Gouden greep, die man is net zo slim naast het veld als ie op het veld was. Baffa is ook well over the hill, hij kan zomaar opnieuw gaan oogsten.

Moderator: mods
Exact. Al is Barca de afgelopen jaren gewoon met een straatlengte kampioen geworden.wimpey schreef:Hij kneep de citroen uit en vertrok. Nu komt ie terug, nadat er 2 gefaald hebben. Hij zal een enorm transferbudget hebben bedongen.
Gouden greep, die man is net zo slim naast het veld als ie op het veld was. Baffa is ook well over the hill, hij kan zomaar opnieuw gaan oogsten.
Real vervolgt de competitie woensdag met een uitwedstrijd tegen Valencia. Dan is onder meer de vraag wie er onder de lat staat. Zidanes zoon Luca verdedigde zondag tegen Huesca (3-2 overwinning) verrassend het doel van Real omdat Thibaut Courtois geblesseerd was en Keylor Navas een lange reis achter de rug had wegens de interlands met Costa Rica.
Zidane sloot niet uit dat zijn twintigjarige zoon, derde keeper van Real, vaker in actie gaat komen. 'Luca is geselecteerd vanwege zijn eigen harde werk, niets anders. Hij is een vast lid van onze selectie en zit al vier jaar bij de club. Natuurlijk wordt er gesproken over zijn relatie met mij, maar Madrid is een club die de kans geeft aan jonge spelers die het verdienen.'
Courtois schijnt nog duizelig te zijn van die wedstrijd tegen Ajax...... omdat Thibaut Courtois geblesseerd was.....
Is ook zo. Maar ik vind het zo een prachtige voetballer.Jinne schreef:Cazorla is al mid 30. Laat die lekker bij zijn oude club afbouwen.
Titelrace nu wel echt beslist. De Madrileense dorpsgek weer eens met een rode kaart. Nu voor wat gescheld. Meer rood gepakt dan goals sinds zijn rentree bij Atletico. Knap voor een spits.
Als er iemand bord op schoot is, dan ben jij het wel hé. Zie jij 1 mooie actie bij Heerenveen of Vitesse dan lees ik: "Genieten. Kopen."Lionel schreef:Is ook zo. Maar ik vind het zo een prachtige voetballer.Jinne schreef:Cazorla is al mid 30. Laat die lekker bij zijn oude club afbouwen.
Zitten er dokters op AT?Liberty schreef:Iker Casillias heeft vanmiddag een hart aanval gehad tijdens een training bij Porto.
Maakt het naar omstandigheden goed.
Einde carrière?
Ook geen voetbal managers of makelaars op het hoogste niveau maar ook dat weerhoudt ons er niet van er een mening over te hebben ;)Sandro schreef:Zitten er dokters op AT?Liberty schreef:Iker Casillias heeft vanmiddag een hart aanval gehad tijdens een training bij Porto.
Maakt het naar omstandigheden goed.
Einde carrière?
Hoezo? Het is inmiddels toch wel duidelijk dat zelfs Messi het niet alleen kan?Lionel schreef:Griezmann zijn rond te zijn met Barca. Onbegrijpelijke aankoop als je ook ene Messi nog rond hebt lopen.
Aldus?Lionel schreef:Griezmann zijn rond te zijn met Barca. Onbegrijpelijke aankoop als je ook ene Messi nog rond hebt lopen.