Daaruit leidt ik af dat Mathieu, S. Roberto, Cillessen, A. Gomes, Umtiti e.c. het niveau niét missen.Lionel schreef:Mist natuurlijk het niveau. Onzin.
Spanje
Moderator: mods
Re: Spanje
Maar even eerlijk... Die Sergio Roberto komt toch gewoon tekort als rechtsback? Het gevaar gisteren en afgelopen wekeeind kwam toch allemaal van zijn kant? Kenny Tete ophalen voor 15 miljoen? 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Lijkt me niet dat ze hem halen voor 60-70 miljoen.wimpey schreef:Daaruit leidt ik af dat Mathieu, S. Roberto, Cillessen, A. Gomes, Umtiti e.c. het niveau niét missen.Lionel schreef:Mist natuurlijk het niveau. Onzin.
S. Roberto is aan de bal prima. Verdedigend zwak. Net als die gast van Sevilla. Ze hadden Alves nooit moeten laten gaan.
IK GELOOF!!!!!!
Dat zou je bij die Gomes ook verwachten. 60 M voor een matige speler. In Madrid lachen ze zich een breuk.Lionel schreef: Lijkt me niet dat ze hem halen voor 60-70 miljoen.
Roberto is geen back. Alves kan er defensief ook niet veel van. Met die defensie van Baffa win je hooguit de Copa Catalunya.S. Roberto is aan de bal prima. Verdedigend zwak. Net als die gast van Sevilla. Ze hadden Alves nooit moeten laten gaan.
Met Alba en Alves wonnen ze ook gewoon de CL...
Gaat dus nergens over. Carvajal is ook een prutser. Wint ook al twee keer de CL.
Gaat dus nergens over. Carvajal is ook een prutser. Wint ook al twee keer de CL.
IK GELOOF!!!!!!
Andre Gomes kostte overigens 35 miljoen. Nog steess veel geld. Maar het is pas zijn eerste jaar.
IK GELOOF!!!!!!
Cilissen is een prima back-up, Umtiti verdedigend goed en nog jong. Overdrijven is ook een vak.Lionel schreef:Andre Gomes kostte overigens 35 miljoen. Nog steess veel geld. Maar het is pas zijn eerste jaar.
IK GELOOF!!!!!!
Zo'n voortreffelijk aankoopbeleid. Staan ze 8 punten achter of voor op RM?Lionel schreef:Cilissen is een prima back-up, Umtiti verdedigend goed en nog jong. Overdrijven is ook een vak.Lionel schreef:Andre Gomes kostte overigens 35 miljoen. Nog steess veel geld. Maar het is pas zijn eerste jaar.

Gaat nergens over deze discussie. Real won de afgelopen jaren ook geen landstitel. Kutselectie?
IK GELOOF!!!!!!
Hmmz dit is wel grappig:
In het tijdperk 1990 tot nu hebben Real en Barcelona beiden 5x de EC I gewonnen in resp. 98, 00, 02, 14, 16 en 92, 06, 09, 11, 15.
- Real Madrid werd in geen enkele van die jaren dat ze de EC I wonnen landskampioen.
- Barcelona werd wel vijf keer landskampioen als ze de EC I wonnen.
- Van de 11 EC I zeges won Madrid er maar 2 in een oneven jaar, waarvan de laatste in 1959.
Mijn conclusie is dus: Als Real Madrid de Spaanse landskampioen wordt van 2017 hoef je geen geld op Real of Barca te zetten als Europacup I/ CL winnaar.
In het tijdperk 1990 tot nu hebben Real en Barcelona beiden 5x de EC I gewonnen in resp. 98, 00, 02, 14, 16 en 92, 06, 09, 11, 15.
- Real Madrid werd in geen enkele van die jaren dat ze de EC I wonnen landskampioen.
- Barcelona werd wel vijf keer landskampioen als ze de EC I wonnen.
- Van de 11 EC I zeges won Madrid er maar 2 in een oneven jaar, waarvan de laatste in 1959.
Mijn conclusie is dus: Als Real Madrid de Spaanse landskampioen wordt van 2017 hoef je geen geld op Real of Barca te zetten als Europacup I/ CL winnaar.

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Volgens mij 5 punten ...wimpey schreef:Zo'n voortreffelijk aankoopbeleid. Staan ze 8 punten achter of voor op RM?Lionel schreef:Cilissen is een prima back-up, Umtiti verdedigend goed en nog jong. Overdrijven is ook een vak.Lionel schreef:Andre Gomes kostte overigens 35 miljoen. Nog steess veel geld. Maar het is pas zijn eerste jaar.

Maar ben jij niet te oud voor dit soort discussies ? ..

Blij met de punten ...
40 wedstrijden op rij ongeslagen en daarmee een record.
Niet slecht met een B-elftal in Sevilla. Beste ploeg ter wereld. 

- InnerHarbour
Dit! Maar het bevestigd ook gelijk wat ik altijd zeg dat de Primera División een zwakke competitie is waar 75% van de tegenstanders van B&R al op hun rug gaan liggen in wedstrijden met die twee.wimpey schreef:Beste ploeg ter wereld.
YNWA
Dat lijkt me ook. Afg. weekend zat ik ff RM - Granada te kijken. Dat was al beslist toen ze in de tunnel stonden. 4-0 bij rust. Ging nergens over. Andere league dan de PL, veel minder weerbaarheid.InnerHarbour schreef:Dit! Maar het bevestigd ook gelijk wat ik altijd zeg dat de Primera División een zwakke competitie is waar 75% van de tegenstanders van B&R al op hun rug gaan liggen in wedstrijden met die twee.wimpey schreef:Beste ploeg ter wereld.
Tegen Sevilla B+.wimpey schreef:40 wedstrijden op rij ongeslagen en daarmee een record.Niet slecht met een B-elftal in Sevilla. Beste ploeg ter wereld.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Daarom moet ik ook altijd glimlachen als ik lees dat Naaimar of Messi naar City/Pep overstappen. Dat doen ze nog niet als ze het dubbele konden verdienen. Week in week uit vol aan de bak terwijl je ook in Spanje kan blijven wandelen, waar je lekker beschermd wordt door de scheidsrechter tegen tegenstanders die het bijvoorbaat al opgeven.wimpey schreef:Dat lijkt me ook. Afg. weekend zat ik ff RM - Granada te kijken. Dat was al beslist toen ze in de tunnel stonden. 4-0 bij rust. Ging nergens over. Andere league dan de PL, veel minder weerbaarheid.
Alleen voor een werkpaard zoals Suarez was de PL geschikt, die twee mietjes blijven in Spanje al verdenk ik Naaimar ervan dat die over een jaar of twee overstapt naar China, voor de sportieve uitdaging natuurlijk.

YNWA
Denk je nou echt dat Real Madrid met moeite wint van Middlesbrough? Die slachten ze ook hoor. De Engelse ploegen zijn minder goed.
Een middenveld met Xhaka en Coquelin, of Fellaini met Herrera.... vergelijk dat eens met Kroos en Modric of Busquets en Iniesta..
Een middenveld met Xhaka en Coquelin, of Fellaini met Herrera.... vergelijk dat eens met Kroos en Modric of Busquets en Iniesta..
IK GELOOF!!!!!!
Ik zou ook liever bij Las Palmas spelen dan bij Stoke.elliquido schreef:voetballen in Spanje of Engeland,,, ik zou het wel weten

Maar PD en PL zijn moeilijk vergelijkbaar. De PL is misschien niet de beste, wel de zwaarste.
- InnerHarbour
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Na Italië zou ik het ook wel weten. ;-)
-
Inderdaad, dan is alles een verbetering...
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.