Champions League 2011-2012

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Toppie

Re: Champions League 2011-2012

Bericht door Toppie » di apr 24, 2012 9:38 pm

Het antivoetbal heeft gewonnen

Le T.

Bericht door Le T. » di apr 24, 2012 9:40 pm

Je kunt ook niet zeggen dat ze de scheidsrechter tegen hadden.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Toppie

Bericht door Toppie » di apr 24, 2012 9:40 pm

1 ding scheelt Webb fluit niet de finale :headbang.gif:

Kuipers?

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di apr 24, 2012 9:41 pm

Barça kan Vertonghen wel gaan halen, want verdedigend zijn er op zijn minst een aantal verbeterpuntjes.
Rishi schreef:Dit kan niét waar zijn.
Hoeveel heb je verloren via Unibet?

Rooie

Bericht door Rooie » di apr 24, 2012 9:42 pm

Le T. schreef:Je kunt ook niet zeggen dat ze de scheidsrechter tegen hadden.
Best goed gefloten. Pingel was er geen, maar daar ging hij af op z'n assistent.

999

Bericht door 999 » di apr 24, 2012 9:42 pm

LucaS schreef:
999 schreef:
LucaS schreef:Want ik hijg niet mee over Barcelona? Ik zeg wat ik vind, dank je wel.
Hier hijgt geen man over Barcelona .. slap gelul weer .. Wat wil je nu Luuk .. Knietjes in de rug goed gaan keuren ?.
Nou, wel een aantal mensen hoor. Natuurlijk wil ik geen knietjes goedkeuren, ik zei alleen maar dat die Barcelonaspeler zich weer eens enorm aanstelde. Dat schreef ik, dus dat wilde ik zeggen. Ik vind aanstellerij haast net zo'n grote bederver van mijn plezier in voetbal als gemeen spel. Ik ben ooit opgehouden (lang geleden) met naar Duits voetbal kijken omdat het daar in die tijd zo was dat de helft van de spelers te pas en te onpas deed alsof ze zwaar gewond waren geraakt. Ik vind dat gewoon walgelijk, nogmaals, ook als een Ajaxspeler dat doet. En als ik dat zie zeg ik dat.
Jij hebt het steeds over Barcelona spelers die zich aanstellen maar ik hoor dan weer niks over die one man show van Drogba vorige week .. Afijn, veel plezier met je Chelsea in de finale .. Maar nooit meer zeuren hé als AJAX zo negatief staat te voetballan als Chelsea doet ..

Zal me een slaapverwekkende finale worden ..
Blij met de punten ...

999

Bericht door 999 » di apr 24, 2012 9:43 pm

Tja, je weet het .. een keer komt die hamer .. Tis altijd afwachten wanneer die komt ..
Blij met de punten ...

Baseman

Bericht door Baseman » di apr 24, 2012 9:44 pm

Goede scheids trouwens :biggthumpup.gif:
De enige grote fout werd gemaakt door de man bij de achterlijn, bij de penalty voor Barca.

Slechts 5 van de 22 schoten van Barca waren op doel...al telt een bal op de paal blijkbaar niet mee, aangezien Barca die volgens mij 3 keer heeft geraakt. En Cech keepte geweldig in beide wedstrijden tegen Barca.
Laatst gewijzigd door Baseman op di apr 24, 2012 9:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Jesse

Bericht door Jesse » di apr 24, 2012 9:44 pm

Hahaha, prachtig. Had ik echt absoluut niet verwacht.

Ook wel mooi om eens een andere ploeg in de finale te zien dan Barcelona.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di apr 24, 2012 9:45 pm

Mooi zo die nagemaakte Spaanse engnekken liggen eruit. :biggthumpup.gif:
YNWA

Toppie

Bericht door Toppie » di apr 24, 2012 9:48 pm

Barcelona thuis en uit 2x paal en 1 keer lat

Toppie

Bericht door Toppie » di apr 24, 2012 9:49 pm

Btw offtopic Duitsland wordt Europees kampioen

LucaS

Bericht door LucaS » di apr 24, 2012 9:51 pm

999 schreef:
LucaS schreef:
999 schreef:
Hier hijgt geen man over Barcelona .. slap gelul weer .. Wat wil je nu Luuk .. Knietjes in de rug goed gaan keuren ?.
Nou, wel een aantal mensen hoor. Natuurlijk wil ik geen knietjes goedkeuren, ik zei alleen maar dat die Barcelonaspeler zich weer eens enorm aanstelde. Dat schreef ik, dus dat wilde ik zeggen. Ik vind aanstellerij haast net zo'n grote bederver van mijn plezier in voetbal als gemeen spel. Ik ben ooit opgehouden (lang geleden) met naar Duits voetbal kijken omdat het daar in die tijd zo was dat de helft van de spelers te pas en te onpas deed alsof ze zwaar gewond waren geraakt. Ik vind dat gewoon walgelijk, nogmaals, ook als een Ajaxspeler dat doet. En als ik dat zie zeg ik dat.
Jij hebt het steeds over Barcelona spelers die zich aanstellen maar ik hoor dan weer niks over die one man show van Drogba vorige week .. Afijn, veel plezier met je Chelsea in de finale .. Maar nooit meer zeuren hé als AJAX zo negatief staat te voetballan als Chelsea doet ..

Ik ben helemaal geen Chelseafan hoor, maar ik moet niets van Barcelona hebben. Ik vind het een ploeg met 6 Suarezzen en ik hou daar niet van. Dat betekent natuurlijk niet dat er niet dat soort types bij andere clubs rondlopen. Drogba is inderdaad ook een aansteller.
Ajax is natuurlijk absoluut niet met andere clubs te vergelijken, het interesseert me niets of Chelsea al dan niet mooi aanvallend speelt. Overigens, als je dat doet met tien man tegen Barcelona, dan verlies je met een nulletje of 4.
Dit deed een beetje aan Valencia-Ajax denken. Toen was ik overigens ook blij met de uitslag.
I think I lost my fucking headache

999

Bericht door 999 » di apr 24, 2012 9:55 pm

LucaS schreef:
999 schreef:
LucaS schreef:

Ik ben helemaal geen Chelseafan hoor, maar ik moet niets van Barcelona hebben. Ik vind het een ploeg met 6 Suarezzen en ik hou daar niet van. Dat betekent natuurlijk niet dat er niet dat soort types bij andere clubs rondlopen. Drogba is inderdaad ook een aansteller.
Ajax is natuurlijk absoluut niet met andere clubs te vergelijken, het interesseert me niets of Chelsea al dan niet mooi aanvallend speelt. Overigens, als je dat doet met tien man tegen Barcelona, dan verlies je met een nulletje of 4.
Dit deed een beetje aan Valencia-Ajax denken. Toen was ik overigens ook blij met de uitslag.
Tja, jij vind dat er zes Suarezzen bij Barcelona rondlopen, persoonlijk vind ik dat je er helemaal naast zit met deze stelling ..
Blij met de punten ...

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di apr 24, 2012 9:55 pm

Een 2-0 voorsprong in handen tegen 10 man in een thuiswedstrijd en vervolgens in de blessuretijd van de 1e helft én die van de 2e helft een doelpunt tegen krijgen. Dan heb je als team iets niet helemaal goed gedaan. Het onoverwinnelijke is er af bij Barcelona. Het blijft een verzameling geweldige spelers maar ze hebben niet meer de echte overtuiging die ze eerdere jaren wel hadden.

Met Chelsea heb ik werkelijk helemaal niets. Maar als team hebben ze dit toch wel knap gedaan.
Nil volentibus arduum

zeux

Bericht door zeux » di apr 24, 2012 9:56 pm

Toppie schreef:Barcelona thuis en uit 2x paal en 1 keer lat
Die lat is wel bij een pingel. Gewoon niet goed geschoten dus. Klaar.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Le T.

Bericht door Le T. » di apr 24, 2012 9:59 pm

Benji schreef:
Bij de rooie kaart ook, en die krijgt ook niet iedereen overal, en zeker niet van die assistent achter de achterlijn. Dan moet je gewoon vaststellen dat het Barcelona niet tegen zat met arbitrage.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Lionel

Bericht door Lionel » di apr 24, 2012 10:05 pm

Beetje teveel eer om Chelsea credits te geven overigens..
IK GELOOF!!!!!!

Baseman

Bericht door Baseman » di apr 24, 2012 10:06 pm

Hoezo?
Marillion geeft het al aan, Chelsea scoort in een uitwedstrijd met 10 man 2 goals. Dat is gewoon erg knap, evenals het kunnen tegenhouden van Barca.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di apr 24, 2012 10:06 pm

Marillion schreef:Een 2-0 voorsprong in handen tegen 10 man in een thuiswedstrijd en vervolgens in de blessuretijd van de 1e helft én die van de 2e helft een doelpunt tegen krijgen. Dan heb je als team iets niet helemaal goed gedaan. Het onoverwinnelijke is er af bij Barcelona. Het blijft een verzameling geweldige spelers maar ze hebben niet meer de echte overtuiging die ze eerdere jaren wel hadden.

Met Chelsea heb ik werkelijk helemaal niets. Maar als team hebben ze dit toch wel knap gedaan.
Ja, mee eens. Chelsea gaat verdiend naar de finale omdat Barcelona het absoluut niet verdiende. Als je met een man meer 2-0 voorsprong weggeeft terwijl je ook nog een penalty kreeg, dan mag je nergens aanspraak op maken.

jabu

Champions League 2011-2012

Bericht door jabu » di apr 24, 2012 10:18 pm

Exact. Barcelona heeft het vooral aan zichzelf te danken.
Le T. schreef:
Benji schreef:
Bij de rooie kaart ook, en die krijgt ook niet iedereen overal, en zeker niet van die assistent achter de achterlijn. Dan moet je gewoon vaststellen dat het Barcelona niet tegen zat met arbitrage.
Dus omdat de scheidsrechter terechte beslissingen heeft genomen moet je concluderen dat de arbitrage meezat?

Lionel

Bericht door Lionel » di apr 24, 2012 10:21 pm

Jöhnk schreef:
Marillion schreef:Een 2-0 voorsprong in handen tegen 10 man in een thuiswedstrijd en vervolgens in de blessuretijd van de 1e helft én die van de 2e helft een doelpunt tegen krijgen. Dan heb je als team iets niet helemaal goed gedaan. Het onoverwinnelijke is er af bij Barcelona. Het blijft een verzameling geweldige spelers maar ze hebben niet meer de echte overtuiging die ze eerdere jaren wel hadden.

Ja, mee eens. Chelsea gaat verdiend naar de finale omdat Barcelona het absoluut niet verdiende. Als je met een man meer 2-0 voorsprong weggeeft terwijl je ook nog een penalty kreeg, dan mag je nergens aanspraak op maken.
Bedoelde meer dat echt alles meezat. En de laatste goal boeide al niét meer.
IK GELOOF!!!!!!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di apr 24, 2012 10:37 pm

De teamprestatie van Chelsea is gewoon goed. Met mindere spelers hebben ze één keer gewonnen en één keer gelijk. En dan hebben ze ook nog eens een aanzienlijk deel van de wedstrijd van vandaag met een man minder moeten spelen én ze komen daarbij terug van een 2-0 achterstand.

Dat het kwa voetbal niet om aan te zien is ben ik volledig met je eens. Maar ze staan in de CL finale en dat heeft wel met iets meer dan alleen geluk te maken. Ze hebben zich als collectief toch staande weten te houden in een moeilijke situatie.
Nil volentibus arduum

beelzebub

Bericht door beelzebub » di apr 24, 2012 10:57 pm

Haha wat lekker dit. Barca en vooral hun gedrag ging me steeds meer tegenstaan. Even lekker terug op aarde. Van mij mag Chelsea die finale dik verliezen trouwens.

Achteraf makkelijk praten, maar barca had statistisch gezien weinig kans. Maar een ploeg heeft de finale in de cl gehaald nadat ze uit met 1-0 verloren hadden; chelsea verliest al zeven of acht wedstrijden niet van barcelona; messi scoorde nooit tegen chelsea;; en torres scoort altijd tegen barcelona. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

bryan

Bericht door bryan » di apr 24, 2012 11:39 pm

Marillion schreef:De teamprestatie van Chelsea is gewoon goed. Met mindere spelers hebben ze één keer gewonnen en één keer gelijk.
Niet op alle plekken zijn ze minder. Cech is van wereldklasse en Victor Valdes is een clown. Verder waren Ivanovic, Cole en Drogba allemaal wereldtoppers vanavond.

En dit zijn de type spelers die Barca mist. Een echte keeper, een harde verdediger of twee en een echte spits.

In 2009 was Barca stukken beter met Yaya Toure achterin en Samuel Eto'o voorin. Vooral Samuel Eto'o kon voor een verschil zorgen voorin als het ff niet goed liep met dat tikki takka.

11 middenvelders opstellen levert wel veel balbezit op (logisch), maar aanvallend en verdedigend gaat het niet echt best want je hebt geen echte spits of verdediger. Dus je MOET balbezit houden en kan geen risico nemen want je weet dat elke simpele puntertje van Frank Lampard een potentiele doelpunt is. Da's net zo saai als catenaccio. Daar stel je bijna 11 verdedigers op. Barca stelt bijna 11 middenvelders op. Beide net zo lelijk, vind ik. Zo'n speler Fabregas verspillen als vleugelspits en Mascherano als verdediger en Alexis Sanchez als spits i.p.v. echte buitenspeler. Niet aan te zien eigenlijk.

Daarom was Ajax '95 veelzijdiger en had veel meer dimensies dan de huidige Barca. Top keeper, top verdedigers, top middenvelders en top aanvallers. Zo is dat. Jammer dat Ajax toen niet naar Nou Camp mocht.

Gesloten