UEFA Champions League 2007-2008

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » di mar 11, 2008 9:57 pm

Peter schreef:Inter wordt dus genekt door scheidsrechterlijke dwalingen. Zonde.
Yep ondanks deze scheidsrechter niet slecht fluit.

Babel nog geen moment gezien waarom hij 18 miljoen heeft gekost. Kinderlijk eenvoudig te verdedigen.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di mar 11, 2008 9:58 pm

Ach, laten we het er maar op houden dat het geen toeval is dat Inter al jaren underachiever is in Europa en Liverpool de ene cupfinale na de andere haalt. En Mancini mag zich ook wel wat aanrekenen hoor.

Cruz is een uitstekende speler. Vraag maar aan de Interisti.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » di mar 11, 2008 10:00 pm

Thomas schreef:Ach, laten we het er maar op houden dat het geen toeval is dat Inter al jaren underachiever is in Europa en Liverpool de ene cupfinale na de andere haalt. En Mancini mag zich ook wel wat aanrekenen hoor.

Cruz is een uitstekende speler. Vraag maar aan de Interisti.
Hij doet het idd goed dit seizoen, maar vandaag speelt hij niet best. Met de bal aan de voet draait hij altijd de drukte in, waardoor hij de bal verliest. En aanvallend heeft hij vandaag gewoon een paar grote fouten gemaakt door verkeerde keuzes.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di mar 11, 2008 10:01 pm

Geloof ik best. Iedere speler heeft wel eens een slechte dag.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » di mar 11, 2008 10:02 pm

Ibrahimovic buitenkant paal

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di mar 11, 2008 10:08 pm

0-1 Fernando Torres. Indrukwekkend eerste seizoen van die knul.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » di mar 11, 2008 10:09 pm

0-1 liverpool, Torres uit de draai! prachtig doelpunt..

Over en uit nu.. Jammer Inter heeft de kansen gehad, maar de rode kaart heeft inter extra ruimte weg moeten geven.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » di mar 11, 2008 10:38 pm

Peter schreef:Inter wordt dus genekt door scheidsrechterlijke dwalingen. Zonde.
Nee hoor, Inter wordt genekt door het eigen falen. Ze hebben zat kansen gehad, echt 100% kansen ook. Maar Zlatan en Cruz gingen allebei teveel voor eigen succes. Jammer, ik had Inter veel liever dan Liverpool in de kwartfinales gezien.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » di mar 11, 2008 11:33 pm

Ach, als je al niet van de club kan winnen die in eigen huis door Barnsley uit de beker wordt geknikkerd. Onbegrijpelijk toch dat Liverpool iedere keer zo ver komt, al hebben ze nu voor het eerst wel eens een goede spits.

Kuyt gaat met dit hopeloze voetbal op zeker niet mee naar het EK.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo mar 12, 2008 2:58 am

Het is inderdaad opmerkelijk. Liverpool heeft met Lucas en Gerrard twee geweldige middenvelders en met Torres en Carragher nog twee uitstekende spelers in de as, maar verder is het niet echt bijzonder. Reina doet het aardig, de overige spelers in de achterhoede hebben allemaal flinke mankementen en de rest van de flankspelers en spitsen hebben nog niet bewezen op dit niveau van grote waarde te kunnen zijn.

Frank

Bericht door Frank » wo mar 12, 2008 10:54 am

Zlatan Son of God schreef:
Thomas schreef:Burdisso er nu af met z'n tweede geel.

Ik hoorde net van iemand dat Rivas weer eens net goed genoeg is om Torres voor de voeten te lopen.
Was geen geel
Was misschien een lichte overtreding voor een gele kaart, maar Burdisso wist dat hij al een gele kaart had. Stomme actie van hem om zo lomp het duel in te gaan. Eigen schuld....
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

wimpey

Bericht door wimpey » wo mar 12, 2008 6:30 pm

Lekkere pot. Helaas voor Inter hadden Ibra en Cruz hun dag niet. Ze lieten mooie staaltjes zien, maar voor het doel waren ze niet scherp. Maar Liverpool is natuurlijk verdiend verder, over 2 wedstrijden waren ze de betere ploeg.

Vond die 2 van 'Dietschen bloed' tot de zwakste van de 22 acteurs behoren. Voor Kuijt en Babel is dit niveau gewoon te hoog gegrepen, ze kwamen er totaal niet aan te pas. Bij Inter geldt (al jaren eigenlijk) hetzelfde voor Stankovic en Burdisso. En ik heb ook met verbazing zitten kijken naar de 'opbouwende kwaliteiten' van Rivas. Kon een aankoop van MVG zijn! Verdedigend deed die jongen het niet slecht, maar er zit 0,0 aan voetbal in die speler... Doe me dan die Skrtel maar, één kapitale blunder tegen Zlatan, maar voor het overige zowel defensief als opbouwend prima.

Als Benitez in de komende transferperiode nou eindelijk eens snugger is, geeft ie z'n vele miljoenen niet uit aan spelers van het niveau Kuijt, Babel, Pennant en Benayoun, want met dat soort spelers wint Liverpool de PL niet. Torres is even duur als Babel en Kuijt tesamen, je kunt beter 2 wereldtoppers voor 70 mio halen dan dat bedrag spenderen aan 4 subtoppers. Die Torres is wel verschrikkelijk goed, wat een geweldenaar. Als je mag kiezen tussen Torres of Zlatan... lastige keuze!

Mancini gaat weg bij Inter, naar Chelsea?

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo mar 12, 2008 6:34 pm

Stankovic vind ik heel erg compleet. Is natuurlijk niet voor niets een vaste waarde bij Inter.

Je mening over Burdisso deel ik. Rivas vind ik nog een stuk slechter. Een sloper met weinig inzicht en geen enkele voetballende kwaliteiten. Was zelfs in de Argentijnse competitie al goed voor een aantal kapitale blunders. Gewoon een simpele schopper.

Niet om je nou voor het blok te zetten Wimpey, maar ik meen dat jij aan het begin van het seizoen flink twijfelde aan Torres?

wimpey

Bericht door wimpey » wo mar 12, 2008 6:38 pm

Thomas schreef:Stankovic vind ik heel erg compleet. Is natuurlijk niet voor niets een vaste waarde bij Inter.
Hou op zeg. Stankovic is een hopeloos geval, komt op het allerhoogste niveau duidelijk tekort.
Niet om je nou voor het blok te zetten Wimpey, maar ik meen dat jij aan het begin van het seizoen flink twijfelde aan Torres?
Zet me niet voor het blok! :smallgrin.gif:

Klopt, ik ga diep door het stof. Vond 'm vorig seizoen bij Atl. Mad. niet altijd je dat. Maar ik denk dat die jongen toen in z'n hoofd al klaar was met die club en hogerop wilde. Prachtige speler, zeer zeer compleet.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo mar 12, 2008 6:40 pm

Klopt, denk ook dat Torres er klaar mee was. Speelde natuurlijk ook al in de Segunda Division voor Atletico en die jongen is natuurlijk niet gek. Atletico is een onrustige club en het kan nog wel even duren voordat ze daar weer definitief bij de (sub)top gaan horen.

wimpey

Bericht door wimpey » wo mar 12, 2008 7:15 pm

Gister trouwens erg gelachen om de beelden uit de diverse fanblocks. Modieus geklede Milanezen enerzijds en corpulente Scousers anderzijds.

Antipasti en vino rosso meets fish & chips and pints of lager. :smallgrin.gif:

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » do mar 13, 2008 3:47 pm

wimpey schreef:
Thomas schreef:Stankovic vind ik heel erg compleet. Is natuurlijk niet voor niets een vaste waarde bij Inter.
Hou op zeg. Stankovic is een hopeloos geval, komt op het allerhoogste niveau duidelijk tekort.

Dat vind ik dus ook helemaal niet zo duidelijk. Stankovic is gewoon een zeer slimme speler die niet voor niks zolang in de basis staat bij Inter.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

joey
Erelid

Bericht door joey » do mar 13, 2008 3:49 pm

Thomas schreef:Klopt, denk ook dat Torres er klaar mee was. Speelde natuurlijk ook al in de Segunda Division voor Atletico en die jongen is natuurlijk niet gek. Atletico is een onrustige club en het kan nog wel even duren voordat ze daar weer definitief bij de (sub)top gaan horen.
Hopelijk leest Heitinga dit ook.
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do mar 13, 2008 4:02 pm

Die is weg hoor. Zou ook niet zoveel uit moeten maken. Goede jongen, hartverwarmende speler, maar zo goed is hij niet. Met een goed beleid is Heitinga vrij makkelijk te vervangen.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do mar 13, 2008 4:09 pm

Met een goed beleid misschien. Maar wij gaat dat bij ons regelen?
Nil volentibus arduum

wimpey

Bericht door wimpey » do mar 13, 2008 6:01 pm

Thomas schreef:Die is weg hoor. Zou ook niet zoveel uit moeten maken. Goede jongen, hartverwarmende speler, maar zo goed is hij niet. Met een goed beleid is Heitinga vrij makkelijk te vervangen.
Vind ik ook. Hij is het knuffeldier van het publiek. Veel inzet, echte Ajacied, maar doe mij maar een echte verdediger: man uitschakelen, bal inleveren.

Johnny-boy is nu schijnbaar hot property, dus Ajax kan een aardige financiele slag slaan. Ik denk dat je voor minder geld dan voor JH wordt ontvangen een betere verdediger dan JH kan halen. Al met al kan Ajax er ondanks het vertrek van JH m.i. vrij eenvoudig beter op worden.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » do mar 13, 2008 9:10 pm

Frank schreef:
Zlatan Son of God schreef:
Thomas schreef:Burdisso er nu af met z'n tweede geel.

Ik hoorde net van iemand dat Rivas weer eens net goed genoeg is om Torres voor de voeten te lopen.
Was geen geel
Was misschien een lichte overtreding voor een gele kaart, maar Burdisso wist dat hij al een gele kaart had. Stomme actie van hem om zo lomp het duel in te gaan. Eigen schuld....
Kijk nog maar eens hoe torres het duel aan gaat, hij maakt erder de overtreding.

Hoeladans

Bericht door Hoeladans » vr mar 14, 2008 1:13 pm

Arsenal-Liverpool
AS Roma-Mancester United
Schalke 04-Barcelona
Fenerbahce-Chelsea

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » vr mar 14, 2008 1:14 pm

Hoogstens drie Engelse ploegen in de halve finales:

Arse - Liverpool
Roma - Man U
Schalke - Barca
Fener - Chelsea

Halve finale:

Arse - Liverpool vs Fener - Chelsea
Schalke - Barca vs Roma - Man U
Laatst gewijzigd door Jinne op vr mar 14, 2008 1:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr mar 14, 2008 1:16 pm

Weer Roma - United dus. Apart.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Plaats reactie