Spanje
Moderator: mods
Re: Spanje
Spanje? Real gaat 120 miljoen voor 1 speler betalen, Barcelona haalt een tien- en een twaalfjarig kind. Bah. Benieuwd of de UEFA daar nog wat aan gaat doen.
I think I lost my fucking headache
-
Je kent het antwoord: Er wordt niets aan gedaan.LucaS schreef:Spanje? Real gaat 120 miljoen voor 1 speler betalen, Barcelona haalt een tien- en een twaalfjarig kind. Bah. Benieuwd of de UEFA daar nog wat aan gaat doen.
Bakkali was twaalf toen hij naar PSV vertrok, De Guzman twaalf (?) toen hij naar Feyenoord kwam, Leonardo en Anselmo waren twaalf toen ze naar Feyenoord kwamen. Hoe oud was de ex-Ajacied (naam vergeet ik altijd, Ghanese naam) toen hij naar Barcelona ging?
Ik geloof niet dat Ajax ooit een twaalfjarige speler uit het buitenland heeft gehaald, maar zelfs daarvoor durf ik mijn hand niet in het vuur te steken.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Nee dan AJAX, belasting ontduiking, en " Daar hoorden zij engelenen zingen " nooit gezien zeker.Kijk ook ik keur dat/dit ten zeerste af, zie mij tekst onder het bericht van dat jochie wat ik zelf plaatste.Maar 1]Kunnen daar de spelers van Barcelona en RM ook niks aan doen en 2]De OUDERS, die hebben blijkbaar geen verantwoording meer tegenwoordig ?.Want hoe je het ook went of keert zij zijn degene die ( rechtsgeldig o.i.d ) verantwoordelijk zijn voor het jochie en kunnen ook zeggen " Kom maar terug als ie zestien of ouder is ", maar blijkbaar ruiken die heel veel peseta's ...LucaS schreef:Spanje? Real gaat 120 miljoen voor 1 speler betalen, Barcelona haalt een tien- en een twaalfjarig kind. Bah. Benieuwd of de UEFA daar nog wat aan gaat doen.
Overigens zal ook AJAX over niet al te lange tijd in de vijver van 10 - 12 jarige gaan vissen ..
Blij met de punten ...
-
Daar zullen ze hun neus voor ophalen, het gaat om euro's (sinds 2002maar blijkbaar ruiken die heel veel peseta's ...

Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Dat was sarcastisch bedoeld Demo, maar ik merk dat je nog goed wakker bent :)Demosthenes schreef:Daar zullen ze hun neus voor ophalen, het gaat om euro's (sinds 2002maar blijkbaar ruiken die heel veel peseta's ...)
Blij met de punten ...
-
Realiseer me dat ik over 6 1/2 uur weer wakker moet worden.999 schreef:Dat was sarcastisch bedoeld Demo, maar ik merk dat je nog goed wakker bent :)Demosthenes schreef:Daar zullen ze hun neus voor ophalen, het gaat om euro's (sinds 2002maar blijkbaar ruiken die heel veel peseta's ...)
De PVV wil van minister Jeroen Dijsselbloem van Financiën opheldering over een mogelijke transfer van topvoetballer Gareth Bale. De Welshman is dicht bij een transfer van Tottenham Hotspur naar Real Madrid. De transfersom die betaald wordt bedraagt zo'n honderd miljoen euro.
In schriftelijke vragen wijzen PVV-leider Geert Wilders en Kamerlid Tony van Dijck erop dat Real Madrid een enorme schuld heeft bij de Spaanse overheid en de noodlijdende Spaanse bank Bankia. Deze bank heeft aflopen jaren voor miljarden steun ontvangen uit het Europees noodfonds, waaraan de Nederlandse belastingbetalers ook hebben meebetaald.
Dijsselbloem moet voorkomen dat 'de Spaanse banken met Nederlands belastinggeld gokken op de transfermarkt van het betaald voetbal', vinden de PVV'ers. Real Madrid en Tottenham Hotspur zijn al enkele weken in onderhandeling over de transfer van Bale naar Spanje.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Goed dat hij dit aanstipt.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Ik snap de discussie over real niet. Financial fair play bla la bla...
Ze kopen bale voor 100 mio, maar verkopen toch ook ozil en higuain voor 87 mio.
No problemo toch?
Ze kopen bale voor 100 mio, maar verkopen toch ook ozil en higuain voor 87 mio.
No problemo toch?
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Het is dat Arsenal ze nog uit de brand helpt. Daarnaast hebben ze in totaal voor 180 miljoen uitgegeven.
IK GELOOF!!!!!!
En over een x-aantal jaren jaar 200 miljoen voor een speler ?.Als men al voor Bale ????, 100 miljoen neer wel tellen zal dat echt niet lang meer duren ...
Zelfs al zou RM dit terug verdienen met shirtjes enz., overigens geloof ik daar niks van, gaat dit toch nergens meer over ...
Zelfs al zou RM dit terug verdienen met shirtjes enz., overigens geloof ik daar niks van, gaat dit toch nergens meer over ...
Blij met de punten ...
Het is een piramidespel. Kan niet anders of de zaak dondert op niet al te lange termijn in elkaar. Tegen die tijd zullen we zien welke clubs er op tijd orde op zaken hebben gesteld.

Wie is de 'Madoff'?Yopi schreef:Het is een piramidespel. Kan niet anders of de zaak dondert op niet al te lange termijn in elkaar. Tegen die tijd zullen we zien welke clubs er op tijd orde op zaken hebben gesteld.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Donderdag: nieuwe Balgevoel-column.
Who the fuck is Gareth Bale?
Zaterdag is het Non-League Day. Zoiets moeten wij in Nederland ook hebben!
HIER LEZEN!
K.
HIER LEZEN!
K.
Still alive...
Hij is goed: "Bale kan zijn flank aardig bestrijken, maar als stoomtrein op links is hij toch niet van het kaliber Joop Gall of René Eijer"Kowalczyk schreef:Donderdag: nieuwe Balgevoel-column.

-
Nou Ko, als je zin hebt kun je zondagochtend 11.00 uur het 6de elftal van FC Purmerend gaan zien. Is gratis en ik denk dat de kans groot is dat je zelf grensrechtertje mag spelen.Kowalczyk schreef:Donderdag: nieuwe Balgevoel-column.
HIER LEZEN!
K.
Whitey on the moon.
Non-League day, leuk! Ik kende het begrip nog niet maar ben gelijk fan.
Nil volentibus arduum
- Kowalczyk
- Contacteer:
Ik ben weer eens grenzeloos hypocriet, want ik vertrek morgen naar Vlieland voor het Into The Great Wide Open-festival plus aanvullend weekje. Voor mij dus geen voetbal, of de v.v. Vlieland moet toevallig thuis spelen... Ik zie het er niet van komen.GangstaRiB schreef:Nou Ko, als je zin hebt kun je zondagochtend 11.00 uur het 6de elftal van FC Purmerend gaan zien. Is gratis en ik denk dat de kans groot is dat je zelf grensrechtertje mag spelen.
Vlaggen! Leuk man. Lang geleden. Ik ben overigens te koop

K.
Still alive...
- Kowalczyk
- Contacteer:
Ik ben weer eens grenzeloos hypocriet, want ik vertrek morgen naar Vlieland voor het Into The Great Wide Open-festival plus aanvullend weekje. Voor mij dus geen voetbal, of de v.v. Vlieland moet toevallig thuis spelen... Ik zie het er niet van komen.GangstaRiB schreef:Nou Ko, als je zin hebt kun je zondagochtend 11.00 uur het 6de elftal van FC Purmerend gaan zien. Is gratis en ik denk dat de kans groot is dat je zelf grensrechtertje mag spelen.
Vlaggen! Leuk man. Lang geleden. Ik ben overigens te koop

K.
Still alive...
Wel jammer dat we hier in de JL wel doorspelen. Het gemist van een international als Cillissen doet zich gelden. 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Vader Özil haalt uit naar voorzitter Real Madrid
Mustafa Özil, de vader van Mesut Özil, heeft donderdag stevig uitgehaald naar Real Madrid-voorzitter Florentino Perez.
Volgens vader Özil zou Perez zijn zoon onterecht neerzetten als een slechte prof. ''Hij is geen man van eer'', liet Mustafa Özil optekenen in Bild.
''Als Mesut een slechte prof zou zijn en het er in Madrid flink van nam, dan vraag ik me af waarom hij onder Mourinho altijd in de basis stond'', pareerde vader Özil de kritiek op zijn zoon dat hij niet leefde voor zijn sport.
''Ze willen een zondebok van hem maken nu hij de club heeft verlaten.'' Özil verruilde deze zomer voor rond de vijftig miljoen euro Real Madrid voor Arsenal.
Als reden dat de club de Duitser liet gaan, had Perez gezegd dat Özil zich in Madrid te veel met vrouwen was gaan bezighouden en niet genoeg rust nam.
Özil stond toch helemaal niet zo vaak in de basis onder Mourinho?