Spanje
Moderator: mods
Re: Spanje
Pfff, bij Barcelona zijn het buiten het veld net zulke grote jankerds als in hrt veld. Neijmar aanklagen wegens contractbreuk 

I think I lost my fucking headache
- InnerHarbour
-
Het is weer een koopje.
We zullen nu binnenkort wel merken hoe enthousiast Bosz is over Dolberg.

We zullen nu binnenkort wel merken hoe enthousiast Bosz is over Dolberg.
Nil volentibus arduum
Als je op zijn trucjes af moet gaan op zijn presentatie dan hadden ze nog beter mij kunnen kopen. Hooghouden mislukt en een bal de tribune inschieten lukt ook niet 
Maar goed, misschien heeft hij een geweldige schwalbe in huis.

Maar goed, misschien heeft hij een geweldige schwalbe in huis.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Gisteren bij Spanje. Gekke trainer stelt 6 middenvelders op en slachten Italië met 3-0.
IK GELOOF!!!!!!
Schreef het net in het WK-kwalificatie topic: die hebben op 9 of 10 plekken een betere speler dan Baffa.InnerHarbour schreef:Real Madrid.
Ik had trouwens niet verwacht dat die Isco zó goed zou worden dat aan zijn hand een ploeg als Italie opgerold wordt.
- InnerHarbour
Die Madrid-jongens in Spanje zijn op Ramos na 25 jaar, die van Barcelona rond de 30 -en dan zeg ik het nog aardig voor Iniesta-, dan weet je het wel.
YNWA
Niet slecht inderdaad voor een domme draver die direct verkocht moest worden aan een club in de PLwimpey schreef:Schreef het net in het WK-kwalificatie topic: die hebben op 9 of 10 plekken een betere speler dan Baffa.InnerHarbour schreef:Real Madrid.
Ik had trouwens niet verwacht dat die Isco zó goed zou worden dat aan zijn hand een ploeg als Italie opgerold wordt.

"Hate it or love it, the underdog's on top".
Madrid heeft ook veel beter beleid gevoerd. Wat ze bij Barca aan het doen zijn is erger dan hij Ajax.InnerHarbour schreef:Die Madrid-jongens in Spanje zijn op Ramos na 25 jaar, die van Barcelona rond de 30 -en dan zeg ik het nog aardig voor Iniesta-, dan weet je het wel.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Zeker niet. Maar ik geniet van Isco en Asensio. En van Spanje gisteren. Zaalvoetbal pur sang.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Ja ik zag er een stel weer als vanouds de bal volkomen nutteloos 20 keer op 2 meter afstand naar elkaar spelen, vanzelfsprekend was die enge Iniesta erbij betrokken.Lionel schreef:Zaalvoetbal pur sang.
YNWA
Pfffff, is dat iets Spaans dat janken, en niet alleen van Barcelona. Dadelijk kopen ze ook Messi of Ronaldo, wij willen meer tv geld, boehoe!
Wij willen ook meer televisiegeld, anders haalt Real Madrid straks Dolberg voor 50 miljoen, het is niet eerlijk!
Shit happens, er kunnen maar een paar clubs helemaal boven aan de keten staan.
Waren er trouwens niet een paar Spaanse clubs geschorst omdat ze kinderen wegkaapten uit onder andere Nederland?
Wij willen ook meer televisiegeld, anders haalt Real Madrid straks Dolberg voor 50 miljoen, het is niet eerlijk!
Shit happens, er kunnen maar een paar clubs helemaal boven aan de keten staan.
Waren er trouwens niet een paar Spaanse clubs geschorst omdat ze kinderen wegkaapten uit onder andere Nederland?
Voorzitter La Liga fileert 'financiële dopingzondaars' PSG en City
Foto: ANP
Gepubliceerd: 06 september 2017 15:20
Laatste update: 06 september 2017 16:24
Javier Tebas, de voorzitter van de Spaanse organisatie La Liga, heeft woensdag nog maar eens hard uitgehaald naar Paris Saint-Germain en Manchester City vanwege hun buitensporige transferbeleid.
De 55-jarige bestuurder heeft geen goed woord over voor de manier waarop de Franse en Engelse topclub deze zomer voor astronomische bedragen spelers aantrokken.
"Ze zijn financiële dopingzondaars. PSG lacht om het transfersysteem. We hebben ze betrapt terwijl ze in het zwembad aan het plassen waren", verwoordde Tebas zijn gevoelens bij een conferentie in Manchester.
"Neymar plaste vanaf de duikplank. We kunnen dit niet langer accepteren. Het gaat niet alleen om PSG, maar ook om Manchester City. Ik wil meer televisiegeld, want anders kaapt City alle spelers weg met zijn oliedollars."
PSG haalde met ingewikkelde constructies onder anderen Neymar van FC Barcelona en Kylian Mbappé van AS Monaco voor honderden miljoenen. City legde eveneens een aantal dure spelers vast voor in totaal zo'n 230 miljoen euro.
UEFA
De harde woorden van Tebas volgen een dag nadat hij de UEFA schriftelijk vroeg te onderzoeken of City zich aan de Financial Fair Play-regels heeft gehouden. Naar PSG loopt al een onderzoek.
De baas van La Liga wil niets weten van het tegenargument dat FC Barcelona en Real Madrid in het verleden gestraft zijn voor staatssteun.
"Dat is een argument dat mijn kleine kinderen zouden gebruiken: waarom geef je hen koekjes en mij niet?", aldus Tebas, die niet uitsluit dat PSG in de toekomst aanklopt bij Lionel Messi of Cristiano Ronaldo. "Als PSG wil, geven ze gas en kunnen ze iedereen kopen."
PSG is sinds 2011 in handen van Qatar Sports Investments. City viel in 2008 in handen van de Abu Dhabi United Group.
http://www.nu.nl
I think I lost my fucking headache
Wimpey is er overal als de kippen bij om Keizer voor nietsnut uit te maken maar zo een Zidane bakt er ook niks van hoor. Zet die voor Ajax neer en we staan 12e. Het is dat de beste man een aardig balletje kon trippen en de beste selectie ter wereld heeft maar die wisselt nog erger dan Keizer thuis tegen Nice of uit in Rosenborg.
IK GELOOF!!!!!!
-
Ik denk dat je een tikkeltje overdrijft, Rishi.
- InnerHarbour
Zal Barcelona straks überhaupt nog in de Primera Division uitkomen?
Troosteloos gezicht hoor, zo'n leeg stadion.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring