Champions League

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

jabu

Bericht door jabu » wo apr 04, 2007 10:09 pm

Thomas schreef:Was de rode kaart van Scholes trouwens terecht?
Kaart was terecht. Chivu smeerde Scholes echter op z'n Italiaans een tweede gele kaart aan....

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » wo apr 04, 2007 10:15 pm

Die tweede van Scholes was toch een overtreding op Perotta?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo apr 04, 2007 11:26 pm

En volgens vi.nl was het Totti die zich weer eens van z'n slechtste kant liet zien.

Prima resultaat voor Man U overigens, dat 3 van de vier basisverdedigers moest missen. Op Old Trafford verliest Manchester dit seizoen niet en ook gelijkspelen is er niet vaak bij.

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » do apr 05, 2007 8:05 am

Mr. Ajax schreef:Die tweede van Scholes was toch een overtreding op Perotta?
Tweede kaart van Scholes was een overtreding op Totti.
Was weinig aan de hand. Totti heeft hem die 2e kaart aangenaaid.
Maar dat hoort wel bij voetbal op CL niveau.

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » do apr 05, 2007 8:06 am

Thomas schreef:En volgens vi.nl was het Totti die zich weer eens van z'n slechtste kant liet zien.

Prima resultaat voor Man U overigens, dat 3 van de vier basisverdedigers moest missen. Op Old Trafford verliest Manchester dit seizoen niet en ook gelijkspelen is er niet vaak bij.
Roma gaat daar niet verliezen. En als ze verliezen dan met 3-2.
Ze gaan zeker door!!!!
:hypocrite:

jabu

Bericht door jabu » do apr 05, 2007 8:08 am

Thomas schreef:En volgens vi.nl was het Totti die zich weer eens van z'n slechtste kant liet zien.
Het was inderdaad een overtreding op Totti, alleen was Chivu direct ter plaatse om met allerlei Italiaanse handgebaartjes de scheidsrechter te overtuigen dat Scholes minimaal :redcard: verdiende.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » do apr 05, 2007 8:45 am

Het waren de Engelsen die aan het rellen waren, Thomas.

Verder heeft Totti hier niemand een kaart aangenaaid, want die Scholes was zelf de hele wedstrijd aan het schoffelen.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do apr 05, 2007 9:13 am

Jammer. Roma is een prachtige club, maar ik was voor Man United.

Baseman

Bericht door Baseman » do apr 05, 2007 9:14 am

Ach, over een stilstaand been heenspringen is blijkbaar uit den boze. Er tegenaan lopen en hopen dat de tegenstander een kaart krijgt, daar komt het tegenwoordig op neer. Scholes maakte gewoon een kleine overtreding, waarbij een 2e gele kaart erg overdreven was.

De 1e gele kaart voor Scholes was overigens volkomen terecht, dus hij had beter kunnen weten. Italianen zijn nu eenmaal goed in het uitbuiten van dat soort situaties.

Een mooi resultaat voor ManU trouwens, met 10 man met slechts 2-1 verliezen en de thuiswedstrijd nog voor de boeg.

PS: Vd Sar keepte goed, maar iedere redding was volgens de commentator wel magnifiek zo niet briljant. En als hij een foutje maakt (bij de 2-1) dan is dat ineens de schuld van de zwabberende bal, nogal overdreven allemaal.

Jesse

Bericht door Jesse » do apr 05, 2007 11:37 am

Peter schreef:Verder heeft Totti hier niemand een kaart aangenaaid, want die Scholes was zelf de hele wedstrijd aan het schoffelen.
Inderdaad. Hij had van mij al eerder een gele kaart gekregen.

Kom op Roma! :eusa_pray:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do apr 05, 2007 11:54 am

Peter schreef:Het waren de Engelsen die aan het rellen waren, Thomas.

Verder heeft Totti hier niemand een kaart aangenaaid, want die Scholes was zelf de hele wedstrijd aan het schoffelen.
Dan nog kan de kaart opzich gewoon onterecht zijn geweest.
Bertje schreef:Jammer. Roma is een prachtige club, maar ik was voor Man United.
Waarom, Bertje?
Baseman schreef:Ach, over een stilstaand been heenspringen is blijkbaar uit den boze. Er tegenaan lopen en hopen dat de tegenstander een kaart krijgt, daar komt het tegenwoordig op neer. Scholes maakte gewoon een kleine overtreding, waarbij een 2e gele kaart erg overdreven was.
Ik dacht dat jij vond dat een aanvaller bij contact altijd neer mocht gaan? Over het algemeen vind ik dat je de aanvallers altijd weinig verwijt.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do apr 05, 2007 1:27 pm

Thomas schreef:
Bertje schreef:Jammer. Roma is een prachtige club, maar ik was voor Man United.
Waarom, Bertje?
Mooier team, vind ik.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do apr 05, 2007 1:28 pm

Ah ok. Eens. :xyxthumbs: Al speelt Roma dit seizoen ook vaak mooi voetbal. Ik baalde toen ik zag dat deze twee teams elkaar troffen.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do apr 05, 2007 1:30 pm

Ik ook. Man. United heeft een team dat grotendeels bestaat uit jongens die er al jaren rondlopen. Daar hou ik van. Vooral Giggs en Scholes vind ik prachtige spelers.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do apr 05, 2007 1:39 pm

Dat is dus wat je destijds bedoelde toen je zei dat je niets hebt met het team van Barcelona, in tegenstelling tot de teams van Man U of Bayern, die de CL ook wonnen?

Scholes en Giggs zijn inderdaad prachtspelers. Vooral Scholes speelt ook een gweldig seizoen. Hij scoort stukken minder dan hij een tijd heeft gedaan, maar hij is weer echt de baas op het middenveld en dirigeert als een ware generaal.

Lionel

Bericht door Lionel » do apr 05, 2007 1:40 pm

C. Ronaldo is voor mij toch wel de held van dit Man Utd.
IK GELOOF!!!!!!

Baseman

Bericht door Baseman » do apr 05, 2007 2:17 pm

Thomas schreef:Ik dacht dat jij vond dat een aanvaller bij contact altijd neer mocht gaan? Over het algemeen vind ik dat je de aanvallers altijd weinig verwijt.
Ik ontken ook niet dat het niet slim was van Totti, ik geef alleen aan dat hij het been had kunnen ontwijken. En de gele kaart die Scholes daarvoor kreeg vind ik erg overdreven.

Van mij mogen aanvallers inderdaad wat meer, helemaal omdat ze iedere wedstrijd het doelwit zijn van de verdedigers. Desondanks worden de aanvallers vaak afgefloten bij mannelijke duels, beetje vreemd.

Mede daarom vind ik Alex zo'n topper, hij heeft namelijk nauwelijks overtredingen nodig en hij pakt dan ook zelden een kaart.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » do apr 05, 2007 2:30 pm

Ik vond trouwens eerder Scholes zijn eerste kaart onterecht. Die tweede was gewoon een terechte gele kaart, alleen jammer dat het zijn tweede was.

Jammer dat Roma niet meer heeft gescoord, ze krijgen het nog moeilijk op Old Trafford. Zonder Perotta trouwens.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do apr 05, 2007 3:28 pm

Elf Manchester United-fans in ziekenhuis

Elf fans van Manchester United zijn gisteren afgevoerd naar het ziekenhuis nadat zij in gevecht raakte met de politie en fans van AS Roma. Hun club verloor gisteren in Rome het eerste kwartfinaleduel in de Champions League met 2-1 van de Romeinen. De UEFA toonde zich ‘not amused’.

Twee van het elftal fans hebben de hele nacht ter observatie in het ziekenhuis door moeten brengen, één daarvan bleek er ernstig aan toe. Hij is behandeld voor enkele steekwonden in de maagstreek.

Het begon allemaal nadat AS Roma vlak voor rust op 1-0 was gekomen. Fans van beide clubs begonnen over en weer te schelden, en er vlogen verschillende objecten van het ene vak naar het andere. Hierna greep de politie hardhandig in, waarbij meerdere raken klappen vielen.

Het is niet de eerste keer dit seizoen dat fans van de Engelse club in negatieve zin van zich doen spreken. In februari kwamen supporters van de Mancunians ook al eens in een negatief daglicht te staan, nadat zij probeerden uit hun vak te breken tijdens de wedstrijd tussen Lille en Manchester United.

De UEFA heeft dan ook een grootschalig onderzoek aangekondigd naar de gebeurtenissen van afgelopen nacht in Rome. “We wachten op de rapporten van de aanwezigen,” aldus een woordvoerder van de Europese voetbalbond. “Daarnaast zullen we ook beelden en foto’s gaan bestuderen.”

Mocht de bond maatregelen treffen, dan kunnen deze wel eens vervelend uit gaan pakken voor Manchester United. Eerder al toonden Platini en consorten zich weinig coulant ten opzichte van Feyenoord, nadat fans zich misdroegen in Nancy. De Rotterdammers werden uit het UEFA Cup-toernooi verbannen.

voetbalzone.nl

De rellen

Nu wil ik niet de kant van die supporters kiezen, aangezien ik niet weet wat er daarvoor allemaal is voorgevallen. Maar het lijkt me vrij onnodig om de man die al op de grond ligt nog eens een keer of tien op z'n hoofd te rammen. Tuig is het, zowel die hooligans als de ME.

wimpey

Bericht door wimpey » za apr 07, 2007 11:44 am

Peter schreef:Het waren de Engelsen die aan het rellen waren, Thomas.
:D En die van Roma deden niets? Jaakke zou het over koorknapen hebben...
Scholes maakte binnen 34 minuten 4 overtredingen die rijp waren voor geel. Heeft niets te zeuren, kreeg wat ie uitlokte.

Vond Sar bij de 2-1 trouwens niet vrijuit gaan.

Chelsea was bagger, Bayern had 'Dusel' (al was de pijp bij Milan na een minuut of 70 echt helemaal leeg) en Liverpool had geen tegenstander.

Valencia maakte m.i. de beste indruk.

Lionel

Bericht door Lionel » za apr 07, 2007 1:47 pm

Thomas schreef:
Elf Manchester United-fans in ziekenhuis

Elf fans van Manchester United zijn gisteren afgevoerd naar het ziekenhuis nadat zij in gevecht raakte met de politie en fans van AS Roma. Hun club verloor gisteren in Rome het eerste kwartfinaleduel in de Champions League met 2-1 van de Romeinen. De UEFA toonde zich ‘not amused’.

Twee van het elftal fans hebben de hele nacht ter observatie in het ziekenhuis door moeten brengen, één daarvan bleek er ernstig aan toe. Hij is behandeld voor enkele steekwonden in de maagstreek.

Het begon allemaal nadat AS Roma vlak voor rust op 1-0 was gekomen. Fans van beide clubs begonnen over en weer te schelden, en er vlogen verschillende objecten van het ene vak naar het andere. Hierna greep de politie hardhandig in, waarbij meerdere raken klappen vielen.

Het is niet de eerste keer dit seizoen dat fans van de Engelse club in negatieve zin van zich doen spreken. In februari kwamen supporters van de Mancunians ook al eens in een negatief daglicht te staan, nadat zij probeerden uit hun vak te breken tijdens de wedstrijd tussen Lille en Manchester United.

De UEFA heeft dan ook een grootschalig onderzoek aangekondigd naar de gebeurtenissen van afgelopen nacht in Rome. “We wachten op de rapporten van de aanwezigen,” aldus een woordvoerder van de Europese voetbalbond. “Daarnaast zullen we ook beelden en foto’s gaan bestuderen.”

Mocht de bond maatregelen treffen, dan kunnen deze wel eens vervelend uit gaan pakken voor Manchester United. Eerder al toonden Platini en consorten zich weinig coulant ten opzichte van Feyenoord, nadat fans zich misdroegen in Nancy. De Rotterdammers werden uit het UEFA Cup-toernooi verbannen.

voetbalzone.nl

De rellen

Nu wil ik niet de kant van die supporters kiezen, aangezien ik niet weet wat er daarvoor allemaal is voorgevallen. Maar het lijkt me vrij onnodig om de man die al op de grond ligt nog eens een keer of tien op z'n hoofd te rammen. Tuig is het, zowel die hooligans als de ME.
Moeten ze ook in Nederland doen. Goede actie, misschien leren ze het dan een keer.

Over het voetbal: Valencia maakt op mij ook de beste indruk. Vind het ook een mooie ploeg. Het enige team dat niet voor 90% uit buitenlanders bestaat
IK GELOOF!!!!!!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za apr 07, 2007 1:50 pm

Valencia is een mooie ploeg, maar zodra de buit binnen is gooien ze wel heel snel de boel op slot. :sad:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za apr 07, 2007 1:58 pm

Valencia is al jaren van huis uit een behoudende ploeg. Die lok je echt niet snel uit hun tent. Ik had ze dit seizoen ingeschat als de op een na sterkste ploeg van Spanje, maar ze hebben dankzij een blessuregolf in de eerste seizoenshelft veel punten laten liggen. Ik vind het net als Rishi mooi dat er zoveel Spanjaarden spelen. 21 van de 28 selectiespelers komen uit Spanje.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » di apr 10, 2007 1:27 pm

Ik denk ook dat Valencia doorgaat naar de halve finales vandaag. En ik hoop natuurlijk op Roma bij de andere wedstrijd.

Baseman

Bericht door Baseman » di apr 10, 2007 8:38 pm

Knappe goal van Morientes en Valencia gaat met een 1-0 voorsprong de rust in, dat kan een leuke en interessante 2e helft worden :xyxthumbs:

Edit: WOW, ManU staat bij rust met maar liefst 4-0 voor op Roma :shock:

Plaats reactie