Wat dat sarcastisch? Ik heb alleen de eerste helft gezien en hij was niet heel slecht, maar de beste? Het verschil met de top is levensgroot. Er zit geen tempo in, mede door de traagheid van Blind. De ploeg moest een overhaul ondergaan en heeft die niet gekregen. DDG, Martial en wellicht Rashford zijn spelers waar je mee door kan. De rest komt veel en veel te kort voor het niveau dat Man U wil nastreven. Je zag gisteren wederom een compleet gebrek aan vertrouwen. Liverpool had wel 5x kunnen scoren in de eerste helft.Lionel schreef:Blind is de beste aan de kant van United.
Europa & Conference League
Moderator: mods
-
Re: Europa League
Whitey on the moon.
Je kon de verleiding dus wederom niet weerstaan.Yopi schreef:Al duizend keer geschreven:

Terug naar het voetbal van Man U. Een peperdure selectie van slechte kwaliteit, slecht voetbal, slechte resultaten. Geen plan, geen spirit. Courtesy of the manager of Man U. Dus mag een ander het binnenkort proberen. En met dank aan het gefröbel van de laatste jaren begint Mourinho weer bij nul. Hij zal saneren en presteren moeten verenigen.
-
- AT Toto winner 15/16
Snap ik ook niks van. Speel je een pracht van een affiche tegen Borrusia Dortmund, gaan er een paar duizend supporters mee naar Dortmund en dan kom je aankakken met een tweede elftal. Ik zou me als supporters zwaar genaaid voelen.Cruijff schreef: Ik vind het zo misplaatst dat clubs van het kaliber Tottenham Hotspurs spelers rust geven in de EL (en vervolgens in de pan worden gehakt door hun tegenstander.) Wat nou je focussen op de competitie, die titel pakken ze straks ook niet en dan hebben ze helemaal niets.
Je wilt toch gewoon met je supporters op een plein staan en een cup in de lucht houden? Zeker als je de Spurs bent en nooit iets wint.
Nee, daar zou ik als supporter inderdaad echt kwaad over zijn. De EL is gewoon een hoofdprijs en daar speel je voor met je beste elftal. Dat ze er voor kiezen om tegen een onbeduidende tegenstander in een poule wedstrijd een keer een paar spelers rust te geven snap ik nog wel. Maar niet tegen een club als Dortmund in deze fase van het toernooi.
Nil volentibus arduum
Bij Spurs gaan ze vol voor de titel. Snap ik wel. Alleen hebben ze die niet in eigen hand.
IK GELOOF!!!!!!
De EL spreekt dus niet zo aan in Engeland. Die beker winnen wordt vooral gezien als een manier om een CL-ticket te bemachtigen. Aangezien TH dat normaal gesproken toch wel lukt, zet het liever alle kaarten op de competitie.
@Wimpey: erewoord.
LVG zei gisteren na de wedstrijd dat hij de spelers niets kwalijk nam, want ze hadden alles gegeven. Ze kregen van hem dus voor Vlijt een 10. Alsof het VMBO'ers waren tijdens de gymles in plaats van topsporters die miljoenen verdienen. Dat zegt genoeg.
@Wimpey: erewoord.

LVG zei gisteren na de wedstrijd dat hij de spelers niets kwalijk nam, want ze hadden alles gegeven. Ze kregen van hem dus voor Vlijt een 10. Alsof het VMBO'ers waren tijdens de gymles in plaats van topsporters die miljoenen verdienen. Dat zegt genoeg.
- InnerHarbour
Vandaag de loting, liever geen BD, tegen de rest hebben we kansen om verder te komen.
YNWA
BVB heeft Reus - Aubameyang en die Armenier met de moeilijke naam. Zie dat trio maar eens van scoren af te houden. M.n. Aubameyang is niet te houden dit seizoen.Lionel schreef:Sevilla de favoriet denk ik. Zijn thuis onverslaanbaar.
Dat zou een deftige finale zijn.
Knap dat een club als Sparta Praag er ook nog bij is. Daar komen toch ook altijd weer hele aardige spelers door terwijl ik niet de indruk heb dat het een club is met een dikke portemonnee.
Knap dat een club als Sparta Praag er ook nog bij is. Daar komen toch ook altijd weer hele aardige spelers door terwijl ik niet de indruk heb dat het een club is met een dikke portemonnee.
Nil volentibus arduum
Dit seizoen begrijp je het dat Tottenham het doet, maar begreep je het ook in de seizoenen dat ze rond de 6e plaats speelden? Toen deden ze het namelijk ook.Sandro_Calááábro schreef:Het heeft altijd iets paradoxaals als spelers rust krijgen voor Europese wedstrijden om zich meer te kunnen focussen op Europees voetbal halen via de competitie. Maar in het geval van Tottenham begrijp ik het wel.Cruijff schreef:Maar de kans is ook aanzienlijk dat ze het verkloten. Dan is het in mijn ogen een gotspe dat je het bij de laatste 16 in een Europees toernooi gewoon laat lopen.Yopi schreef:Mwah, TH heeft zeker nog kans op de titel. Dat zou een doorbraak zijn voor de club die nooit iets wint.

Wanneer teams op een overdreven manier dit kunstje van stal halen, hoop ik altijd vurig dat ze vervolgens verliezen.
We hebben het kort geleden ook bij FC Twente gezien, die spaarden allemaal spelers voor de competitie (de fokking Nederlandse Eredivisie) om zich 4 dagen later te richten op een potje tegen PEC Zwolle in de KNVB Beker. Vervolgens verloren ze met 5 doelpunten verschil die Eredivisie en wedstrijd uit de beker geknikkerd door Zwolle.

- InnerHarbour
Gelukkig mogen wij ook thuis.Lionel schreef:Sevilla de favoriet denk ik. Zijn thuis onverslaanbaar.

Verder wil ik niet zeuren maar ze hebben in eigen huis van Atletico Madrid, Celta de Vigo en Mancester City verloren dus thuis onverslaanbaar zijn ze niet.
Laatst gewijzigd door InnerHarbour op vr mar 18, 2016 11:21 am, 1 keer totaal gewijzigd.
YNWA
Nee, dan begrijp ik het uiteraard niet. Dat bedoel ik met dat paradoxale. Ze zullen toen wel gehoopt hebben (voorronde) CL, en het daarmee gepaard gaande grote geld, te halen. Maar wie het 'kleine' niet eert......Cruijff schreef:Dit seizoen begrijp je het dat Tottenham het doet, maar begreep je het ook in de seizoenen dat ze rond de 6e plaats speelden? Toen deden ze het namelijk ook.Sandro_Calááábro schreef:Het heeft altijd iets paradoxaals als spelers rust krijgen voor Europese wedstrijden om zich meer te kunnen focussen op Europees voetbal halen via de competitie. Maar in het geval van Tottenham begrijp ik het wel.Cruijff schreef:
Maar de kans is ook aanzienlijk dat ze het verkloten. Dan is het in mijn ogen een gotspe dat je het bij de laatste 16 in een Europees toernooi gewoon laat lopen.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Naar mijn mening is er in het voetbal ook zeker zoiets als 'karma', minacht je de EL en je eigen supporters bij een wedstrijd tegen Dortmund, komt het als een boomerang naar je terug en vlieg je er niet alleen in die EL uit maar gaat ook Leicester City met de titel aan de haal.Sandro_Calááábro schreef:Nee, dan begrijp ik het uiteraard niet. Dat bedoel ik met dat paradoxale. Ze zullen toen wel gehoopt hebben (voorronde) CL, en het daarmee gepaard gaande grote geld, te halen. Maar wie het 'kleine' niet eert......Cruijff schreef:Dit seizoen begrijp je het dat Tottenham het doet, maar begreep je het ook in de seizoenen dat ze rond de 6e plaats speelden? Toen deden ze het namelijk ook.
In de jaren van jouw afwezigheid hier op het forum waren er ook op AT een aantal Ajax fans die vonden dat we het maar rustig aan moesten doen in Europa en dat niet verder bekeren eigenlijk beter was voor de titelstrijd met PSV.
Gelukkig kwamen posters als ik meen onder meer 'Wie kent Cees de Wolf nog' daar meteen tegenin met argumenten dat het wel heel paradoxaal is om het hele jaar te voetballen voor het bereiken van een plek in een Europees bekertoernooi om het vervolgens in die Europese wedstrijden maar te laten lopen.

Echt minachting richting de supporters van de Spurs, vind ik. Die zijn wellicht niet beter dan Dortmund maar mogen wel van hun team verwachten dat het wat beter voor de dag komt tegen Dortmund. 

En de overige 25 thuis gewonnen. Waaronder Barca en Madrid. Sinds Madrid thuis hebben ze alles gewonnen. Een stuk of 15-20 wedstrijden?InnerHarbour schreef:Gelukkig mogen wij ook thuis.Lionel schreef:Sevilla de favoriet denk ik. Zijn thuis onverslaanbaar.
Verder wil ik niet zeuren maar ze hebben in eigen huis van Atletico Madrid, Celta de Vigo en Mancester City verloren dus thuis onverslaanbaar zijn ze niet.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Ja ze zijn thuis goed maar niet onverslaanbaar, ze verliezen zelfs thuis van zo'n, volgens jou, minderwaardige Engelse club. 

YNWA
- InnerHarbour
SC Braga -Shakhtar
Villareal-Sparta Praag
Athletic de Bilbao-Sevila
Dortmund-Liverpool
Die laatste pot is leuk! De rest
Villareal-Sparta Praag
Athletic de Bilbao-Sevila
Dortmund-Liverpool
Die laatste pot is leuk! De rest

Ja, daar blijf je voor thuis.Lionel schreef:Bilbao-Sevilla prima pot hoor.

In de CL en in de EL zit 1 interessante paring. Zo gestuurd natuurlijk om een eye catcher te hebben en om het verdere verloop van de toernooien zo interessant mogelijk te maken.
Het is inderdaad allemaal wel weer heel toevallig he? Gelukkig staan de verschillende voetbalbonden als uiterst betrouwbaar bekend dus het zal allemaal wel kloppen.
Dortmund - Liverpool is natuurlijk wel gewoon een hele leuke confrontatie. Duitsland tegen Engeland, Klopp tegen zijn oude club. Dat is echt wel een wedstrijd om naar uit te kijken.
Dortmund - Liverpool is natuurlijk wel gewoon een hele leuke confrontatie. Duitsland tegen Engeland, Klopp tegen zijn oude club. Dat is echt wel een wedstrijd om naar uit te kijken.
Nil volentibus arduum
- InnerHarbour
Ik kijk er totaal niet naar uit, ja als het de finale zou zijn op neutraal terrein over één wedstrijd, pleuris mafia die uefa. 

YNWA
Kunnen ze niet beter gewoon met de finale beginnen in de CL EN EL?
Das toch allemaal al lang bekend..
Wat een non competities zijn het ook. Totaal niet interessant
Das toch allemaal al lang bekend..
Wat een non competities zijn het ook. Totaal niet interessant
-
Dan had het na 20 minuten 2-0 gestaan. Of vooruit, geef het een half uur.Lionel schreef:Stel je voor als United wel door was gegaan in de CL en Barca of Bayern had geloot...