Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
Yopi schreef:Waarom zou hij dat doen? Bayern is beter dan MU.
En dan? Misschien zit hij vaker op de bank dan hem lief is of voelt hij aan dat de jonge(re) garde eraan komt. Wellicht botert het niet met Pep? Wilt hij nog een keer met Louis werken? Hij heeft nog nooit in het buitenland gevoetbald. Misschien is het geld in Manchester nog beter? In Muchen heeft hij alles gewonnen wat hij maar kon winnen...
Ik zie genoeg aanknopingspunten om het wel te doen vanuit zijn perspectief.
Als jouw argumentatie zou opgaan Yopi was het Ajax van 1994-1996 ook jarenlang bij elkaar gebleven.

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Van Persie door de achterdeur eruit. Roemloos einde van een mislukte carrière.
Wat moet Schweini nou in Manchester? Vanuit hub München is ie in no time bij z'n mooie Ana.
Misschien wil hij van de One-Club-Men lijst (https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_one-club_men) af
Mooi lijstje trouwens als je je even verveelt. Helaas zijn er de laatste jaren mannen die mensen elders te moeten afbouwen, zoals Raul, Del Pierro, Xavi en Gerrard. Die zijn van de lijst gevallen.

Mooi lijstje trouwens als je je even verveelt. Helaas zijn er de laatste jaren mannen die mensen elders te moeten afbouwen, zoals Raul, Del Pierro, Xavi en Gerrard. Die zijn van de lijst gevallen.
Dit is al de tweede keer dat je haar noemt. Je bent blijkbaar danig van haar onder de indruk. 

Oh yeah...Yopi schreef:Dit is al de tweede keer dat je haar noemt. Je bent blijkbaar danig van haar onder de indruk.

- InnerHarbour
Shut up, geezer.InnerHarbour schreef:Ana moet naar de Politie, ze hebben haar tieten gestolen.
Hehe agree met IH. Van een mooi gezicht kan je niet eten, van een bos hout wel. 
Maar als ze stopt met varkensklimmer en bij mij aanbelt doe ik wel open denk ik.

Maar als ze stopt met varkensklimmer en bij mij aanbelt doe ik wel open denk ik.

Zo'n bos hout is nogal relatief, wanneer er een zwemband onder hangt. Voor mij dan.beelzebub schreef:Hehe agree met IH. Van een mooi gezicht kan je niet eten, van een bos hout wel.![]()
Ana is mijn type: lang, donker, slank, sportief, representatief. Ik vind haar helemaal geweldig.

Dit type heb je niet veel in Finland.
Mooie vrouw, inderdaad. Een bos hout is wat mij betreft voor de haard.

Mooie vrouw, inderdaad. Een bos hout is wat mij betreft voor de haard.
Wat is er mis met een zwembad, some cushion for the pushin'wimpey schreef:Zo'n bos hout is nogal relatief, wanneer er een zwemband onder hangt. Voor mij dan.beelzebub schreef:Hehe agree met IH. Van een mooi gezicht kan je niet eten, van een bos hout wel.![]()

We dwalen erg af...
RVP die door LVG wordt gedumpt en naar Turkije vertrekt. Dat zou wel een ultimate doom scenario zijn, toch, Le T?
Blijkt LVG toch meer realist dan je misschien dacht.wimpey schreef:RVP die door LVG wordt gedumpt en naar Turkije vertrekt.

"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Mislukt? Naar welke maatstaf?Alexander schreef:Van Persie door de achterdeur eruit. Roemloos einde van een mislukte carrière.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ik zou het ook niet mislukt willen noemen, maar echt veel gewonnen heeft hij ook niet. De UEFA cup in 2002 was z'n inbreng gering, de FA cup in z'n eerste jaar Arsenal was hij ook nog geen onbetwiste basisspeler. Z'n beste jaren sleet hij bij een Arsenal dat geen prijzen pakte. Hij ging naar United om prijzen te pakken, maar behalve een goed eerste seizoen en een titel is het daarbij gebleven. Verder een verloren CL finale en een verloren WK finale. Hij is vaak geblesseerd geweest en heeft nooit zijn stempel op een team of een seizoen kunnen drukken wat mij betreft en bij Oranje is hij ook nooit echt uit de verf gekomen.
Ana! Ook mijn type.wimpey schreef:Zo'n bos hout is nogal relatief, wanneer er een zwemband onder hangt. Voor mij dan.beelzebub schreef:Hehe agree met IH. Van een mooi gezicht kan je niet eten, van een bos hout wel.![]()
Ana is mijn type: lang, donker, slank, sportief, representatief. Ik vind haar helemaal geweldig.
Van Versie is natuurlijk niet mislukt. Maar Turkijr is wel droevig.. Ben je de vervanger van Dirk..
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Daarentegen is hij wel bijzonder geslaagd om zichzelf buiten en boven de groep te plaatsen en de sfeer in de kleedkamer te verpesten met zijn op niets gebaseerde arrogantie, dat moet ik hem nageven.beelzebub schreef:Ik zou het ook niet mislukt willen noemen, maar echt veel gewonnen heeft hij ook niet. De UEFA cup in 2002 was z'n inbreng gering, de FA cup in z'n eerste jaar Arsenal was hij ook nog geen onbetwiste basisspeler. Z'n beste jaren sleet hij bij een Arsenal dat geen prijzen pakte. Hij ging naar United om prijzen te pakken, maar behalve een goed eerste seizoen en een titel is het daarbij gebleven. Verder een verloren CL finale en een verloren WK finale. Hij is vaak geblesseerd geweest en heeft nooit zijn stempel op een team of een seizoen kunnen drukken wat mij betreft en bij Oranje is hij ook nooit echt uit de verf gekomen.

YNWA
Weet je dit van insideverhalen uit de kleedkamer of is het projectie van jou? (het zou me niet verbazen als je gelijk hebt) Je hebt de aanvaringen met KJH gehad bij Oranje, maar speelden zulke dingen ook bij Arsenal en Manchester?InnerHarbour schreef:Daarentegen is hij wel bijzonder geslaagd om zichzelf buiten en boven de groep te plaatsen en de sfeer in de kleedkamer te verpesten met zijn op niets gebaseerde arrogantie, dat moet ik hem nageven.beelzebub schreef:Ik zou het ook niet mislukt willen noemen, maar echt veel gewonnen heeft hij ook niet. De UEFA cup in 2002 was z'n inbreng gering, de FA cup in z'n eerste jaar Arsenal was hij ook nog geen onbetwiste basisspeler. Z'n beste jaren sleet hij bij een Arsenal dat geen prijzen pakte. Hij ging naar United om prijzen te pakken, maar behalve een goed eerste seizoen en een titel is het daarbij gebleven. Verder een verloren CL finale en een verloren WK finale. Hij is vaak geblesseerd geweest en heeft nooit zijn stempel op een team of een seizoen kunnen drukken wat mij betreft en bij Oranje is hij ook nooit echt uit de verf gekomen.
Analyse beelzebub lijkt me in ieder geval wel juist.
Van Persie heeft een aantal prachtige momenten gehad, maar prize-wise heeft hij weinig om te laten zien.
Aan de andere kant, als het je lukt om bij Arsenal en Manchester tot de (dragende) topspelers te behoren, ben je ook geen koekebakker als speler. En er zijn er maar weinig die echt in hun eentje een ploeg kampioen kunnen maken.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Schweinsteiger toch op weg naar United, volgens Bild.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Aanvaringen met KJH? Je bedoelt aanvaringen met de media die een KJH campagne aan het voeren waren, met medewerking van KJH overigens.zeux schreef: Weet je dit van insideverhalen uit de kleedkamer of is het projectie van jou? (het zou me niet verbazen als je gelijk hebt) Je hebt de aanvaringen met KJH gehad bij Oranje, maar speelden zulke dingen ook bij Arsenal en Manchester?
Hij heeft de pech gehad dat Arsenal de broekriem moest aanhalen om eerst het nieuwe stadion af te betalen, net in de tijd dat de multimiljardairs met geld gingen smijten. Na een tijdje een one man team te zijn geweest ging werd hij naar United gehaald door Ferguson, die hem eigenlijk een kunstje heeft geflikt. Die kon er nog een kampioenschap uitwringen door de beste speler van de PL te komen én in te teren op een oude selectie, een kampioenschap ten koste van de jaren daarna.Analyse beelzebub lijkt me in ieder geval wel juist.
Van Persie heeft een aantal prachtige momenten gehad, maar prize-wise heeft hij weinig om te laten zien.
Aan de andere kant, als het je lukt om bij Arsenal en Manchester tot de (dragende) topspelers te behoren, ben je ook geen koekebakker als speler. En er zijn er maar weinig die echt in hun eentje een ploeg kampioen kunnen maken.
Het is een beetje sneu, want door zo'n overstap blijf je nergens echt geliefd, toch al niet zo'n gave van hem. Daardoor zullen zijn prestaties slechts heel zuinigjes erkend worden. Toch is hij bijna tien jaar lang bij de beste 5 spelers van de PL geweest, en is hij 2 jaar ontegenzeggelijk de beste speler van de zwaarste competitie ter wereld geweest en heeft hij een team in die competitie kampioen gemaakt, niet slechts een aandeel gehad. Dat is maar weinig spelers gegeven, Suarez was er ook dichtbij, maar faalde in de beslissende wedstrijden.
Wesley Sneijder niveau. Maar voor de herfst van je carriere is het best een leuke competitie, als je daar op de piek van je carriere, 28 of zo, heen moet na een jaar op de bank kun je spreken van een mislukte carriere voor een toptalent. Op je 32e lijkt ook wat vroeg, maar hij is niet meer de fitste.Lionel schreef: Maar Turkijr is wel droevig..
Wollt ihr den totalen Mensch?
Raheem Sterling naar Liverpool. ManU heeft Schweinsteiger binnen, na Depay en Darmian, terwijl ook Schneiderlin eraan lijkt te komen voor Van Gaal. Van Persie naar Turkije en PSG zou op DiMaria azen. Clasie in beeld bij Koeman. Drukke dagen.
- InnerHarbour
Twee middenvelders naar United, Lowietje heeft eindelijk door dat Delay bij IJsselmeevogels thuishoort.
YNWA
- InnerHarbour
Wij zijn die over het paard getilde werkweigeraar voor 49 miljoen kwijt, kan die blinde draver mooi in Manchester de "Peter Ressel" gaan uithangen. 

YNWA