Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Lionel

Re: Manchester United onder Louis van Gaal

Bericht door Lionel » vr jan 15, 2016 2:52 pm

Yopi schreef:Nou en?

Hij heeft zo vaak journalisten geschoffeerd. Waarom zou dit niet bij hem passen? :confused.gif:

Wat Hugo Borst schrijft (dat hij een kwade dronk heeft, dat hij zijn vrouw kleineert, enz) kan wel of niet waar zijn. Interesseert me ook niet want het heeft niets met voetbal te maken. Wat mensen in hun privéleven doen moeten ze zelf weten.
Nog nooit iemand op uiterlijk ofzo beledigd.
IK GELOOF!!!!!!

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » vr jan 15, 2016 4:00 pm

Dus? :confused.gif:

Gaat ver wat jij zegt. Hoe kun jij weten dat hij zoiets nooit zou doen?

Beweert LVG dat hij die uitspraak niet gedaan heeft?

http://www.nu.nl/achterklap/4198299/bri ... wicht.html

:smallgrin.gif:

zeux

Bericht door zeux » vr jan 15, 2016 4:12 pm

Gaat hij niet zometeen een persconferentie geven? Dan zal het er vast over gaan.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr jan 15, 2016 4:15 pm

Ja verklaar dat nu eens Rishi waarom het niet bij hem zou passen? Je ziet aan alles in dat filmpje dat hij weer eens overmatig geïrriteerd is en dat hij weer helemaal genoeg heeft van journalisten. Hij schoffeert journalisten al zijn hele leven alsmede zijn vrouw als hij gezopen heeft. Nogmaals hoezo niet bij hem passen?
YNWA

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » vr jan 15, 2016 6:03 pm

Natuurlijk zij hij 'fat man', maar is daar iets mis mee? In het Engels is 'fat' dik. Dus het vertaalt naar dikke man. Lijkt me gewoon een aanduiding van iemand. Aardiger is om 'big' te gebruiken maar ik denk dat velen hier 'fat' vertalen naar 'vet' en dat is niet geheel juist.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » vr jan 15, 2016 7:05 pm

Alsof LVG weet heeft van nuances in het Engels. :smallgrin.gif:

Hij vertaalt alles letterlijk, dus 'vet' wordt 'fat'.

Ik vind het onbeschoft om iemand zo aan te spreken, maar blijkbaar zijn er ook mensen die het gewoon vinden. :confused.gif:

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr jan 15, 2016 7:08 pm

We moeten de woorden niet overdrijven maar het is toch gewoon ongepast? Hij is de vertegenwoordig van Manchester United en dient zich daar naar te gedragen.

Daarbij is het ook gewoon weer niet handig. The Sun pakt het dankbaar aan als middel om weer meer publiciteit te maken. En dan gaat het dus weer niet over de club en het voetbal dat zij spelen maar over Louis van Gaal. Dat lijkt me niet de bedoeling. Al heb ik soms het vermoeden dat hij het bewust als afleiding gebruikt.

Overigens, ziet Louis er nu zoveel sportiever uit dan de journalist in kwestie?
Nil volentibus arduum

Sandro

Bericht door Sandro » vr jan 15, 2016 8:04 pm

Ik heb m'n eigen reactie zelfs soms niet eens in de hand. Laat staan dat ik weet hoe een ander reageert. Belachelijk als iemand (Lionel/Rishi) van een ander kan zeggen dat hij zoiets nooit zal doen. Dan overschat je jezelf wel heel erg qua kennis en kunde.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo jan 17, 2016 3:50 pm

LVG noemde afgelopen week Liverpool-MU de grootste wedstrijd van de PL. Hoe komt hij erop?

Beide clubs zijn ver afgezakt, en deze wedstrijd maakt duidelijk waarom. Veel goede bedoelingen maar weinig kwaliteit.

Liverpool is wel een stuk beter, maar maakt zoveel fouten dat het ook zomaar tegen een countertje aan kan lopen.

Update: stukje in de tweede helft: Liverpool veel en veel sterker, maar het weigert te scoren. MU is een puinhoop, het moet hopen op een bevlieging van Martial.

En hoppa, Liverpool verprutst weer een kans. Pfff

wimpey

Bericht door wimpey » zo jan 17, 2016 5:23 pm

Vond Liverpool wat minder slecht dan Man U, maar helemaal onverwacht viel die 0-1 nou ook weer niet. Liverpool heeft geen Rooney. Zonder match winners kom je nergens in het huidige voetbal. Veldspel van Man U was weer droevig, maar daar zullen ze terecht maling aan hebben vandaag.

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » zo jan 17, 2016 5:29 pm

Yopi schreef:LVG noemde afgelopen week Liverpool-MU de grootste wedstrijd van de PL. Hoe komt hij erop?

Beide clubs zijn ver afgezakt, en deze wedstrijd maakt duidelijk waarom. Veel goede bedoelingen maar weinig kwaliteit.

Liverpool is wel een stuk beter, maar maakt zoveel fouten dat het ook zomaar tegen een countertje aan kan lopen.

Update: stukje in de tweede helft: Liverpool veel en veel sterker, maar het weigert te scoren. MU is een puinhoop, het moet hopen op een bevlieging van Martial.

En hoppa, Liverpool verprutst weer een kans. Pfff
Welke andere wedstrijd zou groter zijn dan deze? Is hetzelfde als Ajax - Feyenoord. Maakt niet uit waar de clubs staan.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Wie kent Cees de Wolf nog?

Manchester United onder Louis van Gaal

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo jan 17, 2016 6:22 pm

Ja, dat lijkt me evident. Liverpool-MU is dé wedstrijd in Engeland. Meer nog dan enige Londense derby, Liverpool-Everton of de Manchester derby. Als je een keer in Manchester bent geweest (voor mij in februari 2012, de fraaie, maar net te weinig om door te komen 1-2 op Old Trafford met misschien wel ons beste uitvak ooit) zie je overal merchandise met verwijzingen maar Man U-Liverpool.

Hier laat je voetbalkennis je even in de steek Yopi. (Of erken je het weer als LvG weg is bij Manchester?)

Lionel

Bericht door Lionel » zo jan 17, 2016 9:33 pm

Denk het laatste.
IK GELOOF!!!!!!

elliquido

Bericht door elliquido » zo jan 17, 2016 10:38 pm

Millwall - West ham , ook niet onaardig.
De Sheffield derby is ook erg aardig :-)
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » zo jan 17, 2016 11:08 pm

De eerste PL ronde tussen LVG en Klopp. Voordeel Lowie. MU heeft altijd minder kansen nodig tegen teams die ruimte weggeven. Las ergens dat ze tegen Liverpool zelfs vier op vier lopen; vier kansen, vier goals.

(Fatman... Een nieuwe superhero die als journalist door het leven gaat?)

wimpey

Bericht door wimpey » za jan 23, 2016 4:43 pm

Ploeg van Koeman vindt vrij makkelijk de vrije man op het middenveld. Ploeg van LVG niet. Ploeg Koeman tot dusver beter. Er zit weer weinig voetbal in Man U.

wimpey

Bericht door wimpey » za jan 23, 2016 5:46 pm

0-1 Charlie Austin. Ook niet een beetje verdiend. Southampton is voetballend superieur aan Man U.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za jan 23, 2016 5:52 pm

Zou dit het einde zijn voor Van Gaal? Zo slecht als vandaag heb ik het zelden gezien.

wimpey

Bericht door wimpey » za jan 23, 2016 5:56 pm

Jöhnk schreef: Zo slecht als vandaag heb ik het zelden gezien.
Business as usual. Het combinatievoetbal en de driehoekjes komen van Southampton. Het hersenloze spel van United. Slecht getraind elftal.

In de 16 kwamen beide ploegen zelden, maar daartussen was Southampton voetballend klassen beter.

Een aantal fans ging helemaal los na afloop, toen De Manager langs kwam. :smallgrin.gif: Spurs 5 punten voor, Leicester 10. :excited.gif:

Neem aan dat LVG dit seizoen af mag (moet) maken en dat ze 'm dan met een sierlijke boog eruit trappen. Bakt er werkelijk niets van.

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » za jan 23, 2016 9:14 pm

Blijft hetzelfde verhaal. Ze kunnen niks creeren op de kleine ruimte in en om de zestien. Hebben we het al zo vaak over gehad. LVG duidt dikwijls op het probleem van een compacte verdediging, maar blijkt daar geen antwoord voor te zien, terwijl andere ploegen dat met kort en snel combinatievoetbal wel oplossen. Om aan de top te blijven moet je je blijven ontwikkelen, en kun je niet op je lauweren gaan rusten. Maar ja, niet iedereen blijft mentaal jong. Als mensen, op jonge leeftijd, uberhaupt soepel en creatief hebben gedacht is dat geen enkele garantie voor het uitblijven van een latere verstarring. Dan krijg je een situatie als deze, waar een trainer die denkt nog revolutionair te zijn in werkelijkheid achter de feiten aanloopt. Prachtige tragiek. Het respect dat hij min of meer van de pers eist is gebaseerd op het verleden, en het recente WK succes heeft de goede man waarschijnlijk wat zand in de ogen gestrooit. Feit blijft daarbij dat Oranje het meest succesvol was in de counter (5-1 tegen wereldkampioen Spanje is niet niks hoor), en nauwelijks ruimte wist te creeren. Het op het oog geniale idee om tijdens een wedstrijd van de ene naar de andere stijl over te stappen, iets waar de tegenstander steevast geen raad mee wist, was waarschijnlijk een toevalstreffer. Ik had er graag navolging van gezien bij MU.

Verder zou ik de medische staf eens doorlichten. De invloed van de vele blessures is niet te ontkennen, en een goede medische staf voorkomt allereerst, door het herkennen en behandelen van zaken in een vroeg stadium.
Laatst gewijzigd door Monkey Tonk op za jan 23, 2016 9:36 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Sandro

Bericht door Sandro » za jan 23, 2016 9:26 pm

En die van Gaal blijft gewoon lekker zitten. En ze laten hem voorlopig ook nog zitten. Menig ander coach was er al lang uitgeflikkerd.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

zeux

Bericht door zeux » za jan 23, 2016 9:29 pm

Van Gaal heeft het dit seizoen niet goed op de rit. Dat lijkt me duidelijk.
Ben benieuwd of de directie de druk van de fans kan weerstaan. En zo langzamerhand is er bij niemand nog het vertrouwen dat hij het nog recht kan zetten.
Ik had gedacht dat hij in januari versterkingen zou halen. Dat doet ie niet, zo lijkt het. Niet verstandig.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » za jan 23, 2016 9:59 pm

zeux schreef:En zo langzamerhand is er bij niemand nog het vertrouwen dat hij het nog recht kan zetten.
Niet bij deze fan in elk geval. Don't hold it in brah: https://www.youtube.com/watch?v=gyhwS1Hi22w

zeux

Bericht door zeux » za jan 23, 2016 10:08 pm

Dubbel schreef:
zeux schreef:En zo langzamerhand is er bij niemand nog het vertrouwen dat hij het nog recht kan zetten.
Niet bij deze fan in elk geval. Don't hold it in brah: https://www.youtube.com/watch?v=gyhwS1Hi22w
:ajaxsmiley.gif:

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo jan 24, 2016 12:26 am

Tja, aankopen... Het lukte MU in de zomer niet om toppers binnen te halen. Dan lukt het in de winter vast ook niet.

@MT: heb je het licht gezien?

De persconferentie na de wedstrijd toonde een oude en vermoeide LVG die het ook niet meer weet. Pijnlijk.

De nederlaag van vandaag zal niemand verbazen die de wedstrijd van vorige week tegen Liverpool heeft gezien. Toen liep het nog goed af, maar het blijft niet meezitten.

Gerucht gaat dat LVG het seizoen afmaakt en dan vertrekt. Dat zou betekenen dat de leiding van MU dit seizoen opgegeven heeft. Weinig kans dat LVG het nog aan de praat krijgt.

Plaats reactie