Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

InnerHarbour

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » zo mei 03, 2015 1:28 pm

Lionel schreef:0-8.
Mickey Mouse-competitie. :hypocrite.gif:
Lionel schreef:Prima voetbal. Daarna met Sevilla en Real een van de beste wedstrijden van het seizoen gezien. Heerlijke pot.
Oh ik zie Real graag voetballen met Pepe en Ronaldo. Gelukkig een totaal ander elftal dan die matennaaiers uit Barcelona.
YNWA

Le T.

Bericht door Le T. » zo mei 03, 2015 1:39 pm

Lionel schreef:United gaat weer 200-300 miljoen in het eerste pompen. Kan je vast wel een spits halen.
Noem eens een paar kandidaten.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo mei 03, 2015 1:51 pm

Rooney is natuurlijk een topspits, die in vrijwel ieder team zou spelen. Maar goed, het probleem van United ligt niet voorin. Het probleem is dat United amper middenvelders heeft die de bal onder druk kunnen ontvangen en snel kunnen doorspelen. Dan wordt het lastig door het middenveld spelen, zoals Van Gaal wil. Ik begrijp dat Gundogan nu in de belangstelling staat. In zijn goede tijd kon hij dat wel.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Lionel

Bericht door Lionel » zo mei 03, 2015 2:47 pm

Cuadrado eruit en Obi Mikel erin. De voorsprong verdedigen hoor thuis tegen Crystal Palace in je kampioenswedstrijd :excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Le T.

Bericht door Le T. » zo mei 03, 2015 2:58 pm

Bert schreef:Rooney is natuurlijk een topspits, die in vrijwel ieder team zou spelen.
SAF heeft hem alleen in de spits gezet als hij geen spits had, en heeft spits Van Persie gehaald om zichzelf een afscheidskadootje te geven. Ik vind het een goeie speler, maar als spits blijkt hij toch telkens tekort te schieten voor de top.
Maar goed, het probleem van United ligt niet voorin. Het probleem is dat United amper middenvelders heeft die de bal onder druk kunnen ontvangen en snel kunnen doorspelen. Dan wordt het lastig door het middenveld spelen, zoals Van Gaal wil.
Daar ben ik het wel mee eens. Als ze een goede tegenstander hebben gaan ze wel sneller spelen, en dan zie je ook goed hoe ze dan eigenlijk wat boven hun technisch vermogen spelen. Uit zichzelf gaan ze het tempo aanpassen aan hun techniek, en dan gaat het te langzaam. Maar ze missen ook iemand met de ideeen als Carrick er niet is.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo mei 03, 2015 4:19 pm

Alsof Rooney minder is dan Van Persie.... :confused.gif:

Ik verwacht dat LVG de Latijnse jongens afvoert en spelers uit Duitsland (en Nederland?) gaat halen.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do mei 07, 2015 12:30 pm

United agree deal to sign Memphis Depay

Zolang Lowietje alleen maar aanvallers blijft kopen vind ik het prima. :biggthumpup.gif:
YNWA

zeux

Bericht door zeux » do mei 07, 2015 6:28 pm

Met Rooney en Van Persie op hun retour en Falcao een failure, heeft Van Gaal natuurlijk voorin ook wel wat gaten. Of Depay de oplossing is, waag ik ook te betwijfelen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do mei 07, 2015 7:54 pm

Er ligt zeker ruimte om speeltijd te pakken. Ik denk alleen niet dat United al klaar is met de aanval. Falcao zal ongetwijfeld vertrekken en ik verwacht dan zeker een nieuwe centrumspits.

Voor Depay hoeft dat geen ramp te zijn want die zal vanaf de vleugel gaan spelen.
Nil volentibus arduum

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr mei 08, 2015 3:28 pm

Met dat over het paard getilde joch heeft Lowietje inmiddels zo'n 220 miljoen euro uitgegeven in minder dan een jaar en dan met een vierde plaats aankomen in een jaar zonder dat zijn elftal Europees speelde, voorwaar een prestatie van formaat. :excited.gif:
YNWA

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » vr mei 08, 2015 3:30 pm

Marillion schreef:Er ligt zeker ruimte om speeltijd te pakken. Ik denk alleen niet dat United al klaar is met de aanval. Falcao zal ongetwijfeld vertrekken en ik verwacht dan zeker een nieuwe centrumspits.

Voor Depay hoeft dat geen ramp te zijn want die zal vanaf de vleugel gaan spelen.
als die zaakwaarnemer zijn zin krijgt wordt Falcao overgenomen zodat deGea zijn contract verlengt.

zeux

Bericht door zeux » za mei 09, 2015 7:36 pm

Geen Van Persie, winst ManU. Zou de 'Wet van IH' dan toch gelden? Al speelde Blind wel geloof ik.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za mei 09, 2015 7:42 pm

WP_LeGeNd schreef:
Marillion schreef:Er ligt zeker ruimte om speeltijd te pakken. Ik denk alleen niet dat United al klaar is met de aanval. Falcao zal ongetwijfeld vertrekken en ik verwacht dan zeker een nieuwe centrumspits.

als die zaakwaarnemer zijn zin krijgt wordt Falcao overgenomen zodat deGea zijn contract verlengt.
Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat er bij United iemand is die Falcao langer aan de club wil binden. Kost bakken met geld, heeft volgens mij werkelijk helemaal niets laten zien en er is ook geen sprake van een geweldige klik met de trainer.

En als De Gea wil blijven zal hij dat niet laten afhangen van de wensen van zijn zaakwaarnemer lijkt mij.
Nil volentibus arduum

zeux

Bericht door zeux » za mei 09, 2015 7:43 pm

Veel kritiek op Blind op RedCafe. Is niet goed teruggekomen na zijn korte blessureperiode begrijp ik. Van euforie halfweg (great signing!) naar 50/50, naar nu overall redelijk negatief.

ferry

Bericht door ferry » za mei 09, 2015 9:18 pm

Blind begon wel goed, had ook nog een gevaarlijk schot op doel, maar zakte inderdaad weg in deze wedstrijd. Het dieptepunt was de vrij trap waarbij blind in de muur stond en nogal druk was met het beschermen van zijn edele delen en ook een arm voor zijn gezicht hield waardoor hij de vrije trap niet zag aankomen. Die ging dus recht over hem heen, zo het doel in. Hij had 'm makkelijk weg kunnen koppen, maar zag de bal niet, of te laat, waarschijnlijk omdat hij die arm voor z'n ogen hield. Zag er nogal knullig uit... :blush.gif:

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo mei 10, 2015 6:55 am

Zoals gewoonlijk hadden de dames van Lowietje de hulp van de scheidsrechter weer nodig.
YNWA

LucaS

Bericht door LucaS » zo mei 10, 2015 8:22 am

Als je over MU praat, zeg je bijna dezelfde dingen als PSV-supporters over Ajax.
I think I lost my fucking headache

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo mei 10, 2015 10:13 am

Yopi schreef: Ik verwacht dat LVG de Latijnse jongens afvoert en spelers uit Duitsland (en Nederland?) gaat halen.

Cilessen en Wijnaldum worden al genoemd.

Lionel

Bericht door Lionel » zo mei 10, 2015 11:29 am

Cilissen is een uitstekende keeper. Wijnaldum zou ik wel raar vinden maar kost relatief gezien niet veel en is kneedbaar.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » ma mei 11, 2015 8:35 am

Lionel schreef:Cilissen is een uitstekende keeper. Wijnaldum zou ik wel raar vinden maar kost relatief gezien niet veel en is kneedbaar.
Cillessen en De Gea waren met afstand de besten bij hun ploegen dit seizoen. Dat zegt veel over hen, maar ook over de elftallen waarin ze spelen en de trainers van die elftallen.

Wijnaldum heeft zich sinds het WK prima ontwikkeld. Een laatbloeier, maar hij is nu toch vrij allround. Handige jongen om erbij te hebben en hij is voor PL-ploegen een prikkie.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma mei 11, 2015 9:19 am

Zo'n beetje zoals Reiziger en Bogarde destijds bij Barcelona?

Moet LVG mee oppassen. Anders krijgt hij het verwijt weer dat hij middelmatige landgenoten haalt.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma mei 11, 2015 9:39 am

Blind, Depay, Wijnaldum en Cillessen. Als geld geen probleem is, dan koop je ze geen van allen. Als topclub heb je topmateriaal nodig natuurlijk. Anders word je volgend jaar gewoon weer vierde.

zeux

Bericht door zeux » ma mei 11, 2015 9:49 am

Yep, Louis moet niet in dezelfde val trappen als bij Barcelona.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma mei 11, 2015 11:06 am

Peter schreef:Blind, Depay, Wijnaldum en Cillessen. Als geld geen probleem is, dan koop je ze geen van allen. Als topclub heb je topmateriaal nodig natuurlijk. Anders word je volgend jaar gewoon weer vierde.
Prima plan. :smile-ajax.gif:
YNWA

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma mei 11, 2015 9:46 pm

Van Gaal wilde afgelopen zomer zelfs Vermeer naar Man United halen. En hij haalde eerder natuurlijk Braafheid en Pranjic naar Bayern. Hij is geobsedeerd door de eredivisie.

Plaats reactie