Spanje
Moderator: mods
Re: Spanje
Atletico staat 2-0 achter, Real Madrid heeft nu alles in eigen hand gezien het doelsaldo (of is dat niet doorslaggevend in Spanje?).
- Jinne
- Site Admin
Onderling resultaat geeft doorslag en dat is in voordeel Atletico. Alleen laatste wedstrijd is wel Barca uit.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Barcelona kan ook nog kampioen worden. Ik zie ze dan ook zeker niet met een B-team aantreden tegen Atlético.
Atlético dus kampioen, heel knap 

Wat denken jullie, vertrekt Messi bij Barcelona? De fut lijkt eruit bij hem.
Hij heeft toch net zijn contract verlengd? Lijkt me dus van niet.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Zou maar zo kunnen, hoor. Die speelde tegen Atletico dra-ma-tisch. Sjokte wat over het veld en iedere bal bij Messi betekende balverlies.
Heel erg gaaf voor Atletico dat ze kampioen worden. Dat zet die Simeone toch maar mooi even neer.
Heel erg gaaf voor Atletico dat ze kampioen worden. Dat zet die Simeone toch maar mooi even neer.

Zeker. Wie had dat twee jaar geleden gedacht?
Aan elke cyclus komt een einde. Dat is het idee: er valt een gat en de kleinere club springt erin. Dan kan ooit ook zomaar voor Ajax gelden, Europees gezien.
Aan elke cyclus komt een einde. Dat is het idee: er valt een gat en de kleinere club springt erin. Dan kan ooit ook zomaar voor Ajax gelden, Europees gezien.
Inderdaad, hij heeft letterlijk net bijgetekend (en gaat een 20 miljoen per jaar verdienenDuke schreef:Hij heeft toch net zijn contract verlengd? Lijkt me dus van niet.

Droom verder...Yopi schreef:Dan kan ooit ook zomaar voor Ajax gelden, Europees gezien.
Het leek wel werkweigering...Peter schreef:Zou maar zo kunnen, hoor. Die speelde tegen Atletico dra-ma-tisch. Sjokte wat over het veld en iedere bal bij Messi betekende balverlies.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Na de UEFA Cup en de Spaanse Copa. Een fantastische prestatie.Peter schreef: Heel erg gaaf voor Atletico dat ze kampioen worden. Dat zet die Simeone toch maar mooi even neer.

Ik vond Atletico ook beter dan Barcelona afg. zaterdag. Met Pinto, Song, Adriano, Fabregas e.c. kun je ook geen kampioen van Spanje worden natuurlijk.
Wat heb jij eigenlijk tegen Fabregas?
Hij is geen wereldtopper, maar hij is natuurlijk wel een uitstekende speler.
Zoals jij altijd over hem praat lijkt het echter alsof hij er niets van kan...
Hij is geen wereldtopper, maar hij is natuurlijk wel een uitstekende speler.
Zoals jij altijd over hem praat lijkt het echter alsof hij er niets van kan...
Fabregas is een prima speler inderdaad, maar hij past maar matig in het spelletje dat Xavi en Iniesta spelen. Xavi en Iniesta spelen op souplesse, op inzicht en kiezen hun momenten. Fabregas daarentegen reageert in plaats van te anticiperen. Daardoor is hij altijd te laat bij het drukzetten (niet dat Barcelona onder Martino nou nog drukzette als onder Guardiola, maar toch) en is hij weg als hij aanspeelbaar moet zijn en vice versa.
En meer in het algemeen is Fabregas gewoon niet van het niveau van Iniesta (en tot voor kort Xavi).
En meer in het algemeen is Fabregas gewoon niet van het niveau van Iniesta (en tot voor kort Xavi).
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Kroos dus naar RM voor een bedrag van 25-30 M. Gaat daar 12 M bruto op jaarbasis pakken. Glückwunsch. Daar zal Bayern op moeten reageren...
Bernat (ken 'm niet) gaat van Valencia naar Bayern.
Bernat (ken 'm niet) gaat van Valencia naar Bayern.
- peter
Knettergek zijn ze bij Bayern. Kroonjuweel die Kroos.
Wel even benieuwd hoe dat middenveld er uit komt te zien. Modric en Kroos plus ?
Wel even benieuwd hoe dat middenveld er uit komt te zien. Modric en Kroos plus ?
Khedira, lijkt me... Kroos wilde gewoon weg. Zal qua salaris wel onder Lahm, Neuer e.c. zitten.
- peter
En dus geen di Maria meer op het middenveld.
Di Maria weg.... dan zijn ze compleet gek. Helemaal als ze James op zijn plek willen zetten (al zijn beide spelers geweldig).
IK GELOOF!!!!!!
Mandzukic voor 22 M naar Atlético. Zwaar onderschatte speler m.i. Prima aankoop van senor Simeone. 

-
Suarez naar Barcelona, althans daar ga ik nu maar vanuit, voor een bedrag van gemiddelde uit de pers, bijna € 90.000.000; Neymar kostte ruim € 90.000.000, er lopen een paar backs die tientallen miljoenen hebben gekost en de laatste weken zijn er twee keepers gekocht, zo zie je maar weer hoeveel baat Barcelona heeft bij de beste jeugdopleiding ter wereld, je leidt spelers op, hoef je ze niet te kopen. 

Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Een paar maanden geleden hadden ze nog een transferverbod. Het kan verkeren...
Maar nu vind ik het niet zo erg..... Ajax verdient nu makkelijke miljoenen.... 

Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Begrijp ik goed dat Ajax een deel krijgt als opleidingsvergoeding en een deel omdat ons cluppie een doorverkooppercentage overeenkwam met Liverpool?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley