Mwah, ik wil dit Barcelona weleens tegen Red Bull zien.Marillion schreef:Ik zit dit potje zo eens te bekijken. Maar dit niveau hebben wij hier bij Ajax zeg maar nog net niet. Het lijkt wel een compleet andere sport zo groot is het verschil.

Moderator: mods
Mwah, ik wil dit Barcelona weleens tegen Red Bull zien.Marillion schreef:Ik zit dit potje zo eens te bekijken. Maar dit niveau hebben wij hier bij Ajax zeg maar nog net niet. Het lijkt wel een compleet andere sport zo groot is het verschil.
Of tegen Ajax. Oh wacht...Ferry schreef:Mwah, ik wil dit Barcelona weleens tegen Red Bull zien.Marillion schreef:Ik zit dit potje zo eens te bekijken. Maar dit niveau hebben wij hier bij Ajax zeg maar nog net niet. Het lijkt wel een compleet andere sport zo groot is het verschil.
Zelfs mevrouw De Wolf heeft het door. "Hier hebben de spelers de bal wel snel onder controle he? Waarom kunnen ze dat bij Ajax niet?"Marillion schreef:Ik zit dit potje zo eens te bekijken. Maar dit niveau hebben wij hier bij Ajax zeg maar nog net niet. Het lijkt wel een compleet andere sport zo groot is het verschil.
Wij hebben Bojan!Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Zelfs mevrouw De Wolf heeft het door. "Hier hebben de spelers de bal wel snel onder controle he? Waarom kunnen ze dat bij Ajax niet?"Marillion schreef:Ik zit dit potje zo eens te bekijken. Maar dit niveau hebben wij hier bij Ajax zeg maar nog net niet. Het lijkt wel een compleet andere sport zo groot is het verschil.
Marillion schreef:Ik zit dit potje zo eens te bekijken. Maar dit niveau hebben wij hier bij Ajax zeg maar nog net niet. Het lijkt wel een compleet andere sport zo groot is het verschil.
de moet?Marillion schreef:Dit was in ieder geval een confrontatie waarbij de spelers lieten zien wat ze kunnen. Niet zo'n vertoning als onder Mourinho. Maar op een bepaalde manier vond ik het toch ook wel pijnlijk hoor. Dit is echt van een andere planeet in vergelijking met ons gerommel. Niet gek als je ziet wat dit mocht kosten. Maar de moet zakt er op een bepaalde manier wel van in de schoenen.
Marillion schreef:Ik zit dit potje zo eens te bekijken. Maar dit niveau hebben wij hier bij Ajax zeg maar nog net niet.
Wordt hij niet gehaakt? Laatste seconde te zien.Peter schreef:http://www.youtube.com/watch?v=VzgrjHr6Hfk
Ik vind dit dus echt een schwalbe, hoor. Naast het feit dat het buitenspel is.
Ik heb het niet gezien, maar er wordt toch ook een penalty gegeven?Jabu schreef:Volgens de Baseman-doctrine is dit een penalty.