Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Re: Engeland en Schotland

Bericht door peter » zo jan 11, 2015 10:01 pm

Yopi schreef:Dries Mertens. :smallgrin.gif:

Het Engelse voetbal is wel anders natuurlijk. Niet elke voetballer voelt zich wel bij dat geren en gedraaf.
Veel van die lui van Juventus kunnen daar wel wat mee, hoor. Vidal en Pogba zouden eventjes wat anders zijn dan Blind en Herrera.

Ik vind die Shaw niet zo slecht, hoor. Is zelfs een van de minst slechte signings tot op heden.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo jan 11, 2015 10:06 pm

Van Gaal zweert bij Van Persie. Die zet hij er niet naast.

Vandaag had hij Falcao goed kunnen gebruiken maar die zat niet eens bij de selectie. Waarom huur je die jongen dan voor een vermogen? Komt Fellaini erin. Tja... :confused.gif:

LVG heeft Blind zelf gehaald, Peter. Stond vandaag meteen weer in de basis. Misschien ziet hij iets in die jongen wat wij niet zien.

columbus

Bericht door columbus » zo jan 11, 2015 10:06 pm

zeux schreef:Ik vraag mij af of Van Gaal zo blij was met de aankoop van Shaw. Is door ManU gekocht tijdens het WK. Is dat werkelijk de signing van Van Gaal? Hij was vanaf dag 1 kritisch.

Ik denk dat een sleutel ligt bij Van Persie en Di Maria. Die presenteren ondermaats, maar zouden wel de aanvallende impulsen moeten geven (zie rol Di Maria bij Argentinië). Dat komt er - zacht gezegd - nog niet uit. Is dat coaching? Vorm? Kwaliteit? Spelsysteem?

Van Persie is echt een probleem. Leek op de weg terug paar weken geleden, maar is nu weer zo matig als in het begin van het seizoen. Daar moet echt iets gebeuren.
Probleem ligt niet in de voorhoede. Di Maria en van Persie komen zeker en vast wel weer bovendrijven. Vond het overigens vreemd dat Falcao er niet bij was. Ik denk dat hij complementair is aan de andere twee.

M.i. is het grootste probleem de opbouw van achteruit. Dat is was Louis toch graag wil denk ik en met de gasten die er nu staan gaat dat nooit niet lukken. Die kunnen gewoon niet goed voetballen. Daarnaast komen ze creativiteit te kort op het middenveld. Mata is over the hill lijkt het.

Zuidema

Bericht door Zuidema » zo jan 11, 2015 10:23 pm

zeux schreef: Ik zie twee tegenstrijdige opvattingen overigens. De een vindt het een topselectie waarmee je kampioen kunt worden, de ander een middenmoot-selectie waarmee je misschien net derde kunt worden. Wat denk jij Zuidema? Moet het kunnen met de spelers die hij heeft?
Pfff, lastig. Man Utd heeft nu pas de selectie eindelijk eens vrijwel compleet en wedstrijdfit. Nu zal moeten blijken of Van Gaal inderdaad de boel op de rails kan krijgen. Dat er in ieder geval eindelijk eens wat meer op elkaar afgestemd kan worden en automatismes/patronen ingeslepen kunnen worden. Maar ook dan denk ik dat er structureel iets nog steeds niet goed zit in de ploeg: ik mis balans (weerbaarheid, zeker bij de omschakeling) en opbouwende kwaliteiten (ook in de omschakeling) én een echte leider achterin. Zolang dat niet opgelost is, lijkt mij een titel zeer onwaarschijnlijk met de huidige ploeg. Nu niet, volgend seizoen ook niet. Ondanks al die miljoenen. Dat hebben Chelsea en Man City wat mij betreft toch beter voormekaar.

Maar ik begin ook te vrezen dat Van Gaal zelf wel eens een probleem kan gaan worden met de huidige ploeg, zelfs voor een plek bij de eerste 4, als hij blijft volharden in taktieken en spelsystemen (3-5-2) die deze selectie kennelijk niet goed kan verhapstukken en die dominant en aanvallend spel erg lastig maken (veldbezetting) en ook nog eens ten koste gaan van de controle en de weerbaarheid. Zoals ik hierboven al schreef: een stuk realisme/pragmatisme als basis en dan verder gedoseerd uitbouwen lijkt me voor deze ploeg erg wenselijk. Dan maar niet direct hogeschoolvoetbal mplementeren. Het valt me tegen van Van Gaal dat hij daar niet meer op geanticipeerd heeft het afgelopen half jaar. Niet in de aankopen, maar ook later niet in de taktieken/spelsystemen.

Kortom: een titel met de huidige selectie? Nee, volgens mij niet. Daar rammelt ie teveel voor ondanks alle geinvesteerde miljoenen. Een plek bij de eerste 4 met de huidige selectie? Dat moet naar mijn idee toch wel kunnen, als Van Gaal wat pragmatischer wordt.
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.'' :ajax.gif:

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo jan 11, 2015 10:25 pm

zeux schreef: IH is louter grof, onbeschoft en ongenuanceerd.
Ik geeft commentaar over hoe ik die wedstrijd zie, jij moet weer op de man spelen. Het was een typische wedstrijd tussen twee Nederlandse resultaattrainers, boring as hell met een gozer, Delay, die niet in de PL thuishoort en een arrogant CHC dat al jaren niet presteert. Deal with it.
YNWA

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo jan 11, 2015 10:31 pm

@Zuidema: MU moet beter kunnen dan het tot nu toe heeft laten zien. Southampton heeft zeker niet meer kwaliteit. Ongetwijfeld komt MU kwaliteit tekort voor de absolute top, maar een gebrek aan kwaliteit mag in een wedstrijd als deze geen excuus zijn.

zeux

Bericht door zeux » zo jan 11, 2015 10:37 pm

Zuidema schreef:
zeux schreef: Ik zie twee tegenstrijdige opvattingen overigens. De een vindt het een topselectie waarmee je kampioen kunt worden, de ander een middenmoot-selectie waarmee je misschien net derde kunt worden. Wat denk jij Zuidema? Moet het kunnen met de spelers die hij heeft?
Pfff, lastig. Man Utd heeft nu pas de selectie eindelijk eens vrijwel compleet en wedstrijdfit. Nu zal moeten blijken of Van Gaal inderdaad de boel op de rails kan krijgen. Dat er in ieder geval eindelijk eens wat meer op elkaar afgestemd kan worden en automatismes/patronen ingeslepen kunnen worden. Maar ook dan denk ik dat er structureel iets nog steeds niet goed zit in de ploeg: ik mis balans (weerbaarheid, zeker bij de omschakeling) en opbouwende kwaliteiten (ook in de omschakeling) én een echte leider achterin. Zolang dat niet opgelost is, lijkt mij een titel zeer onwaarschijnlijk met de huidige ploeg. Nu niet, volgend seizoen ook niet. Ondanks al die miljoenen. Dat hebben Chelsea en Man City wat mij betreft toch beter voormekaar.

Maar ik begin ook te vrezen dat Van Gaal zelf wel eens een probleem kan gaan worden met de huidige ploeg, zelfs voor een plek bij de eerste 4, als hij blijft volharden in taktieken en spelsystemen (3-5-2) die deze selectie kennelijk niet goed kan verhapstukken en die dominant en aanvallend spel erg lastig maken (veldbezetting) en ook nog eens ten koste gaan van de controle en de weerbaarheid. Zoals ik hierboven al schreef: een stuk realisme/pragmatisme als basis en dan verder gedoseerd uitbouwen lijkt me voor deze ploeg erg wenselijk. Dan maar niet direct hogeschoolvoetbal mplementeren. Het valt me tegen van Van Gaal dat hij daar niet meer op geanticipeerd heeft het afgelopen half jaar. Niet in de aankopen, maar ook later niet in de taktieken/spelsystemen.

Kortom: een titel met de huidige selectie? Nee, volgens mij niet. Daar rammelt ie teveel voor ondanks alle geinvesteerde miljoenen. Een plek bij de eerste 4 met de huidige selectie? Dat moet naar mijn idee toch wel kunnen, als Van Gaal wat pragmatischer wordt.

Thanks.

Ik denk dat er nog wel wat bij komt deze maand.

Chelsea en Man City hadden het ook niet meteen op de rit. Ik ken geen coach die 100 uit 100 haalt bij aankopen. Van Gaal is een half jaar verder, heeft meer inzicht nu, een aantal spelers heeft hij nu in de PL aan het werk kunnen zien. Hij is duidelijk zelf ook niet tevreden. Dus ik verwacht nog wel een paar spelers.

Dit is echter wel crunch time. Spelers zijn fit, als hij aankopen doet, doet hij dat beter geïnformeerd, dus hij moet het nu laten zien.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Zuidema

Bericht door Zuidema » zo jan 11, 2015 10:38 pm

zeux schreef: Ik denk dat een sleutel ligt bij Van Persie en Di Maria. Die presenteren ondermaats, maar zouden wel de aanvallende impulsen moeten geven (zie rol Di Maria bij Argentinië). Dat komt er - zacht gezegd - nog niet uit. Is dat coaching? Vorm? Kwaliteit? Spelsysteem? Van Persie is echt een probleem. Leek op de weg terug paar weken geleden, maar is nu weer zo matig als in het begin van het seizoen. Daar moet echt iets gebeuren.
Verbaas ik me ook over. De driehoek Rooney-Van Persie-Di Maria heeft dit half jaar toch best wel vaak samengespeeld, maar de samenwerking blijft bijzonder moeizaam tussen die 3. Ze lijken mekaar vaak totaal niet aan te voelen en hun rollen kunnen maar niet goed op mekaar afgestemd worden qua spelpatronen enz. Erger nog: Di Maria begon het seizoen vorstelijk, maar speelt inmiddels bar slecht en eigenlijk als een kip zonder kop. Van Persie komt ondanks een korte opleving ook maar niet uit het wak. Het is dat Rooney soms nog eens wat creeert naar/in de 16, anders was het helemaal dramatisch in die hoek. Merkwaardig dat Van Gaal dat maar laat doorrotten in zijn basiself. Juist van hem verwacht je dat hij ingrijpt en de samenwerking weer op een aanvaardbaar level probeert te krijgen.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo jan 11, 2015 10:43 pm

Die 200 miljoen is slecht besteed, vind ik. Di Maria is een goede speler maar verder heeft MU bepaald geen top gehaald. Ik ben er dan ook niet zeker van dat de knip trekken veel uit zal halen. Dan zit LVG nog met de spelers die nu gehaald zijn. Hoeveel topspelers heeft MU eigenlijk?

zeux

Bericht door zeux » zo jan 11, 2015 10:47 pm

Zuidema schreef: Merkwaardig dat Van Gaal dat maar laat doorrotten in zijn basiself. Juist van hem verwacht je dat hij ingrijpt en de samenwerking weer op een aanvaardbaar level probeert te krijgen.
Dat lijkt me de opgave van de komende weken: krijg die drie in samenhang aan de gang. Maar ik vraag mij serieus af of Van Persie fit is. En Di Maria lijkt ook niet in grootste vorm (motivatie? focus?).

Van Persie blijkt een blessure bij het WK verzwegen te hebben. Hij kan niet zo goed tegen zijn 'verlies' (of zijn eigen 'zwakte'). Hier mag Van Gaal wat mij betreft rigoureuzer zijn.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Zuidema

Bericht door Zuidema » zo jan 11, 2015 11:03 pm

Yopi schreef:@Zuidema: MU moet beter kunnen dan het tot nu toe heeft laten zien. Southampton heeft zeker niet meer kwaliteit. Ongetwijfeld komt MU kwaliteit tekort voor de absolute top, maar een gebrek aan kwaliteit mag in een wedstrijd als deze geen excuus zijn.
True, alhoewel Southampton zijn zaakjes goed voormekaar had vanmiddag. Die jongens staan natuurlijk ook niet voor niets zo hoog. Kom ik toch weer op mijn eerdere punt uit: je kan wel barsten van de kwaliteit, maar als je je ploeg niet zo laat spelen dat die eruit komen, dan ben je nog nergens. Die aanpak vind ik sowieso erg tegenvallen bij Van Gaal dit eerste half jaar. Het lijkt zelfs soms wel alsof de ploeg juist blokkeert door Van Gaal. Van een coach van zijn kaliber had ik, ook onder die moeilijke omstandigheden (kennelijk te korte assessment door de WK, slopende voorbereiding in de USA, langdurige blessuregolf), toch adequater werk verwacht. Inventiever afgestemd op de mogelijkheden en beperkingen.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo jan 11, 2015 11:42 pm

Die voorbereiding was destijds juist een feest. Wat had LVG het snel voor elkaar. Zoiets was nog nooit vertoond! :hypocrite.gif:

Ik denk dat zijn methode (beter worden door trainen) niet past bij de Engelse competitie. De PL is fysiek slopend. Hij is een typisch Nederlandse trainer die zijn keuzes laat afhangen van wat hij op de training ziet.

LVG had al eerder moeite om zich aan te passen. Bij Barcelona kotsten ze hem uit. De clubcultuur van Bayern begreep en waardeerde hij niet. Ik las ergens dat hij milder en flexibeler is geworden, maar daar geloof ik niets van. Mild, flexibel, dat zit niet in hem.

De essentie van 150 jaar Brits voetbal: vrouwen en kinderen eerst, gaan met die banaan en na de wedstrijd de kroeg in. Natuurlijk, ook daar verandert er wel wat, maar je moet daar niet aankomen met 'technisch verzorgd' schaakvoetbal. Zelfs buitenlandse voetballers voelen het: In Engeland is het anders. Een trainer die daar gaat werken, moet zich aanpassen aan de Britse voetbalcultuur. Je kunt niet veranderen wat je niet eerst ten diepste begrijpt.

Koe heeft het gemakkelijker, hij is een opportunist. Hij doet wat nodig is om te slagen.

Zuidema

Bericht door Zuidema » ma jan 12, 2015 12:14 am

Yopi schreef:Die voorbereiding was destijds juist een feest. Wat had LVG het snel voor elkaar. Zoiets was nog nooit vertoond! :hypocrite.gif:
Klopt, in de voorbereiding zag ik soms flitsend positiespel. En het verbaasde mij zeer dat Van Gaal dat er al zo snel in gekregen had. Vond ik toen beslist bijzonder, was voor mij ook tekenend voor een topcoach. Maar zoals ik al eerder zei, kon je toen ook al zien dat er nog het nodige rammelde in de ploeg. En dat heeft ie er nog steeds niet uit weten te krijgen. Niet door zijn aankopen, niet door zijn trainingen, niet door zijn taktieken/spelsystemen. Dat valt me wel flink tegen.
Ik denk dat zijn methode (beter worden door trainen) niet past bij de Engelse competitie. De PL is fysiek slopend. Hij is een typisch Nederlandse trainer die zijn keuzes laat afhangen van wat hij op de training ziet.
Ik weet niet wat er van waar is, maar er wordt hier en daar gesuggereerd dat Van Gaal zijn spelers te intensief laat trainen in combinatie met de PL, wat allerhande blessures tot gevolg zou hebben door overbelasting.
Natuurlijk, ook daar verandert er wel wat, maar je moet daar niet aankomen met 'technisch verzorgd' schaakvoetbal. Zelfs buitenlandse voetballers voelen het: In Engeland is het anders. Een trainer die daar gaat werken, moet zich aanpassen aan de Britse voetbalcultuur. Je kunt niet veranderen wat je niet eerst ten diepste begrijpt.
Ik vermoed dat Van Gaal die cultuurshock fors onderschat heeft. Het zal een bijzondere prestatie worden als hij toch ondanks die cultuurkloof de boel op de rails zal weten te krijgen bij Man Utd. Ik ben sceptisch daarover, ik krijg meer en meer de indruk dat er veel kortsluiting is tussen wat Van Gaal wil en wat zijn spelers gewend zijn en/of kunnen.
Koe heeft het gemakkelijker, hij is een opportunist. Hij doet wat nodig is om te slagen.
Klopt, en dat kan dus ook best wel rap, zoals bij Southampton blijkt. Van Gaal heeft door de bank genomen een andere benadering, die meer tijd kost om de boel op de rails te krijgen. Koemans kritiek op Van Gaal vind ik daarom ook niet terecht. Het zijn qua insteek gewoon twee wezenlijk verschillende trainers met een eigen aanpak. De een zal daarbij rapper resultaat hebben dan de ander. Wat ik daarbij wel raar van Van Gaal vind is dat hij nu niet de flexibiliteit vertoont om zich aan te passen aan de omstandigheden. Zoals indertijd bij AZ die ommezwaai van een rampzalig uitpakkende 4-3-3 naar een 4-4-2 of 4-4-1-1, wat die club de titel opleverde. Of recent NL op het WK na het uitvallen van Strootman naar die zeer opportunistische 5-3-2. Die inflexbiliteit nu duidt er volgens mij op dat hij iets groots wil neerzetten bij Man Utd als laatste kunststukje voor zijn pensioen. Dus toch weer terug naar de idealist. Vooralsnog lijkt het erop dat hij zijn hand daarmee aan het overspelen is. De tijd zal het leren.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma jan 12, 2015 12:28 am

Hij krijgt geen tijd om wat dan ook neer te zetten als het spel niet rap verbetert. Lees de reacties op http://www.redcafe.net. Dit houden de supporters van MU niet lang vol.

Maar Zuidema, vind jij LVG dan een flexibel type? Ik denk dat hij nog lang niet toe is aan een noodoplossing. Vooralsnog ziet hij zijn spelers als het probleem en niet zichzelf, zijn tactiek of zijn aankoopbeleid.

Bij Oranje lag het anders. Daar kon hij niet kopen. Anders was hij met half Duitsland en half Spanje naar het WK gegaan.

http://www.redcafe.net/threads/is-van-g ... er.400157/

Zuidema

Bericht door Zuidema » ma jan 12, 2015 12:56 am

Yopi schreef: Maar Zuidema, vind jij LVG dan een flexibel type? Ik denk dat hij nog lang niet toe is aan een noodoplossing. Vooralsnog ziet hij zijn spelers als het probleem en niet zichzelf, zijn tactiek of zijn aankoopbeleid. Bij Oranje lag het anders. Daar kon hij niet kopen. Anders was hij met half Duitsland en half Spanje naar het WK gegaan.
Poeh, dat liegt er niet om op RedCafé. De teneur is nu toch wel sterk aan het veranderen van hoop en vertrouwen naar twijfel tot ergernis over Van Gaal.

Van Gaal is zeker koppig, maar hij kan kennelijk wel flexibel en opportunistisch opereren met zijn spelsystemen, al naar gelang de wedstrijdsituatie, zijn selectie of de tegenstander. Bij Man Utd vertikt hij dat inderdaad momenteel door vast te houden aan die 3-5-2, waar een koerscorrectie me juist zo bitter hard nodig lijkt. Hij heeft daar weliswaar veel punten mee gepakt, maar een aantal keren was dat met meer geluk dan wijsheid. Ben benieuwd of hij bij zichzelf nu ook de rode lampjes op het dashbooard ziet branden en toch een AZ-achtige ommezwaai gaat maken. Anders kan ie wel eens rap op een erg hellend vlak zitten met een exit-traject.
Laatst gewijzigd door Zuidema op ma jan 12, 2015 7:50 am, 1 keer totaal gewijzigd.

zeux

Engeland en Schotland

Bericht door zeux » ma jan 12, 2015 1:56 am

Bij ManU is Ferguson de baas, hij is de Cruijff van Manchester. Van Gaal mag het vuile werk opknappen van dit transitiejaar, maar uiteindelijk mag Giggs het overnemen. Ik denk al komend seizoen.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma jan 12, 2015 7:10 am

Ah de zondenbok voor het falen van van Gaal is gevonden, natuurlijk niet van Gaal zelf, nee Ferguson.
YNWA

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma jan 12, 2015 9:31 am

Ja vast. Ze zien hem als tussenpaus. Vandaar dat ze hem een paar honderd miljoen pond ter beschikking stellen.

Waarom zoeken naar ingewikkelde verklaringen? LVG moet de spelers, het bestuur en de supporters voor zich winnen. Anders lukt het niet.

wimpey

Bericht door wimpey » ma jan 12, 2015 9:33 am

InnerHarbour schreef:Ah de zondenbok voor het falen van van Gaal is gevonden, natuurlijk niet van Gaal zelf, nee Ferguson.
En iemand die de rokende puinhopen mag overnemen, is ook al gevonden. :excited.gif:
Zuidema schreef: Bij Man Utd vertikt hij dat inderdaad momenteel door vast te houden aan die 3-5-2, waar een koerscorrectie me juist zo bitter hard nodig lijkt.
Koeman deed het slim gisteren. 3 centraal achterin bij Man U, Pelle als enige tegenstander. Dan weet je dat je op het middenveld steeds de vrije man vindt, hetgeen dan ook het geval was. Die 3 schoven niet op naar het middenveld, waardoor de verplaatsing steeds van Carrick moest komen. Maar Southampton had steeds een mannetje over om hem tot een obligate bal te dwingen, waardoor de opening uit bleef. Dus kwamen Rooney en Mata de bal halen en dat vond Southampton prima. Wat ik dan vreemd vind, is dat Van Gaal er (letterlijk) bij gaat zitten en 90 minuten toekijkt. Houdt stug aan dat niet functionerende systeem vast, met de wissel Blackett - Shaw.

De klemtoon ligt bij Man U op de defensie, maar kijk eens naar dat middenveld. Carrick is een bouwer, Rooney en Mata zijn (halve) aanvallers. Waar zijn de box-to-box players, de balveroveraars? Die zijn er dus niet. De kwaliteit van de individuele spelers is prima, de samenstelling van de selectie klopt niet. Dat laatste mag je toch echt op het bordje van de manager schuiven, die 200 M euro uit heeft mogen geven. Knoeiwerk, want de pijnpunten zijn niet aangepakt. Ik heb dan ook het idee dat LVG 'ins blaue hinein' totaal onvoorbereid aan deze klus is begonnen. Fail to prepare...

zeux

Bericht door zeux » ma jan 12, 2015 9:48 am

Yopi schreef:Ja vast. Ze zien hem als tussenpaus. Vandaar dat ze hem een paar honderd miljoen pond ter beschikking stellen.

Waarom zoeken naar ingewikkelde verklaringen? LVG moet de spelers, het bestuur en de supporters voor zich winnen. Anders lukt het niet.
Jij denkt dat Giggs eindeloos naast Van Gaal op de bank gaat zitten? Dat is de beoogde trainer van ManU voor de langere termijn. Van Gaal is tussenpaus. Een jaar, twee jaar, max.

wimpey

Bericht door wimpey » ma jan 12, 2015 9:51 am

zeux schreef: Jij denkt dat Giggs eindeloos naast Van Gaal op de bank gaat zitten? Dat is de beoogde trainer van ManU voor de langere termijn. Van Gaal is tussenpaus. Een jaar, twee jaar, max.
Daarom heeft ie ook een contract voor 3 jaar. Of gaat Van Gaal second fiddle spelen naast Giggs? :hypocrite.gif:

Man U heeft na 21 potjes trouwens evenveel punten als vorig seizoen onder Moyes.

zeux

Bericht door zeux » ma jan 12, 2015 10:00 am

En contracten zijn heilig...

wimpey

Bericht door wimpey » ma jan 12, 2015 10:03 am

zeux schreef:En contracten zijn heilig...
Wanneer Man U op deze voet door gaat zit LVG binnenkort inderdaad in z'n huis in Portugal.

Of het dan zinvol zou zijn om rookie Giggs met deze schots en scheef in elkaar getimmerde selectie aan de slag te laten gaan... Afbreukrisico enzo.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma jan 12, 2015 10:23 am

wimpey schreef:Man U heeft na 21 potjes trouwens evenveel punten als vorig seizoen onder Moyes.
Wat meen je dat nou? Heeft zijn koninklijke hoogheid Lowietje de eerste, na het uitgeven van 150 miljoen pond evenveel punten als die ‘prutser’ Moyes. Tsssssssssss. :smallgrin.gif:
YNWA

zeux

Bericht door zeux » ma jan 12, 2015 10:28 am

wimpey schreef:
zeux schreef:En contracten zijn heilig...
Wanneer Man U op deze voet door gaat zit LVG binnenkort inderdaad in z'n huis in Portugal.

Of het dan zinvol zou zijn om rookie Giggs met deze schots en scheef in elkaar getimmerde selectie aan de slag te laten gaan... Afbreukrisico enzo.

Ik ben wel benieuwd wie er allemaal meebeslist bij ManU bij aankopen. Of dat Van Gaal inderdaad - zoals jullie lijken te beweren - in zijn eentje met een creditdcard van Glazer zit te webshoppen.

Plaats reactie