Van Gaal geeft het verkeer de schuldVolgens Manchester United-manager Louis van Gaal heeft het voortijdig vertrek van een aantal toeschouwers zaterdag in het duel met Sheffield United (1-0 winst) waarschijnlijk niet te maken met het matige spel van zijn ploeg, maar eerder met het verkeer in de stad.
Manchester United, met of zonder Erik ten Hag
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Manchester United onder Louis van Gaal
De man weet van gekheid niet meer wat hij moet verzinnen.
YNWA
Iedereen verveelt zich rot:
http://www.manchestereveningnews.co.uk/ ... m-10716688
maar LVG zegt dat de supporters blij moeten zijn dat hun club twee keer achter elkaar gewonnen heeft. (van Swansea en Division One club Sheffield).
Zo deed hij ook in Barcelona. Nog even en hij verhaalt - net als toen - van mensen die hij op straat ontmoet en die tegen hem zeggen dat hij het beste is dat hun club ooit is overkomen.
http://www.manchestereveningnews.co.uk/ ... m-10716688
maar LVG zegt dat de supporters blij moeten zijn dat hun club twee keer achter elkaar gewonnen heeft. (van Swansea en Division One club Sheffield).
Zo deed hij ook in Barcelona. Nog even en hij verhaalt - net als toen - van mensen die hij op straat ontmoet en die tegen hem zeggen dat hij het beste is dat hun club ooit is overkomen.

InnerHarbour schreef:De man weet van gekheid niet meer wat hij moet verzinnen.
Van Gaal geeft het verkeer de schuldVolgens Manchester United-manager Louis van Gaal heeft het voortijdig vertrek van een aantal toeschouwers zaterdag in het duel met Sheffield United (1-0 winst) waarschijnlijk niet te maken met het matige spel van zijn ploeg, maar eerder met het verkeer in de stad.

IK GELOOF!!!!!!
Die quote klopt niet. Hij zei dat de mensen eerder weggingen omdat ze niet meer geloofden dat er nog gescoord zou worden en geen zin hadden om vast te zitten in het verkeer.
Er is genoeg op hem aan te merken, maar dit is een typisch geval van selectief quoten om je eigen verhaal te ondersteunen. Als je halve zinnen weglaat wanneer het je uitkomt kun je iemand alles laten zeggen.
(Dit bedoel ik niet tegen IH, maar tegen de kranten die dit de wereld in helpen.)
Er is genoeg op hem aan te merken, maar dit is een typisch geval van selectief quoten om je eigen verhaal te ondersteunen. Als je halve zinnen weglaat wanneer het je uitkomt kun je iemand alles laten zeggen.
(Dit bedoel ik niet tegen IH, maar tegen de kranten die dit de wereld in helpen.)
IH slikt ook alles als een heroinehoer met eiwittekort, als het maar in zijn straatje past.Arthur schreef:Die quote klopt niet. Hij zei dat de mensen eerder weggingen omdat ze niet meer geloofden dat er nog gescoord zou worden en geen zin hadden om vast te zitten in het verkeer.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Le T. schreef:IH slikt ook alles als een heroinehoer met eiwittekort, als het maar in zijn straatje past.Arthur schreef:Die quote klopt niet. Hij zei dat de mensen eerder weggingen omdat ze niet meer geloofden dat er nog gescoord zou worden en geen zin hadden om vast te zitten in het verkeer.

Kan niet wachten tot IH reageert.
IK GELOOF!!!!!!
Geweldige 3-3 gezien in Newcastle. Wat een passie, strijd en geweldige goals
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Boring was dit allerminst. :-)elliquido schreef:Geweldige 3-3 gezien in Newcastle. Wat een passie, strijd en geweldige goals
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Wat laat die Fellaini een mega kans op de 4-2 liggen zeg..... Bij heel wat wedstrijdmomenten lijkt het net alsof die gozer in het geheel niet kan voetballen.... 

Zo, die was vandaag erg matig. Sterker nog, de kansen van United stijgen significant als ze hem niet opstellen. Waarom hij in de basis staat beats me. Kronkel bij Van Gaal.Cruijff schreef:Wat laat die Fellaini een mega kans op de 4-2 liggen zeg..... Bij heel wat wedstrijdmomenten lijkt het net alsof die gozer in het geheel niet kan voetballen....
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- InnerHarbour
Tja zo zie je maar wat er gebeurd als je niet de grote rondo op balbezit speelt, dan vliegen de goals je om de oren met Delay achterin. 

YNWA
Lindgaard ofzo miste ook een fucking grote kans. Niet normaal. 2-2 viel drie minuten later ofzo
IK GELOOF!!!!!!
Onder de streep dus weer eens een degradatiekandidaat niet kunnen verslaan. Iets met kwaliteit... Wat is die Rooney trouwens slecht he, kan er niets van. 

Vanavond een paar mooie potjes hoor. Liverpool-Arsenal en Tottenham-Leicester! Ben benieuwd of Leicester kan stunten. Liverpool gaat eraf.
IK GELOOF!!!!!!
zonder vardy is leicester een stuk minder
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
- InnerHarbour
Een toonbeeld van beschaving 'onze' Lowietje. Heb ik hem trouwens niet zelf met een pens van hier tot aan Tokyo voor de Nederlandselftal groep zien staan in een ver verleden.........
Van Gaal noemt journalist 'fat man',,We spreken niet meer over Rooney. Jullie hebben hem bekritiseerd, ik niet'', zei Van Gaal over zijn scorende spits. En vlak voor het verlaten van de perskamer wees hij een journalist aan. ,,Jij ook, dikkerd. Ja, jij daar.'' En weg was Van Gaal.
Laatst gewijzigd door InnerHarbour op wo jan 13, 2016 11:01 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
YNWA
Wow, wat een sukkel. Kan niet. Dus als ManU hem hiervoor stevig op de vingers tikt, lijkt mij dat niet meer dan normaal. Sterker nog, Van Gaal - recht in de leer als hij is - moet zichzelf disciplinair straffen én excuses maken. Van een speler zou hij dit ook niet pikken (of zou dat niet moeten pikken).InnerHarbour schreef:Een toonbeeld van beschaving 'onze' Lowietje. Heb ik hem trouwens ziet zelf met een pens van hier tot aan Tokyo voor de Nederlandselftal groep zien staan in een ver verleden.........
Van Gaal noemt journalist 'fat man',,We spreken niet meer over Rooney. Jullie hebben hem bekritiseerd, ik niet'', zei Van Gaal over zijn scorende spits. En vlak voor het verlaten van de perskamer wees hij een journalist aan. ,,Jij ook, dikkerd. Ja, jij daar.'' En weg was Van Gaal.
- Monkey Tonk
MU heeft toch duidelijk de weg omhoog ingezet. De pers hoopt uiteraard op de volgende missers, anders zien ze er zo stom uit. Zelfs Scholes, de grootste criticus, is dik tevreden met het spel. Het voetbal bekritizeren als er punten gehaald worden, bij veel beter voetbal hameren op het laten liggen van punten, en een groeiproces van de hand doen met als topargument dat de kaartjes daarvoor te duur zijn... Het zal je kind maar wezen.
Op Red Café wordt gesuggereerd dat Van Gaal niet 'fat man' zei, maar 'that man, there'. Teruggeluisterd, zou kunnen. Zijn Engels (en uitspraak) is bepaald niet perfect. Hier gaan we vast meer over horen.zeux schreef:Wow, wat een sukkel. Kan niet. Dus als ManU hem hiervoor stevig op de vingers tikt, lijkt mij dat niet meer dan normaal. Sterker nog, Van Gaal - recht in de leer als hij is - moet zichzelf disciplinair straffen én excuses maken. Van een speler zou hij dit ook niet pikken (of zou dat niet moeten pikken).InnerHarbour schreef:Een toonbeeld van beschaving 'onze' Lowietje. Heb ik hem trouwens ziet zelf met een pens van hier tot aan Tokyo voor de Nederlandselftal groep zien staan in een ver verleden.........
Huh? Weg omhoog ingezet?Monkey Tonk schreef:MU heeft toch duidelijk de weg omhoog ingezet. De pers hoopt uiteraard op de volgende missers, anders zien ze er zo stom uit. Zelfs Scholes, de grootste criticus, is dik tevreden met het spel. Het voetbal bekritizeren als er punten gehaald worden, bij veel beter voetbal hameren op het laten liggen van punten, en een groeiproces van de hand doen met als topargument dat de kaartjes daarvoor te duur zijn... Het zal je kind maar wezen.
IK GELOOF!!!!!!
Vorige maand verloren ze van degradatiekandidaten, nu niet.Lionel schreef: Huh? Weg omhoog ingezet?

Ik geloof trouwens niet dat LVG iemand voor 'fat man' uitmaakt. Hij zei het misschien, maar hij lijkt me geen man van scheldwoorden.
- InnerHarbour
Zo Lowietje die kan je in je zak steken.

'Louis je hebt gelijk, ik ben dik'"Ja, Louis je hebt gelijk, ik ben dik’’, schrijft verslaggever Neil Custis openlijk aan Van Gaal. "Ik heb vier maanden geleden een knieoperatie ondergaan, waardoor ik niet meer in staat was om hard te lopen of naar de sportschool te gaan. Als gevolg daarvan ben ik 12 kilo aangekomen. Maar ik probeer dat gewicht allemaal weer kwijt te raken in januari en februari met behulp van een personal trainer.’’
En cynisch richting de Nederlander eraan toevoegend:"Maar ik durf tenminste mijn eigen falen te benoemen. Zonde dat sommigen dat niet kunnen…’’
YNWA
Nou wat een held die journalist. Misschien had hij wat minder moeten eten en niet een blessure als een excuus moeten gebruiken 

IK GELOOF!!!!!!
Linksbenige CV. IH weet wel waarom Man U zo'n speler nodig heeft.'United haalt Dragovic binnen'
Manchester United haalt volgens de Britse krant Express de Oostenrijkse voetballer Aleksandar Dragovic naar Engeland. De club van Louis van Gaal zou de verdediger voor ruim 21 miljoen euro willen overnemen van Dinamo Kiev.
Dat het defensief nog wat scherper kan, bewees United dinsdag. Toen kreeg het team drie goals tegen in de wedstrijd tegen Newcastle United (3-3). De deal om de 24-jarige centrale verdediger in te lijven zou al zo goed als rond zijn.

One must defend well to win games. I've told this to my players.