Spanje
Moderator: mods
- Jinne
- Site Admin
Re: Spanje
Ancelotti ontslagen bij Real. Vraag me dan af wie het dan moet worden, want Ancelloti is toch top 3 qua coaches. Die andere top 3 coach hebben ze al gehad en nummertje 3 Pep zal zeker niet gezien zijn Barcelona verleden. Ik zag dat Benitez genoemd. Dikke verslechtering is dat.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Rutten is ook weer vrij... 

Benitez zou wel 'thuiskomen' als geboren Madrileen. Is een product uit de Real jeugd heeft daar in jeugdopleiding rondgelopen. Bovendien hebben ze al heel lang geen UEFA cup gewonnen daar.
Maar zonder gekheid: Twee UEFA cups, een Europacup I, twee Spaanse titels en nog wat bijvangst in de vorm van nationale bekers, wereldbekers etc is niet slecht voor Benitez. Wanneer heeft ie nou echt met een topteam gewerkt?

Maar zonder gekheid: Twee UEFA cups, een Europacup I, twee Spaanse titels en nog wat bijvangst in de vorm van nationale bekers, wereldbekers etc is niet slecht voor Benitez. Wanneer heeft ie nou echt met een topteam gewerkt?
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
- InnerHarbour
Ik vind Ancelotti echt met afstand de geschiktste trainer voor Real momenteel. Kan geen een bedenken die het beter zou doen. Hem wegdoen en Benitez ervoor terughalen... Dan heb je echt 0,0 verstand van je vak.
Ik zou trouwens wel meteen Klopp nemen, als je toch al Ancelotti wegdoet.
Ik zou trouwens wel meteen Klopp nemen, als je toch al Ancelotti wegdoet.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
En dat terwijl de blessure van Modric killing was. Met Modric erbij is Real bijna altijd superieur.
Van Ancelotti naar Benitez. Dan heb je het voor mekaar, hoor.
Van Ancelotti naar Benitez. Dan heb je het voor mekaar, hoor.

Helemaal gestoord, die lui bij Real... Di Maria, Morata verpatsen en dan verbaasd zijn dat James en die erwt niet dezelfde kwaliteit kunnen brengen in de crunch games?
En Modric is ook duidelijk beter dan Isco.

Het lijkt me dat Real werkt binnen typische kaders die niet deugen. Er moet elk jaar gekocht worden, de grootste sterren moeten per se daar spelen, voor zowel spelers als trainers gelden allerlei 'representativiteitsvereisten' en er moet elk jaar een grote prijs gewonnen worden.
Daarmee was de taak van Ancelotti dan ook vrij beperkt. Hij moet van zijn sterrenensemble niet meer maken dan de som der delen, hij moet voorkomen dat het een zooitje wordt met al die sterren en als hij de som der delen haalt is het goed. Zoveel sterren managen is een vak apart, dat ging vorig jaar goed maar dit jaar leken ze elkaar niet altijd de bal te gunnen. Dan kan het een hele goede trainer zijn, hij faalt in zijn taak.
Daarmee was de taak van Ancelotti dan ook vrij beperkt. Hij moet van zijn sterrenensemble niet meer maken dan de som der delen, hij moet voorkomen dat het een zooitje wordt met al die sterren en als hij de som der delen haalt is het goed. Zoveel sterren managen is een vak apart, dat ging vorig jaar goed maar dit jaar leken ze elkaar niet altijd de bal te gunnen. Dan kan het een hele goede trainer zijn, hij faalt in zijn taak.
Wollt ihr den totalen Mensch?
- InnerHarbour
Onderweg naar Real. Goede keeper, dat had die ouwe Ferguson toch goed gezien om hem te nemen i.p.v. Steek.
De Gea maakt vertrek bekend bij teamgenoten
Niets lijkt een transfer van David de Gea naar Real Madrid nog in de weg te staan. Volgens The Telegraph heeft de Spaanse doelman na de training van dinsdag al afscheid genomen van zijn ploeggenoten bij Manchester United.
Officieel is het standpunt van United nog altijd om de Spanjaard, die nog een éénjarige verbintenis heeft, langer aan United te binden. Het zal vermoedelijk ijdele hoop blijken omdat De Gea zelf zijn zinnen heeft gezet op een overstap naar Real.
De Gea mag dan een bijna aflopend contract hebben, Real houdt er rekening mee dat het toch stevig in de buidel moet tasten om United overstag te laten gaan. Inmiddels wordt een bedrag van 35 miljoen euro genoemd.
AD.nl
YNWA
Mwa die gozer heeft ze toch ook 2 landstitels gekost dankzij een lading flaters.InnerHarbour schreef:Onderweg naar Real. Goede keeper, dat had die ouwe Ferguson toch goed gezien om hem te nemen i.p.v. Steek.
Cruijff schreef:Mwa die gozer heeft ze toch ook 2 landstitels gekost dankzij een lading flaters.InnerHarbour schreef:Onderweg naar Real. Goede keeper, dat had die ouwe Ferguson toch goed gezien om hem te nemen i.p.v. Steek.
Precies, vind hem echt enorm overschat.
- InnerHarbour
Dat is echt een lulverhaal maar goed ik kom aan een ex-Ajacied dan krijg je een soort Pavlov reactie bij jou, verder alles goed, je bent zo stil de laaste tijd.Cruijff schreef:Mwa die gozer heeft ze toch ook 2 landstitels gekost dankzij een lading flaters.InnerHarbour schreef:Onderweg naar Real. Goede keeper, dat had die ouwe Ferguson toch goed gezien om hem te nemen i.p.v. Steek.
BTW, De laatste goede wedstrijd die Stekelenburg heeft gekeept was op het WK in ZA tegen Brazilië, daarna helemaal niets meer, hij is wel een prima bankwarmhouder geworden.

YNWA
Stekelenburg is inderdaad flink hard naar beneden gedonderd van de apenrots en zal vast niet meer terug omhoog klimmen, maar zonder een lading fouten van De Gea had in 2012 die eerste landstitel van Manchester City in weet ik hoeveel jaar gewoonweg niet plaatsgevonden. 

- InnerHarbour
2012, man toen was die nog zo jong, hij heeft moeten wennen aan de mannen competitie die de PL nu eenmaal is. Nu is hij top, ik zie hem graag naar Real gaan om meerdere redenen. 

YNWA
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Tuurlijk is hij top. Geweldige keeper.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Ik ben benieuwd wat dat voor ons gaat betekenen. Als het doorgaat sluit ik niet uit dat United binnenkort toch gewoon voor Cillessen aan de deur van de Arena staat.
Nil volentibus arduum
- Jinne
- Site Admin
Man United heeft Valdes nog als bankzitter.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
-
Dat maakt toch niet uit? Als er een keeper vertrekt, moet die worden vervangen.
-
En Benitez gaat Real onder zijn hoede nemen. Voorspelbare keus van de Koninklijke, maar of het goed gaat uitpakken...
-
- AT Toto winner 15/16
De Gea is na Neuer toch gewoon de beste keeper van de wereld, of zie ik dat verkeerd?
Die stelling is wel heel populair, ik snap alleen niet waar dat op gebaseerd is.brigade zuid schreef:De Gea is na Neuer toch gewoon de beste keeper van de wereld, of zie ik dat verkeerd?