Liverpool FC - With Klopp at the Kop
Moderator: mods
- InnerHarbour
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop
We gaan het zien, ik zie 10 namen per dag voorbij komen maar deze blijft maar terugkomen.
YNWA
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Virgil van Dijk gaat je toch niet verder helpen? Dat vind ik meer het niveau Everton, plaats 7-11 zeg maar, niet CL waardig.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Ik dacht dat Chelsea hem al had getekend?
- InnerHarbour
Ineens geldt bij het versieren van een strafschop 'mannelijk voetbal' niet meer bij die 'echte mannen' van Liverpool...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Is er nou serieus 27 pagina's gewijd aan deze afschuwelijk lelijke club?
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Ja, voor een deel door nietszeggende posts zoals bovenstaande van jou.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Michael Keane voor 30 miljoen ofzo gekocht?
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Is de transfermarkt al open?
Ik kan het niet genoeg zeggen, ik lees elke dag 10 verschillende namen die in verband worden gebracht met Liverpool. Wanneer het serieus wordt ga ik er wel over nadenken.

Ik kan het niet genoeg zeggen, ik lees elke dag 10 verschillende namen die in verband worden gebracht met Liverpool. Wanneer het serieus wordt ga ik er wel over nadenken.
YNWA
Las dat dit concreet was, zelfs al afgerond.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Dat is de Mirror een tabloid, andere media hebben het erover dat United en Liverpool achter hem aanzitten, goh dat lees ik nu nooit die combinatie in transfer news.
Ik heb door de jaren heen geleerd het rustig af te wachten.

Ik heb door de jaren heen geleerd het rustig af te wachten.
YNWA
- InnerHarbour
Mané, Liverpool speler van het jaar, volkomen terecht, wereldaankoop.

YNWA
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Goed nu even iets belangrijks na vanavond.
Liverpool heeft nog twee wedstrijden te gaan, zondag uit bij West Ham dat veilig is en niets meer heeft om voor te spelen en de week erop thuis tegen het reeds gedegradeerde Middlesbrough. Arsenal staat minstens één punt achter en United twee.
Met andere woorden, Liverpool heeft alles in eigen hand en deze twee wedstrijden winnen betekend een plaats bij de eerste vier, iets waarvoor wij ook gingen aan het begin van het seizoen. Mochten wij het op de een of andere manier toch niet halen heeft Klopp volkomen gefaald.
Ik blijf gewoon bidden, moet helpen.

Liverpool heeft nog twee wedstrijden te gaan, zondag uit bij West Ham dat veilig is en niets meer heeft om voor te spelen en de week erop thuis tegen het reeds gedegradeerde Middlesbrough. Arsenal staat minstens één punt achter en United twee.
Met andere woorden, Liverpool heeft alles in eigen hand en deze twee wedstrijden winnen betekend een plaats bij de eerste vier, iets waarvoor wij ook gingen aan het begin van het seizoen. Mochten wij het op de een of andere manier toch niet halen heeft Klopp volkomen gefaald.
Ik blijf gewoon bidden, moet helpen.

YNWA
Bidden voor een vierde plaats.
Gaan ze ook een dvd en een huldiging doen?

Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
- InnerHarbour
Ja jongen wij van Liverpool zijn dat, zien jullie maar die EL finale te winnen, kom je volgend jaar misschien in de poule met de echte mannen uit Liverpool
.
Zou je dan wel aanraden om niet collectief uit je positie te rennen zoals nu de gewoonte is.

Zou je dan wel aanraden om niet collectief uit je positie te rennen zoals nu de gewoonte is.

Laatst gewijzigd door InnerHarbour op do mei 11, 2017 10:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
YNWA
- InnerHarbour
Ja al lezende vond ik de post niet scherp genoeg...
Zeg nou eerlijk, het is toch triest om blij te zijn dat je 4e wordt? Je wint geen fuck, je doet niet mee voor de echte prijzen. Zelfs Man U doet het beter ;)
Zeg nou eerlijk, het is toch triest om blij te zijn dat je 4e wordt? Je wint geen fuck, je doet niet mee voor de echte prijzen. Zelfs Man U doet het beter ;)
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
- InnerHarbour
Nee hoor wij zijn er blij mee, volgend jaar de andere helft van de selectie vervangen en meedoen voor de titel. 

YNWA
- InnerHarbour
We kunnen alle hulp gebruiken, ben er niet gerust op.add Antonio, Ogbonna and Obiang I believe - key players missing
YNWA