Spanje
Moderator: mods
Re: Spanje
Sevilla maakt er een potje van trouwens. Zo duur ingekocht en dan stijf onderaan staan. Gelukkig heeft de trainer daar een de Boeriaanse krediet opgebouwd.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Die gaan niet heel best nee. Hebben wel echt een fantastisch team hoor. Spelen ook schitterend voetbal.
IK GELOOF!!!!!!
Idd die Konopljanka heb ik 2,5 weken terug nog live in het stadion aan het werk gezien bij de interland Oekraïne-Wit Rusland. Klasse droop er echt vanaf. En dan heeft Sevilla nog tig andere fantastische spelers.Lionel schreef:Die gaan niet heel best nee. Hebben wel echt een fantastisch team hoor. Spelen ook schitterend voetbal.
Weet je niet op voorhand of Ajax die wedstrijd perse zal verliezen, gelijk speelt of misschien wint. Het gaat in zo'n pot, met veel kansen over en weer vooral ook om wie het eerste doelpunt maakt (of de eerste twee). Nu komt Barcelona 2-0 achter, 3-0 zelfs, maar scoren ze zelf als eerste dan winnen ze denk ik gewoon.Lionel schreef:Fantastische eerste tien minuten van Celta. Hoog druk zetten. Beweeglijke spitsen, hoog baltempo. Zo een ploeg maakt gehakt van Ajax. Na tien minuten begon Barca te voetballen en had ik eerlijk gezegd het gevoel dat Barca hier makkelijk zou winnen.
Ik had ook verwacht dat Barca na de eerste tien minuten gewoon zou winnen. Maar hoog drukzetten loont dus.Cruijff schreef:Idd die Konopljanka heb ik 2,5 weken terug nog live in het stadion aan het werk gezien bij de interland Oekraïne-Wit Rusland. Klasse droop er echt vanaf. En dan heeft Sevilla nog tig andere fantastische spelers.Lionel schreef:Die gaan niet heel best nee. Hebben wel echt een fantastisch team hoor. Spelen ook schitterend voetbal.
Weet je niet op voorhand of Ajax die wedstrijd perse zal verliezen, gelijk speelt of misschien wint. Het gaat in zo'n pot, met veel kansen over en weer vooral ook om wie het eerste doelpunt maakt (of de eerste twee). Nu komt Barcelona 2-0 achter, 3-0 zelfs, maar scoren ze zelf als eerste dan winnen ze denk ik gewoon.Lionel schreef:Fantastische eerste tien minuten van Celta. Hoog druk zetten. Beweeglijke spitsen, hoog baltempo. Zo een ploeg maakt gehakt van Ajax. Na tien minuten begon Barca te voetballen en had ik eerlijk gezegd het gevoel dat Barca hier makkelijk zou winnen.
IK GELOOF!!!!!!
Ja hè hè dat zouden wij als Ajacieden toch moeten weten?Lionel schreef:Ik had ook verwacht dat Barca na de eerste tien minuten gewoon zou winnen. Maar hoog drukzetten loont dus.
Zelfs onder Frank als trainer hebben we vrij recent nog een paar seizoenen achtereen een tactiek bij wedstrijden tegen PSV mogen aanschouwen waarbij de Toivonen en Van Bommels bovenop hun flikker werden afgejaagd en PSV meerdere keren op rij, bijna huilend met 0 punten afdroop.
www.vi.nlVan der Vaart opnieuw geveld door spierblessure
Met het oog op het drukke wedstrijdschema achtte Pepe Mel de tijd rijp om Rafael van der Vaart thuis tegen Deportivo La Coruña (1-2) in de basis te laten debuteren. Dat liep slecht af voor de 32-jarige middenvelder, die opnieuw een spierblessure heeft opgelopen.
Van der Vaart maakte donderdagavond als basisspeler zijn eerste minuten voor Betis, waarvoor hij afgelopen zomer tekende na zijn transfervrije vertrek bij Hamburger SV. Kort na rust moest de 109-voudige international naar de kant na een botsing met ploeggenoot Rubén Castro. 'Hij heeft een spierblessure opgelopen', stelde Mel na afloop van het duel, waarin Ricky van Wolfswinkel als invaller debuteerde.
In de minuten voordat hij uitviel, had Van der Vaart Betis niet aan de tweede zege van het seizoen kunnen helpen. 'Er was voorin te weinig beweging', concludeerde Mel. Ook Van der Vaart droeg daaraan bij. 'Hij was net als de rest. We zaten niet goed in de wedstrijd. Deportivo verdedigde goed. Het tempo lag te laag. In de tweede helft werden we daarvoor gestraft.'
Zondag wacht in de Primera División de volgende wedstrijd. Dan wacht het bezoek aan Sporting Gijón. Of Van der Vaart er dan bij zal zijn, is zeer de vraag. De ex-Ajacied kampte in de voorbereiding, net als vorig seizoen, ook al met spierklachten. Desondanks vond Mel het niet onverstandig hem op te stellen. 'We moesten roteren met het oog op de wedstrijd van zondag. Daarom vond ik tijd om Rafa op te stellen.'
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Goeie keuze van Overmars, John toch de fittere van de 2 

Het blijft toch zonde dat die gast op relatief jonge leeftijd zo blessuregevoelig is. Van der Vaart kon in mijn ogen beter voetballen dan dat het er ooit is uitgekomen. Het mentale aspect, de wil en bereidheid om er veel voor te doen en te laten heeft hem opgebroken.
Hij is eigenlijk alleen maar minder geworden. Zo goed als hij was toen hij doorbrak bij Ajax. Dat heeft hij eigenlijk nooit meer gehaald.
Nil volentibus arduum
- InnerHarbour
Messi minimaal 2 maanden uitgeschakeld door scheur in de binnenband van zijn linkerknie.
Barcelona wint desondanks. Real gelijk.
Barcelona wint desondanks. Real gelijk.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Toch gaat Barcelona meer punten verspelen dan Real de komende maanden. Hun hele voorhoede (Messi, Neymar, Suarez) heeft Copa America gespeeld deze zomer, dat gaan ze zeker voelen.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Wie gaat daar nu Messi vervangen?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Dat Marokkaanse ventje denk ik
Wat is die Neymar toch een hoerenjong.
- InnerHarbour
Sion thuis, altijd lastigInnerHarbour schreef:Een hoerenjong in een hoerenploeg.

IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Oh ja verliezen van de nummer weet ik veel van Duitsland is natuurlijk een veel beter resultaat.
Zonder die Argentijnse valler ben jij zeker bijna klaar om op de volgende bandwagon te springen 

YNWA
Van wie heeft Barcelona verloren dan? Ze hebben gewonnen van Leverkusen he.. Een Leverkusen dat jouw cluppie bovendien helemaal aan gort speelt.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Oh ja ze hebben nog met mazzel gewonnen, terwijl ze eigenlijk de mindere waren. Fijn voor jou dan kan je nog even wachten met het overschakelen naar een nieuwe favoriet. 

YNWA
Met mazzel winnen bestaat niet. Gelijkspelen thuis tegen Sion daarentegen blijkbaar wel
Dit weekend Sevilla-Barca en Atletico-Real.. Echt voetbal i.p.v. dat gekloot in Engeland.

Dit weekend Sevilla-Barca en Atletico-Real.. Echt voetbal i.p.v. dat gekloot in Engeland.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Nou dat zal wat worden, 44 spelers die om het hards vallen en kaarten aannaaien, veel plezier ermee ik sla het zoals gewoonlijk over.
Morgenochtend eerst 18 holes spelen en daarna naar O'Casey's voor een Pint en het grote mannenvoetbal. Spaanse pisnichten niet welkom.
Morgenochtend eerst 18 holes spelen en daarna naar O'Casey's voor een Pint en het grote mannenvoetbal. Spaanse pisnichten niet welkom.

YNWA
-
Speel jij in een ochtendje 18 holes?
- InnerHarbour