Engeland en Schotland
Moderator: mods
- InnerHarbour
-
Re: Engeland en Schotland
De grote, sterke kerels wisten alleen via een penalty te scoren, zag ik.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Blind met de assist, MU op voorsprong.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
En pure scorebordjournalistiek:

"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Ik heb vanmiddag genoten van Arsenal. 

En dan te bedenken dat hij alleen bij MU zit vanwege zijn pa en van Gaal.
I think I lost my fucking headache
Dat klopt. Redelijke voetballer maar geen topkwaliteit. We zullen zien of hij na de zomer nog wordt opgesteld, als MU er nog eens tweehonderd miljoen tegenaan heeft gegooid.
-
Toch blijf ik Blind te traag vinden voor dit niveau. In balbezit is ie okay, al brengt hij ook weleens z'n medespelers in de problemen. Maar verdedigend echt te slap en te traag. Hoewel ik kan me voorstellen dat LvG em blijft opstellen. Hij doet weinig gekke dingen. Tevens zijn de achterhoede spelers op dit moment bij Man U van een bedenkelijk niveau. Al viel me die Rojo wel positief op, die heeft geen angst om vooruit te voetballen en heeft een hele behoorlijke inspeelpass.
Op dit moment zit het voorin en op het middenveld wel goed, achterin is het matig en zie je ze angst hebben voor de ruimte in hun rug.
Op dit moment zit het voorin en op het middenveld wel goed, achterin is het matig en zie je ze angst hebben voor de ruimte in hun rug.
Whitey on the moon.
Rojo is een topper. Blind een goede speler maar er zijn betere. Al hoeft United op de linksback niemand te kopen. Laat ze maar een goede spits halen, een CV en een rechtsback.
IK GELOOF!!!!!!
Blind is een dienstbare speler. Daar krijg je doorgaans de handen niet voor op elkaar bij de 'fans'. Daar komt voor sommigen nog de grudge tegen pa bij, die wordt geprojecteerd op zoon, hij hoort bij 'kamp Van Gaal' - een extra handicap - en zie, het is logisch dat hij überkritisch wordt benaderd, hoe goed hij ook speelt binnen zijn rol.GangstaRiB schreef:Toch blijf ik Blind te traag vinden voor dit niveau. In balbezit is ie okay, al brengt hij ook weleens z'n medespelers in de problemen. Maar verdedigend echt te slap en te traag. Hoewel ik kan me voorstellen dat LvG em blijft opstellen. Hij doet weinig gekke dingen. Tevens zijn de achterhoede spelers op dit moment bij Man U van een bedenkelijk niveau. Al viel me die Rojo wel positief op, die heeft geen angst om vooruit te voetballen en heeft een hele behoorlijke inspeelpass.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Chelsea speelt toch een partij beroerd. Ongelooflijk. Pijn aan de ogen.
IK GELOOF!!!!!!
Nou ja, behalve van Gaal en zijn pa zijn iig ook de fans van MU erg blij met Blind, hij staat tweede in de ranglijst voor player of the season.
Ach, wat weten fans nu van voetbal. 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Fans meer dan 'fans'. :-)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Na 90 minuten.
Daley Blind's game by numbers:
100% tackles won
100% aerial duels won
96% pass accuracy
3 chances created
1 assist
Daley Blind's game by numbers:
100% tackles won
100% aerial duels won
96% pass accuracy
3 chances created
1 assist
Blind zal vast wel ergens een keer een zwak moment hebben. Kansen genoeg dus voor de haters.
Ik vond het geen slechte aankoop, maar dat was vooral gezien de prijs en de behoefte aan spelers die van zichzelf al snappen dat positiespel werkt. Hij ontwikkelt zich toch verrassend goed. Je zou zeggen dat hij te klein, te zwak en te langzaam is en daardoor aldoor in de problemen komt, maar hij heeft kennelijk het vermogen om de duels zo aan te gaan dat zijn kwaliteiten voldoende zijn.
Je hebt wel eens vaker zo'n speler, die worden maar beter en beter en op een gegeven moment zijn ze heel goed, maar als je dan kijkt naar wat hun wapens zijn kunnen ze eigenlijk niet zo goed zijn.
Je hebt wel eens vaker zo'n speler, die worden maar beter en beter en op een gegeven moment zijn ze heel goed, maar als je dan kijkt naar wat hun wapens zijn kunnen ze eigenlijk niet zo goed zijn.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Ik vind het ook verrassend (en erg leuk voor hem) dat hij het zo goed doet. Had ik niet verwacht. 
Blinds wapens zijn techniek en (vooral) inzicht. Abstracter dan snelheid, kracht en scorend vermogen, maar ook in het hedendaagse voetbal van eminent belang. Voor wie daaraan twijfelde.

Blinds wapens zijn techniek en (vooral) inzicht. Abstracter dan snelheid, kracht en scorend vermogen, maar ook in het hedendaagse voetbal van eminent belang. Voor wie daaraan twijfelde.
- InnerHarbour
Prachtig Delay is een keer niet de slechtste van het veld zoals hij gewoonlijk is en de Evangaallisten staan op de banken. 

Laatst gewijzigd door InnerHarbour op zo apr 05, 2015 1:20 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
YNWA
- InnerHarbour
Om 5 uur Sunderland-Newcastle, geen verfijnde juffies in het veld die zich bij elk wissewasje laten vallen maar bloed aan de paal, de derby uit het arme noorden van de UK, nooit goed wel spannend, uitgevoerd in een waanzinnig hoog tempo.
Kortom echte mannenvoetbal, voor die liefhebbers.
.
Kortom echte mannenvoetbal, voor die liefhebbers.

YNWA
Blind is zelden of nooit de slechtste van het veld.InnerHarbour schreef:Prachtig Delay is een keer niet de slechtste van het veld zoals hij gewoonlijk is en de Evangaallisten staan op de banken.
Nog maar eens:
http://www.redcafe.net/threads/daley-bl ... 91/page-84
Maar goed, haters will be haters.
- InnerHarbour
Omdat paar fans van United hem wel wat vinden zou dat iets moeten bewijzen? Ik kan er vier met mijn neus aanwijzen die het een belachelijke aankoop vinden. Maar buiten dat, ik heb geen United-fans nodig om te zien wat ik wekelijks met mijn eigen ogen zie. Hij wordt wekelijks overlopen, geeft met zijn kont tegen zijn eigen verdediging wat obligate passjes breed of nog verder naar achter, verliest elk kopduel en bewijst daarmee dat hij zeker niet in de PL thuishoort.
Maar goed jouw liefde en daarmee het gebrek aan objectiviteit voor van Gaal, de Blind familie of voor de achterbakse doorgeleerde professor are well documented here, nuff’ said.
Maar goed jouw liefde en daarmee het gebrek aan objectiviteit voor van Gaal, de Blind familie of voor de achterbakse doorgeleerde professor are well documented here, nuff’ said.
YNWA