Champions League
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: Champions League 2009-2010
Huh? Of vonden jullie echt dat het een baggerpot was zonder publiek en ambiance?
Heb je wel zitten kijken?
Heb je wel zitten kijken?
Vond je het nou echt een mooie wedstrijd? Mooie sfeer enzo?Peter schreef:Trieste ambiance? Er zat inderdaad geen hond op de tribune. Totaaaal geen sfeer hahahaha.
Fysiek duel. Veel kracht en verdedigers die uitblinken. Lucio en Zanetti waren groots.
IK GELOOF!!!!!!
- peter
Voetballend matig, maar een duel met veel passie, strijd en sfeer in het stadion ja. Dat laatste kun je echt onmogelijk ontkennen.
Schei toch uit.Het was gewoon zeer matig.Ballen die naar voren werden gerost.Verkeerde passes over en weer, flipperkast goal. en weer een hoop geduikel en verongelijkt gedoe.Blinde vink van een scheids ook trouwens ...
Blij met de punten ...
- peter
Ok dan verschillen we van mening. Ik vond het duel van Drogba en Samuel/Lucio van wereldklasse niveau. Verdedigend zo zeker en sterk. Daar kunnen wij bijvoorbeeld nog heel veel van leren. Zanetti? Zelfs op zijn oude dag laat hij zien dat hij als back fantastisch kan spelen. Carvalho aan de andere kant idem dito. Op het middenveld kwam niemand uit de verf, aangezien ze mekaar in de tang hadden. Sneijder werd ondergesneeuwd, al werkte hij wel hard. Vond Cambiasso wel erg goed spelen.
Lucio was inderdaad sterk. Zanetti ook. Cambiasso vond ik na lange tijd weer de middenvelder die iedereen in hem zag/ziet. Drogba is ook een beest. Maar goed voetbal? Nee... Mooi? Nee...
IK GELOOF!!!!!!
- peter
Dat zeg ik dus ook niet. Jij zegt alleen dat er geen sfeer en ambiance was. Volslagen ridicuul natuurlijk.
De wedstrijd boeide dermate, dat ik gezapt heb tussen voetbal en de 5000m vrouwen. Nuff said!
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
En dieje Etoh ?.
... Liet niks zien.Zelfs Sneijder grossierde in foute ballen.Sfeer ?.Ik hoorde ze alleen schreeuwen als er een overtreding gemaakt werd ..

Blij met de punten ...
- peter
Grappig. Telegraaf spreekt over "zeer vermakelijk duel" en Voetbalzone over "boeiend voetbalgevecht", maar blijkbaar was het hopeloos. Geen sfeer, geen strijd en gewoon een gezapig potje voetbal.
Overigens zaten er volgens de statistieken 84638 fans op de tribune, maar die waren ook allemaal verkleed als stoeltje. Je kon een speld horen vallen in Giuseppe Meazza.
Overigens zaten er volgens de statistieken 84638 fans op de tribune, maar die waren ook allemaal verkleed als stoeltje. Je kon een speld horen vallen in Giuseppe Meazza.
V.I. spreekt van ÉÉN wapenfeit van Inter in de tweede helft .. maar goed . jij vond het een prachtduel met hoogstaandvoetbal en hoogstandjes, mooie aanvallen en doelpunten ..
Blij met de punten ...
- peter
Voetske en lezen gaat soms wat moeilijk samen. Ik zeg een fysiek duel met veel strijd en veel sfeer. Verdedigers die uitblinken (Zanetti en Lucio bijv.).
Ik vond het ook een aardig duel om naar te kijken. Ik ken betere duels, met name qua niveau, maar ook heel veel mindere. Maar wat een non-discussie is dit eigenlijk, zeg.Peter schreef:Voetske en lezen gaat soms wat moeilijk samen. Ik zeg een fysiek duel met veel strijd en veel sfeer. Verdedigers die uitblinken (Zanetti en Lucio bijv.).
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
- peter
Klopt. Op naar de return. Wordt weer een fascinerend duel!
Peter schreef:Voetske en lezen gaat soms wat moeilijk samen. Ik zeg een fysiek duel met veel strijd en veel sfeer. Verdedigers die uitblinken (Zanetti en Lucio bijv.).
Peter en zijn korte termijn geheugen ..
Je hebt je vermaakt toch ?,vermaken bij een matige pot voetbal ?.O wacht het ging om de sfeer .. Als je dit een goede wedstrijd vindt dan begrijp ik niet dat wat AJAX laat zien in jou ogen altijd slecht is.
Inter wat na de de 1 - 0 ( na slecht verdedigen van Chelsea ) niks meer in te brengen heeft, en Chelsea dat ook niet verder komt dan wat hoge ballen op Drogba.
Maar goed jij vermaakt je omdat twee verdedigers het in jou ogen goed deden . fijn toch ..
Blij met de punten ...
- peter
Ajax moet je hier ver buiten laten, hoor. Dat is van een compleet ander niveau.
- Jinne
- Site Admin
Dat haal ik niet uit jouw pluspunten van de wedstrijd: Aardige sfeer, onsje passie en wat strijd.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Huh ?, Je hebt genoten bij Fysiek spel, passie en wat strijd .. Dat zie je ook bijna elke week bij AJAX .. volgens velen, waaronder jou persoontje, zelfs veel te veel .. en tis niet om je af te zeiken hoor .. maar tis wel heel vreemd ..Peter schreef:Ajax moet je hier ver buiten laten, hoor. Dat is van een compleet ander niveau.
Blij met de punten ...
Uhm, Sneijder ís een tokkie. Was bij Ajax ook al zo, toch?GangstaRiB schreef:Mijn 2 minst favoriete ploegen tegen elkaar. Chelsea met z'n geld en Inter die onder Mourinho een soort Ajax onder Ten Cate zijn geworden. En ik hoop dat Chelsea wint. De afgelopen weken ben ik vol-le-dig op Inter afgeknapt. Ik heb altijd sympathie voor ex-Ajacieden, maar Sneijder gedraagd zich ook als een Tokkie, net zoals Mourinho.
Vond het overigens geen geel voor Kalou. En ook geen geel voor Milito. Hij valt, maar staat meteen weer op en speelt zonder appelleren verder.
-
- AT Toto winner 10/11
Haha, die Milito gaat met een overduidelijke, sierlijke snoekduik naar beneden. Probeerde de scheidsrechter te misleiden en dat is dus 100% geel. Dat hij meteen daarna doorheeft dat zijn poging nergens op leek is leuk voor hem, maar dat had hij zich dan eerder moeten bedenken.Enganche schreef:Uhm, Sneijder ís een tokkie. Was bij Ajax ook al zo, toch?GangstaRiB schreef:Mijn 2 minst favoriete ploegen tegen elkaar. Chelsea met z'n geld en Inter die onder Mourinho een soort Ajax onder Ten Cate zijn geworden. En ik hoop dat Chelsea wint. De afgelopen weken ben ik vol-le-dig op Inter afgeknapt. Ik heb altijd sympathie voor ex-Ajacieden, maar Sneijder gedraagd zich ook als een Tokkie, net zoals Mourinho.
Vond het overigens geen geel voor Kalou. En ook geen geel voor Milito. Hij valt, maar staat meteen weer op en speelt zonder appelleren verder.
- peter
Ajax is toch heel ander niveau man. Heb je gezien hoe zo'n Lucio verdedigd? Jantje Vertonghen en Toby kunnen daar zoveel van leren. Heb je die aannames van Balotelli gezien? Rommedahl eat your heart out. Zanetti? Cambiasso? CL onwaardig duel haha.999 schreef:Huh ?, Je hebt genoten bij Fysiek spel, passie en wat strijd .. Dat zie je ook bijna elke week bij AJAX .. volgens velen, waaronder jou persoontje, zelfs veel te veel .. en tis niet om je af te zeiken hoor .. maar tis wel heel vreemd ..Peter schreef:Ajax moet je hier ver buiten laten, hoor. Dat is van een compleet ander niveau.
In de Jupiler League of bij Spakenburg tegen Ijsselmeervogels zie ik ook veel strijd en daar geniet ik toch wat minder van. Heel misschien heeft het toch iets met niveau te maken ja. CL onwaardig? Ach ja.....
- peter
Eens. In eerste instantie dacht ik overigens wel aan een penalty (volledig onterecht natuurlijk). Domme actie van die verdediger om het been zo te laten slingeren.Scherrer schreef:Haha, die Milito gaat met een overduidelijke, sierlijke snoekduik naar beneden. Probeerde de scheidsrechter te misleiden en dat is dus 100% geel. Dat hij meteen daarna doorheeft dat zijn poging nergens op leek is leuk voor hem, maar dat had hij zich dan eerder moeten bedenken.Enganche schreef:Uhm, Sneijder ís een tokkie. Was bij Ajax ook al zo, toch?GangstaRiB schreef:Mijn 2 minst favoriete ploegen tegen elkaar. Chelsea met z'n geld en Inter die onder Mourinho een soort Ajax onder Ten Cate zijn geworden. En ik hoop dat Chelsea wint. De afgelopen weken ben ik vol-le-dig op Inter afgeknapt. Ik heb altijd sympathie voor ex-Ajacieden, maar Sneijder gedraagd zich ook als een Tokkie, net zoals Mourinho.
-
Inter had gisteren een goede dag. Ik heb Lucio eerder dit seizoen wedstrijden zien spelen waar de honden geen brood van lusten. Balotelli hetzelfde. Die liep eerder dit jaar zodanig te ego-en dat hij door het hele stadion werd uitgefloten en dat Mourinho hem moest beschermen. Chelsea was gisteren veel beter, voor mij was het onbegrijpelijk dat ze het niet afmaakten. Inter had zich lekker opgeladen tegen Chelsea, ze groeiden boven zichzelf uit. Je zag op momenten dat Chelsea fysiek veel sterker was. Inter heeft in totaal zo'n 60 minuten lang de ballen blind naar voren lopen rossen.Peter schreef:Ajax is toch heel ander niveau man. Heb je gezien hoe zo'n Lucio verdedigd? Jantje Vertonghen en Toby kunnen daar zoveel van leren. Heb je die aannames van Balotelli gezien? Rommedahl eat your heart out. Zanetti? Cambiasso? CL onwaardig duel haha.999 schreef:Huh ?, Je hebt genoten bij Fysiek spel, passie en wat strijd .. Dat zie je ook bijna elke week bij AJAX .. volgens velen, waaronder jou persoontje, zelfs veel te veel .. en tis niet om je af te zeiken hoor .. maar tis wel heel vreemd ..Peter schreef:Ajax moet je hier ver buiten laten, hoor. Dat is van een compleet ander niveau.
In de Jupiler League of bij Spakenburg tegen Ijsselmeervogels zie ik ook veel strijd en daar geniet ik toch wat minder van. Heel misschien heeft het toch iets met niveau te maken ja. CL onwaardig? Ach ja.....
Whitey on the moon.
Dat heeft er toch niks mee te maken.Punt is toch dat je je vermaakt hebt bij een wedstrijd die bestaat uit Fysiek, passie en wat strijd, oja en sfeer.En als AJAX zo speelt je er geen bal aan vind.Dan kan het misschien wel op een iets ander nivo zijn maar is in principe precies het zelfde.Peter schreef:Ajax is toch heel ander niveau man. Heb je gezien hoe zo'n Lucio verdedigd? Jantje Vertonghen en Toby kunnen daar zoveel van leren. Heb je die aannames van Balotelli gezien? Rommedahl eat your heart out. Zanetti? Cambiasso? CL onwaardig duel haha.999 schreef:Huh ?, Je hebt genoten bij Fysiek spel, passie en wat strijd .. Dat zie je ook bijna elke week bij AJAX .. volgens velen, waaronder jou persoontje, zelfs veel te veel .. en tis niet om je af te zeiken hoor .. maar tis wel heel vreemd ..Peter schreef:Ajax moet je hier ver buiten laten, hoor. Dat is van een compleet ander niveau.
En ik zie gisteren toch ook grote fouten bij Chelsea en Inter.Die pass b.v. van Sneijder op Eto ( die er VOLLEDIG overheen maait ) .. Hoe, ben zijn naam even kwijt, die speler van Chelsea op zijn gemak naar de zestien van Inter kan wandelen en Kalou mag scoren .. Dus flipperkast goal van Inter, de vele verkeerde passes, passes of wel achter de man dan wel breed die de mist in gaan, ballen die door Inter naar voren worden gerost ( iets waar AJAX om wordt vervloekt, terwijl daar de ballen meestal gewoon aankomen ), Sneijder die dieje Millito niet een keer " fatsoenlijk " heeft aangespeeld.En zo kan ik nog wel even doorgaan, en dat dan door de TOP van het internationale voetbal ?.Dus begrijp ik niet dat je je bij deze wedstrijd hebt vermaakt, en bij AJAX je elke wedstrijd je zit te beklagen.Daar snap ik dan echt niks van ...
Blij met de punten ...
- peter
Ah niveau heeft er dus niets mee te maken. Laten we dan maar ophouden inderdaad.
@GangstaRIB:
Ik verwacht dat Chelsea dit gewoon rechtzet, hoor. Inter speelde met veel zenuwen in het lijf en loerde op de counter. Ik denk alleen dat dit in Londen gemakkelijk wordt omgezet. Drogba was gisteren namelijk al messcherp en bij het minste of geringste is hij gevaarlijk.
@GangstaRIB:
Ik verwacht dat Chelsea dit gewoon rechtzet, hoor. Inter speelde met veel zenuwen in het lijf en loerde op de counter. Ik denk alleen dat dit in Londen gemakkelijk wordt omgezet. Drogba was gisteren namelijk al messcherp en bij het minste of geringste is hij gevaarlijk.