Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

wimpey

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » ma jan 12, 2015 10:35 am

zeux schreef: Ik ben wel benieuwd wie er allemaal meebeslist bij ManU bij aankopen. Of dat Van Gaal inderdaad - zoals jullie lijken te beweren - in zijn eentje met een creditdcard van Glazer zit te webshoppen.
Shifting blame, Zeux?

zeux

Bericht door zeux » ma jan 12, 2015 10:37 am

wimpey schreef:
zeux schreef: Ik ben wel benieuwd wie er allemaal meebeslist bij ManU bij aankopen. Of dat Van Gaal inderdaad - zoals jullie lijken te beweren - in zijn eentje met een creditdcard van Glazer zit te webshoppen.
Shifting blame, Zeux?
Nee, logisch nadenken.

Maar goed dat je tenminste toegeeft dat je doel is om Van Gaal te 'blamen'. Dat hij je target is.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

wimpey

Bericht door wimpey » ma jan 12, 2015 10:39 am

zeux schreef:
Nee, logisch nadenken.
Is Giggs nu al eindverantwoordelijk dan?
Maar goed dat je tenminste toegeeft dat je doel is om Van Gaal te 'blamen'. Dat hij je target is.
Laat eens iets voetbalinhoudelijks van je lezen. Zoals ik dat op de vorige pagina en al talloze keren dit seizoen heb gedaan.

Je trekt het steeds in het persoonlijke. Bij gebrek aan kennis van de materie, neem ik aan.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma jan 12, 2015 10:40 am

wimpey schreef:Je trekt het steeds in het persoonlijke. Bij gebrek aan kennis van de materie, neem ik aan.
:smallgrin.gif:
YNWA

zeux

Bericht door zeux » ma jan 12, 2015 10:43 am

wimpey schreef:
zeux schreef:
Nee, logisch nadenken.
Is Giggs nu al eindverantwoordelijk dan?
Suggereer ik dat?

Ik vraag mij af wie bij ManU betrokken is bij de aankopen en meteen ben ik bezig met 'shifting blame' en doe ik alsof Giggs al eindverantwoordelijk is.

Misschien moet je gewoon eens zonder rode waas mijn posts gaan lezen.

Wat betreft voetbalvisie: heb ik ooit gezegd dat ManU nu sprankelend voetbal speelt? Alleen ben ik er niet op uit om Van Gaal te roosteren. Jullie wel. Dus probeer ik meer context te zien.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

wimpey

Bericht door wimpey » ma jan 12, 2015 10:57 am

zeux schreef: Misschien moet je gewoon eens zonder rode waas mijn posts gaan lezen.

Wat betreft voetbalvisie: heb ik ooit gezegd dat ManU nu sprankelend voetbal speelt? Alleen ben ik er niet op uit om Van Gaal te roosteren. Jullie wel. Dus probeer ik meer context te zien.
Dit dus. Niets voetbalinhoudelijks. Wel: Yopi, wimpey, IH, bash, rant, context. Zolang het maar niet over the thema gaat: het spel en de resultaten van Man U.

Lees voor de gein eens terug wat ik over deze wedstrijd heb geschreven. Over het spel dus. Tactiek, veldbezetting, de kwaliteiten van de poppetjes, pijnpunten, aankopen. Gewoon de bevestiging van wat dit seizoen al talloze keren is gebleken: met dit materiaal eindigt Man U net wel of net niet in de top 4. Het staat een ieder vrij om te beoordelen of dat een goede prestatie is of niet.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma jan 12, 2015 11:02 am

Beeldend gezegd, maar zo werkt het wel in Engeland. Anders dan bijvoorbeeld bij Bayern, waar de leiding nadrukkelijk meepraat (Neuer!)

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » ma jan 12, 2015 11:09 am

Nou nee hoor. In Engeland is het veelal de geldschieters die bepalen wie er komt. Alleen denk ik niet dat dat bij MU het geval is. VGaal zal zich niet zo gauw een speler in de maag laten splitsen. Enige uitzondering is misschien Falcao. Dat is gewoon een vreemd verhaal.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

wimpey

Bericht door wimpey » ma jan 12, 2015 11:17 am

Raymon schreef: VGaal zal zich niet zo gauw een speler in de maag laten splitsen. Enige uitzondering is misschien Falcao. Dat is gewoon een vreemd verhaal.
Herrera en Shaw waren ook al uitzonderingen. :confused.gif: We kennen Van Gaal (zie Bayern m.n.): Falcao komt er echt niet in wanneer hij Falcao er niet bij wil hebben.

Je moet op AT op eieren lopen om deze of gene niet in overdrive te laten gaan. Maar fact of the matter is dat Man U er niet veel van bakt en weinig tot geen progressie boekt. Ondanks de onmiskenbare kwaliteiten van de manager, ondanks al het geld dat erin gepompt is.

De white bread weeks zijn voorbij. Aan de technisch eindverantwoordelijke het seizoen en de investeringen nog enigszins te redden.

Lionel

Bericht door Lionel » ma jan 12, 2015 11:33 am

Ander Herrera naast Carrick gisteren, Smalling/Jones eraf en je kan zo een team als Southampton met gemak onder druk zetten.
IK GELOOF!!!!!!

raymon
Contacteer:

Bericht door raymon » ma jan 12, 2015 12:14 pm

wimpey schreef:
Raymon schreef: VGaal zal zich niet zo gauw een speler in de maag laten splitsen. Enige uitzondering is misschien Falcao. Dat is gewoon een vreemd verhaal.
Herrera en Shaw waren ook al uitzonderingen. :confused.gif: We kennen Van Gaal (zie Bayern m.n.): Falcao komt er echt niet in wanneer hij Falcao er niet bij wil hebben.

Je moet op AT op eieren lopen om deze of gene niet in overdrive te laten gaan. Maar fact of the matter is dat Man U er niet veel van bakt en weinig tot geen progressie boekt. Ondanks de onmiskenbare kwaliteiten van de manager, ondanks al het geld dat erin gepompt is.

De white bread weeks zijn voorbij. Aan de technisch eindverantwoordelijke het seizoen en de investeringen nog enigszins te redden.
Shaw was al gekocht voordat vGaal daar trainer was maar lijkt me geen verkeerde speler. Herrera wilde ze vorig jaar al maar die zal echt wel zijn goedgekeurd door vGaal. Ik denk dat Falcao 'een kadootje' was van de Grazers. Vergeet ook niet dat vPersie niet fit was (is?) en misschien lange tijd afwezig zou zijn dus een goeie spits erbij zou geen kwaad kunnen. Op zich een verdedigbare stelling.

Maar niemand zal zeggen dat het goed gaat nu. Ik denk alleen dat het wel goed komt. We verschillen van mening hoe lang dat mag duren maar ik verwacht nu iedereen terug is en misschien met 1 of 2 aankopen erbij dat het spel snel beter gaat worden.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma jan 12, 2015 1:50 pm

Dat zal wel moeten. Anders heeft LVG een probleem.

Afbeelding

raymon
Contacteer:

Bericht door raymon » ma jan 12, 2015 1:51 pm

Staat 3 plaatsen hoger, prima dus, ik zie vooruitgang :blush.gif:

Baseman

Bericht door Baseman » di jan 13, 2015 11:42 am

Lineker had nog een mooie tweet over de tactiek van Van Gaal:
Strange that Di Maria is playing up front and Rooney in midfield. Football is hard enough in your own position, let alone in someone else's.
— Gary Lineker (@GaryLineker)

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di jan 13, 2015 11:45 am

Wat weet die Lineker er nu van, Lowietje heeft toch op een veel hoger niveau gevoetbald dan Lineker. :hypocrite.gif:
YNWA

wimpey

Bericht door wimpey » di jan 13, 2015 11:47 am

Baseman schreef:Lineker had nog een mooie tweet over de tactiek van Van Gaal:
Hij breekt alles af en bouwt het weer op. Daar moet ie alle tijd en financiële ruimte voor krijgen. :hypocrite.gif:

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di jan 13, 2015 11:51 am

Hebben jullie al bedacht wat je met al die vrije tijd gaat doen als Van Gaal straks niet meer bij Manchester werkt? Of krijgen we er dan nog een heel programma achteraan met vergelijkingen tussen Van Gaal en zijn opvolger?
Nil volentibus arduum

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di jan 13, 2015 11:53 am

Je brengt me op een idee :ajaxsmiley.gif:
YNWA

wimpey

Bericht door wimpey » di jan 13, 2015 12:18 pm

Marillion schreef: Of krijgen we er dan nog een heel programma achteraan met vergelijkingen tussen Van Gaal en zijn opvolger?
Ik zou niet durven! Van Gaal wil immers ook niet met zijn voorganger vergeleken worden. Behalve wanneer die vergelijking in zijn voordeel zou uitvallen. Maar da's logisch. :smallgrin.gif:

beelzebub

Bericht door beelzebub » wo jan 14, 2015 9:27 am

In Engeland zijn ze helemaal gek geworden en weten ze van gekkigheid niet wat ze moeten doen met hun miljoenen. Sunderland maakt 18 miljoen euro over naar Toronto om de 32 jarige Jermain Defoe terug te halen naar Engeland. :confused.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo jan 14, 2015 3:22 pm

YNWA

beelzebub

Bericht door beelzebub » wo jan 14, 2015 4:17 pm

Dat geld blijft in Engeland voor zolang het duurt. Maar die schattige Canadian championship en de MLS als afbouwcompetitie is nu verneukt met 18 miljoen.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

wimpey

Bericht door wimpey » wo jan 14, 2015 5:07 pm

Ik las in Britse media dat het ging om een swap Altidore - Defoe.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo jan 14, 2015 5:40 pm

InnerHarbour schreef:Bij City kan het ook niet op.

Manchester City heeft met Bony vierde topspits in huis

Aguero, Jovetic, Dzeko en nu Bony. Bizar inderdaad. Je moet je ook af vragen of je door het kopen van al die hele dure spitsen je er op vooruit gaat of niet. Zijn die laatste drie beter dan wat ze een paar jaar terug hadden met Balotelli en Tevez? Ik waag het allemaal te betwijfelen.

raymon
Contacteer:

Bericht door raymon » wo jan 14, 2015 5:43 pm

Dzeko en Jovetic zullen wel weggaan verwacht ik eigenlijk.

Plaats reactie