Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
We hebben dan ook een topcompetitie, beweert hij. Daarmee is hij onderhand de enige nog die dat vindt.
Je kunt wel een middelmaatje laten meehobbelen, maar twee of drie is funest.
Je kunt wel een middelmaatje laten meehobbelen, maar twee of drie is funest.
Bacuna, Vlaar, Chadli, Eriksen, Pelle, Tadic en Blind draaien anders prima mee in de PL...zo slecht is de Eredivisie nu ook weer niet.
Al slaat Van Gaal natuurlijk weer door in zijn mening over de Eredivisie.
Al slaat Van Gaal natuurlijk weer door in zijn mening over de Eredivisie.
Volgens The Guardian staat LVG open voor een vertrek van IH's vriend en MPP RVP.
wimpey schreef:Volgens The Guardian staat LVG open voor een vertrek van IH's vriend en MPP RVP.
MPP? MaPangPang?

Bedoel je niet CHC?
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
- InnerHarbour
wimpey schreef:Volgens The Guardian staat LVG open voor een vertrek van IH's vriend en MPP RVP.

Persoonlijk heb ik liever dat hij blijft en dat Lowietje hem samen met Delay elke week in de basis zet, ik weet dan zeker dat het niks met dat United wordt.

YNWA
Delay en Depay, dat wordt nog wat. Laat de typfouten maar komen. ;)InnerHarbour schreef:wimpey schreef:Volgens The Guardian staat LVG open voor een vertrek van IH's vriend en MPP RVP.![]()
Persoonlijk heb ik liever dat hij blijft en dat Lowietje hem samen met Delay elke week in de basis zet, ik weet dan zeker dat het niks met dat United wordt.
Delay en Depay, dat wordt nog wat. Laat de typfouten maar komen. ;)InnerHarbour schreef:wimpey schreef:Volgens The Guardian staat LVG open voor een vertrek van IH's vriend en MPP RVP.![]()
- InnerHarbour
Laatste gerucht is dat United voor Harry Kane gaat van Spurs 40 miljoen pond.
YNWA
- InnerHarbour
40 maar? Wat goedkoop!InnerHarbour schreef:Laatste gerucht is dat United voor Harry Kane gaat van Spurs 40 miljoen pond.
Dat gaat ongetwijfeld een geweldig afscheid worden. Zoiets kun je wel aan Engelsen overlaten. En hij is natuurlijk echt een kind van de club.
Toch zonde dat hij er nog zo'n avontuurtje aan vast knoopt. Gewoon je hele loopbaan voor één club is in mijn ogen dan toch mooier.
Nil volentibus arduum
Daarom is ie zo goedkoop waarschijnlijk.
I think I lost my fucking headache
-
Hij had toch ook familie onder de "96"? Zal een kippenvel afscheid worden.Marillion schreef:Dat gaat ongetwijfeld een geweldig afscheid worden. Zoiets kun je wel aan Engelsen overlaten. En hij is natuurlijk echt een kind van de club.
Toch zonde dat hij er nog zo'n avontuurtje aan vast knoopt. Gewoon je hele loopbaan voor één club is in mijn ogen dan toch mooier.
Stel je trouwens voor dat Liverpool in 2016 de landstitel behaalt... Dan wordt ie gék!
Als ik dit forum lees kan niemand voetballen op misschien Messi, Ronaldo en Robben na (vooruit Suarez en Ibrahimovic staan er ook nog wel goed op).Lionel schreef:Die Kane kan toch niet voetballen?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Die indruk heb ik ook nogal eens. Volgens mij is dat de invloed van VI. Daar roepen ze al jaren graag "die kan er niets helemaal niets van" en in de loop der jaren is dat onder voetballiefhebbers een hele populaire term geworden.
Nu ken ik die Kane alleen van de topscorerslijst want al loop ik 'm op straat ondersteboven zal ik hem niet herkennen. Maar het feit dat hij vrij hoog op die lijst staat in de Premier League zal toch betekenen dat hij wel eens iets goed doet. Is een local hero bij de Spurs toch? In de zin dat hij uit de opleiding komt.
Nil volentibus arduum
-
Engeland en Schotland
Inderdaad hebben we er nogal wat voorbij zien komen die niet kunnen voetballen als het aan de gemiddelde At'er ligt; wat Kane betreft weet ik dat trouwens ook niet zeker, in die zin of ie het zou redden bij een topclub. Je ziet best vaak "eendagsvliegen" die één (of een deel van een) seizoen een "gouwe pikkie" hebben en uit alle standen raak schieten, maar daarna weer anoniem meehobbelen, zeker na een transfer. Ik sluit niet uit dat Kane in die categorie valt.
Het is altijd moeilijk om spitsen te beoordelen op een fase waarin ze in een roes zitten en elke bal erin vliegt. Het lijkt me een bekwame spits, maar bijzondere kwaliteiten om een absolute topper te worden zie ik niet bij hem.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Ik denk niet dat hij daar heel bang voor hoeft te zijn.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
Stel je trouwens voor dat Liverpool in 2016 de landstitel behaalt... Dan wordt ie gék!
-
- AT Toto winner 15/16
Liverpool wordt misschien wel nooit meer kampioen, net als fnoord.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Kane komt toch uit de jeugd van Arsenal?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Diego Costa voor 40 of Kane.. Kom op mensen. Die gast is een soort Bas Dost.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Iedereen die niet bij die gnomo's uit Barcelona speelt kan er niets van, gewoon negeren is het beste.Marillion schreef:![]()
Die indruk heb ik ook nogal eens. Volgens mij is dat de invloed van VI. Daar roepen ze al jaren graag "die kan er niets helemaal niets van" en in de loop der jaren is dat onder voetballiefhebbers een hele populaire term geworden.
YNWA
- InnerHarbour
Met een behoorlijke manager was dit ook niet gebeurt.Marillion schreef:Toch zonde dat hij er nog zo'n avontuurtje aan vast knoopt. Gewoon je hele loopbaan voor één club is in mijn ogen dan toch mooier.
YNWA