Afbouwcompetitie? Het gaat wel om spelers die Psv of Ajax heus niet kan betalen. Zouden wat graag Becks of Gerrard opstellen denk ik.beelzebub schreef:Dat geld blijft in Engeland voor zolang het duurt. Maar die schattige Canadian championship en de MLS als afbouwcompetitie is nu verneukt met 18 miljoen.
Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
Tevez is een klasse beter dan die drie. Balotelli is een mafkees.Peter schreef:InnerHarbour schreef:Bij City kan het ook niet op.
Manchester City heeft met Bony vierde topspits in huis
Aguero, Jovetic, Dzeko en nu Bony. Bizar inderdaad. Je moet je ook af vragen of je door het kopen van al die hele dure spitsen je er op vooruit gaat of niet. Zijn die laatste drie beter dan wat ze een paar jaar terug hadden met Balotelli en Tevez? Ik waag het allemaal te betwijfelen.
IK GELOOF!!!!!!
Beter dan Balotteli geloof ik inderdaad wel. Laat het nu ook gewoon weer structureel niet zien. Dat er nog clubs zijn die daar in investeren is me een raadsel. Hij heeft wel capaciteiten maar laat daar veel te weinig van zien en is gewoon niet goed bij z'n hoofd. Mentaal geen topsporter.
Ik ben wel benieuwd of Bony het daar ook gaat redden. Volgens mij heb ik hem toen hij hier rondliep toch wel een tikje onderschat. Vond hem absoluut goed bij Vitesse maar ik had niet gedacht dat hij het in de PL ook echt ging maken.
Ik ben wel benieuwd of Bony het daar ook gaat redden. Volgens mij heb ik hem toen hij hier rondliep toch wel een tikje onderschat. Vond hem absoluut goed bij Vitesse maar ik had niet gedacht dat hij het in de PL ook echt ging maken.
Nil volentibus arduum
Don't shoot the messenger!

Robbie Savage column: Man United boss Van Gaal's still a mystery to me 5 months and £150m later
Jan 15, 2015 20:00
How is the big-spending Dutchman an improvement when Reds have same points as at this stage under Moyes but with fewer goals and shots?
Hit or myth? Van Gaal has the CV but his United record is no better than Moyes'
It's time for Louis van Gaal to face facts and for Manchester United fans to debunk a few myths.
Just over halfway through the season, United are no better off under Van Gaal than they were under David Moyes 12 months ago.
Their Premier League records are identical - Played: 21, Points: 37 - but only one of them spent a record £150million in the last transfer window and now presides over the highest wage bill in English football.
In a previous MirrorFootball column, when I claimed Van Gaal was getting an easy ride, I was shot down in flames.
But are we any closer to finding out what he actually stands for?
What is this "philosophy" the Dutchman keeps harping on about? And how is his style of play more in keeping with United's traditions when results are no better than under Moyes?
In the 1-0 home defeat by Southampton last weekend, the Red Devils failed to register a single shot on target for the first time since 2009. Not what you expect from a team costing £274million.
As well as the three centre-backs - Phil Jones, Chris Smalling and Daley Blind - Van Gaal picked Michael Carrick, who can also play there, in midfield against Saints, and included three more - Jonny Evans, Tyler Blackett and Paddy McNair - on the bench.
That's SEVEN centre-backs on one team-sheet!
With respect to Ronald Koeman and his team, who have been absolutely fantastic this season, how many do you need to keep out Southampton?
I know Saints had Morgan Schneiderlin and Victor Wanyama screening their back four, but no shots on target is unacceptable for a club of Manchester United's stature.
If LVG's 'philosophy' is to play three at the back, as he did with Holland at last summer's World Cup, then it's not working.
According to the stats wizards at Opta, United have won only 36 per cent of the games where they have played three centre-halves under Van Gaal (The win ratio goes up to 80 per cent when they play a flat back four and a diamond in midfield).
If he persists with his least successful formation, King Louis is not going to lead them back into the Champions League for next season.
United have the fourth-best defensive record in the division, but how many times has keeper David De Gea been Man of the Match this season?
They have the second-best possession and pass-completion rates in the Premier League, so why are they not turning it more goals and more wins?
If Van Gaal's philosophy is such an improvement on what was served up last season, how come Moyes' team had scored one goal more, and had more shots, at this same stage last year?
And surely LVG has to play Wayne Rooney up front with Angel Di Maria in midfield, not the other way round?
To me, the most significant difference between Moyes and Van Gaal's regimes is that the Dutchman has spent a lot more money.
One of United's best performances under Van Gaal was the 3-1 win over Newcastle on Boxing Day - a game they finished with NONE of his signings on the pitch.
And although this is not a problem exclusive to Old Trafford, there is no disputing the exciting potential of United's Gaalacticos... but where are the home-grown stars of the future?
It's all very well saying Van Gaal has a fantastic CV and that he will get it right... but Fernando Torres had a brilliant track record until he signed for Chelsea, and look what happened to him. Sven Goran Eriksson has had a fantastic coaching career, but what has he done since parting company with England?
To those of you who think I'm bitter because the club released me as a teenager, I'm only critical of Manchester United because I'm a supporter too, and I want to see the club do well.
But a massively-expanded wage bill for no shots on target is not what you expect from one of the biggest clubs in the world, is it?
En door die zeven had LVG naar eigen zeggen geen plaats voor Falcao. Of speelt er iets anders?As well as the three centre-backs - Phil Jones, Chris Smalling and Daley Blind - Van Gaal picked Michael Carrick, who can also play there, in midfield against Saints, and included three more - Jonny Evans, Tyler Blackett and Paddy McNair - on the bench. That's SEVEN centre-backs on one team-sheet! With respect to Ronald Koeman and his team, who have been absolutely fantastic this season, how many do you need to keep out Southampton?
Van Gaal niet onder de indruk van heisa: ‘Hij moet zich bewijzen’
Vrijdag, 16 januari 2015 om 13:27
De laatste dagen wordt er van alle kanten met modder gegooid naar Louis van Gaal, inzake zijn relatie tot Radamel Falcao. De spits zou geen kans maken bij zijn trainer en zeker niet van plan zijn op Old Trafford te blijven, als zijn Nederlandse coach ook aanblijft bij Manchester United. Van Gaal werd zelfs verweten dat hij het sowieso niet zo heeft op Zuid-Amerikanen. De trainer blijft echter rustig onder alle heisa.
Van Gaal deed dit seizoen twaalf keer een beroep op El Tigre en kreeg drie doelpunten terug van de Colombiaan. Die zou wel wat voelen voor een snel vertrek naar de Serie A, waar hij wél weer op waarde geschat zou worden. Vrijdag werd Van Gaal gevraagd naar zijn mening over Falcao en diens bijdrage bij Manchester United. De trainer was duidelijk in zijn antwoord: “Hij moet zich bewijzen.”
“Daar hebben we afspraken over gemaakt. Om die reden is er een bepaalde deal gesloten in de zomer: hij zal zich moeten bewijzen en dan is alles heel helder. Het seizoen is nog niet ten einde, dus hij heeft nog de tijd. Het maakt mij dan niets uit of een speler 124 miljoen euro kost of 5.000 euro. Maar voor jullie is dat volgens mij lastig te begrijpen. Je moet jezelf gewoon bewijzen, ook een voetballer van 124 miljoen euro.”
“Zou ik niet zo zijn, dan verliest die speler misschien zijn motivatie, dus ik moet wel zo zijn. Een trainer maakt keuzes op basis van de kwaliteit van de training en de prestatie in wedstrijden. Dan moet de trainer de vergelijking trekken met andere spelers”, verduidelijkt Van Gaal, die daarmee impliceerde dat Falcao tijdens de oefensessies niet hard genoeg zijn best doet voor United.
VZ
Hij begrijpt zulke jongens niet, denk ik.
- InnerHarbour
Falcao hoeft niets te bewijzen, Falcao is een topspits die overal zijn goals al heeft gemaakt. Wie zich positief moet bewijzen is Delay en het enige dat hij tot nu toe bewijst is mijn gelijk dat hij niets in de PL te zoeken heeft.
YNWA
Misschien was ie bang dat Falcao een bal tussen de palen zou krijgen.Yopi schreef: En door die zeven had LVG naar eigen zeggen geen plaats voor Falcao. Of speelt er iets anders?

- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Ik snap dat ook niet helemaal. Okee, z'n verdedigers vallen bij bosjes om, ook tijdens de wedstrijd, maar zoveel CVs op de bank en geen ervaren spits? En dan 0 schoten op doel? Dat is nog het frustrerendste denk ik.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Falcao zal vooraf gedacht hebben dat hij RVP uit de basis kon spelen. Foute inschatting. Voor LVG is RVP heilig.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Falcao is natuurlijk nog niet zo lang fit. vPersie heeft een paar keer gescoord. Kan me voorstellen dat iemand dan iets meer krediet zou hebben.Yopi schreef:Falcao zal vooraf gedacht hebben dat hij RVP uit de basis kon spelen. Foute inschatting. Voor LVG is RVP heilig.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Van Persie? Tijdens het WK was hij ook waardeloos.
- InnerHarbour
3) Will Manchester United play ... well?
When have Manchester United played well this season? The 5-3 defeat at Leicester City featured some good attacking football in patches, despite its farcical defending from a United point of view. The 4-0 win over Queens Park Rangers in September suggested that everything was going to click and they were impressive in the first half at Tottenham Hotspur, but faded after the break, while they took Newcastle United and Liverpool apart at Old Trafford recently. Mostly, though, United have plodded. And United are not supposed to plod, they are supposed to capture the imagination. At least, that is what they did under Sir Alex Ferguson. Since his departure, however, watching United has been a bit of a chore and that should not be the case with the players at Louis van Gaal’s disposal. However badly they need to get back on track after losing against Southampton, Saturday’s trip to QPR is a fine opportunity for United to reintroduce some fantasy into their play. JS

The (Manchester) Guardian
YNWA
- InnerHarbour
Nee hoor Lowietje, de fans willen ook graag weten hoe het zit, lees de diversen United-forums er maar op na.Jullie willen er weer een verhaal van maken. Jullie. Niet de fans, jullie!"

Van Gaal windt zich op na vragen over Januzaj
YNWA
Volgens mij heeft hij daar meerdere interviews en presentaties aan gewijd, en een boek over geschreven. Als je daar dan geen kennis van wil of kunt nemen, moet je niet doen alsof het een mysterie is.Robbie Savage column: Man United boss Van Gaal's still a mystery to me 5 months and £150m later
Jan 15, 2015 20:00
But are we any closer to finding out what he actually stands for?
What is this "philosophy" the Dutchman keeps harping on about?
Het antwoord had hem bekend kunnen zijn.If Van Gaal's philosophy is such an improvement on what was served up last season, how come Moyes' team had scored one goal more, and had more shots, at this same stage last year?
Wat is het nou? Gaat hij hem zijn aankopen verwijten of het feit dat die door blessures niet konden spelen.To me, the most significant difference between Moyes and Van Gaal's regimes is that the Dutchman has spent a lot more money.
One of United's best performances under Van Gaal was the 3-1 win over Newcastle on Boxing Day - a game they finished with NONE of his signings on the pitch.
Hem vergelijken met een spits die traag is geworden en een trainer die in Engeland werd gehyped als eerst buitenlandse bondscoach maar verder slechts incidenteel wat enigzins bijzonders heeft laten zien?It's all very well saying Van Gaal has a fantastic CV and that he will get it right... but Fernando Torres had a brilliant track record until he signed for Chelsea, and look what happened to him. Sven Goran Eriksson has had a fantastic coaching career, but what has he done since parting company with England?
Kritiek is wel terecht, want Man U is niet zo ver als het al had moeten zijn en vervalt bij druk snel in achterhaald voetbal. Maar dit is holle retoriek.
Hij heeft hem anders laten vallen voor die kneus van Schalke. Falcao heeft helemaal niets gedaan om wie dan ook uit de basis te spelen. Sowieso is het een speler die net een stapje omhoog heeft gezet en zich op dat niveau eigenlijk nog moet waarmaken, en dat na een zware knieblessure.Yopi schreef:Falcao zal vooraf gedacht hebben dat hij RVP uit de basis kon spelen. Foute inschatting. Voor LVG is RVP heilig.
Wollt ihr den totalen Mensch?
De eerste helft was alvast niet om aan te zien en de reacties zijn ernaar"
http://www.redcafe.net/matches/queens-p ... on?page=40
Het is dat QPR er niets van kan.
2e helft: MU nog steeds allerbelabberdst maar wel 1-0 voor door Fellaini.
De verslaggever zegt: veel goede voetballers maar het is geen team.
http://www.redcafe.net/matches/queens-p ... on?page=40
Het is dat QPR er niets van kan.
2e helft: MU nog steeds allerbelabberdst maar wel 1-0 voor door Fellaini.
De verslaggever zegt: veel goede voetballers maar het is geen team.
Zakelijke overwinning. Blind speelde een goede pot.
QPR is wel erg slecht. Vargas.
QPR is wel erg slecht. Vargas.

-
Bojan, Vertonghen en Eriksen scoren vandaag in de PL. Maar dat vinden jullie waarschijnlijk niet zo interessant.
Cool. Zag dat JV gescoord had. En Eriksen de winnende net voor tijd, zag ik.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Bojan, Vertonghen en Eriksen scoren vandaag in de PL. Maar dat vinden jullie waarschijnlijk niet zo interessant.

Bojan doet het goed daar. Speelt rond aanspeelpunt Crouch. Lijkt eindelijk weer on track te zijn.
Hoezo?
Eriksen is het goudhaantje van TH. Zou hij nog lang bij die club blijven?
Bojan kan voetballen, dat zag je bij Ajax ook wel. Hij was alleen zo slap. Het verbaast me daarom wel dat hij het goed doet in de PL.

Bojan kan voetballen, dat zag je bij Ajax ook wel. Hij was alleen zo slap. Het verbaast me daarom wel dat hij het goed doet in de PL.
Heb weleens gezegd dat ze hem op 10 moesten zetten. Maar dat systeem he... stel je voor dat het te frivool wordtYopi schreef:Hoezo?![]()

IK GELOOF!!!!!!
Koeman krijgt zelfs Elia aan het voetballen. 

Bij RedCafe zijn ze vrij unaniem heel positief over Daley. Leuk voor hem.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
zeux schreef:Bij RedCafe zijn ze vrij unaniem heel positief over Daley. Leuk voor hem.
dat is toch wel de leukste!If you could clone him I'd start 3 Daley Blind's
- InnerHarbour
United in de pub gezien, wat een draak van een wedstrijd, Lowietje verkloot elke wedstrijd met zijn balbezitslaapvoetbal.
Het CHC was voor de zoveelste wedstrijd weer onzichtbaar.
Het CHC was voor de zoveelste wedstrijd weer onzichtbaar.

YNWA