Spanje
Moderator: mods
Re: Spanje
Lo Celso voor 70 naar Spurs. Betis doet goede zaken. Al is Lo Celso wel van een ander niveau dan Fekir.
IK GELOOF!!!!!!
Voor Betis wel ja. Lekker ook voor LainezJinne schreef:Fekir voor 20 miljoen naar Betis. Klinkt als een van de beste deals van de zomer.

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
Denk dat hij fysiek iets mankeert, daardoor kwam hij vorig jaar niet door de medische keuring en neemt hij nu genoegen met Betis, en Lyon met slechts 20 miljoen.Jinne schreef:Fekir voor 20 miljoen naar Betis. Klinkt als een van de beste deals van de zomer.
Het zal mij verder een worst wezen wat er met deze jongen gebeurd maar dit is toch triest?
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=355769
Xavi Simons...
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=355769
Xavi Simons...
IK GELOOF!!!!!!
Haha Ome Mino is lekker bezig!
Ik snap wel dat Simons weg wil... De laatste doorgebroken speler is alweer 10 jaar geleden.
Ik snap wel dat Simons weg wil... De laatste doorgebroken speler is alweer 10 jaar geleden.
Dat zeker. Maar dan ga je naar PSGWP_Legend schreef:Haha Ome Mino is lekker bezig!

IK GELOOF!!!!!!
Mino kennende zou het ook Italie kunnen worden..
-
-
Mino heeft geloof ik de verkeerde afscheidstekst aan die gozer gemaild, om op zijn social media te zetten; deze afscheidsrede past bij een speler van 30 die jaren in het eerste gespeeld heeft.
Hahaha dit gaat nergens over. Mino zit schijnbaar goed bij PSG. Onze matige linksback uit Jong bracht hij ook al daarheen.
Kan die jongen er überhaupt wat van? Het is niet dat je goed kan voetballen omdat je Xavi heeft.
-
Is volgens mij al jaren HET talent van La Masia.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
4x ballon d'or voor jeugdspelers gewonnen... Best een groot talent dus!
Maar ook dit volgens ESPN
Coaches working at La Masia told ESPN FC they considered Simons a "good player" but not one they would go of the out of the way to keep hold of. Another source said that "all of the top UK and German scouts have watched him a lot, because of his profile. None made an offer of any variety."
Coaches working at La Masia told ESPN FC they considered Simons a "good player" but not one they would go of the out of the way to keep hold of. Another source said that "all of the top UK and German scouts have watched him a lot, because of his profile. None made an offer of any variety."
Van Barcelona he.WP_Legend schreef:4x ballon d'or voor jeugdspelers gewonnen... Best een groot talent dus!
Barca gaf een andere jeugdspeler wel promotie naar het B-team. Iemand die maar 3 maanden ouder is dan Xavi. Raiola wilde hem naar de A1 hebben maar Barca vond hem daar nog niet goed genoeg voor.
IK GELOOF!!!!!!
- Jinne
- Site Admin
Leuke Madrileense oefen derby. 10 goals en 2 rode kaarten. Waarvan 1 rode kaart voor the usual suspect.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Die Zidane is ook een grappenmaker ook he... ziet het nu al niet zitten in Jovic en wil hem gaan verhuren... RM heeft net 70M voor hem betaald??? wtf?!
- Monkey Tonk
Barca niet om aan te zien in de season opener. Met FdJ, zonder Messi. Slechte coach.
-
- AT Toto winner 15/16
1-0 verloren door een prachtige omhaal.
- Giacomo Puccini
Wat een goal zeg!
Draak van een wedstrijd, Bilbao wat alleen maar ontregelde. Continu een man kort op Frenkie, die daardoor niet lekker in zijn spel kwam. Griezman een miskoop, liep er laveloos bij.... zo aan de zijkant heb je weinig aan die Fransoos.

Draak van een wedstrijd, Bilbao wat alleen maar ontregelde. Continu een man kort op Frenkie, die daardoor niet lekker in zijn spel kwam. Griezman een miskoop, liep er laveloos bij.... zo aan de zijkant heb je weinig aan die Fransoos.
Ajax!
-
Ze gebruiken hem momenteel verkeerd, in goede doen vind ik Griezman 1 van de beste spelers van dit moment.Giacomo Puccini schreef:Wat een goal zeg!![]()
- Monkey Tonk
Die coach (Valverde) snapt er helemaal niets van. Nada.
Baffa is al jaren zwak.
Deed me pijn om Frenkie gisteren inspiratieloos te zien rondhobbelen daar. Die wordt daar ook verkracht hoor. Die coach snapt er inderdaad weinig van.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Zwakke coach. Hij zet de spelers op de verkeerde plek en grijpt tactisch niet in. Geloof ook dat de selectie niet in balans is.