend doorheen het topic.

Gewoon ander perspectief (want niet de drang Van Gaal negatief te framen, maar gewoon te evalueren wat er gebeurt) .

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » di jul 14, 2015 1:58 pm

Voor di Maria hebben ze veel te veel betaald. Het is ook een dienende speler, niet de ster van het elftal...

voor de rest zijn de aankopen niet slecht gebleken (Shaw is nog jong en Falcao was niet gekocht).

Ze moeten eerlijk gezeg alleen nog een topverdediger en wereldspits kopen en dan is de selectie rond lijkt me!

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di jul 14, 2015 2:00 pm

Tja, Nederlandse supporters zijn kritischer, dat is bekend.

Desondanks, als LVG een paar keer achter elkaar verliest, maken ze hem af. Smoesjes tellen niet meer.

wimpey

Bericht door wimpey » di jul 14, 2015 2:01 pm

zeux schreef: Gewoon ander perspectief (want niet de drang Van Gaal negatief te framen, maar gewoon te evalueren wat er gebeurt) .
Of gewoon zo blind als een rund natuurlijk. Wanneer di Maria, Shaw en Falcao al goede aankopen zijn, dan zal ik effe een account daar aanmaken en ze uitleggen waar de afkorting ROI voor staat.

Iemand die niet iedere divine intervention van LVG als zodanig betitelt (steeds) als basher, biaser e.d. wegzetten is trouwens óók framing.

Plaats reactie