Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

InnerHarbour

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » zo apr 05, 2015 4:53 pm

Wat een heerlijke eerste helft bij Sunderland-Newcastle. Niks van dat boring continent voetbal de bal rondschuiven nee er inknallen met 100 km per uur, tuurlijk fouten slechte passes maar vol met het hart wordt er gespeeld afgesloten met een wereldgoal van Defoe.

Genieten met een grote G!
YNWA

LucaS

Bericht door LucaS » zo apr 05, 2015 4:59 pm

Mwa, 85 pagina's op de fansite van United met een overweldigende meerderheid van enthousiaste reacties. Het lijkt me vrij eenvoudig vast te stellen wie hier zijn vooringenomenheid laat spreken als het over Blind (of van Gaal ftm) gaat.
I think I lost my fucking headache

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo apr 05, 2015 5:53 pm

Het was een geweldig voetbalgevecht daar in Sunderland met een ouderwets meelevende Haagse Dickie Dik langs de zijlijn. Helemaal gek werd hij toen de scheids 5 minuten extra tijd aangaf. :smile-ajax.gif:

Sunderland-Newcastle 1-0.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » ma apr 06, 2015 11:05 am

Wat vond je van het grote mannen voetbal van Arsenal, IH?
IK GELOOF!!!!!!

LucaS

Bericht door LucaS » ma apr 06, 2015 3:25 pm

I think I lost my fucking headache

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma apr 06, 2015 5:43 pm

IH zou eigenlijk gewoon rugby moeten kijken ipv voetbal... Wordt ie hè-le-maal gek van de grote, sterke mannen!

Lionel

Bericht door Lionel » ma apr 06, 2015 6:35 pm

Basketbal
IK GELOOF!!!!!!

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma apr 06, 2015 6:43 pm

Dat is 'm misschien te weinig fysiek contact?

Lionel

Bericht door Lionel » ma apr 06, 2015 11:56 pm

City verloren. Zou Frank daar in beeld zijn?
IK GELOOF!!!!!!

beelzebub

Bericht door beelzebub » di apr 07, 2015 3:17 pm

Ik denk dat City de verbouwing moet gaan starten als deze cijfers kloppen:

bron: https://twitter.com/danielstorey85
Afbeelding

Tottenham moet vooral niet wanhopen en doorgaan op de ingeslagen weg.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di apr 07, 2015 5:12 pm

Bij City mag Ya Ya Toure weg, kijk dat is nou een speler die we moeten aantrekken bij Liverpool als opvolger van Gerrard.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » di apr 07, 2015 5:40 pm

Die gaat natuurlijk niet naar Liverpool, IH. Bij Liverpool gaan spelers weg als ze prijzen willen winnen of meer geld willen.

Klopt het dat die Sterling een aanbod vam 245.000 per week heeft geweigerd?
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di apr 07, 2015 5:51 pm

Domme spelers wel ja. :smile-ajax.gif:

Volgens de overlevering heeft hij een aanbieding van 100.000 pond per week geweigerd, maar ik ben er niet bij of het echt zo gegaan is, tja. Hij is 20 jaar, heeft er dit seizoen 6 gemaakt en is een leuke snelle speler maar meer ook niet IMO. Ik vind 5.2 miljoen pond voor hem een mooi bedrag, hij niet als de verhalen kloppen.

Voorlopig eerst die Rodgers of veldtrainer maken of wieberen maar die mag je geen stuiver meer laten uitgeven.
YNWA

Le T.

Bericht door Le T. » wo apr 08, 2015 12:06 pm

Sterling wilde nog geen nieuwe verbeterde aanbiedingen tekenen. Toen is Rodgers daarmee naar buiten gekomen en heeft Sterling afgeschilderd als geldwolf. Dat gaat er bij supporters natuurlijk in als koek, want die kunnen zich geen andere redenen voorstellen waarom een speler twijfelt aan de toekomst bij Liverpool. Ik weet wel er een paar. Sterling heeft daarop, zonder toestemming van de club, een interview aan de BBC gegeven waarin hij heeft gezegd dat hij er om andere redenen nog wel even goed over na wilde denken. Dat backfirede dus nogal.

Hoewel, de discussie gaat vooral over de vraag wat hij waard is en mag vragen. Het idee dat een speler zelf zijn carriere plant en geen contract hoeft te tekenen zodat er meer geld voor hem gevangen kan worden is niet zo nadrukkelijk aanwezig.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » wo apr 08, 2015 7:45 pm

Intussen staat Manchester United op een punt van de tweede plek. De derby tegen City staat voor zondag op het programma. Probleem voor van Gaal: van Persie schijnt weer fit te zijn. Ik verwacht dat de meest overbetaalde speler van de wereld op de bank zit, maar je weet nooit.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo apr 08, 2015 7:51 pm

De mannen van Liverpool FC zijn begonnen aan hun uitwedstrijd tegen Blackburn live te volgen op BT sports in HD, Let's go Reds!
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo apr 08, 2015 9:42 pm

Zo zondag 19 april is de halve finale FA cup Aston Villa-Liverpool. :headbang.gif:
YNWA

zeux

Bericht door zeux » do apr 09, 2015 12:00 am

Monkey Tonk schreef:Intussen staat Manchester United op een punt van de tweede plek. De derby tegen City staat voor zondag op het programma. Probleem voor van Gaal: van Persie schijnt weer fit te zijn. Ik verwacht dat de meest overbetaalde speler van de wereld op de bank zit, maar je weet nooit.
Ik denk dat hij hem laat starten als hij fit is. Wat stupid zou zijn.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Zuidema

Bericht door Zuidema » do apr 09, 2015 6:05 am

zeux schreef:
Monkey Tonk schreef:Intussen staat Manchester United op een punt van de tweede plek. De derby tegen City staat voor zondag op het programma. Probleem voor van Gaal: van Persie schijnt weer fit te zijn. Ik verwacht dat de meest overbetaalde speler van de wereld op de bank zit, maar je weet nooit.
Ik denk dat hij hem laat starten als hij fit is. Wat stupid zou zijn.
Inderdaad. Er zit volgens mij een verband tussen de uitval van RvP met de daardoor noodzakelijke omzettingen en het nu eindelijk (structureel?) goed lopende teamwork bij Man Utd. Een terugkeer van RvP zou dan duiden op FdB-achtige blinde vlekken bij Van Gaal. Ben benieuwd.
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.'' :ajax.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » do apr 09, 2015 9:46 am

Zuidema schreef: Inderdaad. Er zit volgens mij een verband tussen de uitval van RvP met de daardoor noodzakelijke omzettingen en het nu eindelijk (structureel?) goed lopende teamwork bij Man Utd. Een terugkeer van RvP zou dan duiden op FdB-achtige blinde vlekken bij Van Gaal. Ben benieuwd.
Niet enkel FdB werd in het verleden geholpen door blessures, om tot de juiste mix te komen. Ludwig's oogappel geblesseerd, z'n mega-aankopen op de bank, bankdrukkers Mata en Herrera erin, Rooney op z'n eigen plek et voilà...

Le T.

Bericht door Le T. » do apr 09, 2015 11:53 am

wimpey schreef:
Zuidema schreef: Inderdaad. Er zit volgens mij een verband tussen de uitval van RvP met de daardoor noodzakelijke omzettingen en het nu eindelijk (structureel?) goed lopende teamwork bij Man Utd. Een terugkeer van RvP zou dan duiden op FdB-achtige blinde vlekken bij Van Gaal. Ben benieuwd.
Niet enkel FdB werd in het verleden geholpen door blessures, om tot de juiste mix te komen. Ludwig's oogappel geblesseerd, z'n mega-aankopen op de bank, bankdrukkers Mata en Herrera erin, Rooney op z'n eigen plek et voilà...
Rooney's eigen plek? Is dat de plek waar Ferguson hem bijna altijd neerzette, of die plek waar hij hem uit nood geboren slechts één seizoen neerzette? Herrera heeft zelf aangegeven dat Van Gaal met hem bezig is geweest en hem moest afleren om altijd naar de bal toe te gaan. Dat is dan kennelijk het niveau waarop hij zelfs met de Spaanse spelers moest beginnen. RvP heeft nog niet veel goede wedstrijden gespeeld dit seizoen, maar het zou best wel eens de speler kunnen zijn die het meeste baat heeft bij het feit dat de rest van de spelers een aantal elementaire dingen door begint te krijgen.

wimpey

Bericht door wimpey » do apr 09, 2015 12:24 pm

Uiteraard, Le T. De huidige opstelling zat al het hele seizoen in Van Gaal's hoofd. Alleen werkten de betreffende spelers tot voor kort niet mee.

Door Louis' divine intervention raakte Persie echter geblesseerd. Toen kwam ie met een Eureka-moment: Rooney is een aanvaller! Di Maria is geen aanvaller! Falcao is niet fit! Daar was voor hem nog niemand op gekomen!!

En na vele privé-lessen op de bank uit Het Grote Boek werd Herrera - Mata een goede tandem. Dat wist ie ook allang.

Alles zorgvuldig gepland!

Le T.

Bericht door Le T. » do apr 09, 2015 12:52 pm

wimpey schreef:Uiteraard, Le T. De huidige opstelling zat al het hele seizoen in Van Gaal's hoofd. Alleen werkten de betreffende spelers tot voor kort niet mee.

Door Louis' divine intervention raakte Persie echter geblesseerd. Toen kwam ie met een Eureka-moment: Rooney is een aanvaller! Di Maria is geen aanvaller! Falcao is niet fit! Daar was voor hem nog niemand op gekomen!!

En na vele privé-lessen op de bank uit Het Grote Boek werd Herrera - Mata een goede tandem. Dat wist ie ook allang.

Alles zorgvuldig gepland!
Moet ik uit je krampachtigheid en verdraaiingen afleiden dat je je erbij neergelegd hebt dat Van Gaal tegen je verwachting in door kan gaan bij het grote United?

zeux

Bericht door zeux » do apr 09, 2015 12:55 pm

Volgens mij is de hele trainingscarrière van Van Gaal voor jou één grote fluke Wimpey. :-)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

wimpey

Bericht door wimpey » do apr 09, 2015 1:03 pm

Le T. schreef: Moet ik uit je krampachtigheid en verdraaiingen afleiden dat je je erbij neergelegd hebt dat Van Gaal tegen je verwachting in door kan gaan bij het grote United?
Het verdraaien laat ik aan jou over. Net als het dwepen. Ik geef aan dat Van Gaal door de omstandigheden een tikkie is geholpen bij het vinden van de huidige formatie.
zeux schreef:Volgens mij is de hele trainingscarrière van Van Gaal voor jou één grote fluke Wimpey. :-)
Je bent veel snuggerder dan dat.

Herrera en Mata zaten een aantal weken geleden nog samen op de bank. Nu is het een prima tandem. Dan kun je zoals Le T. je kop in het zand steken of inzien dat de juiste formatie soms toevallig in elkaar valt. Ook de grootste managers moeten hun initiële plan wel eens laten varen waarna het beter gaat. Zie bijv. Michels in 1988.

Plaats reactie