Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Duke » do mei 21, 2015 11:20 am

Het is natuurlijk geen slecht rijtje: Koeman, Stevens, Advocaat, Van Gaal. Dat zijn bewezen vakmannen.

Ik las trouwens dat ze wel tevreden zijn over Verbeek, en dat hij ook volgend jaar bij Bochum blijft.

Cocu vind ik te vroeg om nu al te prijzen. Van den Brom heeft het ook goed gedaan, vind ik.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » do mei 21, 2015 11:53 am

Gaat me met name om trainers buiten de landsgrenzen. Waar we vroeger dicteerden zijn we nu blij met wat kunststukjes in de strijd tegen degradatie. Het is dan in ieder geval goed dat 'we' het nu goed doen.

Verder hebben we die Luhukay nog maar, maar dat is een halve Duitser haha. En Sjimmie in de krochten van de Engelse liga.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » do mei 21, 2015 1:02 pm

Duke schreef:Het is natuurlijk geen slecht rijtje: Koeman, Stevens, Advocaat, Van Gaal. Dat zijn bewezen vakmannen.
Het zijn ook, op Koe na, trainers in hun nadagen.

Btw, Van Gaal moet oppassen:

http://www.onze11.nl/27160/oranjenieuws ... cillessen/

Baseman

Bericht door Baseman » do mei 21, 2015 1:10 pm

Verbeek gaat inderdaad bijtekenen bij Bochum, staat in het AD.

LucaS

Bericht door LucaS » do mei 21, 2015 2:03 pm

Yopi schreef:
Duke schreef:Het is natuurlijk geen slecht rijtje: Koeman, Stevens, Advocaat, Van Gaal. Dat zijn bewezen vakmannen.

Tja, dat is natuurlijk ook het gevolg van de wisseling voor de penalties in Brazilie. Cillessen is een topkeeper, dus die gaat ook bij MU slagen.
I think I lost my fucking headache

zeux

Bericht door zeux » do mei 21, 2015 3:13 pm

Yopi schreef:

Eens dat hij niet weer allemaal Nederlanders moet gaan halen.

Sowieso moet hij Van Perse eruit schoppen. Maar ik vrees dat hij dat niet gaat doen, want dan meteen zijn achilleshiel kan blijken te zijn.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Le T.

Bericht door Le T. » do mei 21, 2015 3:29 pm

zeux schreef: Eens dat hij niet weer allemaal Nederlanders moet gaan halen.

Sowieso moet hij Van Perse eruit schoppen. Maar ik vrees dat hij dat niet gaat doen, want dan meteen zijn achilleshiel kan blijken te zijn.
Makkelijk gezegd, maar op dat niveau koop je niet zomaar een betere spits.
Wollt ihr den totalen Mensch?

zeux

Bericht door zeux » do mei 21, 2015 3:53 pm

Le T. schreef:

Van Persie is slip sliding away. Die zal volgend jaar weer minder zijn. Dus is de kans steeds groter dat ergens anders een (inmiddels) betere spits rondloopt.

Ik weet dat jij het anders ziet, maar de Van Persie van nu is niet meer de Van Persie van Arsenal en eerste jaren ManU. Helaas.
Het blijkt dat Van Gaal hem nog steeds wel een cruciale speler vindt. En zelfs bereid is een winning formula aan te passen om hem maar te kunnen laten spelen. Die spilrol maakt Van Persie gewoon niet waar. Als Van Gaal dus door blijft gaan met Van Persie een sleutelrol geven, die hij niet waarmaakt, dan is - wat mij betreft - die 'liefde' voor Van Persie zijn achilleshiel.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Le T.

Bericht door Le T. » do mei 21, 2015 4:06 pm

zeux schreef:
Le T. schreef:

Van Persie is slip sliding away. Die zal volgend jaar weer minder zijn. Dus is de kans steeds groter dat ergens anders een (inmiddels) betere spits rondloopt.
Als een 30plusser een moeilijk seizoen heeft wordt er altijd een dalende trend aangenomen, maar op zich hoeft dat helemaal niet zo te zijn. Het punt is echter dat het voor een topclub een stuk moeilijker is om een goede spits te vinden dan in de lagere regionen, en daar komt nog bij dat er het ene jaar meer potentiele topspitsen doorbreken dan het andere jaar, en de spoeling dit jaar erg dun is.
Ik weet dat jij het anders ziet, maar de Van Persie van nu is niet meer de Van Persie van Arsenal en eerste jaren ManU. Helaas.
Het blijkt dat Van Gaal hem nog steeds wel een cruciale speler vindt. En zelfs bereid is een winning formula aan te passen om hem maar te kunnen laten spelen. Die spilrol maakt Van Persie gewoon niet waar. Als Van Gaal dus door blijft gaan met Van Persie een sleutelrol geven, die hij niet waarmaakt, dan is - wat mij betreft - die 'liefde' voor Van Persie zijn achilleshiel.
Onzin, hij heeft zowel de falende Rooney als Falcao meerdere keren de voorkeur gegeven. Helemaal niets duidt op een sleutelrol.

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » do mei 21, 2015 4:33 pm

Van Persie is een domme speler. Zelfs met Falcao, die nauwelijk een bal vast kan houden, staat United beter. Van Persie loopt alleen maar van de bal weg, waarbij hij diep wil worden aangespeeld. Dat biedt United telkens maar 1 optie, terwijl het team veel beter rendeert als de spits naar de bal toekomt en aanspeelbaar is voor een doorlopende aanval. Als die schakel ontbreekt loopt de aanval vast. Dat is continu het probleem als van Persie in het veld staat.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za mei 23, 2015 6:00 pm

wimpey schreef:AD en Telesport hebben die bijna 9 minuten stand-up comedy, Yopi. Het viel i.m.o. nog wel mee, het was m.i. niet zo tenenkrommend als z'n show op de Marienplatz in München...
Ik heb gisteravond bij VI wat fragmenten gezien. M.i. is het dus wel tenenkrommend. Hij is gewoon dronken als een aap, geeft Giggs een tik staat een onbegrijpelijk verhaal te brallen over 30 punten en dan dat ze moeten luisteren naar de manager. Werkelijk de man moeten ze ver weg van de Bacardi houden. :excited.gif:
YNWA

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za mei 23, 2015 6:32 pm

Was idd zeer genant om te zien.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo mei 24, 2015 9:29 am

Ik vond het eerlijk gezegd ook genant hoor. Je moet bovendien niet vergeten dat dit is na een seizoen waarin United gewoon slechts 4e is geworden. Het is niet dat er een prijs is gewonnen, zelfs geen kleintje. Ze staan gewoon 15 punten achter op Chelsea. Hij stond daar net te doen alsof ze op een haar na kampioen zijn geworden.

Al met al is het genoeg om een seizoen verder te mogen maar meer ook niet. Wat gaat er straks gebeuren als hij met United kampioen zou worden?
Nil volentibus arduum

wimpey

Bericht door wimpey » zo mei 24, 2015 10:02 am

Marillion schreef: Al met al is het genoeg om een seizoen verder te mogen maar meer ook niet.
Een 6-je idd. Net over.
Wat gaat er straks gebeuren als hij met United kampioen zou worden?
Dan moet hij eerst maar eens de juiste namen op een papiertje krabbelen voor degene die de aan- en verkopen doet. Vervolgens die spelers de juiste posities toekennen in het juiste systeem, om zodoende de voorwaarden te creëren voor aansprekend voetbal. Dan komen de aansprekende resultaten vanzelf. De manager zal toch van een 6-je naar een 8 moeten groeien om met die club om de titel mee te doen.

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo mei 24, 2015 10:03 am

Da's op zich wel te voorspellen toch? "WIE AAR ZUH BEST OF MENSJESTUHR! WIE AAR ZUH BEST OF LIFFURPOEL! WIE AAR ZUH BEST OF LONDOHN! WIE AAR ZUH BEST OF KLASKOUW!" (Uhm Celtic doesn't play in our league, Louis?) "SHUT UP! PEEJ ATTENSJON TOE ZUH MENNEGUHR!"

zeux

Bericht door zeux » zo mei 24, 2015 3:07 pm

Van Persie op de bank. Issie niet fit of snapt Louis dat Robin 'het' niet meer heeft.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo mei 24, 2015 3:22 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Da's op zich wel te voorspellen toch? "WIE AAR ZUH BEST OF MENSJESTUHR! WIE AAR ZUH BEST OF LIFFURPOEL! WIE AAR ZUH BEST OF LONDOHN! WIE AAR ZUH BEST OF KLASKOUW!" (Uhm Celtic doesn't play in our league, Louis?) "SHUT UP! PEEJ ATTENSJON TOE ZUH MENNEGUHR!"
ZER AAR MENNIE WOMAN HIER! ENT MENNIE MUMMIES! KISSES FOR OL ZE MUMMIES FROM ZE MENNEDJER!

I AM ZE BEST! I AM ZE BEST OF MENSJESTER! ENT OF LIFFERPOEL! ENT OF LONDEN!

MENJOE MENJOE MENJOE!!!!

Rooie

Bericht door Rooie » zo mei 24, 2015 3:56 pm

Lekkere afscheidswedstrijd voor Gerrard bij Liverpool. Bij rust met 5-0 achter op bezoek bij Stoke :smallgrin.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo mei 24, 2015 3:58 pm

De mannen.

Le T.

Bericht door Le T. » zo mei 24, 2015 4:57 pm

Mooi zo'n afscheid met een goal.

wimpey

Bericht door wimpey » ma mei 25, 2015 7:59 am

Jöhnk schreef:De mannen.
Lijkt me een duidelijk statement van de echte mannen richting de manager.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma mei 25, 2015 8:56 am

Die Rodgers zal nog wel eens terugdenken aan de tijd dat Suarez in een Liverpool shirtje speelde. Toen kwamen ze toch vrij dicht bij het kampioenschap. Het is 'niet helemaal' gelukt om zijn vertrek op te vangen.
Nil volentibus arduum

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » ma mei 25, 2015 9:07 am

Zelfs niet met £230 aan aankopen. Die mogen nu een heel team gaan vervangen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

wimpey

Bericht door wimpey » ma mei 25, 2015 9:09 am

Raymon schreef:Zelfs niet met £230 aan aankopen. Die mogen nu een heel team gaan vervangen.
Rodgers kan nog altijd communiceren dat hij dat geld niet heeft uitgegeven. :hypocrite.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » do mei 28, 2015 10:39 am

Open doekje voor LVG :biggthumpup.gif:
Van Gaal op voetstuk geplaatst: 'Dankzij hem weer plezier in voetbal'

Ashley Young maakte de afgelopen tien maanden een opmerkelijke metamorfose door. Van onzekere bankzitter, groeide hij onder Louis van Gaal uit tot basisspeler met meerwaarde. Het is dan ook niet verwonderlijk dat de aanvaller op de website van Manchester United vof lof is over zijn Nederlandse coach. "Een geweldige ervaring", noemt hij de samenwerking met Van Gaal.
"Vanaf de voorbereiding heeft hij met mij gepraat over zijn filosofie en wat hij ervan verwachtte", zegt Young. "Hij heeft zijn stempel op de club gedrukt en aangegeven hoe hij wil dat de dingen gaan. Het is een fantastisch jaar geweest. Voor mij persoonlijk was het briljant dat ik de kans heb gekregen om onder hem te trainen en te spelen. Hij is een fantastische manager. Zijn cv en zijn erelijst spreken voor zich."
Het was Van Gaal die Young het vertrouwen teruggaf. "Ik had nooit verwacht dat ik ooit linksback zou spelen, maar ik heb ervan genoten. Ik heb het plezier in het voetbal weer hervonden. Als voetballer wil je gewoon iedere wedstrijd spelen en ik ben daar geen uitzondering op. Ik heb 110 procent gegeven als de manager dat van me vroeg. Ik heb er echt weer plezier in."

Plaats reactie