Engeland en Schotland
Moderator: mods
- Jinne
- Site Admin
Re: Engeland en Schotland
Wat waren de odds voor deze uitslagen. Vooral ook Bradford na 2-0 achter te hebben gestaan. Boro bij City was vooral te danken aan de keeper van ze. Die hield veel tegen. Wel bijna een Bergkamp achtige goal van Middlesbrough. Ging helaas via de binnenkant van de paal weer langs de doellijn er niet in.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Is niet meer wat het geweest is. De clubs die Europees spelen hebben een overvol programma, dan zijn die bekerwedstrijden lastig.zeux schreef:Wat weird dat de tribunes bij Blackburn Rovers zo leeg waren. Je zou denken dat FA cup meer leeft.
Dan zou je juist verwachten dat Blackburn het als een belangrijk moment ziet. Juist in de FA kan zo'n ploeg nog een beetje shinen als het meezit. Zie de uitslagen van gisteren.Yopi schreef:Is niet meer wat het geweest is. De clubs die Europees spelen hebben een overvol programma, dan zijn die bekerwedstrijden lastig.zeux schreef:Wat weird dat de tribunes bij Blackburn Rovers zo leeg waren. Je zou denken dat FA cup meer leeft.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Wat wordt er een heisa over die gast gemaakt, zeg. Kampte met allerlei verslavingen en roste z'n ex-vrouw in elkaar. Iets met karma, misschien?Ricksen zorgt voor emoties: ‘We gaan hem niet beter maken, dat doet pijn’
Fernando Ricksen speelde tussen 2000 en 2006 voor Glasgow Rangers en de oud-voetballer, die lijdt aan de spierziekte ALS, kreeg zondag een indrukwekkend eerbetoon; onder toeziend oog van ruim 40.000 toeschouwers speelden de ‘Fernando All Stars’ tegen oud-voetballers van Rangers.
“Zo veel mensen bij elkaar, dat had ik niet verwacht”, liet de ontroerde Ricksen weten aan De Telegraaf. Voormalig medespelers als Kevin Hofland, Arthur Numan en Ronald de Boer maakten hun opwachting op Ibrox, waar Ricksen een emotionele en mooie, maar vermoeiende dag beleefde. “Ik zal veel moeten slapen de komende dagen om hiervan bij te komen”gaf de 38-jarige Nederlander aan.
Ricksen zelf was niet de enige die tot tranen toe geroerd was door de gebeurtenissen in Glasgow. Ook Hofland had het moeilijk, toen zijn oud-ploeggenoot tijdens de ereronde zichtbaar gehinderd werd door zijn fysieke aandoening. “Als je hem ziet lopen, doet je dat heel veel. En het klinkt hard, maar we gaan hem niet beter maken. En dat doet pijn.”
Ik vind het ook een idioot. Schreef toch ook een boek met daarin allerlei geheimen uit de kleedkamer?
IK GELOOF!!!!!!
Sterker nog: naast de door Rishi benoemde kleedkamer geheimen vertelt hij ook in geuren en kleuren wat voor wondermiddeltjes ze van de dokter bij Zenit St. Petersburg kregen. Die hemelt hij helemaal op.wimpey schreef:Wat wordt er een heisa over die gast gemaakt, zeg. Kampte met allerlei verslavingen en roste z'n ex-vrouw in elkaar. Iets met karma, misschien?Ricksen zorgt voor emoties: ‘We gaan hem niet beter maken, dat doet pijn’
Hij benadrukt meerdere keren hoe fantastisch de injecties waren die ze direct na een wedstrijd kregen voor het herstel van de spieren. Je kreeg daar zo'n boost van dat je direct na zo'n prik er weer 120 minuten vol tegenaan kon.
Is niet zo gek dat wanneer je het natuurlijke herstel van de spieren en de reactie die je lichaam normaliter geeft volledig overhoop gaat halen, je wellicht een aantal jaren een aandoening / ziekte krijgt die te maken heeft met of je spieren nog goed kunnen functioneren. Gevalletje oorzaak --> gevolg.

Er zijn cijfers van de verschillen in het aantal gevallen van ALS omgerekend per hoofd van de bevolking in Rusland ten opzichte van een land als Nederland. In Rusland zou het 6 keer zo hoog liggen.
FA Cup loting:
Crystal Palace v Liverpool or Bolton Wanderers
Arsenal v Middlesbrough
Aston Villa v Leicester City
West Brom v West Ham
Bradford City v Sunderland or Fulham
Blackburn Rovers v Stoke City
Derby County v Reading
Preston NE or Sheffield Utd v Cambridge Utd or Manchester Utd
Crystal Palace v Liverpool or Bolton Wanderers
Arsenal v Middlesbrough
Aston Villa v Leicester City
West Brom v West Ham
Bradford City v Sunderland or Fulham
Blackburn Rovers v Stoke City
Derby County v Reading
Preston NE or Sheffield Utd v Cambridge Utd or Manchester Utd
Nil volentibus arduum
Lovren verzamelt speelgoed Kindersurprise
De verzameling van Lovren. © Instagram.
Of verdediger Dejan Lovren van Liverpool veel van chocolade houdt, is onduidelijk. Wel blijkt hij over een grote verzameling speelgoed van Kindersurprise te beschikken. Op Instagram laat hij zijn verzameling zien.
Bij zijn foto vraagt Lovren aan zijn volgers of ze zich het speelgoed van Kindersurprise nog kunnen herinneren. ,,Ik ben er een echte verzamelaar van,'' schrijft de Kroaat. Met het in elkaar zetten van de speeltjes blijkt hij wel wat moeite te hebben. ,,Helaas moet je wel vijf minuten uittrekken om het speelgoed in elkaar te zetten,'' schrijft hij bij zijn foto.
Bron: AD
Eriksen schiet Spurs naar Wembley.
Damn, wat mis ik gie gozer bij Ajax.

Damn, wat mis ik gie gozer bij Ajax.

-
Inderdaad. Hij heeft zich gewoon kapot gezopen/gesnoven. Moeten we medelijden met em hebben? Als je één keer je verhaal doet, oké. Maar Ricksen loopt de hele wereld af voor een beetje aandacht.wimpey schreef:Wat wordt er een heisa over die gast gemaakt, zeg. Kampte met allerlei verslavingen en roste z'n ex-vrouw in elkaar. Iets met karma, misschien?Ricksen zorgt voor emoties: ‘We gaan hem niet beter maken, dat doet pijn’
Fernando Ricksen speelde tussen 2000 en 2006 voor Glasgow Rangers en de oud-voetballer, die lijdt aan de spierziekte ALS, kreeg zondag een indrukwekkend eerbetoon; onder toeziend oog van ruim 40.000 toeschouwers speelden de ‘Fernando All Stars’ tegen oud-voetballers van Rangers.
“Zo veel mensen bij elkaar, dat had ik niet verwacht”, liet de ontroerde Ricksen weten aan De Telegraaf. Voormalig medespelers als Kevin Hofland, Arthur Numan en Ronald de Boer maakten hun opwachting op Ibrox, waar Ricksen een emotionele en mooie, maar vermoeiende dag beleefde. “Ik zal veel moeten slapen de komende dagen om hiervan bij te komen”gaf de 38-jarige Nederlander aan.
Ricksen zelf was niet de enige die tot tranen toe geroerd was door de gebeurtenissen in Glasgow. Ook Hofland had het moeilijk, toen zijn oud-ploeggenoot tijdens de ereronde zichtbaar gehinderd werd door zijn fysieke aandoening. “Als je hem ziet lopen, doet je dat heel veel. En het klinkt hard, maar we gaan hem niet beter maken. En dat doet pijn.”
Whitey on the moon.
De andere kant van machismo: sentimentaliteit. Wat iets anders is dan gevoeligheid.
Ik vind het pijnlijk, een doodzieke man die een stadion wordt rondgesleept opdat iedereen kan zien hoe goed de aanwezigen het bedoelen.
Btw: wat hij ook gedaan heeft, dit gun je niemand.
Ik vind het pijnlijk, een doodzieke man die een stadion wordt rondgesleept opdat iedereen kan zien hoe goed de aanwezigen het bedoelen.
Btw: wat hij ook gedaan heeft, dit gun je niemand.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Ten tijde van het schrijven van z'n boek was hij namelijk nog niet ziek. Het was pas bij de DWDD dat hij (die dag volgens mij) te horen had gekregen dat hij ALS had. Dat was ook ten tijde van de ice bucket challenge volgens mij dus opeens was ALS 'hot'. Ik denk niet dat hij heeft lopen lobbyen voor een benefietwedstrijd of zo. Wat Joey zegt, dit gun je niemand.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Het is ook maar de vraag of je ALS kunt veroorzaken met drugs of doping natuurlijk, hoewel het opvallend is dat sporters vaker dan gemiddeld deze ziekte krijgen.
Sporters? Om welke takken van sport gaat het dan? Zijn er bijvoorbeeld ook wielrenners bij?
Bekijk hier de heerlijke vrije trap en de bekeken 2-2 van Eriksen gisteravond:
http://foxsports.nl/video/257432-28-doe ... r-0-1.html
http://foxsports.nl/video/257460-88-doe ... r-2-2.html
http://foxsports.nl/video/257432-28-doe ... r-0-1.html
http://foxsports.nl/video/257460-88-doe ... r-2-2.html
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
- raymon
- Contacteer:
Blind met de assist op vPersie voor de 1-0. Tevens ook Eriksen weer gescoord. Die jongen is de laatste maanden goed bezig.
- raymon
- Contacteer:
3-0 voor, het lek is boven 

Het is in ieder geval al heel wat dat ze tegen een kelderteam van de PL niet door het ijs gaan. Nu nog tegen de top 6 laten zien.Raymon schreef:3-0 voor, het lek is boven
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- Monkey Tonk
Ongeveer een jaar geleden vroegen we ons hier af of Blind wellicht een speler zou kunnen worden met een beslissende steekpass. Iets wat toen helemaal niet aan de orde leek. Een ding is zeker. Die jongens lezen hier mee. ;)
- Monkey Tonk
Chelsea op 1-0. Die Africa Cup gooit de kansen van City in duigen. Zijn geen schim van zichzelf zonder Yaya Toure die de lijnen uitzet.
- Monkey Tonk
Aguero profiteert van een blunder van de keeper en het is weer gelijk. Goal vanuit het niets.
Ik vind Manchester City bepaald niet kansloos. Chelsea mist zijn sterspelers Diego Costa en Fabregas.
Ik vind City ook niet minder. Ik hoop ook dat City wint, al is het alleen maar vanwege die kwal van een Mourinho. Hij zal wel weer een complot zien. 

- InnerHarbour
Ik zie dat het CHC ook weer eens een goal gemaakt heeft, zijn hoeveelste is dit, de derde........
Zelf Liverpool in de Pub gekeken, weer een heerlijk voetbalgevecht gezien met de terugkeer van Sturridge na 5 maanden geblesseerd te zijn geweest en onmiddellijk scoren.

Zelf Liverpool in de Pub gekeken, weer een heerlijk voetbalgevecht gezien met de terugkeer van Sturridge na 5 maanden geblesseerd te zijn geweest en onmiddellijk scoren.
YNWA
Swansea vloert Southampton. Bertrand schopt Swansea-speler doormidden.