Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Lionel

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » vr mei 15, 2015 2:31 pm

InnerHarbour schreef:
Marillion schreef::smallgrin.gif:

Die indruk heb ik ook nogal eens. Volgens mij is dat de invloed van VI. Daar roepen ze al jaren graag "die kan er niets helemaal niets van" en in de loop der jaren is dat onder voetballiefhebbers een hele populaire term geworden.
Iedereen die niet bij die gnomo's uit Barcelona speelt kan er niets van, gewoon negeren is het beste.
Liever een echte vent als Andy Carroll :headbang.gif:

Of Lambert..
IK GELOOF!!!!!!

Lionel

InnerHarbour schreef:

Die indruk heb ik ook nogal eens. Volgens mij is dat de invloed van VI. Daar roepen ze al jaren graag "die kan er niets helemaal niets van" en in de loop der jaren is dat onder voetballiefhebbers een hele populaire term geworden.
Iedereen die niet bij die gnomo's uit Barcelona speelt kan er niets van, gewoon negeren is het beste.

Of Lambert..
IK GELOOF!!!!!!

Lionel

InnerHarbour schreef:

Of Lambert..
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za mei 16, 2015 9:15 am

Ach gut kijk die Rishi nou, zo eager om wat terug te zeggen dat hij het driemaal post. Goed gedaan jochie. :smallgrin.gif:
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » za mei 16, 2015 11:14 am

Gelukkig reageer je er wel op. Schijnt dat Liverpool een Marokkaan wilt kopen :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo mei 17, 2015 7:09 am

YNWA

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » zo mei 17, 2015 7:56 am

Ajax' kwelgeest van vorig seizoen Mane met de snelste hattrick ooit in de PL. In 2 minuten en 56 seconden had ie er al drie gemaakt.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » zo mei 17, 2015 8:46 am

Het beste wat Gerrard gisteren gedaan heeft is zorgen dat ManU CL speelt volgend seizoen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo mei 17, 2015 4:19 pm

Heb nu kwartiertje van Man U -Arsenal gezien, maar zie de Mancunians beter en met meer passie voetballen dan ik in jaren Ajax heb gezien.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo mei 17, 2015 4:27 pm

Die spelen tegen een directe concurrent en kunnen nog derde worden. Ajax speelde om DKB.

columbus

Bericht door columbus » zo mei 17, 2015 4:31 pm

Je gaat die belachelijke wanprestatie van Ajax van vandaag toch niet goed proberen te praten. Ajax moet altijd, wanneer dan ook met dikke cijfers van de nummer laatst winnen...

United overigens meer dan terecht op 1-0 voorsprong...

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo mei 17, 2015 4:42 pm

Ik had het dan ook niet voor niets over "jaren", Yopi.

Arthur

Bericht door Arthur » zo mei 17, 2015 4:51 pm

Elke PL club speelt met meer passie dan Ajax. Dat is dan ook het enige waar de meeste van die ploegen het van moeten hebben.
Ik baal er vooral van dat Ajax slecht speelt, maar dat heeft niks met passie of mentaliteit te maken.

Le T.

Bericht door Le T. » zo mei 17, 2015 4:52 pm

Van Gaal heeft het laatste lek ook alweer boven zo lijkt het. Het leerzame voor Ajax is niet zozeer de inzet als wel de simpele driehoekjes waarmee ze onder de druk uit voetballen en meteen weer druk zetten. Dat zijn ook geen technische wonderen die in het veld staan, terwijl je tegen Arsenal wel snel moet spelen, het is gewoon een kwestie van goed en snel positie kiezen en snel weten waar de bal heen moet.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo mei 17, 2015 5:07 pm

Waar ik me dan wel weer over verbaas, is dat ook op PL niveau spelers zo vaak eenbenig zijn. Je ziet vooral backs in de problemen komen als ze een beetje opgejaagd worden en dan alles krampachtig met respectievelijk hun linker- of rechterbeen oplossingen proberen te verzinnen, terwijl ze de eenvoudige oplossing met hun andere been (bijvoorbeeld: pass m naar een klaar en vrijstaande CV) niet durven te spelen. Heel raar.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo mei 17, 2015 5:18 pm

Arthur schreef:Elke PL club speelt met meer passie dan Ajax. Dat is dan ook het enige waar de meeste van die ploegen het van moeten hebben.
Ik baal er vooral van dat Ajax slecht speelt, maar dat heeft niks met passie of mentaliteit te maken.
Exact.

Het Engelse voetbal is enthousiast maar dom.

wimpey

Bericht door wimpey » zo mei 17, 2015 5:39 pm

1-1, niet onverdiend.

wimpey

Bericht door wimpey » zo mei 17, 2015 6:00 pm

Falcao was onzichtbaar, RVP nog een stuk slechter dan Falcao.

Di Maria moet zich volgens LVG aanpassen aan de team flossefie. Kan ie pas na een jaar vaststellen dat de man van 75 M niet aan het totale mens principe voldoet? :excited.gif:

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma mei 18, 2015 3:08 pm

wimpey schreef:Falcao was onzichtbaar, RVP nog een stuk slechter dan Falcao.

Di Maria moet zich volgens LVG aanpassen aan de team flossefie. Kan ie pas na een jaar vaststellen dat de man van 75 M niet aan het totale mens principe voldoet? :excited.gif:

Zuid-Amerikanen zijn geen Totale Mensen, dat blijkt keer op keer. :hypocrite.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » ma mei 18, 2015 3:54 pm

Mij lijkt dat je in het recruteringsproces tot die conclusie noemt. Vóór het kapot slaan van 75 M en al dat geld voor een jaartje richting de oom van Falcao dus.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma mei 18, 2015 4:11 pm

En dan zijn er nog mensen die voetbalclubs in de eerste plaats zien als bedrijven.

Alsof er bedrijven zijn waar ze zonder nadenken en voornamelijk uit prestigeoverwegingen een bedrag ter hoogte van de halve jaarbegroting er doorheen jagen, zonder dat het consequenties heeft. Vreemd wereldje, dat voetbal. Ik vraag me regelmatig af hoe legaal het allemaal is. Hoe kan het dat die suikeroompjes zo rijk zijn geworden als ze zo onzakelijk denken?

Hoe dan ook, LVG kan beter niet meer shoppen in delen van de wereld waar de mensheid maar niet totaal wil worden.

zeux

Bericht door zeux » ma mei 18, 2015 5:08 pm

Yopi schreef: Hoe dan ook, LVG kan beter niet meer shoppen in delen van de wereld waar de mensheid maar niet totaal wil worden.
Hmmm, Rojo en Valencia komen blijkbaar niet uit Latijns Amerika. En al die Spanjaarden (De Gea, Mata, Herrera) zijn natuurlijk anders latijns dan de Latijns Amerikanen.

Is het ook al zeker dat Falcao en DiMaria door 'De Duivel' ondermaats presteren? En is Van P dan ook een Zuid-Amerikaan?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

wimpey

Bericht door wimpey » ma mei 18, 2015 5:14 pm

Yopi schreef: Hoe dan ook, LVG kan beter niet meer shoppen in delen van de wereld waar de mensheid maar niet totaal wil worden.
Hij shopt niet. :hypocrite.gif:
Van Gaal onthult dat hij Depay-aankoop niet deed: 'Ik geef het geld niet uit'

De transfer van Memphis Depay naar Manchester United kwam niet enkel en alleen uit de hoge hoed van manager Louis van Gaal, zo laat de oefenmeester weten op de clubsite. En ook voorgaande transfers, in de vorige transferperiodes, werden gedaan door vice-voorzitter Ed Woodward.

Van Gaal geeft een kijkje in de keuken en legt het proces uit. "Ik kijk naar spelers die in het profiel van ons passen. Dan zeg ik tegen Ed Woodward welke speler ik graag wil. Ik geef hem ook de tweede keus door. Als de eerste en tweede keus niet beschikbaar zijn, schakelen we door naar de derde keus. Ik koop dus zelf geen spelers, ik geef het geld niet uit. Hij onderhandelt, niet ik."

Ander Herrera, Luke Shaw, Marcos Rojo, Angel Di Maria, Daley Blind en Radamel Falcao (op huurbasis) werden afgelopen zomer gehaald. Heeft Van Gaal wel invloed op het transferbedrag dat wordt uitgegeven? "Het belangrijkste is dat de speler bij ons past. Daarna zal de club onderhandelen. Ik heb geen invloed op transferbedragen, omdat ik niet onderhandel. Ik neem daarover dus geen besluit."

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma mei 18, 2015 5:56 pm

Haha, wat een kulredenering. :biggrin.gif:

Van Basten: 'Ik heb al die spelers niet gekocht voor Ajax. Dat was Danny Blind.' :hypocrite.gif:

LVG weet dondersgoed dat de spelers op zijn lijstje een vermogen kosten.

Plaats reactie