Champions League

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

LucaS

Bericht door LucaS » wo mar 07, 2007 9:05 am

SylvievdVaart schreef:
joey schreef:
SylvievdVaart schreef:Hehehe :D Dirk zal zijn oude slager wel missen, denk ik. Beetje meer respect voor die jongen, hoor.
Wie noemt hem hier Dracula? :hypocrite:
Ja maar, zo ziet zijn gebit er nu eenmaal uit! Kan ik ook niets aan doen! :blush:

:D
Zeg zeg, de absolute ster van het Britse voetbal! Heb je de verslaggever gisteren niet gehoord? Een beetje meer RESPECT is wel op zijn plaats!
I think I lost my fucking headache

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » wo mar 07, 2007 9:22 am

Iemand dat slagveld bij Valencia - Inter nog gezien?

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » wo mar 07, 2007 11:00 am

Nee, was het maar waar. Ben zeer benieuwd. Zijn er ergens beelden te vinden?
Gaan er nog straffen volgen?

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo mar 07, 2007 11:18 am

http://www.youtube.com/watch?v=_FestVFfjVE

Het lijkt me dat er nog wel een paar straffen gaan volgen.

Doet me een beetje denken aan Turkije - Zwitserland.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Alexander

Bericht door Alexander » wo mar 07, 2007 11:26 am

Die in dat trainingsjack geeft me toch een stoot haha

Duke

Bericht door Duke » wo mar 07, 2007 11:31 am

Hij ontwijkt die tackles wel goed. :xyxthumbs:

Salvador Dali

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » wo mar 07, 2007 11:34 am

Oké.... er werden wel wat pogingen tot doodschop uitgedeeld. Maar echte rake klappen zie je helaas niet.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo mar 07, 2007 11:51 am

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo mar 07, 2007 12:10 pm

Zo, dat verslag was blijkbaar echt zonde van m'n tijd. :D

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » wo mar 07, 2007 1:01 pm

Ik vind het sowieso al bijzonder dat je drie wedstrijden tegelijk kunt bekijken en analyseren...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo mar 07, 2007 1:12 pm

Op ESPN worden er gewoon drie wedstrijden achter elkaar uitgezonden, vandaar.

Maar goed, ik zal het niet meer doen.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » wo mar 07, 2007 1:13 pm

Ik heb toch ook net wat gepost daarover...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Duke

Bericht door Duke » wo mar 07, 2007 1:20 pm

Peter schreef:http://www.youtube.com/watch?v=kZPwoUCnJX4

Mancini. :worshippy:
Inderdaad. :xyxthumbs:

Salvador Dali

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » wo mar 07, 2007 2:36 pm

Taddei zet Abidal daar anders ook even mooi voor schut!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo mar 07, 2007 2:38 pm

Mr. Ajax schreef:Ik heb toch ook net wat gepost daarover...
Ja, dat wel. Maar ach, laat ook maar. Ik heb niets gezegd. Ik dacht alleen dat Peter het bijvoorbeeld leuk zou vinden om wat over Roma te lezen. Aangezien ik de indruk kreeg dat hij de wedstrijd niet gezien had.

Op zich is het wel geinig dat vooral Inter er na gisteravond qua schorsingen waarschijnlijk slecht vanaf zal komen. Als ik dit zo zie zullen Burdisso, Cruz, Cordoba en Materazzi schorsingen krijgen en naar verluid hebben ook Figo en Cambiasso zich misdragen. Valencia zal waarschijnlijk alleen Navarro en Marchena kwijtraken.

Navarro zit natuurlijk helemaal fout, maar ik neem aan dat Burdisso degene is geweest die op z’n minst het duw –en trekwerk is begonnen. Het lijkt me immers sterk dat de winnaar na de wedstrijd zo’n domme rel gaat initiëren. Bovendien waren de Argentijnen op het WK ook al zo opvliegerig na de uitschakeling tegen Duitsland. ;)
Laatst gewijzigd door FlaFlu op wo mar 07, 2007 2:56 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » wo mar 07, 2007 2:53 pm

Thomas schreef:
Mr. Ajax schreef:Ik heb toch ook net wat gepost daarover...
Ja, dat wel. Maar ach, laat ook maar. Ik heb niets gezegd.

Op zich is het wel geinig dat vooral Inter er na gisteravond qua schorsingen waarschijnlijk slecht vanaf zal komen. Als ik dit zo zie zullen Burdisso, Cruz, Cordoba en Materazzi schorsingen krijgen en naar verluid hebben ook Figo en Cambiasso zich misdragen. Valencia zal waarschijnlijk alleen Navarro en Marchena kwijtraken.

Navarro zit natuurlijk helemaal fout, maar ik neem aan dat Burdisso degene is geweest die op z’n minst het duw –en trekwerk is begonnen. Het lijkt me immers sterk dat de winnaar na de wedstrijd zo’n domme rel gaat initiëren. Bovendien waren de Argentijnen op het WK ook al zo opvliegerig na de uitschakeling tegen Duitsland. ;)
Die Cambiasso stond daar in zijn overhemd en pantalon een partijtje te duwen bij de kleedkamer van Valencia :D Ik begreep eerst niet waarom Cruz zo hard achter die wisselspeler van Valencia aan ging, maar in de herhaling zag je toch een linkse directie vol op de neus.

Duke

Bericht door Duke » wo mar 07, 2007 2:54 pm

Navarro heeft spijt van vechtpartij
Geschreven door Pieter Ooms op woensdag, 7 maart om 11:33

Toen gisteren het laatste fluitsignaal van arbiter Stark klonk, ontstond er een grote vechtpartij op en rond het veld tussen de spelers van Valencia en Internazionale. Het grootste slachtoffer: de Argentijn Nicolás Burdisso (Inter) die door een stoot van David Navarro een gebroken neus opliep.

Afbeelding

Inmiddels heeft de Spanjaard Navarro spijt bekend. “Ik zag dat ze één van mijn ploeggenoten aanvielen en verloor mijn hoofd. Ik heb me nog nooit zo misdragen en zal het ook nooit meer doen. Ik schaam me en bied Burdisso mijn excuses aan. Ik begrijp dat ik gestraft moet worden en zal de straf die ik krijg dan ook accepteren."

Robert Mancini, de trainer van Internazionale, reageerde woedend op de actie van Navarro. “Je bent een lafaard als je zo'n dreun uitdeelt en dan op de vlucht slaat.” Voorzitter Morratti zal geen aanklacht indienen, hij rekent op stappen van de aanwezige FIFA-waarnemer. “De waarnemer van de UEFA heeft de situatie gezien en zal actie ondernemen als hij dat nodig acht.”

De zwarte piet wordt nu door de Italianen toegespeeld aan de Valencia-speler, maar diverse spelers van Internazionale zullen vermoedelijk ook straffen tegemoet kunnen zien. Toen de gemoederen bedaard leken, besloten Luis Figo en Francesco Toldo de Spaanse kleedkamer in te gaan en nogmaals verhaal te halen bij Navarro.
www.voetbalzone.nl

Salvador Dali

Beloki

Bericht door Beloki » wo mar 07, 2007 3:10 pm

Alexander schreef:Die in dat trainingsjack geeft me toch een stoot haha
Wat een beuk inderdaad, en rennen dat hij doet. :D
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Harm

Bericht door Harm » wo mar 07, 2007 3:14 pm

Ik denk dat hij het voetbal wel gezien heeft en een sollicitatie als wide receiver in de NFL wilde plaatsen :D

Duke

Bericht door Duke » wo mar 07, 2007 4:10 pm

Ik neem aan dat ie daar ook wel aan de slag kan, als hij voor langere tijd geschorst wordt. Ik neem tenminste aan dat het Navarro is, die Burdisso die klap gaf.

Salvador Dali

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo mar 07, 2007 4:17 pm

Ja, dat was Navarro.

Pizarro en Perrotta pakten gisteravond in de laatste tien minuten nog twee hele domme gele kaarten. De kaart van Pizarro leverde hem zelfs een schorsing op voor de eerste wedstrijd in de kwartfinale.

Vanavond waarschijnlijk maar twee wedstrijden voor mij, dus dat is alweer op zijn minst één verslag minder, Spijker.

wimpey

Bericht door wimpey » wo mar 07, 2007 5:51 pm

Beloki schreef:
Alexander schreef:Die in dat trainingsjack geeft me toch een stoot haha
Wat een beuk inderdaad, en rennen dat hij doet. :D
Hij en de onverbeterlijke Robben zijn de lafaards van gisteravond. Robben: aanzetten voor aktie, inzien dat ie z'n man niet afschudt, vallen. Niet 1, niet 2, maar 3 keer gisteravond. Vreselijk. Schorsen die kwal.

Joey, vond je Kuijt niet goed?! Ik vond hem voortreffelijk, was bij iedere kans betrokken en geen Barca-verdediger kreeg vat op hem.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo mar 07, 2007 5:55 pm

wimpey schreef:Hij en de onverbeterlijke Robben zijn de lafaards van gisteravond. Robben: aanzetten voor aktie, inzien dat ie z'n man niet afschudt, vallen. Niet 1, niet 2, maar 3 keer gisteravond. Vreselijk. Schorsen die kwal.
Je vergeet Fred, Wimpey.

Robben speelde een goede wedstrijd. Dat zou je echter bijna vergeten dankzij het beeld van die jankkop van hem nadat hij geel kreeg voor een vreselijk slechte schwalbe. Ik vraag me wel eens af of Robben het nou zo vaak doet of dat hij er gewoon heel slecht in is. ;)
wimpey schreef:Joey, vond je Kuijt niet goed?! Ik vond hem voortreffelijk, was bij iedere kans betrokken en geen Barca-verdediger kreeg vat op hem.
Kuijt was inderdaad uitstekend. Zoals hij dat het hele seizoen al is. Benitez heeft het zelfs voor elkaar gekregen om Kuijt zo nu en dan goed te laten spelen als een halve spelverdeler achter twee spitsen.

Overigens speelde Rijkaard Liverpool -met jongens als Kuijt, Bellamy, Risse en Gerrard- in de kaart met z'n 3-4-3 systeem.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » wo mar 07, 2007 5:58 pm

Sowieso dom van Rijkard om voor zo'n wedstrijd opeens allerlei rare veranderingen in zijn elftal te gaan maken. Eto'o op links en Ronaldinho centraal vond ik nog het domste...Waarom in godsnaam?!? En dan zie je dat het helemaal niet loopt zo, maar toch laat je het staan...

Harm

Bericht door Harm » wo mar 07, 2007 6:08 pm

Misschien zag hij dat wel helemaal niet.

Plaats reactie