UEFA Champions League 2007-2008
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
joey schreef:Ja, leuk. Een halve finale met vier Engelse ploegen.![]()
Nee hoor, snel twee Engelse ploegen eruit.
Vind ik onzin, want als die Engelse ploegen mooier of leuker voetbal spelen dan Schalke of Fener, wat meestal (en nu dus ook) het geval is, zie ik hun liever in de halve finales staan.
Maar Roma gaat er niet zo snel uit, denk ik. Gutfeeling.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Die deed het idd prima. Zoals heel Roma het prima deed en Madrid eigenlijk gewoon te kijk zette. Bal ging makkelijk en lekker rond bij Roma, Madrid kwam er niet aan te pas.Thomas schreef:Bert en ik hadden het toevallig gisteravond nog over hem, maar die Vucinic vind ik toch wel een van de meest onderschatte spelers van Europa hoor.
Kan iemand me nou eens uitleggen waarom die Gago zo'n geweldige rep heeft?! Ook tegen Roma hing ie weer de Gagolasek uit: altijd de dichtstbijzijnde speler obligaat aanspelen. Zoek nou eens de 2e man, denk je dan. Zoek de zijkanten eens... Spel van Madrid was zo makkelijk te killen door Roma: alles door het midden, amper creativiteit en versnelling vanaf het middenveld. Armoedig.
- Daily Blind
- Daily Blind
- Daily Blind
- Daily Blind
- Daily Blind
Liverpool laat niks weinig zien, het is Inter die alles doet. Helaas heeft Cruz geen hersenen, anders was de wedstrijd al een stuk spannender geweest.Thomas schreef:Burdisso er nu af met z'n tweede geel.
Ik hoorde net van iemand dat Rivas weer eens net goed genoeg is om Torres voor de voeten te lopen.